Kwietnia 18, 2024, 04:31:07 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Mitsume ga Tooru - poradnik  (Przeczytany 1858 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Jimm
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 116



« : Grudnia 26, 2010, 00:55:39 »

Spis treści:
1. Bohater i umiejętności
2. Przeciwnicy
3. Bossowie
4. Itemy
5. Poziomy


1. Bohater i umiejętności:
- postać, którą gramy przez całą grę
Umiejętności:
- jest to condor, czyli strzała, która umożliwia nam odbijanie się na dość dużą wysokość oraz dzięki niej możemy niszczyć przeciwników.
- podstawowa broń. Nasz bohater wypuszcza ze swojego trzeciego oka promień, który zadaje obrażenia przeciwnikom.
- broń łudząco podobna do bumeranga, przy wystrzeleniu i przytrzymaniu strzałki w dół lub góre, będziemy w stanie strzelić pod kątem, strzałka w góre - górny kąt, strzałka w dół - dolny kąt
- najbardziej przydatna broń naszej postaci, promień wystrzelony przez naszą postać, leci w naprawdę szybkim tempie
- również całkiem niezła broń, nasz trzyoki ziomek, wypuszcza trzy wiązki laserowe, które mogą nawet najmniejszych przeciwników bez problemu trafić, gdyż broń ma spory zasięg
Od początku gry posiadamy tylko jedną broń i condora. By zdobyć 3 kolejne, należy udać się do sklepiku i je kupić. Każda z nich kosztuje 1000 dolarów.

2. Przeciwnicy:
- biegnie w naszym kierunku i niby prosty, ale gdy nasz pocisk zmierza w jego kierunku, ten felek, skacze robiąc jednocześnie unik
- mały piesek, który próbuje na nas wskoczyć.
- pająk, który jest dość ciekawym przeciwnikiem. Gdy oberwie od naszego promienia, cofa się na swej pajęczynie do góry, wypuszczając serie plastrów (pocisków) na nas, po każdym uderzeniu robi się coraz większy, aż w końcu robi się na tyle duży, że aż wybucha
- przeciwnik muszla. Jest nietykalny, gdy jest schowany w swojej muszli, porusza się powolnym ruchem na lewo i prawo, następnie wypuszcza dwa ogniste pociski, które po styknięciu z podłożem, zmieniają się w dość wysoką ścianę ognia, której nie jesteśmy w stanie przeskoczyć, chyba że przy pomocy condora
- miniaturowa statua, która porusza się w dość wolnym tempie, zazwyczaj składa się z 4 do 10 główek, gdy statua oberwie od naszego pocisku, wtem każda główka wypuszcza plaster w naszym kierunku, najlepiej w tego przeciwnika strzelać, gdy jest od nas odwrócony, no chyba że chcemy się pobawić w ninje przeskakując ich pociski, co nie jest proste
- śpi sobie i jednocześnie w czasie regeneracji jest nietykalny, gdy podejdziemy do niego zbyt blisko, ten się budzi i próbuje w nas trafić swym bumerangiem
- wyskakuje z dziury, jednocześnie wystrzeliwując plaster w naszym kierunku
- nietoperz, który leci w naszym kierunku
- przeciwnik bardzo podobny do tych posągów co znajdują się na wyspach wielkanocnych. Lewituje nad nami, zrzucając na nas dość duży pocisk, jest w stanie również szarżować na nas
- kościotrup, który po oberwaniu zaczyna w naszą stronę strzelać. Jest on również bardzo ciekawym przeciwnikiem, ponieważ gdy podejdziemy do niego zbyt blisko zaczyna eksplodować, wypuszczając jednocześnie wiele pocisków.
- latające duszki, dość wkurzający przeciwnik, bo nie wiadomo gdzie się pojawi
- kula, która turla się w naszym kierunku, jest neizniszczalna, można ją bez problemu przeskoczyć
- kolejny przeciwnik, który jest wzorowany na posągach z wysp wielkanocnych, jest niezniszczalny i się nie porusza, choć strzelając w niego możemy go przesunąć pare centymetrów, istnieje również druga wersja tego przeciwnika, która już się porusza i wtedy jesteśmy w stanie go zniszczyć, ale musimy walnąć seryjkę ok. 20 pocisków
- krab, którego nie możemy pokonać naszą podstawową bronią, ponieważ jest za ''niski'' najlepiej na niego działa broń 3 oraz 4. Wystrzeliwuje on również ze swojego szczypca jeden pocisk samonaprowadzający.
- kula łudząco podobna do poprzedniej, jest tylko podczas walki z trzecim bossem. Różni się tym od poprzedniej iż możemy ją zniszczyć i porusza się w powietrzu.
- ryba wyskakująca z wody. Trzeba na nią uważać, bo niestety może wyskoczyć w randomowym miejscu i tym samym może nas zrzucić do wody.
- rura umieszczona na suficie. Gdy jesteśmy w jej zasięgu, ta spada na ziemie
- przeciwnik mucha. Jest bardzo małych rozmiarów, więc samym dość ciężko w nią trafić, ale na szczęśnie możemy to zrobić naszą podstawową bronią. Podobny do nietoperza
- znowu nawiązanie do posągów z wysp wielkanocnych. Spada z góry i ''szarżuje'' na nas.
- wężyk, który nie jest zbyt skomplikowany, wystarzczy poczekać aż stanie na swoim "ogonie" i wtedy możemy go ubić, nie można w inny sposób, gdyż jest za "niski"

3. Bossowie:

Pierwszy boss. Skacze po całej planszy. W niektórych momentach zatrzymuje się i rzuca w nas swoją strzałą. Możemy w niego strzelić tylko wtedy, gdy oberwie od posągu widocznego na screenie.


Wielka roślina. Broni się machając swoją wielką macką. Wystrzeliwuje z niej 3 pociski lub 1 samonaprowadzający. Aby go pokonać musimy strzelać w jego czerwony punkt.


Boss łudząco podobny do olbrzymiego automatu. On nas nie atakuje, lecz atakują nas żółto podobne kule, które przemieszczają się po całej planszy. Możemy je zniszczyć. Następnie, gdy zniszczymy je dolna ''głowa'' bossa otworzy oczy i musimy w nie jak najszybciej strzelać. Najlepiej użyć na niego broni nr. 3.


Wielki duch powstały z owadów Jego specjalnością jest wypuszczanie w naszą stronę kuli dymu, która leci w dość szybkim tempie. Możemy w niego strzelać tylko jak jest w swojej formie, nie możemy go zniszczyć, gdy rozpadnie się na kilka małych owadów.


Wielki robot zasłaniający nam koniec planszy. Nic nie robi, jest przymocowany do podłoża, przeszkodą będzie przemieszczający się laser, którego możemy zniszczyć, lecz po zniszczeniu wraca z powrotem do swojej formy.


Boss taki sam jak poprzedni. Laser przemieszcza się trochę szybciej.


Kolejny identyczny boss. Wtedy laser jest również trochę szybszy.


Wielki pojazd. Wypuszcza on ze swojej lufy dym i stopniowo ''szarżuje'' w naszym kierunku. Gdy w niego strzelimy wypuszcza on ze swojego ''grzbietu'' kule ognia, które po dotknięciu z ziemią wytwarzają ścianę, której nie możemy zniszczyć. Aby pokonać tego bossa musimy strzelać w jego lufę.


Finałowy boss. Jest nim gość, którego widzieliśmy w intrze i porwał przyjaciółkę naszej postaci. Jego głównym atakiem to próbowanie nas kopnąć z góry oraz strzelanie w naszą stronę ze swojego miecza ''osłonę''. Przywołuje on również energię pioruna i wtedy jest niezniszczalny, choć jest dużo wolniejszy.



4. Itemy:

Po pokonaniu każdego przeciwnika dostajemy również monetę, dzielą się one na takie:
- dostajemy +20 do naszych pieniędzy. Przeważnie dostajemy je po zniszczeniu małego przeciwnika.
- dostajemy +50 do naszych pieniędzy. Dostajemy ją, gdy zniszczymy również małego przeciwnika.
- dostajemy +100 do pieniędzy. Można ją dostać po zniszczeniu ''średnich'' przeciwników.
- dostajemy +200 do kasy. Dostaniemy ją gdy pokonamy dużego przeciwnika.
Monety +200 dostajemy jak zniszczymy dużych przeciwników.
- dostajemy +500 do naszego szmalu. Dostaniemy ją, gdy zniszczymy wielkiego przeciwnika.
Monety +500 dostajemy jak zniszczymy bardzo dużych przeciwników.
- dostajemy +1000 do kasy. Możemy ją zdobyć tylko i wyłącznie po ''nabiciu'' mniejszej monety, chociażby 200 lub 500. Aby nabić pieniążek, wystarczy strzelać w niego naszą bronią.


1. Ilość energii naszej postaci
2. Broń jaką aktualnie używamy
3. Ilość naszych pieniędzy
4. Ptak, który wyciąga nas z dziury gdy tylko wpadniemy. Aktualnie posiadamy jednego od początku gry, ale gdy ''wy marnujemy'', to już niestety nie mamy nie mamy go. Aby go ponownie mieć trzeba udać się do sklepiku i kupić go za 200 dolarów.
5. Aktualna ilość naszych żyć.

5. Poziomy:
Stage 1


Stage 2


Stage 3


Stage 4


Stage 5


5-1


5-2


5-3


Koniec!

« Ostatnia zmiana: Kwietnia 13, 2014, 15:01:55 wysłane przez Jimm » Zapisane

Mój kanał na YT:
https://www.youtube.com/user/Jimm2418
Discord:
Jimm #1139
Mati
Gość
« Odpowiedz #1 : Grudnia 26, 2010, 01:26:29 »

Co tu dużo pisać, widać, że bardzo lubisz tą grę, myślę, że dla kogoś, kto pierwsz raz będzie pykać w tą pozycję będzie przydatna Smile.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #2 : Grudnia 28, 2010, 14:09:31 »

Świetna robota. Tylko taka mała uwaga, jak będziesz chciał robić następne solucje. Gdy dopisujesz cyfry by ponumerować coś na screenshotach to używaj bardziej wyraźnych kolorów i takich które róznią się od screenu pod spodem. W tej solucji zastosowałeś jasnoniebieski a bardziej wyraźny byłby czerwony  Tongue
Poza tym wszystko jest ok. Jak jeszcze nieco poprawisz stylistykę wypowiedzi - będzie świetnie!!
Zapisane

yojc
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 296



« Odpowiedz #3 : Grudnia 28, 2010, 15:23:36 »

No i screenshoty zapisuj w png, bo jpg zajmują więcej miejsca a ich jakość jest niższa.
Zapisane


Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 18 zapytaniami.