Marca 29, 2024, 14:01:59 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Super Robin Hood - Edytor  (Przeczytany 3045 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
grimm
Missing Bytes
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« : Listopada 30, 2009, 00:50:19 »

Od dawna przymierzalem sie do napisania edytora do tej gry - i w koncu jest:)

Jak na razie wersja 0.1, a w niej jedynie edycja map.
W przyszlosci na pewno edycja przeciwnikow, kluczy, drzwi, ruchomych platform, zmiana rodzajow plansz i ich "ulozenia" pomiedzy soba.

Wymagania:
.net framework 3.5,
64 kilobajtowy rom z robinem (nie obsluguje wersji quattro)

Have fun:)

Download: http://www.voila.pl/100/phm88/


Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #1 : Listopada 30, 2009, 20:41:45 »

Fajny stuff, szkoda że nie lubię Robina.

Zastrzeżenia mam takie, czyli "co bym zrobił na Twoim miejscu": Wink

- pod prawym przyciskiem dałbym kopiowanie klocków z ekranu z levelem.
- opcje które są pod ppm zrobić w postaci ikonek po prawej od okna z levelem.
- wywaliłbym ramkę wokół ID lokacji.
- przyciski odpowiadające za zmianę ID, dałbym też obok ramki z levelem.
- rozszerzyłbym ramkę z levelem.
- zmniejszyłbym odstęp pomiędzy ramką z levelem, a zestawem paternów.
- zestawy paternów rozsunąłbym na szerokość i nieco uciął na wysokość, tak aby wszystkie 256 mieściły się w jednej ramce bez scrollowania.
- zmienił siatkę z punktów na linie.

I w sumie tyle. Good job (dodaj edycje położenia np. kluczy czy ludzi, eventów itd.). Krisuroku będzie wniebowzięty. Grin
« Ostatnia zmiana: Listopada 30, 2009, 20:45:35 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #2 : Grudnia 01, 2009, 16:04:29 »

Miałem to samo napisać. Krisuroku będzie miał masę radochy. A ja sam spróbuję się troszkę "pobawić" tym edytorem bo do SuperRobinHooda mam wielki sentyment.
Zapisane

Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #3 : Grudnia 21, 2009, 21:17:29 »

No właśnie XD, jak tylko ujrzałem posta, to japa od razu mi się ucieszyła ^^.
Edytor już pobrałem, trochę się już nim pobawiłem, Grimm odwaliłeś kawał dobrej roboty, nareszcie edytorek plansz do mojej ukochanej gry Smile
Nie mogę się doczekać kolejnej wersji Smile
Zapisane
grimm
Missing Bytes
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Odpowiedz #4 : Grudnia 22, 2009, 13:30:52 »

Pobaw sie ustawianiem na planszach tych czarnych kawalkow, odpowiadaja za wiertla, patrolujacych straznikow i inne takie
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #5 : Grudnia 22, 2009, 23:10:44 »

Jak na razie wyczaiłem kilka z pierwszego levelu. Powstawiałem w te miejsca sprite'y, taka ściągawka Smile
Zapisane
grimm
Missing Bytes
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 22


« Odpowiedz #6 : Grudnia 23, 2009, 23:34:47 »

Ladnie to rozrysowales, cos takiego pewnie dam w nastepnej wersji. Mialbys zamiar robic jakiegos wiekszego hacka do tej gry? Jesli tak to moge pomoc, bo jak na razie to zainteresowanie tym edytorem bylo prawie zerowe
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #7 : Grudnia 24, 2009, 23:45:36 »

Miałem taki zamiar już dawno.
Czy w późniejszej wersji edytora, będzie możliwość zmieniania palet kolorów?? Chodzi mi o to by np zmienić kolor cegieł w niektórych poziomach.
Co do tych ikonek to niestety w niektórych miejscach nie wstawiają się (przykładem może być serce, nieraz się wstawi a nieraz zamiest niego jest nieaktywne krzesełko, lub jakiś błąd grafiki).
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 18 zapytaniami.