Marca 29, 2024, 10:22:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Tile Layer Pro najnowsza wersja  (Przeczytany 2093 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« : Kwietnia 16, 2009, 11:42:09 »

Czy jest jakaś wersja Tile Layer Pro wyższa niż 1.1 lub jakiś inny program o podobnym przesłaniu? Chciałem sobie troszkę pozmieniać graficzkę w Super Robin Hood i niestety wersja tlp 1.1 nie odczytuje poprawnie romu z tą grą.
Zapisane
aboabo
Spaghetti Samurai
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1110


geje we wsi


« Odpowiedz #1 : Kwietnia 16, 2009, 12:13:38 »

Co to znaczy ze nie odczytuje poprawnie? Sprawdzilem Tile Molesterem i z tego co widze to wydaje mi sie ze grafika w tym romie jest skompresowana.
Zapisane


W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #2 : Kwietnia 16, 2009, 14:21:03 »

Hm to jak się do niej dobrać? Jakieś narzędzie do dekompresji?
Zapisane
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #3 : Kwietnia 16, 2009, 16:53:27 »

Hm to jak się do niej dobrać? Jakieś narzędzie do dekompresji?

Camerica. Recznie?
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #4 : Kwietnia 17, 2009, 10:14:16 »

Ręcznie czyli jak?  laugh
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #5 : Kwietnia 17, 2009, 11:56:31 »

Czyli domyślając się zastosowanego algorytmu kompresji kafli (niekoniecznie jednego i tego samego dla całej grafiki w grze ;]) i zabawa hex edytorem jeśli nie potrafisz pisać własnych appsów.
To nie jest zabawa dla takich jak my. Wink

A co do hex edytorów w stylu Tile Layer Pro to ja polecam Tile Molestera (java) i Rom Artist (win32).
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #6 : Kwietnia 17, 2009, 14:33:27 »

Eh to jak jazda bez trzymanki dla osoby która pierwszy raz wsiadła na rower hehe
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2009, 09:59:10 wysłane przez Krisuroku » Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 18 zapytaniami.