EMU-NES #PL FORUM © 2004-2015

Nes/Pegasus/Famicom => Hacki i Romhacking/Programowanie => Wątek zaczęty przez: grimm Lipca 29, 2006, 22:15:28



Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Lipca 29, 2006, 22:15:28
DizzyEdit - nowy edytor do Fantastic Adventures Of Dizzy (wersja blue).

Jak na razie bardzo wczesna wersja, brakuje jeszcze sporo rzeczy.
Oto co można zrobić:
zmieniać grafikę w każdej planszy, oprócz tych zręcznoœciowych (wagoniki,

itd),
przemieszczać wrogów (nie wszystkich, brakuje ryb i chyba kilku innych)
przemieszczać owoce

To pierwsza dostępna wersja, więc pewnie roi się od błędów (prosiłbym o

zgłaszanie ich na forum, jeœli komuœ chce się przetestować).

W następnej wersji na pewno będzie przemieszczanie przedmiotów i nowy layout

(bo ten teraz to trochę prowizoryczny)

Oto link:
http://www.voila.pl/cakcc/index.php?get=1&f=1 (http://www.voila.pl/cakcc/index.php?get=1&f=1)

A tu screen:
(http://img116.imageshack.us/img116/1210/screenjy7.th.jpg) (http://img116.imageshack.us/my.php?image=screenjy7.jpg)


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Oldschoolowy dziad Lipca 29, 2006, 22:27:32
Jeszcze nie sprawdziłem, ale wstępnie : życze sukcesów przy projekcie, zapowiada się bowiem ciekawie.
Dršży mi mózg pytanie następujšce, co cie skłoniło do stworzenia takiego tworzywa?


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Lipca 29, 2006, 22:37:14
Ciekawy bylem, czy uda mi sie cos takiego napisac. Jak to dokoncze, to chyba napisze cos podobnego do Robin Hooda (tego ze zlotej czworki), to mogloby ciekawsze byc.


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: DarQo Lipca 29, 2006, 22:41:30
Witam, udostępnisz źródła?


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Lipca 29, 2006, 22:54:08
Udostepnie za jakis czas, bo w tej chwili jest straszny balagan w nich i nie ma komentarzy prawie w ogole, sam sie juz pogubilem


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Pierun Lipca 29, 2006, 23:16:38
Hmmm... No fajnie, ale skoro to o dizzy, to mogleœ też napisać o tym TU:) (http://www.dizzy.e9.pl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi)


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: NESEK Sierpnia 02, 2006, 09:05:30
Edytor jest fajny choć trochę okrojony no i jest kilka błędów. Dziœ zaczynam w nim coœ tworzyć i za kilka dni wypuszcze hack.

PS. Jaki jest najlepszy edytor dizzy na PC -windows.


_____________________________________
Project Demon Dizzy rozpoczęty !


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Sierpnia 02, 2006, 21:41:57
NESEK: a jakie bledy konkretnie?


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Maja 05, 2007, 12:39:39
Wrzucilem zrodla jak ktos chce, mnie sie nie chce dalej tego robic ;p
http://voila.pl/9lw42/?1 (http://voila.pl/9lw42/?1)


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: mit_mis Maja 05, 2007, 16:45:58
dzieki, przyda sie, wlasnie myslalem nad napisaniem jakiegos edytora


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Maja 05, 2007, 21:00:02
do jakiej gry planujesz?


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: mit_mis Maja 05, 2007, 23:59:18
do zadnej konkretnej, podobnie jak ty chcialbym sprawdzic czy dam rade:] poki co nie opanowalem jeszcze Qt na wystarczajaco zadowalajacym poziomie^^ mam tez problem z napisaniem obslugi tablic do mojego dumpera, ale to juz inna para kaloszy... dlatego tez poki co sie wstrzymam i poprzegladam twoj kod :wink2:


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: dr00id88 Lipca 08, 2007, 15:25:56
mit_mis jak zawsze usiłuje sobie pochlebiać, choć w rzeczywistoœci...:/


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Dizzy9 Lipca 26, 2007, 00:27:03
Ma ktos jeszcze te Ÿródła?Proszę podajcie mie je jak możecie!


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Listopada 02, 2007, 18:57:49
Zrodla mi sie gdzies na plytach zapodzialy, jak komus sie przyda to moge poszukac ;) Ewentualnie moge sie rozejrzec w nich i przygotowac w miare czytelna dokumentacje tego romu, to moze bedzie bardziej przydatne :)


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: gl003 Listopada 05, 2007, 14:54:12
Mógłbyœ jeszcze raz wstawić?  :P


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Dizzy9 Listopada 17, 2007, 21:13:57
O tak prosze napisz tę dokumentację.Bardzo bym cię o to prosił.


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Listopada 28, 2007, 12:01:06
Chyba nawet ja napisalem juz, tylko musze poszukac.


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Berion Listopada 30, 2007, 18:55:56
Szkoda, że zawiesiłeœ projekt. Sam bym z chęciš zrobił nowego Dizzy'ego. To jedna z najlepszych gier w historii i imo najlepsza częœć serii (remake na SNESa miał słabš muzykę).

Też byłbym zainteresowany dokumentacjš. :)

PS: link do progsa martwy. Nie wrzucałeœ go może na Zophar Domain?


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: grimm Grudnia 12, 2007, 16:09:56
Nie wrzucalem.. Plyty mi gdzies poginely, nie moge znalezc tego ;p
Co do zrobienia nowego dizzy'ego to mialem taki pomysl, zeby rozbudowac to co juz jest (czyli pododawac nowe plansze, bo w niektorych miejscach az sie prosilo o to, rozne tunele, w ktore nie mozna wejsc, itd :)). Mozna by na PC cos takiego zmajstrowac, tylko samemu mi sie nie chce ;p


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Krzysiobal Maja 02, 2008, 01:29:57
Prosze:
http://master.pl/~jg/tmp/!/DizzyEdit.rar (http://master.pl/~jg/tmp/!/DizzyEdit.rar)
http://master.pl/~jg/tmp/!/DizzyEditorSRC.rar (http://master.pl/~jg/tmp/!/DizzyEditorSRC.rar)
:)


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: gl003 Maja 06, 2008, 12:31:14
Dzięki  :P  już się œwietnie bawię, tylko jak dla mnie za mało skomplikowany, ale ujdzie w tłumie. Obsługa jest trochę toporna, ale się bardzo cieszę, że go posiadam.  :D


Tytuł: Dizzyedit
Wiadomość wysłana przez: Berion Maja 12, 2008, 13:21:11
O, tego nie znałem.

Szkoda, że nie ma tam uwzględnionej tablicy z itemami bo niezłe buraki wychodzš jak ktoœ nie zna gry.

przykład (wejœcie do kopalni): //sorry, że rom, ale nie chciało mi się robić patcha)
http://www.sendspace.com/file/7uldan (http://www.sendspace.com/file/7uldan)