Marca 28, 2024, 22:36:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Code Viper  (Przeczytany 1177 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« : Maja 12, 2009, 19:47:24 »

Code Viper to platformówka w której wcielamy się w postać detektywa Smitha. Naszym zadaniem będzie rozwiązanie zagadki przemytu narkotyków z Ameryki Południowej. Gra jest dość trudna, zwłaszcza na poczatku rozgrywki. Ma jednak specyficzny klimat i jest dość realistyczna. Do przejścia jest osiem poziomów. Naszymi przeciwnikami są ludzie (żołnierze w przeróżnych wersjach i psychopatycznie wyglądający więźniowie)oraz...ptaki atakujące nas w kilku etapach. Jak to w platformówkach bywa, są też inne "przeszkadzajki" o których napiszę w trakcie krótkiego omówienia poszczególnych leveli.
___________________________________________________________________________

Kody do poziomów

Kody pojawiają się co trzy levele co dodatkowo zwiększa trudność gry.

Poziom trudności EASY
Level3 - 040471
Level6 - 081620

Poziom trudności NORMAL
Level3 - 886195
Level6 - 756668

Poziom trudności DIFFICULT
Level3 - 434854
Level6 - 598919
___________________________________________________________________________

Omówienie leveli
W każdym z poziomów naszym zadaniem jest likwidowanie przeciwników i otwieranie wszystkich drzwi aby uratować porwane kobiety i dzieci a także by otrzymać od jednego z więźniów granat, którym wysadzimy drzwi znajdujące sie na końcu każdego etapu. Najlepiej jest odwiedzić wszystkie drzwi znajdujące się na poziomie, w niektórych bowiem możemy znaleźć amunicję do pistoletu lub karabinu oraz dodatkowe punkty energii (ich rozmieszczenie przedstawię później).

Level1
 
Pierwszy poziom jest dość łatwy do przejścia. Walczyć będziemy z "bereciarzami" (tak nazwałem tych żołnierzy którzy noszą berety) .Najważniejsze jest by nie dac się trafić przeciwnikowi. Wpadnięcie na przeciwnika zabiera jeden punkt energii, natomiast strzał zabiera dwa (co oznacza utratę życia). Problemy w tym etapie moga się pojawić jedynie z przeciwnikami strzelającymi z okna (rys. powyżej). Trzeba ich likwidować z jak najdalszej odległości i nie zbliżać się ponieważ od razu zaczynają strzelać w naszym kierunku.
 

Level2
 
Tym razem bedzie już nieco trudniej. Ale tylko troszeczkę. Należy powoli i ostrożnie poruszać się do przodu bez niepotrzebnego cofania się. Podczas cofania się, przeciwnicy z którym walczyliśmy pojawiają się znowu i znów trzeba się ich pozbyć. Z poważniejszych trudności zaliczyć mogę toczące się kolczaste kule (zetknięcie z taką to natychmiastowy zgon) oraz dwa nowe rodzaje przeciwników: żołnierze ukryci w skrzyniach oraz biegający w maskach gazowych rzucający flarami.
 

Level3
 
Mój ulubiony etap, chyba ze względu na klimacik południowo-amerykańskiego podupadłego miasteczka. Etap płaski więc żadnych przepaści i pułapek tutaj nie będzie. Jedyną ciekawostką są sprężyny umieszczone w kilku miejscach odbijające nas (i przeciwników gdy na nie spadną) w górę. Ponadto pojawiają się tutaj żołnierze w hełmach strzelający z karabinów. Etap dość trudny, ponieważ jest w nim dość sporo przeciwników. Najtrudniejszy fragment to okolice wraku autobusu gdzie atakować nas będą żołnierze w maskach, strzelcy z okien, ptaki oraz kucający żołnierze z karabinami (nie mówiąc już o zwykłych "bereciarzach").
 

Level4
 
Znacznie trudniejszy level od poprzedniego. Głównie za sprawą przeszkadzajek: ruchomych kolumn i płomieni ze ścian. Najlepiej nauczyć się na pamięć co z której strony wysunie się i w którym momencie. Podobnie z przeciwnikami, gdy stracimy życie pojawiają się identycznie jak poprzednio. Najtrudniejszym momentem bedzie przejście przez labirynt korytarzy. W kilku miejscach czają się strzelcy w oknach i biali "bereciarze", którzy na nasz widok od razu zaczynaja strzelać. Należy koniecznie odwiedzić wszystkie drzwi żeby nie ominąć zielonego więźnia który da nam granat (BOMB OBTAINED :-P )
 

Level5
 
Wiezienie. Jeden z bardziej klimatycznych i mrocznych poziomów w grze. Chyba troszkę łatwiejszy od poprzedniego ale i tu są miejsca w których można stracić kilka żyć. Najbardziej uciążliwe sa przepaście (a precyzyjne skakanie w tej grze jest wyjątkowo trudne) oraz zielone krople spadające z sufitu w okolicy laboratorium. Spotkamy tutaj bereciarzy, żołnierzy z karabinami, więźniów-psycholi (zapewne poddawanych jakimś nieludzkim eksperymentom) i ruchome działka strzelające kulami ognia. Jako że z ominięciem działek może być problem, przedstawię schemat którędy iść by było je jak najłatwiej ominać.
 

  jak widać, wszystkie półki przechodzimy górą.
Z każdym poziomem uzupełnia się część tekstu na kartce papieru. Już wkrótce będzie dostępna cała wiadomość.
 

Level6
 
Dość trudny etap. Bardzo dużo bereciarzy, którzy pojawiać się mogą zarówno z prawej jak i z lewej strony ekranu. Cały poziom jest labiryntem w którym poruszamy się za pomocą wind. W dwóch miejscach bedą strzelcy z okien i na nich trzeba szczególnie uważać. Jedyną przeszkadzajką będzie iskra elektryczna pełzająca po podłodze w dwóch miejscach. W kilku miejscach trzeba bedzie walczyć z kilkoma przeciwnikami naraz. Aby uniknąć kul najlepiej strzelać do nich na kucaka :mrgreen:
 

Level7
 
Gdyby nie taśmociągi i wystające kolce, byłby to najprostszy etap w całej grze. Przyda się tutaj perfekcyjne opanowanie skoków i refleks. Dodatkowa trudnością jest to, że taśmociagi poruszają się w różnych kierunkach i na to też trzeba brać poprawkę. Z przeszkadzajek napotkamy też spadające stalowe belki (podczas przeskakiwania tasmociagów) oraz wysuwajace się tłoki (motyw który wszyscy gracze pamiętają z Contry)
Bereciarze i żołnierze z karabinami to pestka więc sprawny gracz nie powinien miec problemu z ukończeniem tego poziomu.
 
 
W tym momencie wiadomo kto stoi za całą aferą z narkotykami. To komandor Jones-ten sam który na poczatku (pod pretekstem walki z przestępczością-by nikt go nie podejrzewał o udział w tym narkotykowym procederze) zlecił detektywowi zbadanie całej sprawy wysyłając go do Ameryki Południowej na pewną śmierć. Nie spodziewał sie że detektyw Smith którym calą grę kierowaliśmy przeżyje i dowie się o spisku komandora. Czas najwyższy udać się do jego bazy w Bevery Hills i wymierzyć sprawiedliwość...

Level8
 
Średnio trudny etap. Wystarczy uważnie iść do przodu i likwidowac wszystkich przeciwników. Nie wolno marnować aminicji z karabinu maszynowego strzelając bez potrzeby (będzie nam potrzebna na ostateczne starcie z komandorem). W końcu po mozolnej wspinaczce i pokonaniu dziesiątek żolnierzy docieramy do...
 
..bazy komandora Jonesa!!!  Now Kill that Fucker!!!!
Walka z bossem bedzie prosta pod warunkiem ze mamy karabin. Komandor strzela najpierw dwa razy dołem, najlepiej wiec przeskoczyć pierwsze dwa pociski bossa a następnie kucnąć i gdy zacznie strzelać górą wpakować w niego całą serię z karabinu. Jest dość wytrzymały ale po ok.10-ciu pociskach bedzie po nim.
jak na rysunku obok :-P
___________________________________________________________________________

Dodatkowe punkty energii w grze

Dodatkowe punkty energii możemy znaleźć w miejscach zaznaczonych na screenach:

Level3


Level5


Level6

« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2009, 17:08:56 wysłane przez SebaSan1981 » Zapisane

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 18 zapytaniami.