Październik 16, 2019, 22:18:50 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 [2] 3 4 ... 19
  Drukuj  
Autor Wątek: Anime / Manga  (Przeczytany 48112 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #20 : Lipiec 18, 2009, 04:05:29 »

A mi jakoś najbardziej z mangi podobają się Dragon Ball i Dragon Ball Z. Mój fanatyzm na punkcie tej serii  sprawił że kilka lat temu ściągnąłem sobie wszystkie filmy anime z DB i DBZ jakie tylko były i zakupilem na allegro 42 tomy komiksów..
Zapisane

klik34
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 221


« Odpowiedz #21 : Lipiec 18, 2009, 09:33:28 »

Heh SebaSan to miales podobnie tyle ze ja nie kupilem 42 tomow Tongue anime przezemnie ogladane to : Death Note, Bleach (70 epow ;p) Naruto (manga na bieżąco + anime ok 10 epow do tylu), Shaman King , DB, DBZ, DBGT, Samurai Yaiba (RTL7 FTW Cheesy), kilka epow Captaina Tsubasa (swoja droga nadal leci bo ostatnio gdzies widzialem Cheesy) Hellsing, oraz Golden Boy *spoiler* Naprawde zryte anime kto nie chce sobie popsuc psychiki niech nie oglada xD *koniec*  A tak poza wie ktos gdzie mozna obejrzec Hokuto no Ken ? bo torrenty mi sie nie usmiechaja ...
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #22 : Lipiec 18, 2009, 12:17:46 »

Może na rapidshare/darkwarez znajdziesz interesujące Cię linki. Właśnie stamtąd udało mi się ściągnąć takie serie jak Fur Tv (anime to nie jest ale za to genialne "puppet show") oraz Mysterious Cities of Gold.. w Capitana Tsubasę mam zamiar się dopiero zaopatrzyć...
Zapisane

OsA
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #23 : Lipiec 18, 2009, 12:26:20 »

Cytat: klik34
A tak poza wie ktos gdzie mozna obejrzec Hokuto no Ken ? bo torrenty mi sie nie usmiechaja ...


Tutaj masz z megaupload, angielskie hardki a avi po ponad 200mb jeden:

http://www.animea.net/forums/f54/hokuto-no-ken-1-109-japanese-english-subs-18938/
Zapisane

klik34
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 221


« Odpowiedz #24 : Lipiec 18, 2009, 12:36:19 »

Dzieki wielkie Tongue juz zabieram sie za sciaganie i ogladanie Cheesy
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #25 : Lipiec 20, 2009, 17:29:39 »

Golden Boy *spoiler* Naprawde zryte anime kto nie chce sobie popsuc psychiki niech nie oglada xD *koniec*
Jeśli uważasz Golden Boya za zryte anime to chyba nie widziałeś prawdziwie zrytych tytułów. Polecam zobaczyć: Excel Saga, Puni Puni Poemi, Ippatsu Kikimusume, Di Gi Charat <- to są rzeczy tyrające mózg. Z nieco lżejszych polecam 2x2=Shinobuden i Lucky Star.
Zapisane

OsA
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #26 : Lipiec 20, 2009, 21:50:09 »

Jeśli chodzi o zrycie mózgu to bezwzględne polecam FLCL, czyli furi kuri xD

Tylko 6 odcinków ;]
Zapisane

pawgal
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 189


NESomaniac


« Odpowiedz #27 : Lipiec 23, 2009, 18:03:10 »

Ja to oglądałem wszelkie jakie są (nawet) do tej pory anime z Polonii1 - przede wszystkim "W królestwie kalendarza" Bia, Yattaman, Czarodziejskie zwierciadełko itp itd. Jak większość - bleach, naruto 1 i 2 seria. Tsubasa chronicle oraz xxxHOLiC. Są dość ze sobą powiązane - szczególnie w OVA Shunmuki / Shunraiki. Gantza z 2004 oglądałem ze 3 odcinki xD wydało mi się ciut dziwne - zresztą oglądałem to u koleżanki heh. Mam do obejrzenia ponoć świetny "blood+" oraz Death note, a tak to FullMetal Alchemist - seria sprzed paru lat, ale oczekuję, aż wyjdą wszystkie odcinki tej serii co są teraz. Pamiętam jak oglądałem też Chrno Crusade. Jakiś 3 odcinkowe o 'poszukiwaczach skarbów". Kolega mi pożyczył Slayers sprzed chyba 10 lat Tongue ale i też tą co wychodziła niedawno. Oglądałem też Zero no Tsukaima. no i jeszcze z polszmatu "Sailor moon" znana jako "czarodziejka z księżyca". Również widziałem "Mahou senshi riui". Czeka mnie też do obejrzenia "School Rumble". Więc nie narzekam na powtórki w TV. Próbowałem też obejrzeć "Dragon balla" ale nie mogłem jakoś tego ścierpieć xD poza tym jest tego ZA dużo heh. A no i zapomniałem dodać o ponoć świetnej serii "Record of Lodoss". Pieśni z openingów i endingów też są świetne Cheesy można zawsze z nich nauczyć się ciut alfabetów japońskich heh.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2009, 18:08:46 wysłane przez pawgal » Zapisane

この番組は、ご覧のスポンサーの提供でお送りします。
OsA
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #28 : Lipiec 23, 2009, 19:28:51 »

Ja tam anime już raczej nie oglądam, bo szkoda mi na nie czasu...

Jedynie na bieżąco major i cross game.
Zapisane

kubicz
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomości: 72



« Odpowiedz #29 : Lipiec 24, 2009, 01:16:38 »

Cross Game daje rade (manga i anime). Jak bardzo lubisz baseball, to sprawdz sobie H2 (tego samego autora co CG), tez kawal swietnej mangi. Wiem, ze jest jeszcze anime, ale nie mam pojecia czy jest wersja z napisami.
Zapisane
aboabo
Spaghetti Samurai
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1110


geje we wsi


« Odpowiedz #30 : Lipiec 24, 2009, 02:13:49 »

Jeśli chodzi o zrycie mózgu to bezwzględne polecam FLCL, czyli furi kuri xD

Tylko 6 odcinków ;]

Obejrzałem dzisiaj z nudów. Ja wiem czy zryte.. Prawdziwie zryte są dla mnie początkowe EPy mangi Kateikyoushi Hitman Reborn. FLCL imho wypadl dosc marnie w kontekscie absurdalnego humoru, a cała seria nie zaskarbiła sobie mojego uznania ze względu na wyjątkowo biedny shönen taime. W sumie to nie znalazłem nic tutaj dla siebie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2009, 02:15:22 wysłane przez aboabo » Zapisane


W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
machbed
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 640



« Odpowiedz #31 : Sierpień 19, 2009, 13:07:52 »

Jak dla mnie to cały Dragon Ball jest najlepszym anime jakie kiedykolwiek powstało   Cool
Zapisane
Klaudek
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 248


CyDraxx Master


« Odpowiedz #32 : Sierpień 19, 2009, 21:10:21 »

Jak dla mnie to cały Dragon Ball jest najlepszym anime jakie kiedykolwiek powstało   Cool

Dobrze prawi, polać mu! Cool
Zapisane
machbed
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 640



« Odpowiedz #33 : Sierpień 19, 2009, 23:20:44 »

Polewaj! Polewaj Klaudek!  crazy tylko szkoda, że pan Akira nie planuje kontynuacji Dragon Balla...  Sad Przecież tu moznaby tyle historyjek wymysleć  naughty
Zapisane
klik34
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 221


« Odpowiedz #34 : Sierpień 20, 2009, 08:37:36 »

Heh ja sie teraz zabralem za ogladanie Dragon Ball KAI ^^ Odswieżona wersja DBZ juz w 4 odcinku Kakarotto umie Kaioken ^^ a juz w 3 Raditza zabijaja
Zapisane
Jajcarz
Gość
« Odpowiedz #35 : Maj 25, 2011, 18:49:04 »

Mix tekstów z polskich (no, powiedzmy, w 90%) filmów, seriali, reklam, skeczy i memów internetowych w zestawieniu ze scenami z anime. Koleś kto to zrobił musiał naoglądać się chyba kilkadziesiąt japońskich kreskówek i mieć dobry łeb do skojarzeń. Chylę czoła.

Część 1
Część 2
Część 3
Zapisane
bono
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 49


« Odpowiedz #36 : Maj 27, 2011, 21:01:05 »

Ostanio bedac w Japoni mialem okazje byc w kinie na Gantz co prawda to nie anime ale film zrobiony na podstawie mangi
Ciekawa produkcja http://www.youtube.com/watch?v=dp9Gf-lZAcM
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #37 : Lipiec 10, 2012, 01:15:46 »

http://uk.ign.com/articles/2012/07/06/sailor-moon-lands-new-anime-series
Zapisane

BH ouji
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 245


Fan Toshiyuki'ego Takahashiego


« Odpowiedz #38 : Lipiec 23, 2012, 18:34:16 »

Ostatnio wychodzą odcinki DB Kai, czyli DBZ z powycinanymi fragmentami, które spowalniały akcję.

Serio? Myślałem że poprostu mieli wyciąć WSZYSTKIE fillery (sceny które nie były w mandze) więc zaprzestałem na oglądaniu DBK po którymś tam odcinku

A co do nowego anime to DBZ ma mieć nowy film toczący sie podczas tych 10 lat, szkoda że nie darzą pomiędzy 5 lat między DBZ a DBGT, było by fajnie widzieć co Pancia robiła jak dziadka nie widziała (nie lubie zbytnio Ooba)

Co do serii DB to leci na RTL2 (DB i DBZ) i Italia 1 (DBZ), nie mam jak oglądać DBGT na AXN Spin teraz, ale wcześniej obejrzałem pare odcinków (pierwszy był z tym tańczeniem) ponoć używają amerykańskiego imienia fuzji Ooba i Boo.
Zapisane

I'm back Bitches, tęskniliście (sp?)?
Nielogiczny
Gość
« Odpowiedz #39 : Sierpień 06, 2012, 15:33:06 »

Czy ktoś z tutaj (nie)obecnych wybiera się an Krakon? (10-12 sierpnia, Kraków)  Smile

oficjalne info tu: http://www.krakon.irpg.pl/

...jeśli tak to możemy zobaczyć się na miejscu!  Wink
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 19
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 19 zapytaniami.