Marca 29, 2024, 14:06:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Pirackie gry-kilka zastanawiających pytań  (Przeczytany 1412 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
MaarioS
Gość
« : Sierpnia 20, 2009, 23:23:58 »

Siema!!!

Pytam tylko z czystej ciekawości, no bo mnie od jakiegoś czasu zastanawia ta rzecz: dlaczego pirackie gry, takie jak np. piracki sonic the hedgehog albo też somari, pirackie mortale, piracki tekken, piracki super mario world itd. zajmują, że tak powiem, od cholery dużo miejsca?Huh?? Tzn. piracki sonic zawiera w sobie 256KB PRG i 256KB CHR, czyli w sumie dużo, a przecież to jest takie niedopracowane g***o z taką obrzydliwą grafiką i pipczącą muzyką, że to szok. A najbardziej zastanawiającą mnie rzeczą jest piracki super mario world. To to już wogóle. Ten piracki ROM ma w sobie 512KB PRG i 256KB CHR, czyli ogólnie rzecz biorąc: 768KB cały rom, ale przecież sam cały oryginalny rom SMW na SNES zajmuje 512KB!! WTF?Huh???!!!!!!! Naprawdę dziwne Tongue Czyżby piraci pisząc swoje "gry" nie umieli ich, że tak powiem, "streszczać"Huh? Zresztą, pytam się o to Was tak z czystej ciekawości, bo sam się nie znam o tym kompletnie Tongue.

Aaa no i jeszcze druga sprawa: wie ktoś, jak jest dokładnie zbudowany mapper 90??? (mają go właśnie niektóre pirackie ROM'y). Wiem, że jest to MMC3 z jakimiś zmianami, ale właśnie niewiadomo jakimi.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.04 sekund z 17 zapytaniami.