EMU-NES #PL FORUM © 2004-2015

Jeszcze więcej NES-a... => Zlot EMU-NES => Wątek zaczęty przez: Oldschoolowy dziad Czerwca 28, 2011, 23:24:35



Tytuł: REGULAMIN FAMICON #3
Wiadomość wysłana przez: Oldschoolowy dziad Czerwca 28, 2011, 23:24:35
Oto regulamin, który będzie obowiązywał na tegorocznym zlocie FamiCON #3. Proszę zapoznać się z nim, a wszystkich nie pełnoletnich uczestników zlotu proszę o przedłożenie podpisanego regulaminu przez swoich rodziców lub prawnych opiekunów, najpóźniej wieczorem pierwszego dnia zlotu! A oto co rodzic, lub prawny opiekun powinien napisać na wydrukowanym regulaminie:
"Zapoznałem/łam się z niniejszym regulaminem i pozwalam mojemu synowi/mojej córce (imię i nazwisko dziecka) na uczestniczenie w imprezie Famicon 3" oraz czytelny podpis.


Regulamin

1. Konwent "FamiCON#3" odbywa się w dniach 14 - 19 lipca 2011 roku w remizie, znajdującej się w podwarszawskich Laskach przy ulicy Partyzantów 30.

2. Konwent jest imprezą fandomową, nie podlega przepisom o organizowaniu imprez masowych.

3. Konwent jest imprezą niekomercyjną. Wpłacane pieniądze są przeznaczona na pokrycie kosztów organizacji konwentu. Organizatorzy pracują społecznie - nieodpłatnie.

4. Konwent ma charakter imprezy zamkniętej, w której udział mogą wziąć osoby, które uzyskały zgodę organizatorów na ustalonych w niniejszym regulaminie zasadach. Brak sprzeciwu ze strony organizatorów odnośnie obecności na zlocie równa się akceptacji pobytu.

5. Podstawowym warunkiem uczestnictwa w imprezie jest opłacenie składki za wynajem lokalu i innych kosztów organizacyjnych - nagrody, wynajem sprzętu, itp. Wpłaty składki wysokości 90 złotych (lub więcej, w zależności, czy dana osoba zamówiła koszulkę) od osoby można dokonać najpóźniej podczas zlotu.

6. Każda osoba, która przybędzie na konwent, ma obowiązek wylegitymować się dowodem tożsamości, ze zdjęciem i datą urodzenia; ponadto osoby poniżej osiemnastego roku życia zobowiązane są przedłożyć podpisany przez swoich prawnych opiekunów niniejszy regulamin.

7. Terenem konwentu jest budynek remizy ochotniczej straży pożarnej w Laskach, przy ulicy Partyzantów 30, oraz przylegający do niej ogrodzony teren. Na terenie konwentu wolno przebywać od godz. 12:00 14 lipca do godz. 17:00 19 lipca.

8. Nocleg możliwy jest w budynku remizy lub, po uprzednim skontaktowaniu się z organizatorami w namiocie przy tarasie remizy.

9. Na teren konwentu nie można wnosić przedmiotów mogących stanowić zagrożenie zdrowia lub życia uczestników - w tym broni białej, palnej i ASG.

10. Organizatorzy nie odpowiadają za szkody moralne i zdrowotne uczestników imprezy; ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków każdy uczestnik powinien wykupić samodzielnie przed rozpoczęciem konwentu.

11. Wszystkich uczestników chorujących na choroby przewlekłe prosi się o poinformowanie o tym fakcie organizatorów najpóźniej w dniu przybycia.

12. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zgubione lub pozostawione bez opieki.

13. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody materialne spowodowane przez uczestników konwentu - ich sprawcy będą pociągani do odpowiedzialności. W przypadku nie znalezienia sprawcy szkody, odpowiedzialnością będą obciążeni wszyscy uczestnicy konwentu.

14. Wszystkie szkody materialne wyrządzone wynajmowanemu mieniu przez uczestników będą opłacane wg. punktu 13.

15. Każdy uczestnik zobowiązany jest do kulturalnego zachowania, zachowania czystości na terenie remizy (określonego w punkcie 7) i podporządkowania się decyzjom organizatorów.

16. Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu sprawują organizatorzy.

17. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dowolnej interpretacji niniejszego regulaminu.

18. O sprawach nie uwzględnionych w regulaminie, oraz o wszystkich kwestiach spornych, decydują organizatorzy.

19. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania i ponoszenia konsekwencji wynikających z jego łamania. Do jego przestrzegania zobowiązany jest każdy przybyły uczestnik zlotu.

20. Karą za nieprzestrzeganie regulaminu może być wydalenie z konwentu.