Marca 29, 2024, 14:12:59 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak zapisać plik na kości?  (Przeczytany 2611 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
farciaz
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 30


« : Maja 29, 2010, 21:02:26 »

a
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2012, 19:09:10 wysłane przez farciaz » Zapisane
multizgredek
Gość
« Odpowiedz #1 : Maja 29, 2010, 22:00:42 »

Takie jakie obsługuje program którym programujesz.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #2 : Maja 29, 2010, 23:00:55 »

jeżeli korzystasz z romów to prawdę mówiąc możesz dać jakiekolwiek, choćby i .sex bo to są binarki i zostaną wgrane do kości bajt po bajcie (jeśli korzystasz z willema to on otworzy każdy plik)
Zapisane

Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #3 : Maja 30, 2010, 10:19:13 »

Oczywiście bez metadanych no i czy aby nie trzeba dzielić rom-ów względem docelowych kości, względem danego mappera?
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #4 : Maja 30, 2010, 11:56:41 »

Nagłówek trzeba wykasować i podzielić dany rom na kości, ale temat był na tyle dobrze opisany że pozwoliłem sobie pominąć tą kwestie licząc na to że osoba zainteresowana posiada już stosowną wiedzę.
Zapisane

farciaz
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 30


« Odpowiedz #5 : Maja 30, 2010, 19:25:54 »

Tak Dzięki, a jeszcze chciał bym się upewnić czy wystarczy tylko usunąć 16 bajtowy nagłówek i nagrać na kość. Tylko tyle wystarczy?
Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #6 : Maja 30, 2010, 19:38:15 »

http://www.forum.emunes.pl/index.php?topic=220.20
Zapisane
andrzejlisek
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 313


« Odpowiedz #7 : Września 05, 2010, 15:05:57 »

Tak Dzięki, a jeszcze chciał bym się upewnić czy wystarczy tylko usunąć 16 bajtowy nagłówek i nagrać na kość. Tylko tyle wystarczy?
Tak, jak w temacie wskazanym przez MaarioSa, niektóre gry mają dwie części, PRG i CHR, w przypadku tych gier, należy utworzyć dwa pliki, jeden plik zawiera jedną część, a drugi plik zawiera drugą część. Jeżeli nagrywasz na pamięć większą, niz potrzebna, dobrze jest powiększyć plik obrazu do wielkości pamięci, bo czasem bywa, że się źle nagra.

Wypróbuj ten program, który kiedyś napisałem, program obcina nagłówek i dokonuje potrzebnego podziału.
http://www.forum.emunes.pl/index.php?topic=2562.0
Jednak nie gwarantuję, że program zrobi to bezbłędnie z każdą grą, ale myślę, że nie powinno być błędów.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 19 zapytaniami.