Kwietnia 19, 2024, 15:27:39 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 [2] 3 4 5
  Drukuj  
Autor Wątek: Gimmick!  (Przeczytany 22540 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
MWK
Gość
« Odpowiedz #20 : Czerwca 08, 2007, 16:34:41 »

Zgadzam sie z Przedmówcami - cud, miód i paczka chipsów Tesco ;-)
Kolejna perełka Sunsoftu - a, że trudna to ok, przynajmniej sie jej nie skończy podczas jednego "posiedzenia".
Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #21 : Lipca 05, 2007, 20:01:58 »

Tyle razy gralem ale wszystkich sekretow nie znalem cheesy
Bez zebrania wszystkich przedmiotow gry nie mozna ukonczyc.

gimmick
gimmick2
gimmick3
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2007, 22:08:52 wysłane przez gigi » Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #22 : Lipca 10, 2007, 11:29:57 »

Ostatni level Gimmicka wyglada slicznie, nigdy nie pokonalem tego trzeciego ducha, wiec widze ten poziom po nim pierwszy raz Smile



Bardzo fajnym pomyslem w grze jest zastosowanie mozliwosci skakania bohatera po przeciwnikach. O ile to bylo juz w wielu grach, to tutaj na mozliwosc tyczy sie takze samych przeciwnikow, ktorzy sami postrafia wskakiwac na innych i przemieszczac sie w ten sposob. Smile Fajnie wygladal ptaszek w ostatnim poziomie, ktory siedzial sobie na tym bialym stworku, a ten biegnac wpadl do wody, wtedy ptaszek odlecial w ostatniej chwili ratujac siebie - rewelacyjne. Cheesy Takie duperele a tworza niesamowita calosc, taki maly system AI... heh
« Ostatnia zmiana: Lipca 10, 2007, 11:47:28 wysłane przez siudym » Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #23 : Lipca 10, 2007, 11:43:44 »

Cytuj
Ostatni level Gimmicka wyglada slicznie, nigdy nie pokonalem tego trzeciego ducha, wiec widze ten poziom po nim pierwszy raz Smile

Bardzo fajnym pomyslem w grze jest zastosowanie mozliwosci skakania bohatera po przeciwnikach. O ile to bylo juz w wielu grach, to tutaj na mozliwosc tyczy sie takze samych przeciwnikow, ktorzy sami postrafia wskakiwac na innych i przemieszczac sie w ten sposob. Smile Fajnie wygladal ptaszek w ostatnim poziomie, ktory siedzial sobie na tym bialym stworku, a ten biegnac wpadl do wody, wtedy ptaszek odlecial w ostatniej chwili ratujac siebie - rewelacyjne. Cheesy Takie duperele a tworza niesamowita calosc, taki maly system AI... heh
[snapback]13849[/snapback]

To chyba najlepiej dopracowana gra na nes heh
Ja pokonalem tego ducha grajac w Mr. Gimmick ale nie zebralem wszystkich sekretnych przedmiotow. Gdy pokonasz ducha 3 razy(bez zebranych przedmiotow) ostatni level bedzie nie dostepny. Wyswietla sie krotki filmik i zaczynasz od nowa :/   :/  :/  Wczesniej myslalem ze gre ukonczylem(tylko zakonczenie wygladalo dziwnie)

Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #24 : Lipca 10, 2007, 11:46:56 »

hmmm... To o ten level chodzilo... Z drugiej strony fajnie, bo za zebranie wszystkiego jest swietna nagroda... Jednak szkoda, ze nie ma go normalnie dostepnego :/

Postaram sie zebrac wszystko na konsoli Smile Mam kartridz z Gimmick! na Pegasusa, ktory ma 32 zycia na starcie, wiec znacznie to ulatwi sprawe. ;]
Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #25 : Września 30, 2007, 18:16:14 »

Cytuj
hmmm... To o ten level chodzilo... Z drugiej strony fajnie, bo za zebranie wszystkiego jest swietna nagroda... Jednak szkoda, ze nie ma go normalnie dostepnego :/

Postaram sie zebrac wszystko na konsoli Smile Mam kartridz z Gimmick! na Pegasusa, ktory ma 32 zycia na starcie, wiec znacznie to ulatwi sprawe. ;]
[snapback]13852[/snapback]


Zebrac wszystko i nie korzystac z kontynuacji. Jestem bardzo blisko ukonczenia na konsoli(prawie bez straty zycia) Do dzisiaj mialem problem ze zdobyciem lusterka
Zapisane
MWK
Gość
« Odpowiedz #26 : Września 30, 2007, 21:39:30 »

Moja Propozycja! Skoro już jesteœmy przy temacie sikretów i ich koniecznoœci odkrywania w celu pełnego zakończenia gry.

Niech każdy z Nas podzieli sie informacjami/wskazówkami jak dojechać kolejne pochowane, tajne, magiczne przedmioty.

Ja zaczne dwoma sikretami, które udało mi sie dojœć... więcej już nie znalazłem rolleyes

ETAP PIERWSZY

Moim zdaniem sš dwa sposoby (może ktoœ zna wiecej/inne/lepsze). Pierwszy, na który wpadłem odrazu jak zobaczyłem ze jakaœ kładka wystaje i można by spróbować tam sie dostać, czyli odbić gwiazdeczke od œcianki, następnie odrazu podskoczyć pionowo do góry lekko i natychmiast jeszcze raz mocno w sensie wysoko. Ciężkie do wykonania ale da sie :-) Tak udało mi sie za pierwszym razem ale potem rozkminiłem inny, nieco łatwiejszy sposób. Stoisz <patrz punkt 2> i poprostu rzucasz gwiazdeczke w dół po czym odrazu schodzisz/spadasz tudzież bardzo delikatnie zeskakujesz no i lšdujesz bezpoœrednio na gwiazdecze, która odbita od œcianek dosłownie porywa Cie wprost w kierunku w/w kładeczki tak więc pozostaje jedynie w odpowiednim momencie zeskoczyć. To wszystko. Potem wskakujemy w ekran powyżej, pokonujemy pare platform (stabilnych i ruchomych) i dostajemy prezencik w postaci jakiegoœ "kwiatuszka" ?

ETAP DRUGI

Będšc już na statku poruszamy sie cały czas w lewo i dochodzimy do krawędzi, na której znajdować sie będzie strzelajšca kulami armatka. Najpierw musimy jš zepchnšc na niewielkš platformę znajdujšcš sie poniżej a następnie bardzo umiejętnie i z niemiłosiernym wyczuciem rytmu i czasu wskoczyć na kule, która poniesie nas daleeeeko dalekooo aż do ukrytej komnaty. W odpowiednim momencie należy z "naszego odrzutowca" sie katapultować gdyż odbije sie on od pobliskiej œcianki i spadnie w dół. Następnie pozostaje jedynie podreptać po naszš nagrode jakš jest "klepsydra" uzywajšc rureczki by ostatecznie przyfrunšć na skrzydłach czarnego ptaszka spowrotem na statek.

No. Ma ktoœ coœ jeszcze?

To wszystko z mojej strony.  Pozdrawiam Was!

Jeżeli komuœ nie będzie pasować, że rozkminiamy i odtajniamy "tajniki" to prosze mnie zdisować a usunę posta...
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #27 : Września 30, 2007, 21:58:42 »

Dwa pierwsze sekrety sa tak proste... Za kazdym razem "plynnie" do nich dochodzeoi je zbieram, nigdy nie spadam w dol, gorsze sa juz nastepne.
Niektore sa tak zrobione, ze jedna "skucha" i mozna zapomniec o ponownej probie ich zdobycia... (trzeba zaczynac od nowa)
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2007, 22:00:15 wysłane przez siudym » Zapisane
MWK
Gość
« Odpowiedz #28 : Września 30, 2007, 22:18:14 »

a no to fajnie fajnie ...
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #29 : Października 01, 2007, 15:58:54 »

<spamer mode on>
No ba, co poradzisz, tak bywa Cheesy
<spamer mode off>
« Ostatnia zmiana: Października 01, 2007, 16:00:59 wysłane przez siudym » Zapisane
MWK
Gość
« Odpowiedz #30 : Października 01, 2007, 23:53:48 »

nie no myslalem poprostu ze pocišgniesz dalej bajere dodajac jakis jeden sikret do tematu ...
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #31 : Października 02, 2007, 11:21:37 »

Wszystkie sekrety i metody na nie :
http://pl.youtube.com/watch?v=mTkf3vpcjC4
http://pl.youtube.com/watch?v=LBErQwXtiU0
http://pl.youtube.com/watch?v=s8soc8ixF2g
Miłego oglšdania i trenowania  Smile
Zapisane

MWK
Gość
« Odpowiedz #32 : Października 02, 2007, 15:34:42 »

ech... ja osobiscie nie chce oglšdać łalktru tylko same sikrety.
No ale dzieki spazz4.
Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #33 : Października 03, 2007, 16:12:31 »

Gra ukonczona Cheesy
Na ostatnim poziomie zaczynalem majac 10 zyc, jedno stracilem w 4 levelu(w grze mozna  zdobyc maksymalnie 11). Level finalowy jest swietny, zwlaszcza dzwiek(efekty w tle np. spiew ptakow, odglosy tych czarnych stworkow itd.). Boss jest dosyc wymagajacy na filmiku tego nie widac, stracilem 5 zyc zanim go pokonalem.

Odpalilem Mr. Gimmick zeby porownac, jednak to juz nie to samo, nawet nie chodzi o dzwiek ale tempo jakies inne huh
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #34 : Października 08, 2007, 15:58:18 »

Gram obecnie w wersje J (Gimmick! - lepsza muzyka) na konsoli. W przeciwienstwie do wersji PIPE V majacej 32zycia, grajac na normalej jest juz o wiele trudniej. Dobrze, ze chociaz kontynuacje nie sa limitowane, co nie zmienia faktu, ze czesto mozna sie totalnie wkur***... Czesto mamy upierdliwe momenty, zazwyczaj skladajace sie z kilku/nastu elementow - bardzo czesto jak juz wymasterujemy te poczatkowe, to znajdzie sie jakis ostatnio totalnie dobijajacy - wtedy giniemy i od nowa...od nowa...od nowa... Jak juz pisalem wczesniej - stworki maja swoje AI (sztuczna inteligencja), jest ona zrobiona na prostej zazadzie - kazdy nasz ruch jest inaczej odbierany przez przeciwnika, np. idac do przodu w jego kierunku, przeciwnik bedzie uciakal, a gdy my sie cofamy - on biegnie do nas, gdy skaczemy on skacze za nami itd itp. Jest to fajne rozwiazanie, bo gdy gramy na tym samym poziomie wiele razy, to za kazdym razem mamy cos innego, inaczej pokonany przeciwnik, czy w zupelnie inny sposob stracone zycie..  Wada tego rozwiazania - nigdy nie mozna byc pewnym swego, czasami stworek upierdliwie w Nas skoczy (a bylismy pewni, ze NIE skoczy heh ) i odbijemy sie wpadajac do wody... Mam juz ostatni poziom w grze - wlasnie gram teraz (konsola), ciekawe czy ukoncze gre Smile

EDIT: Doszedlem do konca.. Niestety nie pokonalem ostatniej "fazy" ducha, pierwsze dwie "fazy" proste, ale na ostatniej mialem ostatnie zycie, a nie chce juz zaczynac od nowa ostatniego levelu. Smile
« Ostatnia zmiana: Października 08, 2007, 16:31:55 wysłane przez siudym » Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #35 : Października 08, 2007, 17:08:13 »

Cytuj
Dobrze, ze chociaz kontynuacje nie sa limitowane
[snapback]15913[/snapback]


Limitowane nie sa ale jesli skorzystasz gry nie ukonczysz Wink
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #36 : Października 08, 2007, 17:55:41 »

Ukonczy sie normalnie, no chyba, ze chodzi Ci o ten bonusowy swiat - wtedy moze sie nie da go odblokowac, ale normalnie uzywajac continue mozna ukonczyc gre.
Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #37 : Października 08, 2007, 18:29:42 »

Cytuj
Ukonczy sie normalnie, no chyba, ze chodzi Ci o ten bonusowy swiat - wtedy moze sie nie da go odblokowac, ale normalnie uzywajac continue mozna ukonczyc gre.
[snapback]15916[/snapback]


Ale ten "bonusowy swiat" to ostatni level. Jesli go nie przejdziesz to gry nie ukonczysz. Gimmick odlatuje na czarnym ptaku(po pokonaniu 3 ducha)
Kontynuacja nie uwzglednia zdobytych przedmiotow.
« Ostatnia zmiana: Października 08, 2007, 18:34:30 wysłane przez gigi » Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #38 : Października 08, 2007, 21:13:18 »

Mozna ukonczyc gre... Sa zwyczajnie dwa zakonczenia. A ten bonusowy swiat to "bonusowy swiat" - nic wiecej. Ukonczylem gre uzywajac continue na konsoli (32 zycia versja) oraz na emulatorze i na koncu stworek uratowal swoja dziewczyne/wlascicielke i byl happy-end (ona w intrze dostala go w prezencie, potem stwory ja porwaly i gimmick postanowil ja uratowac).

Wiele gier tak ma, konczysz je normalnie, natomiast jesli autorzy gry sie postarali, to w grze sa jakies bonusy po ktorych mozna odblokowac alternatywne/drugie/inne zakonczenie. Wink
« Ostatnia zmiana: Października 08, 2007, 21:14:18 wysłane przez siudym » Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #39 : Lutego 03, 2008, 12:59:28 »

Cytuj
Mozna ukonczyc gre... Sa zwyczajnie dwa zakonczenia. A ten bonusowy swiat to "bonusowy swiat" - nic wiecej. Ukonczylem gre uzywajac continue na konsoli (32 zycia versja) oraz na emulatorze i na koncu stworek uratowal swoja dziewczyne/wlascicielke i byl happy-end (ona w intrze dostala go w prezencie, potem stwory ja porwaly i gimmick postanowil ja uratowac).

Wiele gier tak ma, konczysz je normalnie, natomiast jesli autorzy gry sie postarali, to w grze sa jakies bonusy po ktorych mozna odblokowac alternatywne/drugie/inne zakonczenie. Wink
[snapback]15918[/snapback]


Przeszedlem i celowo zostawilem jeden przedmiot. Niestety jakosc nie jest najlepsza(odglosy w tle to moje papugi Tongue )

http://www.youtube.com/watch?v=1Wg7nF_Yu8g

Dobry obserwator zauwazyl ze utworu „Siesta” normalnie nie uslyszymy w grze.
Jesli ktokolwiek ukonczyl w inny sposob prosze o dowod Wink



edit
Nie wiedzialem ze boss na statku spi smiley
http://www.youtube.com/watch?v=ob_5a-YHUE8
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 18 zapytaniami.