EMU-NES #PL FORUM © 2004-2015

Nes/Pegasus/Famicom => Famicom Disk System => Wątek zaczęty przez: Morden Maj 26, 2008, 22:29:28



Tytuł: Famicom Disk System - Kto Gra / Kto Ma?
Wiadomość wysłana przez: Morden Maj 26, 2008, 22:29:28
Widze ze jedyne posty w dziale FDS to odcinkowe felietony dotyczace tego sprzetu oraz komentarze do tych wlasnie tekstow. Czas to zmienic. Kto ma i kto gra? Ciekawi mnie w jaki sposob polscy gracze zapoznali sie z tym sprzetem i kiedy. To w sumie dosc stary wynalazek.

Do stworzenia osobnego tematu sklonila mnie dzisiejsza dostawa nowych tytulow na FDS, o ile gry z konca lat '80tych mozna nazwac nowymi. Szczegolnie zadowolony jestem z バイオミラクルぼくってウパ [Bio Miracle Bokutte Upa]. Smieszny platformer, ktory garsciami czerpie z flagowego Super Mario. Nie ma to jak raczkowac bobasem bijac prosiaki grzechotka.

(http://img380.imageshack.us/img380/1087/fds01mordengl9.th.jpg) (http://img380.imageshack.us/img380/5123/fds01mordenfz1.jpg) (http://img380.imageshack.us/img380/4934/fds02mordenwc9.th.jpg) (http://img380.imageshack.us/img380/4934/fds02mordenwc9.jpg) (http://img380.imageshack.us/img380/5597/fds03mordenvk0.th.jpg) (http://img380.imageshack.us/img380/5597/fds03mordenvk0.jpg)

P.S. - Jesli kogos interesuje プロレス [Puroresu] moge wymienic. Pudelko lekko walniete. Jak by co, walic na PM.

Edit: Ups! Wyglada na to ze oferta wymiany nie bedzie aktualna. Poprzedni wlasciciel postanowil nagrac nowe gry na dysk z Puroresu.

(http://img120.imageshack.us/img120/3941/fds05mordenkc7.th.jpg) (http://img120.imageshack.us/img120/3941/fds05mordenkc7.jpg)

Wrestling skreslony a na jego miejscu アイスホッケー [Ice Hockey]. Na strone B nagrano バレーボール [Volleyball]. Zauwazylem ze kilka dyskow ma dograne tytuly na strone B. Milo. Zawsze wiecej gier.


Tytuł: Odp: Famicom Disk System - Kto Gra / Kto Ma?
Wiadomość wysłana przez: NintendoPassion Luty 25, 2009, 13:09:42
Witaj,

Owszem, owszem. Mam. Zakupiłem wieki temu na eBay. Mam również kilka gier. Obecnie już nie gram, a konsolę traktuję czysto jako eksponat w mojej kolekcji gier i konsol.

Nintendo Famicom Disk System. Używany. Stan idealny i w pełnym komplecie.

(http://img18.imageshack.us/img18/9496/famicomdisksystem006.th.jpg) (http://img18.imageshack.us/my.php?image=famicomdisksystem006.jpg) (http://img17.imageshack.us/img17/7690/famicomdisksystem002.th.jpg) (http://img17.imageshack.us/my.php?image=famicomdisksystem002.jpg)

A tutaj dołączam również Famicom Computer Network System. Nowy.

(http://img12.imageshack.us/img12/1616/famicomdisksystem012.th.jpg) (http://img12.imageshack.us/my.php?image=famicomdisksystem012.jpg) (http://img13.imageshack.us/img13/3461/famicomdisksystem015.th.jpg) (http://img13.imageshack.us/my.php?image=famicomdisksystem015.jpg) (http://img13.imageshack.us/img13/7078/famicomdisksystem017.th.jpg) (http://img13.imageshack.us/my.php?image=famicomdisksystem017.jpg) (http://img15.imageshack.us/img15/4194/famicomdisksystem020.th.jpg) (http://img15.imageshack.us/my.php?image=famicomdisksystem020.jpg)

Wszystko pochowane. Jak znajdę fotki gier na HDD to podrzucę później.



Tytuł: Odp: Famicom Disk System - Kto Gra / Kto Ma?
Wiadomość wysłana przez: Mati Wrzesień 23, 2009, 13:04:18
Niechcialem zakladac nowego tematu, wiec napisze tutaj, skoro tu mozna rozmawiac ogolnie na temat tego sprzetu.
Otoz, zainteresowal mnie on a konsoli nie mam, wiec mysle, ze moge liczyc na wasza pomoc.
Tak wiec kilka pytan w tej sprawie.
Czy Nestopia 140 dobrze odpala gry z Fds'a?
Zaaplikowalem ten plik disksys.rom
http://www.speedyshare.com/752248390.html

Odpalilem na Nestopii140 rom Meikyuu jiin dababa, ale cos jest nie tak, poniewaz gra sie zaczyna i jest ok, jest pokazowka ok, ale juz potem level sie nieodpala, jakby gra stawala w miejscu.
Czy kazda gra ma swoj disksys.rom? watpie w to, czy moze Nestopia ledwo obsluguje te gry, czy moze jednak nie bardzo?
Mozecie pomoc? Z gory thx.
Edit.
Odpalilem Gyrussa a w nim pojawil sie tylko ten specyficzny dzwiek przy odpalaniu gier z Fds, takie tididi i tyle.
Co to moze byc? Czyzby moje przypuszczenia byly sluszne, ze Nestopia nieradzi sobie z grami, albo czesciowo? ehh.


Tytuł: Odp: Famicom Disk System - Kto Gra / Kto Ma?
Wiadomość wysłana przez: gigi Wrzesień 23, 2009, 21:00:51
Nestopia odpala pliki z rozszerzeniem fds.

Gyruss nie działa, bo trzeba odwrócić dyskietkę w wirtualnym napędzie.
Niektóre gry zajmują więcej miejsca i nie mieszczą się na stronie(strona ma 64kb).
W nestopii można odwrócić, chyba tabulatorem.

PS Muzyka z pierwszego levelu „Sky-Toccata” coś pięknego :)


Tytuł: Odp: Famicom Disk System - Kto Gra / Kto Ma?
Wiadomość wysłana przez: Mati Wrzesień 23, 2009, 21:52:03
Gyruss juz dziala, inne interesujace gry tez, poza Meikyuu. Odwracalem dyskietke, odpala sie tylko intro gry, nie wiem co jest.