Kwietnia 20, 2024, 07:11:39 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34
  Drukuj  
Autor Wątek: Nagrywanie ROM'u na kartridż  (Przeczytany 173309 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
jpx72
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 62


WWW
« Odpowiedz #560 : Stycznia 31, 2011, 18:41:42 »

na każdym PCB wszystko jest podłączone zupełnie inaczej.
OCH! W tym przypadku rezygnuję. Dzięki obóm za ochotę.
(
Udało mi się uruchomić 256kB grę ale grafika była zniekształcona (to jest "garbled" po angielsku...) Udało mi sie tego zalutowanim następnego:
A17-08
A16-11
A15-03
A14-06
Mój cartridge ma +5V na pin 9 i 10 w 7432.
)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2011, 18:43:46 wysłane przez jpx72 » Zapisane
jpx72
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 62


WWW
« Odpowiedz #561 : Lutego 02, 2011, 18:54:58 »

Po niedawnej rezygnacji ogłędnie UOROM carta powróciłem do mojego VRC2 mapper 23 carta Dragon Scroll. Translacja tego romu działa idealnie, absolutnie bez problemów (wymiana ROMów za 2x 27C010). Na stronie NesCartDB znałazłem, że rom Contra(J) (cartridge) ma zupełnie ten sam mapper oraz VRC2 chip. Po naprogramowaniu 2x27C010 a zastosowaniu EPROMów s grą Contra ale mam problemy - gra się odpala nie zaraz po uruchomieniu konzoli, tylko po 1-2 sczisnienciu RESETa i zavieśia się v przypadku Game Over... Bardzo dziwne zachowyvanie... Nestopia pokazuje zupełnie ten sam mapper oraz wszystkie inne dane v przypadku tych dwu gier. Miał ktoś z Was podobnych doświadczeń?
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #562 : Lutego 04, 2011, 22:08:23 »

pamietaj - to, ze dwie gry maja ten sam uklad nie oznacza, ze beda dzialac. Zwlaszcza w VRC, gdzie sa spore roznice nawet w tak samo oznaczonych kosciach.
Zapisane
jpx72
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 62


WWW
« Odpowiedz #563 : Lutego 07, 2011, 10:15:39 »

Dziękuję, to nigdy by nie pomyślałem... ponieważ te dwie cartridge mają dokładnie takie same dane (PRG 128KB, CHR 128KB, mapper 23, VRC2, brak RAM). Jedyne co mi przychodzi do głowy jest, że różnica w rodzaju VRC6(a,b,c?...). Spróbuje zmienić A0 i A1 jak nesdev proponuje:
Cytuj
This mapper had two known revisions: VRC2a and VRC2b. Both revisions uses Address lines A0, A1, and A12-A15 for registers, however VRC2a has A0 and A1 "backwards" from the norm. Address $x001 on VRC2b would be $x002 on VRC2a, and $x002 on VRC2b would be $x001 on VRC2a.
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2011, 10:23:58 wysłane przez jpx72 » Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomości: 648


« Odpowiedz #564 : Lutego 07, 2011, 11:27:39 »

Może Ci się przydać http://www.forum.emunes.pl/index.php?topic=1663.msg32209#msg32209
Zapisane
jpx72
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 62


WWW
« Odpowiedz #565 : Lutego 10, 2011, 09:32:19 »

No sprobowałem zamienić A0 i A1 i sprobowalem takze A2 i A3 i wynik był taki, ze grafika była zniekształcona (jakby zamienieny za mapper 25):


Senshu - dzięki za link, ale VRC2 ma inny pinout
Kod:
              .----\/----. 
(n) PRG A13 ->|01      40| -  +5V
(n) PRG A14 ->|02      39| -  NC    
(s) PRG A1  ->|03      38| -> PRG A15 (r)
(s) PRG A0  ->|04      37| <- PRG A12 (s)
(n) CHR A12 ->|05      36| -> PRG A14 (r)
(n) CHR A11 ->|06      35| -> PRG A13 (r)
(n) CHR A10 ->|07      34| -> PRG A16 (r)
(r) PRG /CE <-|08      33| <- PRG D0 (s)
(n) PRG R/W ->|09      32| <- PRG D1 (s)
(r) CHR /CE <-|10      31| <- PRG D2 (s)
(n) CHR A13 ->|11      30| <- PRG D4 (s)
(n) CHR /OE ->|12      29| <- PRG D3 (s)
(n) CHR A10 ->|13      28| -> CHR A17 (r)
(n) PRG /CE ->|14      27| -> CHR A15 (r)
     (n) M2 ->|15      26| -> CHR A12 (r)
         NC - |16      25| -> CHR A14 (r)
         NC - |17      24| -> CHR A13 (r)
         NC - |18      23| -> CHR A11 (r)
         NC - |19      22| -> CHR A16 (r)
        GND - |20      21| -> CHR A10 (r)
              `----------'
Cytuj
This mapper had two known revisions: VRC2a and VRC2b. Both revisions uses Address lines A0, A1, and A12-A15 for registers, however VRC2a has A0 and A1 "backwards" from the norm.
Additionally, VRC2a has 7-bit wide CHR registers, whereas VRC2b has 8-bit wide CHR registers.

Co mnie irytuje jest PCB dragon scroll:


Czy tutaj niejest potrzebne coś takiego (PCB Ganbare Goemon Gaiden):

Kod:
MM1026
 Monolithic IC MM1026 - System Reset (with battery back-up)
• Power supply switching circuit (switching between main power supply and battery)
• CS control for S-RAM (normal mode : S-RAM can be accessed; back-up mode: S-RAM can not be
accessed low current consumption mode)
• Reset output

Oraz co to jest "V" i "G" na PCB? Probowałem podłacic jednego i drugiego, bez zmiany.
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2011, 11:59:21 wysłane przez jpx72 » Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #566 : Lutego 10, 2011, 19:27:12 »

Czy tutaj niejest potrzebne coś takiego (PCB Ganbare Goemon Gaiden):

Ten układ jest zbyteczny, bo gra nie ma SRAM.

Oraz co to jest "V" i "G" na PCB?

G, V to odpowiednio GND i VCC(+5V)

Probowałem podłacic jednego i drugiego, bez zmiany.

Przełączanie pomiędzy G i V nic nie da.
Widać wyraźnie, że ta ścieżka jest „ślepa”(nigdzie nie dołączona).


Problem z kontrolerami VRC jest znany, ale dotyczy raczej tylko CHR.
Być może gry mają wiele wariacji połączeń rejestrów itd.
Najlepiej byłoby zebrać wszystkie gry Konami i wtedy opisać każdą od podstaw.
Zapisane
jpx72
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 62


WWW
« Odpowiedz #567 : Lutego 11, 2011, 07:42:17 »

G, V to odpowiednio GND i VCC(+5V)
Przełączanie pomiędzy G i V nic nie da.
Widać wyraźnie, że ta ścieżka jest „ślepa”(nigdzie nie dołączona).
Dzięki, jakoś nie zauważyłem że jest ślepa..

Problem z kontrolerami VRC jest znany, ale dotyczy raczej tylko CHR.
Hmm no to nic... Sprobowałem zapytać (z oczekiwaniami że ktoś mi pomóze). Sam nie dam rady. Nawet tak dziękuję za informacje!!!
Zapisane
machbed
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 640



« Odpowiedz #568 : Marca 02, 2011, 11:41:52 »

Mam do was pytanie. Czy niskonapięciowy SRAM będzie działać poprawnie jako VRAM?
Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomości: 648


« Odpowiedz #569 : Marca 02, 2011, 11:58:05 »

Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi, podaj oznaczenie układu.
Zapisane
machbed
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 640



« Odpowiedz #570 : Marca 02, 2011, 12:57:50 »

http://www.datasheetdir.com/BS62LV256PC-70+SRAM
Coś takiego jak wyżej, lub:
Sony CXK5864PN-15LL
Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomości: 648


« Odpowiedz #571 : Marca 02, 2011, 16:23:47 »

Jeśli jest na niskie napięcie, to musisz go takim zasilać Smile Czyli np. przez układ LM2651 - pytanie tylko, czy warto ? Chyba prościej kupić zwykły sram na 5V.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #572 : Marca 02, 2011, 16:25:32 »

Sprezentowany układ będzie działał, w nocie masz napisane 2.4-5.5V, gdyby jednak pojawiły się problemy to możesz delikatnie obniżyć napięcie diodami krzemowymi (każda to 0,7V), u mnie zawsze rozwiązywało to problem.
Zapisane

MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #573 : Kwietnia 03, 2011, 11:00:50 »

OK, teraz moja kolej, żeby zgłosić tutaj swój problem.

Otóż mam carty FF1 oraz FF2 na Famicoma no i chcę je przetłumaczyć na język angielski, no to standardowo, wylutowuję stare EPROMy, tnę ścieżki idące od 01, 02, 24 i 31 no i przestawiam piny tak, jak powinny być, czyli A16, A17 oraz /OE. W obydwu przypadkach gra włącza się i jest wszystko cacy, natomiast przy FF1 jak nadaję imiona całej ekipie i już chcę zacząć grać, to nagle ekran robi się czarny i gra się zawiesza (to jest chyba ten moment, kiedy SRAM zaczyna być używany). W FF2 podobnie, tylko tam jak już chcę wybrać pozycję z save to już ekran staje się czarny i klapa.

Gdzie popełniłem błąd?? Co jest nie tak?? Zaznaczę, że FF3 przerobiłem tak samo (jeszcze z dodatkowym przestawieniem A18, wiadomo) no i on mi śmiga bez żadnych problemów. Sprawdzałem nawet save'owanie- działa w 100% dobrze. Bedę super wdzięczny za pomoc!!
Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #574 : Kwietnia 03, 2011, 11:35:07 »

Gdzie popełniłem błąd?? Co jest nie tak?? Zaznaczę, że FF3 przerobiłem tak samo (jeszcze z dodatkowym przestawieniem A18, wiadomo) no i on mi śmiga bez żadnych problemów. Sprawdzałem nawet save'owanie- działa w 100% dobrze. Bedę super wdzięczny za pomoc!!

Jakie pamięci wstawiłeś(eprom/flash)?

Wydaje mi się, a nawet jestem pewny, że źle przełączyłeś ścieżki.
FF3 Ci ruszył, bo wykorzystuje wszystkie adresy łącznie z A18.
Oryginalny MMC1 w miejscu A18(standard Nintendo) ma zrównoleglony CE.
Odetnij to połączenie i zostaw A18 NC.
Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #575 : Kwietnia 11, 2011, 19:19:52 »

Oryginalny MMC1 w miejscu A18(standard Nintendo) ma zrównoleglony CE.
Odetnij to połączenie i zostaw A18 NC.


Niezupełnie to rozumiem. Pin 11 MMC1 to jest A18, CE WRAMu albo CHR A16, no i on na tej płytce jest podłączony do pinu nr 20 WRAM. W takim razie, mam ten pin zupełnie odłączyć a pin 20 WRAM dać do GND?? Tak właśnie zrobiłem ale niestety efekty nadal są te same.

A tak przy okazji, chcę zrobić carta (dokładnie z grą Shadowgate), który będzie miał przełącznik na kostkę PRG tylko. Chodzi mi dokładnie o to, że gra ma 128KB PRG ale ja chcę zrobić przełącznik wersji PAL a NTSC, czyli PRG będzie 128KB + 128KB (jako CHR dam tylko CHR z wersji NTSC, bo to praktycznie i tak się niczym nie różni od PALowego). W takim razie, jak zrobić taki stały przełącznik, abym mógł sobie przełączać te wersje?? Mam jakoś kombinować z A17 co nie?? Tylko niestety nie bardzo wiem, jak to zrobić Tongue . Proszę o jakąś pomoc w tym również. Z góry wielkie dzięki!!
Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #576 : Kwietnia 12, 2011, 00:40:36 »

Niezupełnie to rozumiem. Pin 11 MMC1 to jest A18, CE WRAMu albo CHR A16, no i on na tej płytce jest podłączony do pinu nr 20 WRAM. W takim razie, mam ten pin zupełnie odłączyć a pin 20 WRAM dać do GND?? Tak właśnie zrobiłem ale niestety efekty nadal są te same.

A tak przy okazji, chcę zrobić carta (dokładnie z grą Shadowgate), który będzie miał przełącznik na kostkę PRG tylko. Chodzi mi dokładnie o to, że gra ma 128KB PRG ale ja chcę zrobić przełącznik wersji PAL a NTSC, czyli PRG będzie 128KB + 128KB (jako CHR dam tylko CHR z wersji NTSC, bo to praktycznie i tak się niczym nie różni od PALowego). W takim razie, jak zrobić taki stały przełącznik, abym mógł sobie przełączać te wersje?? Mam jakoś kombinować z A17 co nie?? Tylko niestety nie bardzo wiem, jak to zrobić Tongue . Proszę o jakąś pomoc w tym również. Z góry wielkie dzięki!!

Nie!
Pin 11 ma dwie opcje:
Jako CHR A16 lub CE1 WRAM/SRAM(pin 6 CE2 WRAM/SRAM)
Opisałem tylko konfiguracje wyprowadzeń PRG-rom, ale specyficzną dla oryginalnych gier Nintendo(NES oraz Famicom). Normalnie kontroler MMC1 nie ma A18, bo może zaadresować maksymalnie 256KB PRG i 128KB CHR. Można spotkać jeszcze inne „mutanty” po 512 KB PRG, to jednak wyjątkowe np. Dragon Quest IV.

Układ wyprowadzeń MMC! oryginał;

A17-01          32-+5V
/CE-02          31-+5V
A15-03          30-+5V
A12-04          29-A14
A7-05            28-A13
A6-06            27-A8
A5-07            26-A9
A4-08            25-A11
A3-09            24-A16
A2-10            23-A10
A1-11            22-/CE
A0-12            21-D7
D0-13            20-D6
D1-14            19-D5
D2-15            18-D4
GND-16        17-D3

Układ dla Twojej gry może wyglądać w ten sposób(pamięć EPROM);

NC-01           32-+5V
A16-02          31-NC
A15-03          30-A17 ten pin będzie odpowiadał za przełączanie dwóch PAL/NTSC
A12-04          29-A14
A7-05            28-A13
A6-06            27-A8
A5-07            26-A9
A4-08            25-A11
A3-09            24-GND
A2-10            23-A10
A1-11            22-/CE
A0-12            21-D7
D0-13            20-D6
D1-14            19-D5
D2-15            18-D4
GND-16        17-D3

Na A17 przykładowo podajesz przełącznikiem  +5V(PAL) lub GND(NTSC).
Osobiście zrobiłbym to inaczej np. na 74LS74 i banki przełączał za pomocą reset;
Można skopiować patent z tego unrom-a 2in1 który kiedyś opisałem.



« Ostatnia zmiana: Kwietnia 12, 2011, 00:58:18 wysłane przez dic-sc7 » Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #577 : Maja 14, 2011, 14:06:44 »

Robiąc ten poradnik dla naszego kolegi alzen, postanowiłem go również wrzucić tutaj. Może być komuś przydatny.

Ten poradnik pokazuje i opisuje krok po kroku, jak zrobić przełącznik VRAM<->CHR ROM w dev-carcie. To działa zarówno w cartach MMC1 jak i MMC3. Sądzę, że nie będzie z tym większych problemów.

Będziemy do tego potrzebować:
-PCB z mapperem MMC1 albo MMC3 (najlepiej by było, gdyby mapper był w obudowie DIP)
-2 podstawek (wiadomo, żeby mieć dev-carta)
-kostki SRAM 6264 (szerokiej)
-jakiegoś nożyka do cięcia ścieżek
-przełącznika dwupozycyjnego
-lutownicy
-trochę kabli

UWAGA!! Nie sugerować się oznaczeniami kostki ani rodzajem PCB!! Wziąłem te rzeczy tylko jako "króliki doświadczalne" aby tylko pokazać, o co chodzi i jak to zrobić Wink .

No to na samym początku, tutaj mamy tą wymaganą kostkę SRAM 6264, no i jak wiadomo, ona musi mieć 28 nóżek (tak jak wspomniałem wcześniej, nie sugerować się tymi oznaczeniami na zdjęciu):


Teraz musimy uciąć nóżki tego drania mniej więcej w ten sposób, jak to jest pokazane na zdjęciu. Ja to robię obcinarką do paznokci, raczej najwygodniejsza sprawa:


Po takim zabiegu kostka powinna mniej więcej wyglądać tak:


Teraz musimy powyginać dokładnie 4 nóżki tak, aby nie szły na dół tylko żeby szły na zewnątrz kostki. Chodzi mi mniej więcej o takie coś:


Te 4 nóżki, które mamy wygiąć są pokazane na zdjęciu poniżej. Tym samym, kostka po takim zabiegu powinna wyglądać tak:


Teraz nastąpi moment, w którym musimy włączyć swój mózg i trochę posiedzieć i pomyśleć. Mianowicie, każde PCB może być zupełnie inaczej skonstruowane dlatego trochę myślenia jest tutaj wymagane. W tym momencie rozpatrzmy moją płytkę:



Tak jak widać, ta płytka, jak widać, na razie nie ma podstawek i również w razie czego lepiej by było, gdybyś nie miał wlutowanej podstawki CHR na swoim dev-carcie. Tutaj po prostu chodzi o to, że ścieżka +5V może różnie iść na PCB i potem przecięcie odpowiedniej ścieżki mogłoby być problemem, jeżeli podstawka byłaby już wlutowana.

Mimo wszystko, naszym zadaniem teraz jest to, żeby odciąć dopływ prądu (+5V) od naszego CHR ROM'u, czyli po prostu od podstawki. Na mojej płytce trzeba będzie przeciąć dokładnie tą ścieżkę tutaj:


No to.... tnijmy tego drania:


Jak widać, po tym zabiegu wszystkie piny odpowiadające za +5V w CHR ROM'ie są ze sobą połączone ale jednak w tym momencie samo zasilanie +5V tam nie dociera, no i o to mi chodziło. Teraz możemy już bezpiecznie wlutować podstawkę:


Teraz trzeba będzie wygiąć za pomocą lutownicy 4 piny podstawki tak, aby nie stykały się z naszą kostką. Należy to zrobić tak:


Jakie piny dokładnie wygiąć i w jaką stronę ukazuje to zdjęcie:


No to teraz, musimy zlutować tą kostkę bezpośrednio do PCB (jak coś, to od tylnej strony PCB). Kostkę trzeba przyłożyć dokładnie w ten sposób:


No i... lutujemy to:


Teraz trzeba będzie popodłączać te odstające piny do odpowiednich miejsc. Gdzie dokładnie to wszystko podłączyć ukazuje poniższy schemat:

(schemat pokazuje już zalutowaną kostkę od tylnej strony PCB)

Jakby co, to w tym momencie musimy połączyć piny +5V TYLKO W KOSTCE. Nie zasilaj tych pinów od razu teraz.
W takim razie, trzeba będzie użyć dokładnie 3 kabelków i należy je podłączyć tak, jak tutaj na zdjęciu:


No i jeszcze pozostaje jedna, dziwna wątpliwość... Co to do ciorta jest ten pin CHR/WR??? Mianowicie, jest to pusty pin na PCB znajdujący się pomiędzy 2 parami zwartych pinów. Jest on wykorzystywany właśnie tylko do kostki VRAM. Przy lutowaniu należy w miarę uważać, żeby nie zalać tego całego pinu cyną i należy przylutować delikatnie kabelek na jego początku, mniej więcej tak, jak na zdjęciu poniżej:


No to... teraz już zmierzamy do głównego celu tego poradnika, czyli wmontowania przełącznika VRAM<->CHR ROM. Wystarczy przełącznik dwupozycyjny na 3 zęby, taki jak tutaj na zdjęciu:


Teraz musimy poprowadzić z PCB odpowiednio 3 kabelki: z +5V CHR ROM'u, z +5V VRAM'u oraz po prostu z +5V z płytki. Na swojej płytce postanowiłem zwyczajnie poprowadzić te kabelki z tych miejsc. To w sumie nie ma większego znaczenia, skąd je poprowadzisz. Oby tylko kabelki szły odpowiednio z zasilania kostek i z zasilania znajdującego się na PCB:



No właśnie, tutaj niektórzy dosyć mało obeznani w temacie mogą mieć wątpliwości, gdzie jest te +5V i jak odprowadzić kabelek. Trzeba mianowicie zeskrobać tą niebieską warstwę z danej ścieżki odpowiadającej za +5V i przylutować do niej kabelek. Na swojej płytce zrobiłem to w tym miejscu i dokładnie tak:




UWAGA! Tutaj radzę przylutować kabelki odpowiednio długie, żeby nie było żadnych problemów. W razie czego, to potem te kabelki sobie skrócisz.

No i, zmierzamy już w sumie do ostatniego kroku, mianowicie do lutowania kabelków do przełącznika. Gdzie przylutować jakie kabelki pokazuje poniższe zdjęcie:


Najważniejsze jest, żeby zasilanie bezpośrednio z PCB było pośrodku przełącznika. Dalej nie ma znaczenia, z jakich stron przylutujesz kabelki idące z CHR ROM'u i VRAM'u.
No to... nie pozostaje nam nic innego jak przylutowanie tych kabelków i wreszcie skończyć z tym wszystkim raz na zawsze:


Teraz tak na dobrą sprawę już zrobiliśmy wszystko. Dalej to jest kwestia indywidualna, czy chcesz gdzieś usadowić (czyli po prostu przykleić) przełącznik do PCB i żeby wszystko było stabilne. Ja jednak zalecam przykleić przełącznik, no i to nie jest już żaden problem. Powinien poradzić sobie z tym każdy ale jednak mimo wszystko opiszę to.

Znajdź teraz jakieś puste miejsce na PCB i dobrze by było, gdybyś w razie czego na to miejsce przykleił jakąś taśmę izolacyjną, żeby czasem jakiegoś zwarcia nie było:


W to miejsce możemy przykleić przełącznik nawet za pomocą kropelki bądź podobnego kleju. Jakby co, to nie martw się, na pewno będzie dobrze się trzymać Wink :


No i... zrobiliśmy to! Mamy już uniwersalnego carta CHR ROM + VRAM! No to, w takim razie... miłego grania oraz testowania Wink .


P.S. Jeżeli zdjęcia w jakiś sposób przeszkadzają, to dajcie mi znać. Wtedy wstawię miniaturki albo same linki do zdjęć.
Zapisane
machbed
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 640



« Odpowiedz #578 : Maja 14, 2011, 15:12:43 »

Fajny poradnik, skoro piszesz, że działa to skorzystam.
Ps. Wyczyść grot przy lutownicy, bo ta gruba warstwa starej cyny z kalafonią na nim wyglądją obleśnie.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #579 : Maja 14, 2011, 15:39:34 »

Bardzo fajna publikacja. Wszystko wytłumaczone "jak krowie na miedzy" i nawet taki żółtodziób w temacie elektroniki jak ja dzięki temu opisowi mógłby coś zdziałać. Zdjęcia prezentują się świetnie, całość napisana przystępnym dla przeciętnego śmiertelnika językiem. Tak trzymać MaarioS!!

Ps. ten grot od lutownicy na który uwagę zwrócil Artur wygląda troszkę jak zasyfiony, brudny ołówek. Faktycznie przydałoby sie go wyczyścić Smile
Zapisane

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 19 zapytaniami.