Kwietnia 19, 2024, 12:44:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Wstawki kodu Asemblera w komercyjnych grach (jako elementy grafiki)  (Przeczytany 1467 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
siudym
Gość
« : Lipca 20, 2009, 23:00:08 »

Temat moze byc mylacy - chodzi o ciekawostki zwiazane z wstawianiem jako elementu graficznego, kodow asemblera 6502 w grach na NES i nie tylko. Ja osobiscie znalazlem dwie gry:

1. Terminator 2 - Judgment Day (pauza gry, przelatujace rozkazy asemblera)


2. Kabuki - Quantum Fighter (intro gry, na samym poczatku)

Zapisane
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #1 : Lipca 20, 2009, 23:06:47 »

Oo.. o tym drugim nie wiedzialem:)
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 17 zapytaniami.