Kwiecień 19, 2019, 08:36:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 2 3 [4] 5
  Drukuj  
Autor Wątek: The Fantastic Adventures of Dizzy - Zaks Fury (aka Yellow Dizzy)  (Przeczytany 14721 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #60 : Wrzesień 03, 2010, 22:13:29 »

Jeśli ktoś chciałby pomóc z grafiką to publikujemy nasz edytor (wymagany net framework 2.0 lub wyższy) razem z samplem wyciągniętym z oryg. gry.

Jest prosty w użyciu, wymuszający na użytkowniku standardy NESowe (także nie ma mowy aby coś nie dało się zaimplementować do gry z powodu np. przekroczenia palety czy ilości klocków - zwyczajnie się tak nie da), po Polsku itd.

>> NES Graphic Edytor

A tutaj przykład nowej lokacji (nieskończona ;]) w oknie edytora:
duży, więc [klik]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2010, 22:22:35 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #61 : Wrzesień 04, 2010, 16:21:33 »

Co do tej lokacji to widać że bazuje ona na podwodnej jaskinii w grze FaoD, tej jaskinii z monetą do której można się bylo dostać za pomocą kilofa.
Na jakim etapie są prace nad grą?? Jest już może jakieś grywalne demo?? Bo D9 ostatnio nic mi na ten temat nie pisał.
Zapisane

Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #62 : Wrzesień 05, 2010, 19:53:23 »

Niezupełnie. Lokacja ze screena bazuje na ppu i zestawach z morza, tyle że potrzeba było dorysować całe ich mnóstwo aby do sobie pasowały i nie było artefaktów (Olivierowie robili co mogli, my jednak mamy dodatkowe 32 kafle więc można zaszaleć).

Jeśli wg. kogoś jest to zwykła przeróbka to niech wyobrazi sobie na tym wymianę trzech po sobie palet (tak aby dać wrażenie pulsowania oświetlenia) + sprajty gorących oparów i oczywiście efekt drgającego powietrza. :]

Na jakim etapie są prace nad grą?? Jest już może jakieś grywalne demo?? Bo D9 ostatnio nic mi na ten temat nie pisał.

Są na etapie klejenia lokacji i grafik.

Adresy są już dawno rozpracowane, wszystkie formaty (kompresji, muzyki, tablic), trwa obecnie przepisywanie muzyki do pliku projektu FamiTrackera (v3.5) tak aby to upublicznić i zachęcić innych do remixów etc. Kompletuję też design doca aby jakoś to zebrać do kupy i usystematyzować prace.

Dzięki uprzejmości Dic-sc7, demo#1 zostało przetestowane na real hw i wszystko zdaje się działać, ale drugiego dema public pewnie nie będzie (szkoda czasu imo, miało być na zimę ale nie wyszło ;]).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2010, 19:59:20 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
siudym
Gość
« Odpowiedz #63 : Wrzesień 17, 2010, 13:34:25 »

hmm rozumiem, ze finalnie beda w grze remixy org muzy z dodanymi kanalami/instrumentami VRC7 ? crazy crazy crazy crazy
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #64 : Wrzesień 18, 2010, 22:57:00 »

Jeśli nie znajdzie się nikt zdolny do napisania ładnych aranżacji, remixów starych melodyj lub zupełnie nowych trzymających ten sam poziom i klimat to pozostanie się zadowolić tylko przepisanymi na VRC7 z dodatkowymi kanałami (już z samym basem brzmi to o niebo lepiej ;]).

Tutaj nie poradzę, ani ja ani chyba Grimm. D9 na pewno też nie (ale podobno ma próbować ;]). Mi co prawda słoń tak mocno ucha nie przygniótł, ale nie ogarniam tych trackerów. Dla mnie to kosmos (no, dźwięk pioruna tylko zrobiłem, ale jak nie wiem he he).
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
siudym
Gość
« Odpowiedz #65 : Wrzesień 19, 2010, 11:37:34 »

Od nowa bym sie nie zabral do remixu. Ale jak uda sie Wam wyeksporttowac aby odczytal to FamiTracker, to wezme i zrobie swoje mixy. Dodanie dodatkowych kanalow nie jest glupie, mozna pod kanaly z melodia dodac echo, dopelnienia w kanalach VRC7 i bedzie gitara (czy basik jakis ladny jeszcze). Zobacz sobie muze z Mr.Gimmick jest w sumie taka sama jak Gimmick!, ale w tym ostatnim sa dopelnienia w postaci kanalow AY3 i jaka piekna roznica.
Zapisane
grimm
Missing Bytes
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Odpowiedz #66 : Wrzesień 19, 2010, 16:09:46 »

Muzyczke do famtrackera na razie mamy przepisana jedna (ta z lasu, na poziomie z ksieciem). Co do vrc7 to ja mam dylemat, jego brzmienie w duzym stopniu zmienia klimat (brzmi bardziej jak snes, albo genesis). Chcielibysmy zachowac taki klasyczny nesowy klimat Faod. Wiec najlepiej to zrobic umiejetne, zachowac to "surowe" nesowe brzmienie i urozmaicic dzwiekami z vrc Smile Jak siudym mozesz pomoc przy muzyce, to ci podesle ten plik z famitrackera
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #67 : Kwiecień 10, 2011, 19:40:15 »

Dawno nic nie było, więc dwa screeny. Spichlerz z zewnątrz i z wewnątrz:

Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #68 : Kwiecień 10, 2011, 20:23:08 »

Kompletna kicha. Co to ma niby byc. Klapa na calego. Chmury, snieg? Nie no.. do bani. Ehh.. dizzy.

(anty dizzy fan)
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #69 : Kwiecień 10, 2011, 20:40:54 »

Ty lepiej się zajmij tym Emu#NES Zinem, a nie mi tu mędrkujesz. :p
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
yojc
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 296



« Odpowiedz #70 : Kwiecień 11, 2011, 00:45:54 »

Fajnie się prezentuje nowy pająk w spichlerzu. Będą jeszcze jakieś inne nowe pająki?
Zapisane


alzen
Gość
« Odpowiedz #71 : Kwiecień 11, 2011, 10:32:47 »

Rewelacja moim zdaniem.
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #72 : Kwiecień 11, 2011, 11:02:18 »

Będzie pięć. Dwa stare ("gruby"/"chudy") i trzy nowe. Tak samo jak reszta zwierza. Chciałem dorzucić nową mysz, ale kiepsko się prezentuje na tej samej palecie z BG, więc wrzucone dwie stare.

Demo#2 już niedługo. Będzie można tam coś porobić, a nie tylko zwiedzać. Będą nowe postaci (jedna z Magicland Dizzy). Jakaś tam fabuła (demo świąteczne to miało być, więc mikołaj i te sprawy.... Tongue). Nowe lokacje, sporo modów ASM. Mam nadzieję że muzyka też (mamy, ale trzeba to jeszcze przerzucić z FTM). Generalnie pokaz możliwości. Smile


BTW: Ta konsola na maksa wk*a swoimi ograniczeniami. Miałem już (i chyba nie tylko ja), niejedną chwilę zwątpienia. Cheesy
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #73 : Kwiecień 11, 2011, 16:20:25 »

A czy będą jakieś cut-scenki z Dizzym i przyjaciółmi np w zakończeniu gry?? Bo pod tym względem znany nam wszystkim FaoD (blue & red) wypadał nad wyraz skromnie.
Zapisane

grimm
Missing Bytes
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Odpowiedz #74 : Kwiecień 11, 2011, 17:12:34 »

A czy będą jakieś cut-scenki z Dizzym i przyjaciółmi np w zakończeniu gry?? Bo pod tym względem znany nam wszystkim FaoD (blue & red) wypadał nad wyraz skromnie.
Będą i to całkiem sporo.
Zapisane
dic-sc7
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 345


« Odpowiedz #75 : Kwiecień 12, 2011, 01:09:26 »

BTW: Ta konsola na maksa wk*a swoimi ograniczeniami. Miałem już (i chyba nie tylko ja), niejedną chwilę zwątpienia. Cheesy

Ograniczenia sprzętowe to wielka zaleta, bo wymuszają większą kreatywność.

Moglibyście w kolejnym demo uwzględnić obsługę tego dodatkowego pada(D1$4016).
Mógłbym wtedy podczas testów używać modułu game repeter.

Pajęczyna bardzo mi się podoba i wygląda idealnie.
Zapisane
grimm
Missing Bytes
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Odpowiedz #76 : Kwiecień 12, 2011, 13:13:35 »

Moglibyście w kolejnym demo uwzględnić obsługę tego dodatkowego pada(D1$4016).
Mógłbym wtedy podczas testów używać modułu game repeter.
To juz zrobione.

Jeszcze odkopie:
Czy oryginalne FaoD napisano pod ntsc/pal.
Kiedyś wyczytałem, że gra w zależności od zegara działa w ntsc lub pal.   
Wiekszosc gier na poczatku wykrywa czy dziala pod ntsc lub pal (liczac cykle), w zaleznosci od tego pozniej osobno ustawia rozne rzeczy.
Faod domyslnie bylo pisane pod ntsc, mozna to poznac po wartosciach czestotliwosci nut dopasowanych wlasnie pod ten system.

Jesli kogos interesuje, nes nie przyjmuje wartosci dzwiekow w nutach, tylko czestotliwosciach, kazda gra ma wlasna tablele z czestotliwosciami (dokladniej okresami) wszystkich nut. Wielu nesowych muzykow nie znajac wzoru musialo ta tabelke przygotowywac na "na sluch". Malo kto dyspononowal odpowiednim trackerem, wiec potem cala piosenka musiala tez byc przepisywana recznie do hexow Smile
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #77 : Kwiecień 14, 2011, 10:05:18 »

Mam coraz większą ochotę zagrać w to cudeńko jeśli mogę to tak nazwać XD, chłopaki trzymam kciuki by Wam to wyszło jak najlepiej ;d
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #78 : Styczeń 10, 2012, 21:44:49 »

Cos zyje w temacie tego projektu?
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #79 : Marzec 04, 2012, 14:01:38 »

Przepraszam, że tak późno odpowiadam.

Na jakiś czas freeze. Projektu nie porzucamy, więc bez obaw. Grand Theftendo w końcu wyszło to i Dizzy wyjdzie. ;d
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Strony: 1 2 3 [4] 5
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.058 sekund z 18 zapytaniami.