Kwietnia 25, 2024, 11:32:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 ... 10 11 [12]
  Drukuj  
Autor Wątek: EverDrive N8 - import i lista chętnych  (Przeczytany 43595 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Verteks
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 78


« Odpowiedz #220 : Sierpnia 06, 2015, 20:10:50 »

Piszę się na jedną sztukę Everdrive N8, albo Famicom, albo NES. Co do wersji Famicom, to chciałbym usłyszeć rozszerzone audio z głośników TV, w związku z tym pytanie - czy gry, które mają mappery z "expansion audio" (wyczytałem, że z tego typu mapperów EDN8 obsługuje Sunsoft 5B, MMC5, VRC6, ten chip od Jaleco do sampli(jaką on ma nazwe?) i Namco 163) będą odtwarzać dźwięki z dodatkowych kanałów? Pisaliście wyżej, że VRC6 działa na pewno, pytam o pozostałe dwa mappery. Wiem akurat to, że muszę mieć odpowiednią konsole, tego nie musicie pisać.

Może ktoś z was ma EDN8 z portem USB? Jaka jest wygoda użytkowania tego programu do łączności PC <-> Edek? Jakie korzyści z tego dodatkowego portu są dla programistów - czy na przykład mam podgląd na komputerze mapy pamięci konsoli, rejestrów, flag, czy może jest jeszcze coś ciekawego? Jak na razie rzuciłem okiem na stronie Krikkz'a na sekcje "Development" i nie wygląda prosto ta obsługa USB dry

Edit: Umknął mi mapper MMC5.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2015, 20:15:15 wysłane przez Verteks » Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #221 : Sierpnia 06, 2015, 20:30:18 »

Zapomniałeś jeszcze o dodatkowych kanałach FDSa. Te z kolei niestety wychodzą bardzo biednie. Co prawda podobno z najnowszą wersją softa kanały FDS zostały znacznie bardziej dopracowane i rzekomo przez niektórych ludzi różnica jest ZNACZĄCO lepsza, natomiast na mój gust razem z najnowszą aktualizacją słychać te kanały jeszcze gorzej heh. Sam mam FDSa i kilka oryginalnych gier i wiem, że to tak zdecydowanie nie powinno być

Co do pozostałych to VRC6 działa i rzeczywiście audio działa bardzo dobrze, może niezupełnie w 100% identycznie jak oryginał ale efekt jest prawie że idealny. Z Namco testowałem King of Kings i Megami Tensei 2 i rzeczywiście kanały audio też dobrze słychać chociaż oryginałów nie mam więc nie porównam. Kanałów Sunsoftu w Gimmicku niestety ale nie słychać wcale mimo że gra działa. Pozostałych mapperów zupełnie nie mam pojęcia, nawet nie wiem jakie gry je wykorzystują

AHA, mam wersję EDN8 razem z portem USB którego..... jeszcze nigdy nawet nie testowałem lol
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2015, 20:32:53 wysłane przez MaarioS » Zapisane
Verteks
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 78


« Odpowiedz #222 : Sierpnia 07, 2015, 09:56:55 »

Nie napisałem o FDS, bo patrzyłem na tą tabele kompatybilności z 2014 roku pod opisem EDN8 na krikzz.com, a tam mapper 20 jest opisany jako niezaimplementowany. W takim razie dobra wiadomość, że w ogóle gry z FDS działają.

Tutaj jest lista wszystkich gier mających dodatkowe audio, może jeszcze masz coś z tego w kolekcji / w romsecie na EDN8: http://wiki.nesdev.com/w/index.php/List_of_games_with_expansion_audio
Zapisane
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #223 : Sierpnia 07, 2015, 10:55:35 »

Hmm coraz bardziej się zastanawiam i stwierdzam, że te zabezpieczenia w SNES'ie to jest porażka i za dużo kombinowania. Jestem ciekaw ED'ka na GB

Możesz mnie Marcin dopisać do listy z ED GB
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #224 : Sierpnia 07, 2015, 11:08:37 »

Zwróć uwagę na to, że my gadaliśmy o romach oryginalnych, natomiast w przypadku Everdriva to tak naprawdę nie musisz się martwić o zabezpieczenia całkowicie. Poszczególne romy możesz pobrać z internetu w wersji fixed [f1] które mają całkowicie zdjęte wszelkie zabezpieczenia programowe i taki rom się włączy na dosłownie wszystkim, nawet na Twojej mikrofalówce. Wspomniałem o przeróbce konsoli w przypadku kiedy chcesz mieć 100% kompatybilność i niezawodność jak prawie że oryginał ale to nie jest konieczność, istnieje na to alternatywa
Zapisane
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #225 : Sierpnia 07, 2015, 11:21:04 »

Przepraszam, ale no k**wa Marcin duża część jak wiem gier, które bym chciał zagrać nie ma fixów, więc fixy mijają się z celem. Nawet jeśli by były, to spróbuj na tych wersjach wgrywać łatki tłumaczące Tongue

Na dodatek przeróbka wiesz jak się skończyła Tongue , choć nie mam żalu i szukam kolejnej konsoli teraz. Cały czas myślę o Super ED, ale po zastanowieniu się w sobie uważam to za wybieg jednak w przyszłość
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
pawgal
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 189


NESomaniac


« Odpowiedz #226 : Października 01, 2015, 14:35:42 »

Niedawno był update OS'a dla EverDrive N8. Obecnie jest już OS v13.

nesos-v13 27.09.2015
1) Compatibility with Hi-Def NES HDMI Adapter

nesos-v12 20.09.2015
1) Mapper 85 partial support (without expansion audio)
2) New mappers support 227, 90, 211, 202, 234, 85, 146, 150, 164, 196, 148
3) Fixed Low G Man mapper (Forced 0xff at open bus)
4) Fixed FME-7 IRQ and allow bank switching for RAM (32 Kbyte)
5) Fixed save state for mapper 21
6) MMC3 improvements

Jedną z najważniejszych aktualizacji jest dodanie obsługi mappera 90:
Kod:
45-in-1 (JY-120A) (Unl) [b1]
Aladdin (Unl)
Aladdin - Return of Jaffar, The (Unl) [!]
China Rabbit Baby (Unl) [!]
Contra Spirits (1996) (Unl) [!]
Final Fight 3 (Unl) [!]
Mickey Mania 7 (Unl) [!]
Mortal Kombat 3 - Special 56 Peoples (Unl) [!]
Mortal Kombat 4 (Unl) [b1]
Mortal Kombat II Special (Unl) [!]
Mortal Kombat III Special (Unl) [!]
Popeye 2 - Travels in Persia (Unl) [!]
Super Mario World (Unl)
Tekken 2 (Unl) [!]
Osobiście dla mnie najważniejsza jest obsługa gry Super Mario World Wink
Zapisane

この番組は、ご覧のスポンサーの提供でお送りします。
Strony: 1 ... 10 11 [12]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 19 zapytaniami.