Czas najwyższy dotrzymać słowa i pochwalić się moim zbiorem klonów (pomijam fotki pudełek):
1.Cyber Boy - przenośny fami, ma dwa tryby "Brick Game" na lcd lub fami po podłączeniu do TV, załączony mini cart,
wszystko stylizowane na GameBoy. Carty z fami montuje się przez śledzia - poroniony pomysł, wystarczy wstrząs i
koniec gry
zasilanie 3xAAA.
2.PS one - niby nic szczególnego wśród PolyStation'ów gdyby nie pad wibracyjny !, drga z różna siłą po naciśnięciu A
lub B, dodatkowe manetki to atrapy na sprężynkach.
3.N-JOYPAD - klon z wbudowanymi remakeami popularnych gier nintendo, nie ma możliwości załadowania cartów. Gry
podzielono na 3 kategorie "płyty", każda z nich innej szerokości załącza inne banki pamięci, bardzo dobre jakościowo
wykonanie, zasilanie 3xAA
4.Super Flight - świetne rozwiązanie do symulatorów i strzelanek. Regulowana wysokość steru który reaguje zarówno na
przyciski jak i na przekręcanie. Wajcha służy do zmiany siły wibracji urządzenia jak i prędkości turbo (choć nie
zawsze), sygnał nadaje przez wbudowaną antene (to nie atrapa) lub A/V. Można podłączyć inne carty i akcesoria,
zasilanie 3xAA lub zasilacz. Wbudowana niezła kolekcja odpowiednich gier (np. zanaz i gun-nac).
5.Multi Mega TV Game - jak wyżej ale do gier wyścigowych, wbudowane gry zręcznościowe, bez wibracji
,drażni
przerywane skręcanie w przypadku obrotu kierownicy(samoczynnie co 2 sekundy), reszta parametrów j.w.
6.Gold Leopard King - klawiaturopodobny klon w wersji z myszką jak w klasycznym PC (kulka), na carcie "pakiet
biurowy" i gry oraz programy do nauki obsługi klawiatury - szybkiego pisania. Bardzo marnej jakości tworzywo, ciężko
nacisnąć klawisz, jedynym plusem jest pełna polska instrukcja.
7.Driver Seat - siedzisko z kierownicą, wymiary zbyt małe dla dorosłego człowieka, łatwe w montażu, gry wbudowane
tylko i wyłącznie w odczepianą kierownice (zręcznościowe remaki), zasilanie bateryjne, podłączane przez A/V.
8.Console TV - znane też jako Alien, zasilanie baterie/zasilacz, wbudowany pakiet gier. Ciekawostką są pady z
wbudowanymi zapperami (obydwa) i działające w obu portach.
9.Super PolyStation 2 - mój faworyt (tak tak wygląd
) nic szczególnego, typowy klon jak terminator,
zmodyfikowałem go jednak tak aby przyciski POWER i RESET były podświetlone tak jak w prawdziwym PS2 (błękit i
zieleń) oraz dioda power zmiania kolor, po podłączeniu do zasilania jest czerowna, po włożeniu carta i wciśnięci
POWER zmienia się na zielony. Pady mają obrócone klawisze A i B w stosunku do typowych o 90 stopni w lewo.
10.Family Home Computer OSAKA - klon NES, o wiele mniejszy, bez cyca (cic), carty wsówane jak poziomo, wyjmowanie
spustem z tyłu. Pady jak w oryginalnym NES z tą różnicą że zmieniono kolory na bardziej żywe oraz przyciski Turbo są
wąskie i skośne. Klon ma również wbydowane gry i tu ciekawiostka, są to gry na carcie typopwo famicomowym, od spodu
PCB jest złącze fami. Jakość wykonania na wysokim poziomie dorywnującym MT777, również doruwnuje mu
energo-pazernością
(na zdjęciu nie ma akcesoriów i pudełka ale zapewniam ze istnieją).
11.PMP (mp4) CYCLONE - recka była na stronie dla chętnych, napisze tylko że to jeden z pierwszych przenośnych
emulatorów, nie radzi sobie z wymagającymi mapperami i lekko zrywa.
12.PMP Apollo AP-950 - bardziej rozbudowany od poprzednika, firmware ulepszone w stosunku do innych sliderów z
allezło, obsługuje większość romów (również niektóre zaawansowane mappery), ma opcje save (9 banków), można zrobić
screenshot'a startują gry z snes ale bardzo wolno, prawie nie da się grać, może kiedyś napisze recke tego dziwadła.
Wrto zaznaczyć ze specyfikacja podawana przez producenta jest nieprawdziwa !
13.Manta GAMBLER, kiedyś było o tym głośno, jednak jak sie okazuje niewypał. Gry zapisane na płycie VideCD
uruchamiane specjalnym skryptem - nie ma możłiwośći podstawienia. Aby jakąś uruchomić trzeba wklepać jej numer z
pilota, pady są zbyt małe dla normalnego gracza, obsługuje wiele formatów i duperelków ale to i tak nie zmienia
faktu że emulacja bardzo kuleje - gry się niemiłosiernie tną i nie da się grać.
12.SUBOR SB-Z12 - piękny "prawdziwy" pocket famicom (foto było już wcześniej zamieszczone przez siudyma). Obsługuje
większość cartów (niektóre po prostu nie odpalają) dobra jakość kolorów, wyraźne czyste napisy bez przeskalowania co
przeszkadzało np w GameTheoryAdmiral. Zasilanie 3xAA, 2 letnie aku GP 1300 wystarczyły na 4 godziny gry.