Marca 28, 2024, 21:40:42 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy w grach na NES / Pegasus  (Przeczytany 33992 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #20 : Lipca 25, 2006, 14:02:36 »

Z tego co widziałem (i grałem), to mocno zbugowana jest pierwsza częœć Megamana. Można tam pokonać bossa 'jednym ciosem' (za pomocš naciskanego cały czas "select').
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #21 : Lipca 30, 2006, 02:37:45 »

taa, na Game FAQs się o tym naczytałem, jak to ludzie nie mogš przejœć Yellow Devila bez tego tricku. Jak dla mnie ten boss jest łatwy, za to problemy sprawia mi klon Megamana.

a co do błędów, nie wiem czy to błšd, czy "furtka" pozostawiona przez programistów. w The Fantastic Adventures of Dizzy trzeba wejœć w jakšœ przeszkadzajkę odejmujšcš energię lub majšc trochę uszczerbku na zdrowiu zjeœć owoc. w momencie gdy Dizzy traci/odzyskuje energię trzeba wcisnšć select (przywołany zostanie ekran z opisem inwentarza) i jeszcze raz select. Dizzy stanie się całkowicie odporny na ptaki, pajški i szczury w mieœcie (szczury w kanałach dalej sš szkodliwe). "nieœmiertelnoœć" działa tak długo jak nie zje się żadnego owocu, nie straci energii (np poprzez zetknięcie ze szczurami w kanałach, szkodliwym NPCem, ogniem smoka, itp...), nie straci się życia lub nie wciœnie select.
Zapisane

dropship
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 275


« Odpowiedz #22 : Sierpnia 15, 2006, 01:45:23 »

pewnie kazdy o tym wie, ale w mario bros mozna przeskoczyc flage i isc w prawo... trzeba wtedy czekac az skonczy sie czas, bo do flagi powrocic sie nie da (gdy odejdzie sie za daleko)
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #23 : Listopada 02, 2008, 14:03:04 »

Bug/pulapka w grze Big Nose Caveman. Grajac na konsoli, mozna sie niezle wkur*** jak sie zrobi cos takiego (reset only)  Huh? Grin
http://www.youtube.com/watch?v=Pm4m-knQ0bE
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #24 : Listopada 04, 2008, 00:07:51 »

Niekoniecznie reset - wystarczy poczekać na koniec czasu Smile
Zapisane

Pablo1989
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 93


« Odpowiedz #25 : Listopada 15, 2008, 19:30:49 »

A co powiecie na BUG do przejscia gry co mam na myśli Cheesy

W tym Aladdinnie http://pl.youtube.com/watch?v=791_BCc8beM&feature=related jest bardzo fajny bug Cheesy a raczej dwa więc zaczynamy

1.W kiedy jesteśmy w lochach (ostani poziom) natrawiamy na ruchomą platformę a pod nią zaostrzone kolce  a na górze na wzniesieniu jest przeciwnik rzucajacy szablą, więc łapiemy się platformy z lewej strony i nic nie robimy, wróg rzuca szablami a my przez to tracimy energię, kiedy tracimy energię Aladdin ponwonie się łapie platformy, a gdy straci całą energię to on Cheesy będzie leżał a platforma nadal poruszała a wróg szucał szablami , i tak non stop, nie pojawi się screen game over, bo  Aladdin zablokował na tej platformie.


2 A teraz panie i panowie BUG do przejścia gry Cheesy

Walczymy z Dżafarem(ostatni boss) on unosi się nad ziemią i rusza w naszym kierunku kiedy zrzuca wężową laskę, szypko ustawiamy pod nią, i dajemy się jeszcze porazić piorunem, i potem nadlatuje aby ją zabrać  i przy tym albo przywołuje takie stworki w beczkach lub razi błyskawicami , tracimy przy ich energię (nie możemy zginać i jedno oczko energi zostawić) gdy znów spuszcza wężową laskę znów ustawiamy się  pod nią, laska nas ZABIJA, a gdy laska wypusza piorum  poriun nas OŻYWIA Cheesy i tak potem włącza melodyjka że etap zaliczony i tak za 3s włączy scenka jak Aladdin leci na dywanie Cheesy, i tak pokonalśmy bossa bez walki z nim Cheesy.


Contra Force (Odbijanie) (działa to na etapach z widokiem z boku) Wybieramy obojętnie kogo np IRON, skaczemy włączmy Pause mając nadal wcisnięty przycisk skoku, odpauzujemy i tak nasza postać robi kolejny skok i jest nieco wyzej Cheesy, i tak znów powtarzamy i tak możemy doskoczyć tak gdzie nie daje rady np do miejsca gdzie pojawia sie boss w 1 etapie.

Kiedyś jak grałem miałem coś takiego


O co chodzi ? Odbijałem się na tym wentylatorze że przez przypadek zamiast w prawo nacisnłem w lewo, i tak wylądował tam, i się zaklinował że było widać że stoi gdy się poruszyłem postać zaczeła się turlać, (skakać) i tak stoi skacze stoi skacze, i tak non stop)

« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2008, 19:38:43 wysłane przez Pablo1989 » Zapisane
ThomsonQQ
PN
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 124


New Mario Bros


« Odpowiedz #26 : Stycznia 08, 2009, 21:37:31 »

W Big Nose Caveman można przejść pierwszą i drugą rundę bez pokonywania czegokolwiek. Gdy zaczynamy grę, to jest tam takie drzewo, obok którego stajemy z lewej strony i zaczynamy skakać nieustannie (lewa połowa drzewa). Big nose wtedy unosi się w góre, "włącza turbo" i przelatuje do końca rundy. Dalszych rund nie sprawdzałem.

Pozdro Cool
Zapisane
armoow
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 17


WWW
« Odpowiedz #27 : Lutego 22, 2009, 21:06:25 »

Inne rundy też mają takie sekretne przejścia (W big nose the caveman) i myślę że to nie są bugi, a furtki zostawione przez programistów. W trzeciej rundzie trzeba rozbić jeden z kamieni, w czwartej skoczyć na gałąź na pierwszym drzewie w odpowiedni sposób. W 5 i 6 nigdy nie odkryłem. Na drugiej wyspie też są te przejścia - nie pamiętam kolejności rund, ale w jednej z nich trzeba skoczyć na wiszące liany, w innej do wody a w jeszcze innej również rozbić kamień. Jeśli ktoś jest bardziej zainteresowany pisać na PW Smile
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #28 : Marca 05, 2009, 22:31:37 »

te motywy z Big Nosem obczaję bo akurat pegasus podłączony do tv i czas na małe granie przed snem....
Ze swoich spostrzeżeń znalazłem błąd w grze Race America. Akurat wtedy grał mój kuzyn-dziesięcioletni łepek. Podczas jednego z wyścigów coś się zrobiło w grze z przeciwnikiem i jechał on maksymalnie na trzecim biegu. Dzieciak w ten sposób przeszedł bez problemu całą grę. Potem już tego błędu nie widziałem ani razu i nie udało mi się go wywołać żadnym sposobem.
W Battletoads też są błędy. Dotyczy to głównie levelu2 gdzie zjeżdża się na linie w dół krateru. W pewnym momencie (zazwyczaj w połowie gdy docieramy do czarnych ptaszydeł) nasz hero znika z ekranu. Fizycznie nadal tam jest bo dostaje od ptaków ale nie widać go i liny też. Gorzej jak zniknie przy scianie to wtedy i nasza ropucha i ptaki opadają w dół a gra całkiem nieruchomieje. Wtedy pomaga już tylko reset...
Zapisane

aboabo
Spaghetti Samurai
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1110


geje we wsi


« Odpowiedz #29 : Marca 05, 2009, 23:59:15 »

W Battletoads też są błędy. Dotyczy to głównie levelu2 gdzie zjeżdża się na linie w dół krateru. W pewnym momencie (zazwyczaj w połowie gdy docieramy do czarnych ptaszydeł) nasz hero znika z ekranu. Fizycznie nadal tam jest bo dostaje od ptaków ale nie widać go i liny też. Gorzej jak zniknie przy scianie to wtedy i nasza ropucha i ptaki opadają w dół a gra całkiem nieruchomieje. Wtedy pomaga już tylko reset...

To o czym piszesz dotyczy akurat tylko pegasusa i z tego co mi wiadomo to tylko jednej konkretnej wersji żab bojowych (taki szary cart z charakterystyczna nalepka). Jest tam wgrana bodajze wersja amerykanska (napewno nie japonska - brak wyboru playerow przy starcie) i ta wersja byla grzebana przez  hackerow, cienie sa kwadratowe i jest pare innych pomniejszych bugow ktore pierwotnie nie wystepuja. Jednak na famicomie ta wersja juz dziala bez zadnych bledow (nie ma mowy o znikaniu postaci w drugim levelu), a po wgraniu na kartridz romu z sieci nawet na pegasusie nie ma juz tego problemu. Chociaz u mnie bylo troche inaczej  bo gdy postac juz zniknela z ekranu to nic nie wskazywalo na to zeby "fizycznie" sie tam znajdowala.
Zapisane


W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
Mistrzunio
Gość
« Odpowiedz #30 : Marca 22, 2009, 16:28:37 »

Ja kiedyś miałem błąd/bug z  jednym kartridżem , który posidał sporo gierek , pamiętam , że troche w jedny miejscu było brudne (w tym kartridżu) (jak jest ten otwór co się wkłada do pegaska tylko , że tamto co tam było w środku (Ciężko wytłumaczyć)) i jak wkładałem tamten kartridż i odpalałem pegaska to włączyły się inne gry niż na tym kartridżu były Cheesy
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2009, 16:30:18 wysłane przez Mistrzunio » Zapisane
X-Tech
Gość
« Odpowiedz #31 : Maja 15, 2009, 12:34:23 »

Grając w wersję Flinstonów z bazaru i wciskając pauzę i strzałkę w górę życie się regenerowało
to samo jest w Kick Masterze !!  crazy
Grając w Contrę Force Pauzując i wciskając skok można było skakać na nieskończone wysokości.
Grając w Bubble Bobble 2 naciskając wszystkie strzałki na raz i strzał dzieją się niesamowite rzeczy na ekranie Cheesy
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #32 : Maja 16, 2009, 00:02:55 »

Dwa pierwsze to nie bug-i tylko trainer. Ot, "uroki" pirackich gier. Wink
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
ThomsonQQ
PN
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 124


New Mario Bros


« Odpowiedz #33 : Maja 19, 2009, 16:45:12 »

Inne rundy też mają takie sekretne przejścia (W big nose the caveman) i myślę że to nie są bugi, a furtki zostawione przez programistów. W trzeciej rundzie trzeba rozbić jeden z kamieni, w czwartej skoczyć na gałąź na pierwszym drzewie w odpowiedni sposób. W 5 i 6 nigdy nie odkryłem. Na drugiej wyspie też są te przejścia - nie pamiętam kolejności rund, ale w jednej z nich trzeba skoczyć na wiszące liany, w innej do wody a w jeszcze innej również rozbić kamień. Jeśli ktoś jest bardziej zainteresowany pisać na PW Smile

Troszkę daleko piszę laugh, ale czy mógłbyś wrzucić filmik z tymi furtkami po 2 levelu?
Z góry dzięki Cool
Zapisane
armoow
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 17


WWW
« Odpowiedz #34 : Maja 23, 2009, 18:55:15 »

Oto filmik z furtkami dla rund na wyspie pierwszej:

http://www.youtube.com/watch?v=ZeBJiLpH9Gs&feature=channel_page

W rundzie z chmurami i rundzie z morzem wg. mnie nie ma przejść bo tam plansza przesuwa się automatycznie, poprawcie mnie jeśli się mylę.

Niedługo wrzucę filmik z przejściami na drugiej wyspie oraz w innych grach (m.in. w Freaks out).
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2009, 18:57:42 wysłane przez armoow » Zapisane
ThomsonQQ
PN
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 124


New Mario Bros


« Odpowiedz #35 : Maja 25, 2009, 20:14:21 »

Dzięki,jak będziesz miał coś więcej to wrzucaj. Pozdro
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #36 : Maja 25, 2009, 20:22:13 »

Panowie to nie miejsce na offtop - o tych furtkach jest już napisane w wątku o tej grze i tam należy kontynuować, kolejne posty nie związane z tematem będę nagradzał ostrzeżeniami.
Zapisane

SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #37 : Maja 26, 2009, 18:09:17 »

Co do błędów które ostatnio napotkałem to zacinka postaci w grze Kunio Kakutou Densetsu. Grałem na Nnesterze moim ulubionym ludkiem (tym zaznaczonym w kółku) i zacinka nastąpiła własnie w tym miejscu na załączonym obrazku.

Chodzi o to że mogłem zadawac ciosy "ręcoma" i "nogiema" a nie mogłem sie poruszać ani na boki ani do dołu. Trwało to moze kilkanascie sekund i miałem czas by zrobić screenshota. Potem ekran przesunął się w lewo bo inni fighterzy pobiegli w strone kolców i błąd ustapił...mogłem się poruszać i z graniem nie bylo problemu. Zastanawiam się tylko czemu zrobiła się ta zacinka...
Zapisane

armoow
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 17


WWW
« Odpowiedz #38 : Maja 26, 2009, 21:52:52 »

Panowie to nie miejsce na offtop - o tych furtkach jest już napisane w wątku o tej grze i tam należy kontynuować, kolejne posty nie związane z tematem będę nagradzał ostrzeżeniami.

Zamiast grozić ostrzeżeniami może daj link do wątku z tą grą  Tongue Bo próbowałem takowy znaleźć ale był znalazłem jedynie do Freaks out a do The Caveman nie. I nie wiem gdzie wrzucać linki do kolejnych filmików.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #39 : Maja 26, 2009, 22:03:35 »

Może najlepiej je wrzucać do działu Solucje?? Przecież to jest miejsce gdzie się umieszcza wskazówki i pomoce dla innych graczy. Jeśli masz czas i chęć armoow to załóż odpowiedni temat o Big Nose w tym dziale i tam wrzucaj opisy, screenshoty i linki do filmików. Uniknie się wtedy bałaganu, chaosu i przede wszystkim offtopu. To tyle ode mnie na ten temat.
   A wracając do mojego poprzedniego wątku czy ktoś z Was napotkał się z jakimiś błędami w grach z Kunio Kunem??
Zapisane

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.07 sekund z 20 zapytaniami.