Luty 17, 2019, 17:40:35 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: The Legend of Zelda 2 [FMC-LNK]  (Przeczytany 3241 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
NintendoPassion
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 45



WWW
« : Kwiecień 03, 2009, 05:17:26 »

The Legend of Zelda 2 [LNK-FMC] Famicom Disk System / Zelda II: Adventure of Link / Przygody Linka



Premiera w Japonii: 01/14/1987

Druga część przygód Linka. Jak sami wiecie, inna. Rzut nie z góry, lecz platformówka prawie. Osobiście nie wiem jaką wiedzą mogę się w wykazać, skoro wiadomości na temat gry są szeroko dostępne na internecie. Więcej informacji na temat gry: http://en.wikipedia.org/wiki/Zelda_2:_The_Adventure_of_Link

Można dodać tylko że pierwsza wersja wydana na FDS różni się kilkoma szczegółami. Komnaty są szare (jednokolorowe) w przeciwieństwie do różnokolorowych w późniejszych angielskich wersjach. System zdobywania doświadczenia (experience) również różni się od późniejszej wersji gry. Są lekkie różnice w grafice i nazwie kilku przeciwników. Z racji limitacji kartridża, pewna ilość dźwięków została wyeliminowana.
Zapisane

peemef
Gość
« Odpowiedz #1 : Październik 22, 2009, 14:37:08 »

Jako total-hardcore fan Zeldy II oczywiście moje życie nie mogłoby się obyć także bez stestowania wersji pierwotnej, Famicomowej.. niestety nie posiadam oryginalnego hardware'u, ale jako total-hardcore-fan, to się powinno wkrótce zmienić celem przeżycia pełnoprawnego doświadczenia..

Japońska Zelda II wygląda trochę jak wersja beta tego, co parę miesięcy później dostała północna Ameryka. W ogóle zdaje mi się, że w tamtym okresie 'hype' był taki spory, że ogólnie drugie części robiono w niesamowitym pośpiechu.. przez to sporo rzeczy było po prostu niedorobionych. Nie widzę żadnej różnicy w ograniczeniach sprzętowych między Famicomem a NESem, żeby ten pierwszy miał ograniczona paletę kolorów w nieszczęsnych zamkach, link nie miał dorysowanej buźki, zostały liczne bugi wyeliminowane w wersji NESowej.. skośni zostali zdegradowani do roli beta-testerów Wink.


Zapisane
gigi
Gość
« Odpowiedz #2 : Październik 22, 2009, 20:58:25 »

Nie widzę żadnej różnicy w ograniczeniach sprzętowych między Famicomem a NESem, żeby ten pierwszy miał ograniczona paletę kolorów w nieszczęsnych zamkach, link nie miał dorysowanej buźki, zostały liczne bugi wyeliminowane w wersji NESowej.. skośni zostali zdegradowani do roli beta-testerów Wink.

Przecież obie konsole mają identyczne możliwości Wink
NES/Famicom to ten sam system. Różnice sprowadzają się do wyglądu i zmiany portów wejść i wyjść.

Po pierwsze „The adenture of LINK” ma 2 x 128kb, wersja FDS tylko 128kb.
Po drugie FDS nie ma większych możliwości poza jednym dodatkowym kanałem(audio).
Zwykły MMC3 oferuje więcej.   

Zapisane
peemef
Gość
« Odpowiedz #3 : Październik 23, 2009, 11:54:44 »

Obserwuje na tym forum poważne problemy z czytaniem ze zrozumieniem  heh

Doskonale wiem każdą rzecz, jaką napisałeś. Odniosłem się do różnic sprzętowych jedynie po to, żeby wyrazić moje zdziwienie, że wersja japońska jest tak zubożona.
Dodatkowy Famicowowy kanał audio daję się we znaki tylko podczas muzyki z intra. Reszta melodii - też na korzyść wersji US, tym bardziej że w tej drugiej jest piękne vibrato  naughty
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.054 sekund z 18 zapytaniami.