Kwietnia 19, 2024, 05:46:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Super Spy Hunter  (Przeczytany 3529 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
MWK
Gość
« : Kwietnia 07, 2008, 22:30:06 »

Aż dziw ogarnia niemiłosierny, że na Naszym Forum nie ma tematu o tej jakże sztandarowej grze Sunsoft'u... a może był i się "zbył".



Tak czy siak wydaje mi się, że chyba każdy poœwięcił tej grze chociaż kilka chwil. Dynamika i trzymajšca w napięciu akcja, omijanie przeszkód na drodze, przeciwników oraz ich pocisków a także równoczesna z nimi walka wcišgajš i to bezapelacyjnie. Tu stajnia Sunsoft bardzo się postarała gdyż w żadko której grze na Naszš konsolkę znajdziemy tak płynnie i szybko przesuwajšce i często zmieniajšce sie tło. Czasami robi się faza gdy dołożymy do tego kilku atakujšcych i strzelajšcych do Nas wrogów ale moim zdaniem nie przeszkadza to zupełnie w grze - no, widać, że konsola ma tam co liczyć ;-)

W grze musimy przebyć długš i trudnš drogę przez 6 etapów, w której to drodze z pomocš przychodzš a raczej przyjeżdzajš ciężarówki wyposażone w specjalne power-up'y dajšce nie tylko same dodatkowe bronie (niestety jednokrotnego użytku) ale również pozwalajšce rozbudowywać a tym samym modyfikować swój pojazd, jego wytrzymałoœć, siłę ognia działek na dachu, ich szybkostrzelnoœć oraz sterowanie (ręczne - przez gracza lub automatyczne - przez komputer).

Na szczególnš uwagę moim zdaniem zasługujš potyczki na końcu każdego z poziomów z ogromnymi wręcz Boss'ami, niemalże pełnoekranowymi a w jednym przypadku nawet kilka ekranów to za mało!

Grafika oraz Muzyka jak przystało na Sunsoft w ich wyjštkowym, perfekcyjnym i niedoœcignionym stylu. Cud, miód i szeœciopak - Polecam, nic tylko grać i jechać, strzelać i ... wygrywać :-)
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #1 : Kwietnia 08, 2008, 02:28:13 »

Pamiętam jak kiedyś pożyczyłem tą grę od kumpla. Mówię mu "o, przejdę sobie w weekend." ca co on odpowiada: "nie masz szans przejść tego w weekend!" Trochę się zdziwił jak mu powiedziałem, że za drugim razem przeszedłem Tongue

btw, ten motyw z zakrętami nawet na screenach daje po oczach XD
« Ostatnia zmiana: Stycznia 24, 2012, 19:02:39 wysłane przez Sogetsu » Zapisane

X-Tech
Gość
« Odpowiedz #2 : Lipca 23, 2008, 20:56:18 »

Ta gra jest prze-hardkorowo trudna nie dziwię się, że nikt nie odpisuje. Najbardziej mi się podobało, że na dalszych etapach dostawaliśmy łódkę, samolot. Bez ulepszenia naszego pojazdu w ciągu kilku sekund lanie gwarantowane. Tą grę trzeba przechodzić idealnie - inaczej się nie da. Trudność 11/10. Dodam, że w grze jest genialna ścieżka dźwiękowa - idealnie pasuje do całej reszty.
« Ostatnia zmiana: Lipca 25, 2008, 17:59:11 wysłane przez PegazusMaster » Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #3 : Marca 08, 2009, 22:16:13 »

Świetna gra, którą na carcie kupilem na allegro od...założyciela tego tematu (hehehe biggrin) Nie jest latwa to przyznam ale dziala na ambicję i każe grać dalej i dalej i dalej. Świetne pomysły z róznorodnościa pojazdów. Jak dla mnie rewelacja!!!!
Zapisane

MWK
Gość
« Odpowiedz #4 : Czerwca 19, 2009, 13:45:01 »

A czy to kojarzycie?

At the Continue screen after Game Over, Press A eight times, then press start => Pong Mini-Game

prawie jak matrioszka - baba w babie tu gra w grze :-)
« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2010, 03:30:14 wysłane przez MWK » Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #5 : Czerwca 19, 2009, 14:35:34 »

Ponga kojarzę ale tej gry szczerze mówiąc nie widziałem. Skąd ją wykminiłeś?? Zapewne trzeba wklepać jakiś układ przycisków by ją włączyć w SSHunter, mam rację??
Zapisane

MWK
Gość
« Odpowiedz #6 : Czerwca 19, 2009, 18:53:26 »

Tak, po Game Overze, gdy jesteśmy w menu wyboru czy chcemy kontunuować czy zakończyć grę należy 8 razy przycisnąć A (ramiona działka, który robi za wskaznik ustawią się całkowicie w dół) i potwierdzamy to STARTem.
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #7 : Czerwca 19, 2009, 20:39:32 »

Jako, że rom miałem na hdd długi czas, to niegrałem w to. Dopiero dziś zauważyłem temat i sprawdziłem i oho zdziwko. Jakaś dobra gra pomyślałem, to obadałem mało, ale obadałem, potem muzyka i jak narazie to mogę powiedzieć, że gra może być dobra. Któregoś dnia może ją sobie przejdę? Wcześniej niespotkałem się z tą grą.
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #8 : Grudnia 02, 2009, 19:52:12 »

Tak jak pisalem daawno temu tak zrobilem. Przeszedlem Jap wersje Battle formula.
http://img690.imageshack.us/img690/9416/battleformulaj004b.png
http://img90.imageshack.us/img90/1774/battleformulaj005.png


Co moge powiedziec, swietna bitwa samochodowa ze tak powiem, odpowiedzialni ludzie za ta gre, czyli Sunsoft poraz kolejny zadziwia. Soundtrack poprostu cos niesamowitego, ten klimat, ta rozgrywka. Ja polecam ze swojej strony. Kolejny tytul, ktory wchodzi do listy tytulow moich ulubionych gier na Nes'a Grin.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #9 : Grudnia 02, 2009, 20:09:47 »

Pozostaje tylko pogratulować naszemu dzielnemu kierowcy Matiemu  naughty Ja na konsoli mocowałem się z tą grą ale niestety jak narazie próby jej ukonczenia spełzają na niczym.
Zapisane

Mati
Gość
« Odpowiedz #10 : Grudnia 02, 2009, 21:08:18 »

Dzieki Seba Grin.
Gra naprawde potrafi dac wkosc, ale gralem z pomocnikiem, wiec dalismy rade a latwo niebylo, ale liczy sie efekt. Najgorszy byl ostatni level. Czy sa jakies roznice pomiedzy Super spyhunter a Battle formula? Wg mnie tylko nazwy inne, bo niczego innego niezauwazylismy.
Zapisane
Smakosz
Gość
« Odpowiedz #11 : Marca 26, 2010, 01:02:25 »

Ja grę ukończyłem i na konsoli i na komputerze myślę, że to już będzie kilka razy.
Jak się ustawi w odpowiedniej pozycji te gałki w game over to faktycznie pojawia się mini-gra, ale to w sumie odkryłem dawno temu przypadkiem na pegazusie. Ogólnie rzecz biorąc ta gra jest wypasem do jakich zaliczam m.innymi street fighter 2010. W battle formula mamy kilka rodzajów pojazdów jest etap łódką, oraz samolotem, który wymiata - mamy tam ogromną siłę rażenia. Najtrudniejszy jest final stage z wzmocnionymi standardowymi bossami - boss rushe - mamy walki jedna po drugiej z super bossami, bez siły pojazdu na maxa nie mamy szans. Ostatni boss jest największym hardkorem jaki spotkałem w grach, a napewno jednym z największych. Jeśli miałbym określić poziom trudności tej gry to bez dwóch zdań 10/10 - na tę grę trzeba po prostu znaleźć odpowiednie metody, ale nawet z nimi i tak jest bardzo trudno. Za grę 9+/10 niczego tej grze nie brakuje absolutnie.
Zapisane
Pikselowy_Wariat
Gość
« Odpowiedz #12 : Stycznia 24, 2012, 15:56:26 »


Jeśli chodzi o poziom trudności, prędkość i dynamikę gra zabija wszystkie strzelanki na tę konsolę.
Gra jest zabójczo trudna i momentami trudno zrozumieć co się dzieje na ekranie. O poziomie trudności niech świadczy fakt, że większość graczy nie przejdzie pierwszej planszy i bossa, pozostałą część wykończy 3,4 plansza, a jakiś ułamek ze wszystkich w ogóle dojdzie do ostatniej planszy i nie wiem czy dacie radę przejść finałowego (piszę do tego ułamka) dzieje się tam tak systematyczny bullet helll seriami, że statek na pełnej mocy daje ledwo jakieś szanse na przejście tej planszy. Szanse na jej zaliczenie na najniższym poziomie są niemal równe 0. Jeśli zginiecie na ostatniej planszy łatwiejszym rozwiązaniem będzie zacząć grę od nowa. Każda strata życia kończy się zminimalizowaniem HP (z 3 maks. poziomu), oraz częstości strzelania do najniższego levela (z 3 maks.poziomu), a zmniejszenie mocy o 1 jednak tak ogromna strata po stracie życia sprawia, że wiele bossów jest niemal nie do przejścia (zwykle to strata o 7 punktów poziomu (!)) (gdyż z wielokrotnie mniejszym HP i ogólną mocą obrażeń trudność wzrasta wielokrotnie) i lepiej zacząć etap od nowa, ale tylko początkowo jest dobra rada, później rozwalenie pojazdu może zaowocować tym, że rozpoczynanie etapu na zbyt niskim poziomie może być dla wielu przeszkodą niemożliwą do zaliczenia etapu. Gra jest zabójczo trudna i przejdzie ją tylko ułamek graczy.

poziom trudności wg. mnie 18/10 ale nie da się więc 10/10


Grafika. Dzieją się na ekranie niesamowite rzeczy. To genialne połączenie samochodówki i shotera nastawione na totalne zdziczenie jazdy samochodem w klimat shooterów. To jedyna w swoim rodzaju gra. Raz toczymy dynamiczne strzelaniny z różnymi ciężarówkami, opancerzonymi samochodami w akompaniamencie szalonych zakrętów z dziką prędkością, by po chwili skakać po rampach i platformach ułożonych na wodzie. W trakcie tego szalonego skakania atakują nas łodzie prujące do nas rakietami. Po chwili już jeździmy po dachach ciężarówek. Ciągłe szalone pomysły, ale to tylko początek. Z czasem przeskakujemy do łodzi motorowej i toczymy pojedynki na wodzie, a po pewnym czasie walczymy mega uzbrojonym myśliwcem przy którym Bill z contry ze swoją Ską się chowa. To najpotężniejsza siła rażenia broni jaką widziałem w grach na nesa. Moc rażenia dorównuje najbardziej bullethellowym shmupom na automaty. Ważne w grze są też szczegóły - nie raz droga płynnie wygina się na naszych oczach w formie sinusoidy robi to niesamowity efekt. Często możemy wybierać, którą trasą możemy jechać co daje nutę nieliniowości. Wszystkie pojazdy są szczegółowo dopracowane, a bossowie robią kolosalne wrażenie - to ogromne maszyny zbudowane z wielu części, które stopniowo niszczymy, aż rozpadną się w drobny mak jednak nim totalnie je pokonamy często ulegają różnym mutacjom i walczą w co raz to innych stadiach. Np: początkowo rozwalamy dach bossa, wylatują z środka helikoptery kiedy już rozwalimy przyczepę walczymy z przodem ciężarówki, który ma zamontowane karabiny. Dalej bossowie są jeszcze bardziej rozbudowani i jeszcze bardziej kolosalni.Ostatni boss zajmuje kilka ekranów długości (!) a prze WALKĄ z finałowym otrzymujemy boss rusha ze wszystkich bossów dostępnych w grze czyli walkę ze wszystkim bossami jakich już spotkaliśmy po kolei (!)

Gdybym mógł dałbym za grafikę 20/10 ale się nie da 10/10

Muzyka. Genialna muzyka, która przypomina klimatem utwory z cybernetycznych filmów akcji pokroju Matrix. Jest w tym nuta atmosfery z Gotham City. Klimat lekko zahacza o utwory z gry batman, ale są to pełne energii kawałki co najważniejsze etapy budują emocje muzyką. Każdy etap ma coś takiego jak podnoszenie napięcia kiedy już docieramy do tego miejsca muzyka się zmienia i przyśpiesza, a wtedy nam zaczyna walić serducho stając przed trudnym zadaniem przetrwania karkołomnego fragmentu planszy, który w jakiś dziki sposób nas prowadzi (np: prędkość robi się stała, albo np: zaczyna padać deszcz i możemy wypaść po za planszę w poślizgu lub np: zaczynamy jechać po moście a ten zaczyna się huśtać na boki i ostrzeliwują nas samoloty)

15/10 realna ocena 10/10


Ogólnie. Gra jest ultra żywotna. Jest to gra, która znajduje się wg. mnie w pierwszej piątce najlepszych gier na konsolę pegasus. Powoduje wyrywanie włosów z głowy i stany przedzawałowe, ale ma jedną cechę, która przewyższa inne gry - żywotność, oraz miodność. Gra nie znudziła mi się mimo, że gram w nią od wielu lat (około - 15tu?) . W tym czasie przeszedłem ją kilka razy, ale było to bardzo trudne.
Ostatnio gram w nią praktycznie co dziennie.

Moja ocena 20/10  realna ocena 10/10.

UWAGA:

TYLKO DLA HARDKOROWCÓW resztę ta gra zabije. Żeby nie było że nie ostrzegałem.
W moim osobistym rankingu egzekwo pierwsze miejsce.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 24, 2012, 16:02:04 wysłane przez Pikselowy_Wariat » Zapisane
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #13 : Listopada 03, 2014, 23:00:15 »

Czy wiedzieliście, że w kodzie znajdowały się dwie niewykorzystane ścieżki dźwiękowe?

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ypGBUopStcs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ypGBUopStcs</a>
>> http://www.youtube.com/watch?v=ypGBUopStcs

Intro jest kozackie, ciekawe jak miało ono wyglądać. Moja myśl jest taka (sądząc po muzycznym podobieństwie), że mogło nawiązywać ono do Spy Huntera, być swoistym ukłonem w jego stronę, bądź przejściem w jakiś sposób do tej, drugiej części gry.
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #14 : Listopada 06, 2014, 17:58:52 »

Marek t jest genialna informacja. Jestem ciekaw jak ktoś w ogóle dotarł do tych dwóch tracków. Może był jakiś prototyp z dodatkowymi trackami tak jak w przypadku prototypu Batmana jedynki, ale to akurat jest w nsf, natomiast raczej wątpie, że do nsf'ów z tymi dodatkowymi trackami jest jakiś link czy coś. Nie mniej jednak fajna ciekawostka. Jak ty Mareczku coś wynajdziesz to jest po prostu zawsze coś niesamowitego Smile.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 18 zapytaniami.