Maja 06, 2021, 21:23:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 ... 5 6 [7]
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy w grach na NES / Pegasus  (Przeczytany 30311 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jimm
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 116



« Odpowiedz #120 : Listopada 16, 2014, 12:57:09 »

Co do samego tematu, to nie wiem czy zauważyliście pewien błąd, w sumie nie wiadomo do końca czy to błąd. Konkretnie w Battletoads w poziomie Turbo Tunnel, podczas przeskakiwania przepaści przy pomocy ramp, Rush nie wiadomo z jakiej przyczyny lubi nieraz wylecieć poza mapę. Bardzo często podczas przechodzenia BT natrafiałem na ten przypadek i tym samym traciłem życia. Może po prostu trzeba wybić się w odpowiednim momencie? I dunno.

O który moment chodzi dokładnie?? Sorry ale nie do końca wiem o czym piszesz, odkąd przechodzę Battletoads to jeszcze nigdy mi się nie udało wylecieć po skakaniu przez rampy a nawet wydaje mi się, że nie ma takiej teoretycznej opcji żeby wylecieć poza mapę....

Już wiem czym jest to spowodowane. Nie jest to żaden glitch, tylko mój brak doświadczenia Wink. Podczas wyskoku nie potrzebnie przytrzymywałem strzałkę w górę. Gdy tego nie robię, to wtedy Rash normalnie przeskakuje. Tak to jest jak w dzieciństwie nie grało się w Battletoads Wink


« Ostatnia zmiana: Lipca 26, 2015, 22:14:12 wysłane przez Jimm » Zapisane

Mój kanał na YT:
https://www.youtube.com/user/Jimm2418
Discord:
Jimm #1139
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #121 : Listopada 16, 2014, 13:03:04 »

Podczas automatycznego wyskoku przez rampę nie wciskasz NIC, wtedy skuter ZAWSZE wyląduje na jezdnię. Od ostatnich 3-4 lat jak przechodzę Battletoads na jednym kredycie to się zawsze sprawdza i nie ma żadnego błędu w grze Wink
Zapisane


Kontakt:
GG: 9074498
Skype: marcin_9074498
mail: boss.maarios(at)gmail.com
Verteks
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 78


« Odpowiedz #122 : Listopada 19, 2014, 15:30:58 »

Wracając do tematu buziek w grach Codemasters, uruchomienie ich nie jest aż takie trudne: http://www.youtube.com/watch?v=PzUMGtOwlL8
Jak macie jakiś badziewny pad, to nie musicie wiele kombinować - krzyżak daje się wdusić na środku.
Zapisane
asdffdsa
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 1


« Odpowiedz #123 : Listopada 21, 2014, 17:54:06 »

Ja zauważyłem buga w High Speed:
Kiedy muzyczka zacznie się rozkręcać (czyli trójkąt zacznie grać) przytrzymałem start i kiedy mowa się zaczęła, słowa się zniekształciły.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #124 : Lipca 28, 2015, 07:29:47 »


https://youtu.be/ttd_HcgaoXQ?t=6m9s

Glitch z Rambo chyba nie był wspominany z tego co się orientuję. Wpadniecie w specyficzne miejsce gdzieś pod koniec gry powodowało że postać spadała do.. pierwszego poziomu. Tak jak to zaprezentował AVGN na filmiku powyżej.
« Ostatnia zmiana: Lipca 28, 2015, 07:31:31 wysłane przez SebaSan1981 » Zapisane

Strony: 1 ... 5 6 [7]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 18 zapytaniami.