Kwietnia 18, 2024, 02:40:25
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności
:
Nowa strona główna :
http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !
Chat:
http://chat.emunes.pl
Galeria cartów:
http://carts.emunes.pl
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Reklama
EMU-NES #PL FORUM © 2004-2015
>
Nes/Pegasus/Famicom
>
Gry
>
Bucky O'hare
Strony:
1
[
2
]
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Bucky O'hare (Przeczytany 9958 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Kto
Chorąży
Offline
Wiadomości: 156
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #20 :
Września 22, 2012, 22:04:04 »
Bucky o Harre w 90% opiera sie na elementach z platformówek z tego 10% to strzelanie ;p
Zapisane
Rządzę tym całym burdelem.
Pegasus Master, Pikselowy Wariat, Smakosz
Pikselowy Bohater, Kto, Heniek, Cock Bastard
Kto Pegasusa nie szanuje i niech się pałuje.
SebaSan1981
Major
Offline
Wiadomości: 2032
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #21 :
Sierpnia 26, 2014, 04:54:03 »
Job twoju mać!! Jobany wrot blać!! Mam kłopot z ukończeniem etapu na planecie gdzie ściga nas w dół szybko tocząca się lawa. Zapiernicza tak że nie nadążam uciekać królikiem i ginę po kilku sekundach. Jak to ukończyć, może powinienem zacząć od przechodzenia innej planety??
Zapisane
MaarioS
Major
Offline
Wiadomości: 1382
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #22 :
Sierpnia 26, 2014, 10:32:27 »
Cytat: SebaSan1981 Sierpnia 26, 2014, 04:54:03
Job twoju mać!! Jobany wrot blać!! Mam kłopot z ukończeniem etapu na planecie gdzie ściga nas w dół szybko tocząca się lawa. Zapiernicza tak że nie nadążam uciekać królikiem i ginę po kilku sekundach. Jak to ukończyć, może powinienem zacząć od przechodzenia innej planety??
Wystarczy trening, da się przejść królikiem spokojnie
Zapisane
BH ouji
Chorąży
Offline
Wiadomości: 245
Fan Toshiyuki'ego Takahashiego
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #23 :
Sierpnia 26, 2014, 19:45:46 »
Cytat: SebaSan1981 Sierpnia 26, 2014, 04:54:03
Job twoju mać!! Jobany wrot blać!! Mam kłopot z ukończeniem etapu na planecie gdzie ściga nas w dół szybko tocząca się lawa. Zapiernicza tak że nie nadążam uciekać królikiem i ginę po kilku sekundach. Jak to ukończyć, może powinienem zacząć od przechodzenia innej planety??
Nauka robi cuda mój kolego (przejście lawy w DB Another story to dopiero wyczyn)
Przez mojego famiclona nie mogłem na to przejść lodowej planety
Zapisane
I'm back Bitches, tęskniliście (sp?)?
Buu
Fan klapków firmy Kubota
Kapral
Offline
Wiadomości: 82
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #24 :
Października 14, 2014, 14:22:24 »
Rewelacyjna gra, ogólnie lubię gry w których występują zwierzątka jako główni bohaterowie. Drzewiej w pierwszym JazzJackRabbit na komputra też podobne klimaciki były. Poziomy planetarne super ale baza ropuch to czyste mistrzostwo. Tylko Marku gdzieś sczezły twe screeny z pierwszego posta. Zapodajże nowe jakbyś mógł.
Zapisane
BH ouji
Chorąży
Offline
Wiadomości: 245
Fan Toshiyuki'ego Takahashiego
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #25 :
Października 14, 2014, 18:05:34 »
Cytat: Buu Października 14, 2014, 14:22:24
Rewelacyjna gra, ogólnie lubię gry w których występują zwierzątka jako główni bohaterowie.
Sigh wiele by dał żeby zagrać w gre o Droopim na famiclonie
A ten psi przystojniak ma tylko mało gier
On topic
Ciekawe czy jakiś pirat przeniesie tą gre arcade na Famiclona, było by fajnie
Zapisane
I'm back Bitches, tęskniliście (sp?)?
damiano4444-92
Szeregowy
Offline
Wiadomości: 26
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #26 :
Grudnia 28, 2014, 22:17:21 »
Siedem lat temu, gdy byłem w gimnazjum, dostałem tą grę na emulatora. Zagrałem trochę, ale mi się znudziła. Przeszedłem pierwszą planszę zielonej planety. Gdy przeszedłem na kolejną planszę, zaniechałem.
Jakoś rok temu moje zainteresowanie grą pojawiło się i urosło do dużych rozmiarów - tak, że postanowiłem zagrać w Zielonodługouchego. Zwłaszcza po filmiku na youtube, którego autorem jest "
MichaelBtheGameGenie
", a tytuł tego filmiku to "
Top 10 NES Hidden Gems
" - numerem 1 w tym rankingu jest właśnie Bucky O'Hare. Poza tym na forach przeczytałem pochwalne wypowiedzi ludzi, którzy przeszli tę grę.
Właśnie przed około 20 minutami i ja przeszedłem tę grę. Na emulatorze VirtuaNES. Korzystając oczywiście z sejwów. Zagrałem, i powiem tak: dobrze, że zagrałem w nią dopiero teraz. Bo dopiero teraz do niej dojrzałem. Wcześniej, będąc w gimnazjum, nie doceniłem jej. Przez te siedem lat myślę, że też nie byłem gotowy, by świadomie podjąć się zagrania, i cieszyć się rozgrywką. Dopiero gdy teraz mnie naszło, zagrałem. I nie żałuję.
Bardzo podoba mi się poziom trudności, różnorodność i bogactwo przeszkód, rozmieszczenie itemów w poszczególnych levelach.
Aby zdobyć bonusy, trzeba pogłówkować. Nie wystarczy mieć cały czas wciśniętego przycisku Fire.
Odnośnie leveli, co mi się najbardziej podobało? Kamienie spadające z góry, gdy bijemy się z Bossem w Green Planet Act 6. Kamienie spadające, które są wyplute z wulkanów w tle Red Planet Act 1.
Słynna plansza
w Red Planet Act 3,
na której uciekamy w dół przed goniącą nas lawą
, i której najbardziej się obawiałem, nie stworzyła mi aż takich problemów. Za czwartym razem, bez sejwowania, przeszedłem ją naraz. Tylko wcześniej musiałem obejrzeć na youtube filmik z walkthroughu tej gry, żeby wiedzieć, którędy iść. W Red Planet Act 7 wspaniała rozgrywka z wskakiwaniem na toczące się głazy i zielone kule. Rozgrywka w Blue Planet najmniej mi przypasowała do gustu. To dlatego, że
w każdej grze nie cierpię etapów lodowych, w których występuje poślizg
. W Battle City (Tank 1990), gdy podłożem jest lód i się ślizgamy. W Blaster Master, Area 6, też jest lód i poślizg. W Whomp 'Em. W Big Nose The Caveman (chociaż tam akurat poślizg chyba nie występował). Cała runda Yellow Planet, w której nietypowo chodzimy z prawa na lewo. Szczególnie Act 5, w którym pomiędzy planetami poruszamy się na kometach (?). Act 6 i wózki w koleje szynowej.
Cała runda 5 ("Cell"), w której jest bardzo złożony układ pomieszczeń (widoczny bardzo dobrze na mapce z vgmaps.com
http://www.vgmaps.com/Atlas/NES/BuckyO%27Hare-Level5-Cell.png
), oraz motyw z pokonaniem swoich przyjaciół z ekipy, by wyzwolić ich z hipnozy i aby nie byli we władzy naszych wrogów.
Level 6 ("Salvage Chute") Act 2, w którym umykaliśmy kolcom wystającym z lewa i z prawa naraz. A już Act 6, Act 7 i Act 8 to
prawdziwa poezja
.
W żadnej innej grze nie spotkałem się z
motywem świetlików, oświetlających ciemne pomieszczenie, fragment po fragmencie
.
Aby przejść te trzy plansze, korzystałem z mapki z vgmaps.com
http://www.vgmaps.com/Atlas/NES/BuckyO%27Hare-Level6-SalvageChute.png
. Boss w Act 10 też jest ciekawy, bo aby go najłatwiej i najszybciej pokonać,
trzeba umieć sterować kulką wypuszczoną przez białą kotkę z czerwonymi włosami.
Level 7 ("Center of Magma Tanker") i Act 1, Act 2, Act 3 i Act 4, czyli uciekanie przed kolcami z lewj i z prawej to też dobra rozrywka. Potem Act 8, Act 9, Act 10 i Act 11, czyli przechodzenie przez obracające się koła z wydrążonymi tunelami - przy każdym kolejnym trzeba się
coraz bardziej nagłówkować
. Przy trzecim kole musiałem ruszyć głową przez dłuższy czas. Aby wymyśleć, jak przejść czwarte, musiałem naprawdę długo myśleć. No i Boss w Act 15 to
znów okazja, by popisać się umiejętnością sterowania kulką, która jest super bronią białej kotki z czerwonymi włosami.
W Levelu 8 ("Escape!") spodobała mi się tylko jedna rzecz - w Act 7, podczas walki z Bossem Bossów, jakim jest niewątpliwie popiersie zielonego aligatora upchane do niebieskiej dolnej połowy UFO, z lewej jest coraz większe ograniczenie przestrzeni za pomocą ściany ognia, której dotknięcie powoduje śmierć. A przestrzeń, aby uniknąć odłamków bomby wyrzucanej przez aligatora, jest niezbędna.
Bardzo ciekawe jest to, że to
ograniczanie nam miejsca, czyli pola manewru do robienia uników, występuje
. Nie tylko w Level 8 ("Escape!") Act 7 podczas wspomnianej już walki z Bossem - aligatorem. Np. w Blue Planet Act 6, gdy samolot/ helikopter lecący nad krą, na której dryfujemy, z góry zrzuca bomby, które stopniowo, urywając po kawałku z brzegu, pomniejszają krę. A co gorsza, tego samolotu/ helikoptera nie da się zastrzelić. W Blue Planet Act 10, gdzie walczymy z Bossem, on cementuje podłoże warstwa po warstwie, przez co wraz z upływem czasu ab uniknąć pocisków, możemy skakać coraz niżej. No a z sufitu przecież wystają kolce, których dotknięcie powoduje natychmiastową utratę życia...
Wiecie co? Jednego tylko nie jestem w stanie pojąć. Że
ktoś kiedyś umiał przejść tą grę na Pegasusie. Bez mapek z vgmaps.com, bez filmików z walkthroughu, i bez sejwów.
Ja nie wyobrażam sobie, żebym był w stanie bez tego przejść tę grę. Dzięki tym trzem rzeczom przejście Bucky O'Hare zajęło mi raptem trzy-cztery godziny. A bez tych rzeczy? Grałbym i grałbym ze cztery tygodnie, ale nie doszedłbym nawet do końca Yellow Planet... A przejście takiej gry bez tych wspomagaczy wymaga od gracza perfekcji, wykucia na pamięć rund, rozmieszczenia bonusów, wiedzy, w którym momencie skąd wyleci pocisk. Czego użyć w którym miejscu...
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2014, 22:25:59 wysłane przez damiano4444-92
»
Zapisane
RetroMichal
Szeregowy
Offline
Wiadomości: 34
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #27 :
Grudnia 29, 2014, 00:24:04 »
Muszę w to zagrać. Kilka razy o tej grze słyszałem. Może jest ciekawa? Zobaczę.
Edit: Wow! Muzyka jest nawet super! Szkoda., że wcześniej w nią nie grałem.
«
Ostatnia zmiana: Grudnia 29, 2014, 00:28:21 wysłane przez RetroMichal
»
Zapisane
retRoben
Gość
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #28 :
Grudnia 29, 2014, 15:35:13 »
Bakuś ulubiona gra Żelasa
Oczywiscie miałem okazję grać nim byłem na EN, wtedy kupiłem pmp5 z allegro i grałem gdzie się dało, szokła, dom, szkoła, dom etc.
Poległem przy krokodylu który mnie strasznie irytował, a bardziej irytowało sterowanie
Zapisane
zelas12
Fanatyk PSXa i Famicoma!
Kapitan
Offline
Wiadomości: 466
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #29 :
Stycznia 04, 2015, 22:40:10 »
Cytat: damiano4444-92 Grudnia 28, 2014, 22:17:21
Siedem lat temu, gdy byłem w gimnazjum, dostałem tą grę na emulatora. Zagrałem trochę, ale mi się znudziła. Przeszedłem pierwszą planszę zielonej planety. Gdy przeszedłem na kolejną planszę, zaniechałem.
Jakoś rok temu moje zainteresowanie grą pojawiło się i urosło do dużych rozmiarów - tak, że postanowiłem zagrać w Zielonodługouchego. Zwłaszcza po filmiku na youtube, którego autorem jest "
MichaelBtheGameGenie
", a tytuł tego filmiku to "
Top 10 NES Hidden Gems
" - numerem 1 w tym rankingu jest właśnie Bucky O'Hare. Poza tym na forach przeczytałem
pochwalne wypowiedzi ludzi, którzy przeszli tę grę.
Właśnie przed około 20 minutami i ja przeszedłem tę grę. Na emulatorze VirtuaNES. Korzystając oczywiście z sejwów. Zagrałem, i powiem tak: dobrze, że zagrałem w nią dopiero teraz. Bo dopiero teraz do niej dojrzałem. Wcześniej, będąc w gimnazjum, nie doceniłem jej. Przez te siedem lat myślę, że też nie byłem gotowy, by świadomie podjąć się zagrania, i cieszyć się rozgrywką. Dopiero gdy teraz mnie naszło, zagrałem. I nie żałuję.
Bardzo podoba mi się poziom trudności, różnorodność i bogactwo przeszkód, rozmieszczenie itemów w poszczególnych levelach.
Aby zdobyć bonusy, trzeba pogłówkować. Nie wystarczy mieć cały czas wciśniętego przycisku Fire.
Odnośnie leveli, co mi się najbardziej podobało? Kamienie spadające z góry, gdy bijemy się z Bossem w Green Planet Act 6. Kamienie spadające, które są wyplute z wulkanów w tle Red Planet Act 1.
Słynna plansza
w Red Planet Act 3,
na której uciekamy w dół przed goniącą nas lawą
, i której najbardziej się obawiałem, nie stworzyła mi aż takich problemów. Za czwartym razem, bez sejwowania, przeszedłem ją naraz. Tylko wcześniej musiałem obejrzeć na youtube filmik z walkthroughu tej gry, żeby wiedzieć, którędy iść. W Red Planet Act 7 wspaniała rozgrywka z wskakiwaniem na toczące się głazy i zielone kule. Rozgrywka w Blue Planet najmniej mi przypasowała do gustu. To dlatego, że
w każdej grze nie cierpię etapów lodowych, w których występuje poślizg
. W Battle City (Tank 1990), gdy podłożem jest lód i się ślizgamy. W Blaster Master, Area 6, też jest lód i poślizg. W Whomp 'Em. W Big Nose The Caveman (chociaż tam akurat poślizg chyba nie występował). Cała runda Yellow Planet, w której nietypowo chodzimy z prawa na lewo. Szczególnie Act 5, w którym pomiędzy planetami poruszamy się na kometach (?). Act 6 i wózki w koleje szynowej.
Cała runda 5 ("Cell"), w której jest bardzo złożony układ pomieszczeń (widoczny bardzo dobrze na mapce z vgmaps.com
http://www.vgmaps.com/Atlas/NES/BuckyO%27Hare-Level5-Cell.png
), oraz motyw z pokonaniem swoich przyjaciół z ekipy, by wyzwolić ich z hipnozy i aby nie byli we władzy naszych wrogów.
Level 6 ("Salvage Chute") Act 2, w którym umykaliśmy kolcom wystającym z lewa i z prawa naraz. A już Act 6, Act 7 i Act 8 to
prawdziwa poezja
.
W żadnej innej grze nie spotkałem się z
motywem świetlików, oświetlających ciemne pomieszczenie, fragment po fragmencie
.
Aby przejść te trzy plansze, korzystałem z mapki z vgmaps.com
http://www.vgmaps.com/Atlas/NES/BuckyO%27Hare-Level6-SalvageChute.png
. Boss w Act 10 też jest ciekawy, bo aby go najłatwiej i najszybciej pokonać,
trzeba umieć sterować kulką wypuszczoną przez białą kotkę z czerwonymi włosami.
Level 7 ("Center of Magma Tanker") i Act 1, Act 2, Act 3 i Act 4, czyli uciekanie przed kolcami z lewj i z prawej to też dobra rozrywka. Potem Act 8, Act 9, Act 10 i Act 11, czyli przechodzenie przez obracające się koła z wydrążonymi tunelami - przy każdym kolejnym trzeba się
coraz bardziej nagłówkować
. Przy trzecim kole musiałem ruszyć głową przez dłuższy czas. Aby wymyśleć, jak przejść czwarte, musiałem naprawdę długo myśleć. No i Boss w Act 15 to
znów okazja, by popisać się umiejętnością sterowania kulką, która jest super bronią białej kotki z czerwonymi włosami.
W Levelu 8 ("Escape!") spodobała mi się tylko jedna rzecz - w Act 7, podczas walki z Bossem Bossów, jakim jest niewątpliwie popiersie zielonego aligatora upchane do niebieskiej dolnej połowy UFO, z lewej jest coraz większe ograniczenie przestrzeni za pomocą ściany ognia, której dotknięcie powoduje śmierć. A przestrzeń, aby uniknąć odłamków bomby wyrzucanej przez aligatora, jest niezbędna.
Bardzo ciekawe jest to, że to
ograniczanie nam miejsca, czyli pola manewru do robienia uników, występuje
. Nie tylko w Level 8 ("Escape!") Act 7 podczas wspomnianej już walki z Bossem - aligatorem. Np. w Blue Planet Act 6, gdy samolot/ helikopter lecący nad krą, na której dryfujemy, z góry zrzuca bomby, które stopniowo, urywając po kawałku z brzegu, pomniejszają krę. A co gorsza, tego samolotu/ helikoptera nie da się zastrzelić. W Blue Planet Act 10, gdzie walczymy z Bossem, on cementuje podłoże warstwa po warstwie, przez co wraz z upływem czasu ab uniknąć pocisków, możemy skakać coraz niżej. No a z sufitu przecież wystają kolce, których dotknięcie powoduje natychmiastową utratę życia...
Wiecie co? Jednego tylko nie jestem w stanie pojąć. Że
ktoś kiedyś umiał przejść tą grę na Pegasusie. Bez mapek z vgmaps.com, bez filmików z walkthroughu, i bez sejwów.
Ja nie wyobrażam sobie, żebym był w stanie bez tego przejść tę grę. Dzięki tym trzem rzeczom przejście Bucky O'Hare zajęło mi raptem trzy-cztery godziny. A bez tych rzeczy? Grałbym i grałbym ze cztery tygodnie, ale nie doszedłbym nawet do końca Yellow Planet... A przejście takiej gry bez tych wspomagaczy wymaga od gracza perfekcji, wykucia na pamięć rund, rozmieszczenia bonusów, wiedzy, w którym momencie skąd wyleci pocisk. Czego użyć w którym miejscu...
Trzeba mieć dobrego skilla
Do oglądania zapraszam na zlot:)
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
Offline
Wiadomości: 2173
Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.
Odp: Bucky O'hare
«
Odpowiedz #30 :
Stycznia 05, 2015, 01:50:29 »
Bucky jest do przejścia za pierwszym - drugim podejściem, przesadzacie z tym poziomem trudności, są o wiele trudniejsze gry
Zapisane
Strony:
1
[
2
]
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Nes/Pegasus/Famicom
-----------------------------
=> NES Champions League
=> News'y ze sceny NES/Famicom i nie tylko...
=> Gry
=> Emulatory/Emulacja
=> Szukam Gry
=> Hacki i Romhacking/Programowanie
=> Famicom Disk System
=> Poradniki, solucje, mapy, itp.
-----------------------------
EMU-NES #PL
-----------------------------
=> Ankiety
=> Warn & Ban
===> Regulamin forum oraz ogłoszenia admina
===> #nes ...iRC'owy kanał fanów NESa/Famicoma
-----------------------------
EMU-NES #PL Redakcja
-----------------------------
=> Pegagruz
-----------------------------
Jeszcze więcej NES-a...
-----------------------------
=> Sprzęt/Hardware
=> Kupię/Sprzedam/Zamienię - Ogłoszenia
=> Ogólne forum o Nesie/Pegasusie/Famicomie
=> Zlot EMU-NES
-----------------------------
Kategoria Nietematyczna
-----------------------------
=> Inne gry, komputery i konsole
=> Hyde Park
===> Reklama
===> Lata 80/70/60...
=> Śmietnik
Ładowanie...