Kwietnia 16, 2024, 13:47:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor Wątek: Lagrange Point  (Przeczytany 11548 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
gigi
Gość
« : Listopada 29, 2007, 18:03:29 »

Prawdziwa perelka jedyne w swoim rodzaju RPG. Niestety na razie tylko oryginalna wersja japonska(patch english 60%). Mimo ze nie zrozumiala to i tak warto odpalic, chociaz ze wzgledu na wspaniala muzyke i efekty dzwiekowe. Konami zastosowalo ciekawy „Virtual Rom Controller VII”, chip posiada wbudowany uklad muzyczny YM2413(YAMAHA 6 channels of Fm Synthesis). Uzyskany efekt w duecie z cpu Fami/Nes wbija w podloge. Gdy uslyszalem to pierwszy raz(2005r) , mialem wrazenie ze to system szesnastobitowy. Szkoda ze Konami wykorzystalo potencjal VRCVII tylko ten jeden raz Wink
VRCVIImp3











« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2007, 18:27:30 wysłane przez gigi » Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #1 : Listopada 30, 2007, 11:31:52 »

Piekna gra, zawsze jak odpalam to wydaje mi sie, ze muzyka leci z Segi Mega Drive Wink Jednak mimo swietnych mozliwosci VRC7, to jednak wole zdecydowanie dzwieki wydawane przez VRC6 (sawtooth wymiata) Smile VRC7 jest zbyt jednolity dzwiekowo, wszystkie instrumenty brzmia podobnie, taka cecha YFM. Smile

Jak tylko wyjdzie 100% patch ENG, to od razu"wypalam" na stale swojego karta z LP - ciekawe ile bedzie taki kart wart na ebay Smile heh
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2007, 11:33:25 wysłane przez siudym » Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #2 : Listopada 30, 2007, 12:25:18 »

Cytuj
Jednak mimo swietnych mozliwosci VRC7, to jednak wole zdecydowanie dzwieki wydawane przez VRC6 (sawtooth wymiata) Smile VRC7 jest zbyt jednolity dzwiekowo, wszystkie instrumenty brzmia podobnie, taka cecha YFM. Smile

Jak tylko wyjdzie 100% patch ENG, to od razu"wypalam" na stale swojego karta z LP - ciekawe ile bedzie taki kart wart na ebay Smile heh
[snapback]16428[/snapback]


VRCVII jest jednolity ale dzwiek ma kosmiczne brzmienie pasujace do L.P. VRCVI jest unikatem KONAMI a nie  gotowym zaadoptowanym(sound chip YM2413 czy AY-3-8910). Nawet od strony hardware jest ciekawszy(audio data input). Nie znam muzyczek z „Madara” ale te z „Akuomaju Densetsu” uwazam za najlepsze w ogole(8 bitowe Nintendo). Wlasnie wczoraj gralem w A.D. na konsoli, zrobilem nawet dzwonek na telefon Tongue

Ja rowniez czekam na patch ale cardridge zatrzymam na dlugie lata. Co do ceny to wcale nie musi byc wysoka (L.P.to gra dla pasjonatow i kolekcjonerow)
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2007, 12:26:20 wysłane przez gigi » Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #3 : Listopada 30, 2007, 14:25:00 »

No prosze... ja tez mam dzwonki z AD w telefonie Smile

ps. Nie wiem czy wiecie, ale w Lagrange jest Sound Test Menu - wystarczy trzymac A+B na drugim padzie i zresetowac konsole. Smile
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2007, 22:07:57 wysłane przez siudym » Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #4 : Grudnia 05, 2007, 23:14:34 »

Siudym a wiesz jak to zrobić na emulatorze? Pewnie taksamo jak na konsoli. Gigi posłuchaj sobie muzy z Madary, bo jest też œwietna. Od niedawna właœciwie od miecha posiadam Nokię N73 i kilka dzwonków z tego soundtracku z Madary sobie zrobiłem. Madare i Lagrange zaliczyłbym do najlepszych Rpg na Nes. Może do tego jeszcze Esper dream 2, bo również jest zrobiona tym sposobem muzycznie i dŸwiękowo. Tylko chyba 4 gry zostało tak fantastycznie zrobione, bo o większych iloœciach nic mi niewiadomo.
Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #5 : Grudnia 06, 2007, 17:19:53 »

Cytuj
Siudym a wiesz jak to zrobić na emulatorze? Pewnie taksamo jak na konsoli. Gigi posłuchaj sobie muzy z Madary, bo jest też œwietna. Od niedawna właœciwie od miecha posiadam Nokię N73 i kilka dzwonków z tego soundtracku z Madary sobie zrobiłem. Madare i Lagrange zaliczyłbym do najlepszych Rpg na Nes. Może do tego jeszcze Esper dream 2, bo również jest zrobiona tym sposobem muzycznie i dŸwiękowo. Tylko chyba 4 gry zostało tak fantastycznie zrobione, bo o większych iloœciach nic mi niewiadomo.
[snapback]16543[/snapback]


Na emulatorze jest identycznie

Sluchalem jest niezla ale w „Akumajou Densetsu” jest genialna. Pewnie dlatego ze to pierwsza gra na tym kontrolerze. Madara, Lagrange czy to najlepsze RPG za wczesnie to oceniac. Co prawda mam Madare english ale save mi nie dziala(bateria zdechla). Niestety na patch do LP trzeba czekac, na emulatorze grac nie zamierzam. Wracajac do dzwonkow to jeden zrobiony z LP intryguje kazdego kto uslyszy. Mialem kilku amatorow chetnych na skopiowanie pliku ;]
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #6 : Grudnia 06, 2007, 17:52:14 »

Wszelkim fanom muzyki z Lagrange Point polecam odpalanie plikow MIDI na playerach zainstalowanych pod DOS'em i z kartami Sound Blastera (bez wavetable KONIECZNIE!  heh ) i  z synteza OPL2/3 albo ustawiajac player na ADLIB'a (kazdy SB odpali sie w ustawieniach na sterego ADLIBA, no chyba, ze ktos ma karte taka w PC heh ). Polecam takze posciagac z netu pliki stworzone przez ADLIB TRACKERA i posluchac je - sliczna muzyka (jest takze plugin Adlibtrackera pod WinAmp'a).

W sumie mozna takze ustawic synteze midi w ustawieniach systemowych na OPL2/3, jednak w nowych kartach dzwiekowych juz chyba nie ma tej mozliwosci. Kiedys pod w98 i starej karcie yamahy moglem tak sobie ustawiac. Smile
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2007, 17:59:27 wysłane przez siudym » Zapisane
aboabo
Spaghetti Samurai
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1110


geje we wsi


« Odpowiedz #7 : Grudnia 06, 2007, 17:54:21 »

jesli macie jakies dzwonki swojej roboty (niekonwertowane) to zapodajcie w stosownym temacie.

http://www.nesforum.e9.pl/index.php?showtopic=868
Zapisane


W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
gigi
Gość
« Odpowiedz #8 : Stycznia 06, 2008, 12:39:30 »

Ciekawe czy gracie w „Lagrange Point”, ja gram  od kilku dni i nie moge sie oderwac.
Nawet krzaczki nie przeszkadzaja i wykonuje kolejne zadania.  
Dzisiaj przegladam youtube i widze goscia na tym samym etapie(moja druzyna ma inny sklad i mam 21level)
youtube

Zauwazylem ze nie wszystkie utwory, dzwieki sa dostepne w sound menu(slyszalem zupelnie nieznane)


Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #9 : Stycznia 06, 2008, 12:44:53 »

Gralem. Jednak mimo wszystko daruje sobie wersje J. Nie spieszy mi sie, jest jescze masa starych gier, w ktore mam ochote zagrac, wiec poczekam na ENG. Chociaz przyznam, ze ENG LP jest obok DQ3r na SNES najbardziej oczekiwanym tlumaczeniem przeze mnie. Smile
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #10 : Stycznia 08, 2008, 20:36:54 »

Cytuj
najbardziej oczekiwanym tlumaczeniem przeze mnie
a ja już nie czekam aż komuœ się zechce przetłumaczyć grę - zabrałem się za naukę japońskiego Smile
Zapisane

Mati
Gość
« Odpowiedz #11 : Grudnia 17, 2008, 17:16:28 »

No i właśnie wczoraj pomyślałem sobie, że po gram sobie w tą grę. W soundtracku nsf jest 31 muzyczek na sound meni jest tylesamo? Zrobiłem sobie 1 wycinek z tej gry muzyczka krótka jak sie przejdzie bitwę, to czasem ona występuje. Kiedyś siedze se w szkole na lekcji i przyszedł sms a kumpel do mnie co ty masz za telefon? Hah powiedziałem mu to zwykła nokia, ten co miałem. On mówi, ale w standardzie nie miałem takiego dzwonka, ja mu powiedziałem, że ten dzwonek jest specjalnie wykonany hehehe i raczej nikt z przecietnych osób nigdy go mieć nie będzie hihi. No, ale nikt nie ma z moich kolegów tego dzwonka hehehe. A kiedy wyjdzie jakieś tłumaczenie? Nie wiem może ktoś z was się orjętuje?
Czyzby temat z wstawianiem dzwonkow znikl? Chcialem pokazac swoje z Lp wlasnie jakie obecnie mam na komie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2009, 01:05:27 wysłane przez Mati » Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #12 : Maja 13, 2009, 17:15:16 »

Zakończenie Lagrange Point:

http://dic.nicovideo.jp/v/sm568206
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #13 : Grudnia 11, 2009, 00:54:02 »

Kurcze, nie wiem jak odpalic, by zobaczyc ten final.
Jakis czas temu budzi mnie pewien track z Lagrange point na telefonie. Genialne zastosowanie dzwiekowe. Ja to normalnie sie w tym zakochalem.
Ma ktos jakies informacje na temat Ang patha? Czy moze jeszcze sa jakies filmiki gdzies, gdzie mozna zobaczyc caly przebieg gry jak ktos gra od poczatku do konca? Ta gra mnie strasznie ciekawi.
Edit.
Kiedys wspominalem o sms'ie na lekcji. Niedawno mialem podobny przypadek tyle, ze 1 typ myslal, ze mam samsunga, gdy uslyszal inny dzwonek, ktory zmienilem i ustawilem rowniez na esa heh.
Edit 2.
Faktycznie w sound tescie dzwiekowym nie ma wszystkich utworow, w nsf sa dodatkowe. Ciekawe to. Podobny przypadek wyczailem w Raf world, ktore przeszedlem wiele razy i np kilka trackow w ogole w grze niebylo hm, dziwna sprawa. Zawsze bylem i jestem ciekaw gdzie lezy tajemnica.
Czyzby temat z dzwonkami zniknal? Chcialem pokazac swoje z Lp jakie mam na komie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2009, 01:07:02 wysłane przez Mati » Zapisane
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #14 : Grudnia 11, 2009, 12:32:33 »

http://www.youtube.com/watch?v=2lCIesXX8_k
Niech ktos mi wyjasni, co gigi z tym zrobil?Cheesy
Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomości: 648


« Odpowiedz #15 : Grudnia 11, 2009, 14:43:24 »

Prezentuje przerobke swojego NESa za pomoca music playera z Lagrange Point. Na nieprzerobionej konsoli nie uslyszysz dodatkowych kanałów dźwiekowych.
Zapisane
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #16 : Grudnia 12, 2009, 00:30:08 »

Prezentuje przerobke swojego NESa za pomoca music playera z Lagrange Point. Na nieprzerobionej konsoli nie uslyszysz dodatkowych kanałów dźwiekowych.

WANNA TUTOR!! Cheesy
Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomości: 648


« Odpowiedz #17 : Grudnia 12, 2009, 15:10:06 »

Powinno byc na forum, musisz szukac   naughty
Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #18 : Grudnia 16, 2009, 23:22:41 »

http://www.youtube.com/watch?v=2lCIesXX8_k
Niech ktos mi wyjasni, co gigi z tym zrobil?Cheesy

Przerobiłem NES-ntsc tak, aby umożliwić odpalenie LP ze wszystkimi jedenastoma kanałami.
Na uwagę zasługuje jakość kanału PCM, nie jest „wykastrowany” jak w przypadku innych przeróbek NES.   
Zapisane
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #19 : Grudnia 18, 2009, 06:00:33 »

http://www.youtube.com/watch?v=2lCIesXX8_k
Niech ktos mi wyjasni, co gigi z tym zrobil?Cheesy

Przerobiłem NES-ntsc tak, aby umożliwić odpalenie LP ze wszystkimi jedenastoma kanałami.
Na uwagę zasługuje jakość kanału PCM, nie jest „wykastrowany” jak w przypadku innych przeróbek NES.   


Nie moglem sie tutka dokopac, ale jesli masz czas i ochote to chetnie bym sobie na takiego zerknal:)
W ogole uwazam, ze powinnismy zainwestowac w tutki hardware, wiec jesli macie jakies ciekawe pomysly to wrzucajcie!

A swoja droge, ma ktos na stanie ten cudowny uklad umozliwiajacy odpalenie NESa w RGB?
Zapisane
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 18 zapytaniami.