EMU-NES #PL FORUM © 2004-2015

Nes/Pegasus/Famicom => Hacki i Romhacking/Programowanie => Wątek zaczęty przez: siudym Lipca 20, 2009, 23:00:08



Tytuł: Wstawki kodu Asemblera w komercyjnych grach (jako elementy grafiki)
Wiadomość wysłana przez: siudym Lipca 20, 2009, 23:00:08
Temat moze byc mylacy - chodzi o ciekawostki zwiazane z wstawianiem jako elementu graficznego, kodow asemblera 6502 w grach na NES i nie tylko. Ja osobiscie znalazlem dwie gry:

1. Terminator 2 - Judgment Day (pauza gry, przelatujace rozkazy asemblera)
(http://img24.imageshack.us/img24/2522/terminator2judgmentdayu.png)

2. Kabuki - Quantum Fighter (intro gry, na samym poczatku)
(http://img24.imageshack.us/img24/7866/kabukiquantumfighteru00.png)


Tytuł: Odp: Wstawki kodu Asemblera w komercyjnych grach (jako elementy grafiki)
Wiadomość wysłana przez: dr00id88 Lipca 20, 2009, 23:06:47
Oo.. o tym drugim nie wiedzialem:)