Marca 28, 2024, 21:26:11 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 2 [3] 4 5
  Drukuj  
Autor Wątek: Dark Gimmick!  (Przeczytany 26195 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #40 : Września 07, 2014, 03:19:03 »

Zarypiaszcze!! Mgliście przypomina mi wieżę Karina z Dragon Ball. Klimatycznie i w bardzo fajnej kolorystyce  Cool
Zapisane

Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #41 : Września 07, 2014, 11:44:14 »

Dzięki. Inspirowałem się stylem studio Ghibli, a la Laputa. To ten zamek, który przylatuje po zebraniu wszystkich artefaktów jako siódmy level. Zamek Karina to był chyba ten płaski, "na tyczce"?

Nie wiem tylko w jakich rozmiarach (cm) są covery cartridge'y dla Famicom. Mógłbyś dla mnie zmierzyć? Na guglu "każdy wuj na swój strój" i zrobiłem label matkę 1920x1244 aby łatwo było przeskalować - tak samo z elementami, aby ławo było je przesuwać. ;p
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
1990in1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 309


Gut


« Odpowiedz #42 : Września 07, 2014, 15:54:46 »

90x44 mm jest miejsce.
Sam label może mieć ułamek milimetra mniej dla wygody wklejenia go równo.
Zapisane

"Znaczy kolego rozumiem, że ty sobie tutaj żarty robisz, prawda?" S.King
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #43 : Września 08, 2014, 16:45:21 »

Dzięki.

Poprawiłem parę rzeczy i usunąłem napis "Dark Gimmick bla bla" - może ktoś sobie wydrukuje zamiast "Pipe V". Grin
http://btep.deviantart.com/art/Dark-Gimmick-cartridge-label-481092978

300dpi, rgb.
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #44 : Października 31, 2014, 19:43:25 »

Mistrz zła.:



Nie będzie tak ciemno, bez obaw. Trybów i kolców też nie. Ale dwa duchy na raz brzmi dumnie (chciałem dać wszystkie trzy, ale nie da rady Cheesy).

D9 uporał się ze swapem palet dla HUDa. Kosztem niekompatybilności z PAL, ale i tak to jest wersja japońska, więc to chyba nie problem. Walczy teraz z bugiem w levelu piątym.
Mam jeszcze taki pomysł aby na poziomie 4 dać falowanie całego ekranu w lokacjach z gorącym kwasem. Nie wiem czy to jest do zrobienia, ale wyglądałoby świetnie.
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2014, 19:49:13 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #45 : Października 31, 2014, 19:57:31 »

Brawo chłopaki, Łukasz klasycznie ciśnie po całości !
Zapisane

Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #46 : Listopada 01, 2014, 21:13:29 »

Zdecydowałem się na taką paletę (plus walka z bossem):

https://www.youtube.com/watch?v=eehYJaIRwbA
« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2014, 21:15:43 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #47 : Listopada 05, 2014, 21:51:09 »

Wersja 1.0, czyli ukończona, prawdopodobnie w przeciągu najbliższych dwóch tygodni.

A ja dziś, po 20 latach, modyfikując siódmy level odkryłem kolejny bajer:
[SPOILER]W pewnym momencie gracz przejeżdża tunelem takim jak w kopalni, a dookoła pasą się małe gnidy ślimaki. Jeden przyczepiony jest od spodu do tunelu. Jeśli podskoczymy tuż nad nim, to odleci, spadnie do wody i się utopi.[/SPOILER] Kocham tę grę za takie duperele! Cheesy
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #48 : Listopada 06, 2014, 21:21:20 »

Word up Berion!
A czy wiedziałeś, że drugi gracz (czytaj przy użyciu drugiego joypada) może sterować tą bombką pod pokładem statku w drugim etapie?

btw. już dziś gratuluję ver. 1.0, nawet jeśli nie jestem w stanie ruszyć się z miejsca bez straty życia ;-)
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #49 : Listopada 07, 2014, 11:11:24 »

Dzięki. Oj bez przesady, nie jest takie trudne. ;}

O tym akurat dowiedziałem się jakiś czas temu, ale na konsoli dawno temu na to nie wpadłem. Oj sporo tych smaczków ma Gimmick. Mój ulubiony to chyba jednak ten ślimak i budzik.

Ja ze swojej strony już wszystko zrobiłem i reszta leży w rękach dizzy9 Cheesy Bugi z lv5 poprawione, swap palet dla HUD zrobiony, ale zostały jeszcze trzy rzeczy:
- efekt falowania ekranu na poziomie z kwasem (symulacja mieszania się cieczy lub powietrza o różnej gęstości lub temperaturze; na ukończeniu)
- padający śnieg na lv6 przed wejściem do wieży
- dodać kolizje na jeden zestaw, ale to raczej kosmetyka
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2014, 11:53:39 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #50 : Listopada 07, 2014, 22:29:16 »

Berion, teraz już nie masz wyjścia, musisz pojawić się na przyszłorocznym zlocie i zaprezentować dokładnie grę, gameplay (może nawet i całe łolksru) oraz okoliczności przygody :-U
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #51 : Listopada 08, 2014, 01:17:51 »

Berion, teraz już nie masz wyjścia, musisz pojawić się na przyszłorocznym zlocie i zaprezentować dokładnie grę, gameplay (może nawet i całe łolksru) oraz okoliczności przygody :-U
Tak Marek jak co roku, sorry musiałem.
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #52 : Listopada 08, 2014, 11:50:40 »

Chyba będę musiał skoro nikt nie daje rady tego skończyć. ^^"

Zrobiłem speed run w pół godziny zużywając 27 żyć. Ale na klawiaturze to się nie liczy. ;p Na moje oko z artefaktami można zejść spokojnie do 25, może nawet i 20min przy połowie żyć (myślę, że optymalnie będzie ustawić 10 na start, z punktów dochodzą jeszcze ze dwa chyba).
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2014, 11:55:37 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
ThatChipJockey
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 26


2A03 Amateur


WWW
« Odpowiedz #53 : Listopada 10, 2014, 10:12:18 »

Nowszej wersji jeszcze nie ma i pewnie długo nie będzie, ale zrobiłem już label. ;p



Oh, come on! Wiesz ile to cierpienia? Cheesy
Ale label ładny Tongue
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #54 : Listopada 16, 2014, 10:07:47 »

I stało się. Wersja 1.0 zmaterializowana:
http://www.romhacking.net/hacks/2221/

Nie udało się zaimplementować falowania ekranu w zadowalającej formie (ograniczenia sprzętowe Sad), ani jeszcze śniegu. Brakuje też zmiany palety na mapie świata. Postaramy się to zrobić w v1.1 w przyszłości. Jest za to swap palet dla HUD, zmodyfikowana cała gra, naprawiony bug z wejściem do sekretu nr.5 i kilka pomniejszych zmian (szczegóły w readme).

Enjoy of dying! Czy jakoś tak. Cheesy
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #55 : Listopada 16, 2014, 10:27:04 »

Jak nie potrafię grać w zwykłego Gimmick'a! To spróbuje przejść tego, poćwiczę trochę Cheesy
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #56 : Listopada 16, 2014, 11:45:59 »

Jak zwykły gimik stanowi dla Ciebie wyzwanie do mroczny będzie nie do przejścia. Sad

Problem jaki większość osób ma z tą grą polega na ocenie kątów odbijanej gwiazdki. Większość też chciało by nią strzelać na oślep z karabinu, a tutaj trzeba się zastanawiać czy w ogóle warto rzucić czy może zaczekać itd. Kolejnym problem jest podział uwagi i wąskie pole widzenia - w gimiku trzeba mieć na uwadze cały ekran ponieważ często trzeba kierować postacią, niezależnie od gwiazdy której w tym samym czasie tor trzeba śledzić. Ale to do opanowania jest. Dla mnie 20 lat temu Dizzy był nie do przejścia (zagadki), gimik także (podział uwagi). ^^"


Mapy:
http://rghost.net/59105040


"Nocna rozkmina": Wink


« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2014, 01:52:43 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #57 : Listopada 21, 2014, 16:34:27 »

Jak zwykły gimik stanowi dla Ciebie wyzwanie do mroczny będzie nie do przejścia. Sad

Jakoś doszedłem z save'ami już do 3 poziomu Wink , trzeba to polepszyc i grać bez nich na emu, potem na konsoli.

Co do kątów odbić gwiazdki, to widzę zależność z Batmanem, patrząc np. na 5-1 ma 2 skoki opracowane co do milimetra, jak również jedne skoki na które trzeba mieć sposób Wink Sunsoft zrobił przecudowne gry moim zdaniem Cheesy
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #58 : Listopada 21, 2014, 17:01:02 »

Dzisiaj wrzucę wersję 1.1 finalną. Będzie w końcu mapa świata ze zmienionymi paletami (jak wyżej na screenie), 15 żyć na starcie (trzy to absurd) i śnieg Dizzy9 na poziomie 6 plus mały fix w sekrecie na poziomie 3 - czasami (trudno to wykonać) rzucona gwiazdka utykała i odbijała się w nieskończoność.

Bez przesady, taka precyzja w "gumiaku" nie jest wymagana. Wszędzie można wskoczyć na kilka sposobów i zawsze ze sporym marginesem błędu (jeno tylko streszczać się trzeba ;p).
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #59 : Listopada 21, 2014, 17:05:20 »

Oczywiście że tak, o to mi chodzi Smile Co do sekretu w 3 poziomie, utyka, ale znika po jakimś czasie i tak (lecz tak, trwa to długo)
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Strony: 1 2 [3] 4 5
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.06 sekund z 19 zapytaniami.