Kwietnia 18, 2024, 17:18:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy w grach na NES / Pegasus  (Przeczytany 34255 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
ThomsonQQ
PN
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 124


New Mario Bros


« Odpowiedz #40 : Maja 31, 2009, 15:29:41 »

Panowie to nie miejsce na offtop - o tych furtkach jest już napisane w wątku o tej grze i tam należy kontynuować, kolejne posty nie związane z tematem będę nagradzał ostrzeżeniami.

Spokojnie SPAZZ. Poszukam link do tematu z Big Nose Caveman. ARMOOW, jeżeli znajdziesz takowy temat, to powiadom mnie wiadomością. Jak wrzucisz kolejny filmik to będę zobowiązany laugh
Pozdro
Zapisane
Pablo1989
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 93


« Odpowiedz #41 : Czerwca 10, 2009, 21:48:07 »

Jednym błedów (sam to AVGN pokazuje) że w grze Sunday Funday, jest sterta skrzynek na króre można wskoczyć od lewej strony, a jak np za wolno się rozpędziliśmy aby doskoczyć na drugą stronę, i wylodujemy z prawej strony skrzynek, to już nie można wskoczyć ponownie na nie, i pozostaje nam stracić życie w dziurze co mamy ją przeskoczyć.

Stertą bugów jest Cartrige Action 52 Cheesy. np po przejsciu jednego z etapów gra się zawiesza, lub zaczyna się grę od nowa.
Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #42 : Czerwca 10, 2009, 21:52:57 »

Cytuj
lub zaczyna się grę od nowa.
to akurat nie jest żadnym bugiem, a po prostu cechą charakterystyczną i smaczkiem wielu klasycznych gier.
Zapisane
Pablo1989
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 93


« Odpowiedz #43 : Czerwca 10, 2009, 21:56:35 »

Cytuj
lub zaczyna się grę od nowa.
to akurat nie jest żadnym bugiem, a po prostu cechą charakterystyczną i smaczkiem wielu klasycznych gier.

Po Dwóch, Trzech etapach Cheesy no to nieżle.
Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #44 : Czerwca 10, 2009, 22:00:41 »

miałeś kiedyś kontakt z takim czymś, jak 168in1? ;]
Zapisane
Pablo1989
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 93


« Odpowiedz #45 : Czerwca 10, 2009, 22:03:02 »

Tak, można było ustawić ilosć żyć czy dany etap ? , ale tak gry szypko się nie kończyły, no chyba się ustawiło daleki etap np w bombermanie.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #46 : Czerwca 10, 2009, 22:08:08 »

Action 52 to mało przyjazna konstrukcja zbudowana przez samych programistów tych koszmarnych gierek na niej zamieszczonych, nie została przetestowana przed sprzedażą i od jej rozpoczęcia nie cieszyła się zaufaniem podobnie jak druga pojedyncza gra oparta o ten sam cart (zmieniono tylko naklejkę aby zaoszczędzić), ogólnie Action Enterprises było wielką klapą. Jedyne co mogło zachecać do kupna to cena w przeliczeniu na pojedynczą grę która wtedy stanowiła ułamek ceny licencjonowanych gier.
« Ostatnia zmiana: Maja 14, 2010, 07:16:16 wysłane przez spazz4 » Zapisane

dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #47 : Czerwca 10, 2009, 22:18:31 »

Cytuj
jedyne co mogło zachecać do kupna to cena która wtedy stanowiła 1/3-1/2 ceny licencjonowanych gier.
no i sam wygląd carta... ; )
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #48 : Czerwca 10, 2009, 22:55:09 »

Qrde.. może by tak porobić solucje do niektórych gier z Action52?? Co o tym sądzicie??
Zapisane

żuro
Gość
« Odpowiedz #49 : Czerwca 10, 2009, 23:07:41 »

Qrde.. może by tak porobić solucje do niektórych gier z Action52?? Co o tym sądzicie??
można Cheesy
Action 52 to maksymalny kicz, ale przecież wszystko ma swój urok  Wink
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #50 : Czerwca 11, 2009, 04:00:58 »

Oki. niedługo znajdzie się kilka solutions wraz ze screenshotami... jak szaleć to szaleć heh. Nawet shitty games zasługują na solucje mimo że zakrawa to na masochizm z lekka.
Zapisane

Pablo1989
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 93


« Odpowiedz #51 : Czerwca 11, 2009, 20:29:15 »

<facepalm>

http://www.gamefaqs.com/console/nes/file/587064/22139 Solucja na gamefaqs Cheesy

http://www.gamefaqs.com/console/nes/review/R117325.html I najwysza oceniona recka pozostałe mają 1/10, a ta 3/10
Zapisane
meffcio
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 157


WWW
« Odpowiedz #52 : Lipca 27, 2009, 17:43:59 »

W 7-ym levelu contry w pewnym miejscu dało się zablokować między ścianą a lewą krawędzią ekranu Tongue Ale chyba tylko w grze na dwóch graczy
Zapisane
meffcio
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 157


WWW
« Odpowiedz #53 : Sierpnia 15, 2009, 16:06:28 »

http://www.youtube.com/watch?v=lFpyIe7shiE
n/c
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #54 : Sierpnia 16, 2009, 05:19:48 »

Jak ktoś przejdzie ten motyw bez skuchy - jest mistrzem!!! I na dodatek wrogowie się respawnują..

Co do błędów w grach to zauważyłem że w grze Boomerang Kid (ze Złotej Czwórki) gdy podczas gry wciśniemy "select" to czas upływa w zastraszającym tempie. Po dłuższym przytrzymaniu time spada do zera i nasz hero ginie. Czy jest to błąd w grze czy też zamierzona funkcja (jeśli tak byłaby bezsensowna)??
Zapisane

Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #55 : Maja 13, 2010, 22:57:57 »

Jeśli chodzi o ten błąd w Boomerang Kid, jest to zamierzone. Jak skiepścisz to zamiast czekać na koniec czasu trzymasz select.


Z innych błędów. Dawno temu, kiedy po raz pierwszy grałem sobie w Tiger Heli na Pegazie zdarzyło się, że dosłownie w tym samym momencie straciłem i dostałem życie - w momencie wybuchu helikoptera usłyszałem dźwięk jak przy zdobywaniu życia. Efekt był takie, że zasięg działek został ograniczony do krawędzi sprite'a ale za to helikopter stał się niezniszczalny! W ten sposób dotarłem do samego końca. Później przeszedłem grę jeszcze raz, tym razem normalnie, podobny błąd już się nie zdarzył.
Zapisane

SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #56 : Maja 14, 2010, 06:34:51 »

Za błąd w grze można chyba też uznać "nieskończoność" planszy po przeskoczeniu nad flagą w popularnym Mario. Wąsaty jedyne co może wtedy zrobić to biec przed siebie lub stać w miejscu - aż do zgonu z upływu czasu bo inaczej się zginąć nie da.
Zapisane

ThomsonQQ
PN
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 124


New Mario Bros


« Odpowiedz #57 : Maja 14, 2010, 14:05:37 »

Miałem kiedyś dziwnego carta (składanka zwykła) i tam niby normalne mario...
Była tam sterta błędów, np. to że w levelu 1 zalewała woda (mogłem właśnie swobodnie
górą przepłynąć tą flagę na końcu i płynąć dalej heh). Po takim przechodzeniu gry
(chyba w świecie ''1-4'') gry nie dało się przejść. level polegał na tym, że zaczynając nasz mario cały czas spadał w dół i kusił, na tle była tylko czerń i nasza postać. Wtedy zrozumiałem że to jakiś shit
Spotkał się ktoś z czymś takim???
Zapisane
Pablo1989
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 93


« Odpowiedz #58 : Czerwca 04, 2010, 17:14:43 »

Miałem podobnie, jak SebaSan1981 napisał o fladze, owszem w normalnym mario było mi trudno jej przeskoczenie, a na hacku chyba Shooping (Jumpping [dop.daf]) czy jakoś tak to mario tak szybko biegł że można flagę przeskoczyć a wystrzelone kulki można wyprzedzić, a na dodatek grafika nie nadrabiała z pokazywaniem tekstur Smile i tutaj był błąd jak się z tego przyspieszenia wpadło się do dziury to tekstury przysłoniły dziurę, przez co wygląda jakby była normalna droga, a jak już się ukazali na planszy to mario wpadał w tą dziurę i tak się kusił non stop, a tekstury pokazują że tej dziury nie ma, coś jak ukryte kładki w Castlevania 2 Simon Quest które trzeba sprawdzać wodą świeconą.


Chłopie! przeczytałeś Ty w ogóle tego swojego posta? Ortografia, interpunkcja, szyk, sens. Nie ma niczego z wymienionych. Właśnie takie posty jak ten, trzeba by usuwać... [dop.daf]

Popieram. Proponuje aby kolega Pablo1989 wyedytował swoje ostatnie wypowiedzi, bo zostawić tak tego nie można
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2010, 19:24:35 wysłane przez aboabo » Zapisane
Smakosz
Gość
« Odpowiedz #59 : Czerwca 05, 2010, 23:00:24 »

Odkryłem coś ciekawego w Contra Force, a mianowicie w walce z bossem w drugiej planszy można wypuścić tak RAKIETY SAMONAPROWADZAJĄCE, żeby zapętlały SWÓJ lot w nieskończoność. Wystarczy schować się za szerszą ścianą i wypuścić rakiety pod kątem 45 stopni w korytarz kiedy boss będzie nad nami nad tą ścianą wtedy te rakiety samonaprowadzające będą robić ciągle okrążenia nad bossem w okół całej ścianki blokującej dopóki nie zmienimy pozycji na inną czyli póki nie przejdziemy do kolejnej ścianki blokującej.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2010, 23:03:08 wysłane przez Smakosz » Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 18 zapytaniami.