Marca 29, 2024, 14:19:26 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Deja Vu -Pełny Opis Przejścia  (Przeczytany 3143 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« : Stycznia 10, 2011, 00:31:48 »



Uploaded with ImageShack.us
Zacznijmy od Podstaw!

Fabuła:
Akcja gry toczy się w Chicago w grudniu roku pańskiego 1941, niedługo po ataku Japończyków na Pearl Harbor. Główna postać ma na imię Theodore „Ace” Harding i jest emerytowanym bokserem pracującym jako prywatny detektyw . Grę rozpoczynamy w momencie gdy Theodore budzi się pewnego ranka na kibelku nie mogąc sobie przypomnieć kim jest i co tam robił


Dla zwiększenia przyjemności z gry.. masz opisane sporo możliwości nie koniecznych do ukończenia gry.. ale dzięki nim poznasz więcej wątków fabuły (która jak na standardy NES jest dość poważna)

Dla osób nie znających angielskiego lub słabo znających wplotłem w solucje co ważniejsze kwestie pisane z gry by lepiej poznać fabułę

Sterowanie:

Strzałki -Poruszanie kursorem po ekranie
A -Wybór komendy
B -Anuluj komende
START -Centruje kusror na środek ekranu
SELECT -Ten przycik nic nie robi xD

Spis Komend:

Goods/Rzeczy -Pokazuje graczowi wszystkie itemy jakie dotychczas zebrał i jakie ma pod ręką. Więcej itemów można zobaczyć przesuwając listę za pomocą strzałki w prawo i w lewo w sekcji NOTE.
Examine/Zbadaj -Pozwala graczowi zbadać różne obiekty i przedmioty w grze
Speak/Rozmawiaj -Umożliwia graczowi rozmowę z postaciami z gry
Hit/Uderz -Pozwala graczowi uderzyć jakąś osobę lub przedmiot
Close/Zamknij -Do zamykania drzwi, skrzyń itp.
Open/Otwórz -Do otwierania drzwi, skrzyń itp.
Take/Zabierz -Pozwala graczowi zbierać itemy
Leave/Zostaw -Pozwala graczowi pozbyć się jakiegoś przedmiotu
Use/Użyj -Pozwala na użycie przez gracza jakiegoś przedmiotu
Move/Idź do -Pozwala graczowi na przejście do inne lokacji
Note/Notatki -Pozwala graczowi sprawdzić swój inwentarz oraz uzyskać inne informacje
Self/Sam na siebie -Pozwala graczowi użyć danego przedmiotu na samym sobie
Save -Pozwala graczowi zapisać grę... nie wiem na jakiej zasadzie to działa : /




.... dla wygody i spójności tekstu będę używałem polskich odpowiedników komend.. więc otwórz to Open, zbadaj to examine itp.

Spis Itemów i ich polskie odpowiedniki w solucji!

$20-Bill -Banknot 20 dolarowy
AmmoCase -Szkatułka na naboje
BallPen -Piórko kulkowe
Bill -Rachunek
Bookmark -Zakładka do książki
Bowl1  -Słoik1
Bowl2  -Słoik2
Bowl3  -Słoik3
Box  -Pudło
Bri'case -Neseser
Bul1 -Amunicja Bul1
Bul2 -Amunicja Bul2
Candy -Cukierek
CandyBox -Pudełko na Cukierki
Capsules -Ampułki
Card -Karta
Coat -Płaszcz
Coin -Moneta
Cosmetic -Kosmetyki
Diary -Pamiętnik
Dish -Talerz
Earring -Kolczyk
Envel.1 -Koperta
Envel.2 -Koperta2
Envel.3  -Koperta3
File1 -Plik
File2 -Plik2  
File3 -Plik3    
File4 -Plik4  
File5 -Plik5  
File6 -Plik6  
File7 -Plik7  
Folder -Folder
FryPan -Patelnia
Gag -Knebel
Glasses  -Okulary
Gum -Guma do Żucia
Gun1 -Broń
Gun2  -Broń2
Gun3  -Broń3
Hanky -Chusteczka
Key1 -Klucz1
Key2 -Klucz2    
Key3 -Klucz3  
Key4 -Klucz4  
Key5 -Klucz5    
Letter1 -List1
Letter2 -List2  
Lighter -Latarka
Magazine -Pisemko
Map -Mapa      
Medic.1 -Leki
Medic.2 -Leki2
Mecic.3 -Leki3
Medic.4 -Leki4
Medic.5 -Leki5
Medic.6 -Leki6
Memo -Zapiski  
Note1 -Notka
Note2 -Notka2  
Note3 -Notka3  
Note4 -Notka4    
N.Paper -Gazeta
Pencil -Ołówek
Pitcher -Lejek
Photo -Zjęcie  
Sausage -Kiełbasa
Seltzer -Seltzer?
Snapshot -Fotka
Sunglass -Okulary Słonecze
Tissue -Bibułka
Wallet -Portfel

« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2011, 15:35:59 wysłane przez Virus » Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #1 : Stycznia 10, 2011, 00:33:33 »


SOLUCJA

CHAPTER I: Peoria Street

Jak tylko rozpocznij grę zorientujesz się, że... jesteś z kabinie toaletowej.. do tego z amnezją (ostra imprezka czy co?). Tak czy siak na drzwiach wisi płaszcz. Zbadaj go.. okaże się, że płaszcz pasuje do twoich spodni. Otwórz kieszeń płaszcza. W środku znajdziesz cała masę szajsu jak siedem monet, latarkę, gumę do żucia, chusteczkę, okulary przeciw słoneczne oraz portfel. Zabierz wszystkie te rzeczy! Następnie zabierz płaszcz.



Otwórz portfel by w środku znaleźć klucz, kartę i 20 dolarowy banknot. Zabierz wszystkie te przedmioty. Później się przydadzą. Na drzwiach od kabiny znajduje się broń (pod płaszczem) Zbadaj ją by odkryć, że jest to .38 Special (cokolwiek to znaczy). Zabierz broń do swojego inwentarzu. Otwórz broń by odkryć, że w środku są trzy kule. Następnie gdy wszystko będziesz już miał w inwentarzu.. zbadaj sporą jego część. Dowiesz się, że latarka oraz chusteczka mają wygrawerowane/wyszyte inicjały "J.S". Potym jak zbadasz kartę dowiesz się, że "S" oznacza Siegel. W końcu po tym wszystkim otwórz drzwi od kabiny i przejdź przez drzwi.



Łazienka okaże się zupełnym chlewem. Zbadaj lustro by zebrać pierwszą wskazówkę na temat swojej tożsamości. Niestety twarz, którą nasz bohater widzi w lustrze jest mu zupełnie obca. Pamiętaj, że nie da się opuścić łazienki jeśli nie zajrzysz w lusto! Potem otwórz drzwi od łazienki i idź do holu

W holu są dwie pary drzwi. Białe i brązowe. Z pod białych drzwi wycieka woda. Otwórz białe drzwi i wejdź do pomieszczenia by sprawdzić co się stało.



Jak wejdziesz do pomieszczenia szybko się okaże, że jest to damski wychodek. Otwórz drzwi na lewo od zlewu i wejdź do kabiny... (jakiś pervers czy cuś ? ^^). Kabina jest pusta, lecz gra mówi na o tym, że kibelek jest pęknięty i wycieka z niego woda.. co jest powodem kałuży na holu. Wróć się z powrotem do holu. (kliknij na niebieski kwadracik na mapie!)



Idź do baru.. Bar wydaje się zamknięty ponieważ nikogo nie ma. Na barze leży szklanka pełna seltzer (nie wiem co). W każdym razie opcjonalnie możesz zabrać szklankę i użyć jej na sobie. Okaże się, że jest paskudne w smaku i dziwisz się jak ludzie mogą to pić. To dobry moment by użyć zebranej wcześniej gumy. Po paru sekundach smak znika xD Z baru masz trzy drogi. Schody, szafka oraz frontowe drzwi. Idź po schodach na górę

Jak tylko znajdziesz się na górze.. pora na kolejną falę retrospekcji i przebłysków pamięci.
"Robi ci się niedobrze, cały się trzęsiesz. Twoja utrata pamięci sprawia, że zaczynasz się poważnie martwić. Wydaje ci się jakbyś nie spał przez wiele dni". Na ścianach zauważysz plakaty bokserów. Zbadaj je! Plakat po lewej przedsatwia boksera o imieniu "Doghouse" Riley. Po prawej ścianie masz dwa kolejne plakaty. Ten najbliżej schodów przedstawia "Puff'a" MacMuffen'a. Trzeci plakat przedstawia zaś... ciebie! "Na plakacie znajduje się twoja twarz.. niestety twój zanik pamięci staje się coraz bardziej dokuczliwy. Podpis na plakacie mówi, że bokser ma na imię Ace Harding. Niestety nic ci to nie mówi." Potem otwórz drzwi i przejdź przez nie.



Znajdziesz się w biurze. Znadaj biurko by odkryć, że znajduje się w nim szuflada. Otwórz szufladę (klikając na biurko) by w środku znaleźć kopertę. Zabierz kopertę a następnie otwórz ją. W środku koperty znajduje się rachunek. Zbadaj rachunek by odkryć, że znajduje się na niej jakiś adres, oraz recepta na różne leki za przeszło 132$. Oczywiście będziesz musiał się udać pod wskazany adres... na Sherman Avenue. Po zbadaniu rachunku użyj klucza (key1) by przejść przez jedyny drzwi w tym pomieszczeniu.



Jak wejdziesz do pomieszczenia czeka nas urocza niespodzianka.. w pokoju jest trup. Martwy mężczyzna kurczowo cały czas trzyma słuchawkę od telefonu. Orientujesz się, żę coś znajduje się w jego kieszenie. Otwórz kieszeń by odkryć, że jest w niej kolejny klucz (key2).  Zbadaj biurko by ponownie dowiedzieć się, że znajduje się w niej szuflada. Otwórz szufladę, gdzie znajdziesz ołówek oraz klucz (key3). Zabierz oba przedmioty do swojego inwentarzu. Zbadaj key3, że ma ze sobą brelok z napisem "Drzwi frontowe"... "Zapewne muszę pasować do zamka w drzwiach wejściowych baru". Następnie zbadaj sejf.. by odkryć, że notabene... jest zamknięty. Kiedy zrobisz już to wszystko otwórz okno i wyjdź na schody ewakuacyjne.



Teraz będziesz miał dwie opcje drogi.. albo przez okno albo na wyższe piętra.. przejście przez okno olej bo wrócisz z powrotem do budynku. Idź przed siebie by wejść po schodach na trzecie piętro. Po prawej stronie znajduje się ledwo widoczne okno. Otwórz okno i przejdź przez nie by wylądować w najbardziej dzikim i dziwnym pomieszczeniu w całej grze.



Pomieszcze to jest niczym innym niż salą do tortur "Okazuje się, że ten pokój to swego rodzaju sala tortur.. jak jednak nad barem może być sala tortur?" Zbadaj butelki leżąc na stole. Ta najbliżej okna ma na sobie etykietę "Sodium Pentothal", kolejna "Medreize" zaś ostatnia okazuje się być pusta. Zabierz Medrezine (cokolwiek to jest) i zauważ, że w inwentarzu jest określona jako "Medic.2". Jeśli spróbujesz zabrać Sodium Pentothal (sodek czegotaś tam)okaże się że ampułka jest pusta, zupełnie jak ta z Diethonal Trimene (cokolwiek to jest)... następnie otwórz śmietnik (tak.. śmietnik) i zabierz z niego kapsułki.. później się przydadzą. Jak to wszystko zabierzesz to inwentarzu, uderz przycisk od windy. Drzwi powinny się otworzyć. Wejdź do windy.



W windzie zorientujesz się, że mamy cztery różne przyciski na panelu kontrolnym windy. Jeśli naciśniesz najwyższy przycisk.. drzwi od windy się zamkną i potem momentalnie otworzą "Wydaje się, że jestem na ostatnim piętrze". Naciśnij drugi od góry. Kiedy winda się otworzy idź przez drzwi do biura Joey'ego Siegel'a.  "Jak tylko wychodzisz z pomieszczenia drzwi się za tobą zatrzaskują i nasuwa się na nie atrapa ściany. Czemu w barze Joe'go znajduje się sekretna winda" (pewnie żeby nikt nie zauważył sali tortur.. >_>)



Z biurka Joey'ego (to pomieszczenie z trupe) Wróć się aż do miejsca gdzie znajdują się drzwi frontowe (klikaj niebieskie kwadraciki na mapie). Otwórz drzwi od schowka (na prawo zaraz pod schodami) a następnie wejdź do pomieszczenie..  które się okaże piwnicą pełną wina. Zbadaj dowolną butelkę by dowiedzieć się, że wszystkie z wyjątkiem jednej są zakurzone. Następnie zbadaj zaznaczoną na screenie butelkę.. powinna pojawić się taka informacja  "You see nothing unusual here, except for the lack of dust.  How peculiar!!"/"Nie widzisz nic niezwykłego.. poza faktem, że butelka nie jest pokryta kurzem.. dość osobliwe" Następnie uderz w tą butelkę by cała ściana z półką do leżakowania win się przesunęła i odkryła zupełnie nowe przejście!



Przejdziesz do pomieszczenia, gdzie masz dwie drogi.. alo przez drzwi na lewo, albo przez właz do ścieków. Idź do drzwi na lewo by wylądować w kasynie. Zbadaj ostatni automat po prawo by dowiedzieć  się, że ten wciąż działa. Tu warto użyć opcji SAVE. Użyj monetę, na automacie by rozpocząć grę. Celem gry jest uzyskanie tzw. Jackpot czyli uzyskanie trzech takich samych obrazków. Każdy Jackpot ma jednak inną wartość w nagrodzie.

Brzoskwinie -10 monet
Banany -12 monet
Wiśnie -14 monet
Dzwony -16 monet     
Winogrono -18 monet     
Arbuzy -20 monet
BAR -22 monety
Siódemki -30 monet
Cytryna -.. nie wiem, nie trafiłem : /
                 
Warto ugrać sumkę około 40 monet.. przydadzą się na później.



Wróć się z powrotem do winiarni a następnie do baru. Za pomocą klucza (key3) otwórz frontowe drzwi baru i wyjdź na ulice miasta.. Chicago roku 1941. Krażąc po ulicach Chicago możesz natknąć się na złodzieja, który będzie celował do ciebie z broni i kazał oddać kasę. Zamiast dawać mu kasę, walnij go prosto w ryj. Ten zacznie uciekać, zaś ty ocalisz swoje pieniądze. Niestety jeśli natkniesz się na ziomka więcej niż cztery razy.. będziesz musiał mu dać kasę. Na szczęście dzieje się tak bardzo rzadko. Wróćmy jednak do gry. Zaznacz Komedę MOVE a następnie naciśnij zaznaczony na screenie niebieski kwadracik.



Pojawi się nieznana panienka w czerwieni. Powie, że przyszła do Joey'a z wizytą, ale go nie zastała.. zobaczyła jedynie jego samochód. Mówi również, że przygotowała "mała niespodziankę" dla Joeya pod maską. Później ku twojemu zaskoczeniu mówi, że dla ciebie również ma niespodziankę. Zamiast jednak czekać na niespodziankę, walnij ją w gębę (HIT).. (damski bokser?). Ta upadnie. Otwórz jej torebkę i zabierz z niej 20 dolarowy banknot oraz broń (Gun2).. kosmetyki zostaw. Wróć się z powrotem do lokazji z samochodem.

Zbadaj samochód.. ten ukarze się Mercedesem. Użyj klucza (key2) na frontowych drzwiach samochodu i wejdź do niego. Teraz dowiesz się czym była owa niespodzianka. Pamiętaj by NIE próbować ani odpalić samochodu ani otworzyć maski samochodu. Obie te czynności cię zabiją. Zamiast tego otwórz schowek. Tam znajdziesz notatkę (note2), mapę oraz parę fotek. Zabierz wszystkie te rzeczy i wyjdź z samochodu.



Na zewnątrz zbadaj notatkę (note2) by odkryć, że jest do dowód rejestracyjny Mercedesa Benz. Notka należy do Joey'ego Siegel'a zamieszkałego prze 1212 West End St. Po zbadaniu notki adres Joey'ego zostanie dodany do listy twoich adresów w notatniku. Następnie zbadaj mapę. Na mapie znajduje się kolejna notka "Ace podążaj tą drogą. Upewnij się, że nie jesteś ścigany! Bądź ostrożny chyba nie chcesz by gliny znalazły panią Sternwood w bagażniku" W końcu zbadaj zdjęcie... co wywoła kolejną retrospekcje i przebłyski pamięci. Na zdjęciu jest ważąca 400 funtów kobieta, która wydaję się dziwnie znajoma bo zbadania wszystkich rzeczy idź na lewo. (niebieski kwadracik zaznaczony na screenie)

Powinieneś dotrzeć do kiosku. "Może będzie dobrym pomysłem kupić gazetę, by dowiedzieć się o najnowszych wieściach". Cóż jeśli chcesz możesz kupić gazetę, używając do tego monet. Jest to jednak strata ćwiartki. Nagłówek gazety brzmi "Japończycy bombardują Pearl Harbor!!". Z kiosku idź znowu w lewo (zaznaczone na screenie)



Tu spotkasz bezdomnego, blokującego ci drogę. Mówi, że może ocalić twoje życie za 50 centów. Użyj monety na żulu a ten powie "Zabójca wynajęty przez Joey'a czycha na ciebie. Słyszałem, że czeka na ciebie w twoim biurze. "Wydaje się że bezdomny może mówić prawdę ... lepiej to zapamiętać"



Po rozmowie idź dalej na lewo (kursor na screenie pokazuje co i jak). Powinieneś znaleźć się przed Sklepem z Bronią. Otwórz drzwi do sklepu i wejdź do środka. W środku wymieć 20 dolarowy banknot na broń. Zbadaj broń, która okaże się no cóż.. Gun3. Jeśli chcesz możesz ze sobą zabrać amunicje... jeśli masz jeszcze przynajmniej 30 monet.  Naboje po prawo to Bul2s.. zaś te po prawo to Bul1s. Po zakupach wyjdź ze sklepu z powrotem na ulice.



Teraz idź dalej w lewo. Znajdziesz się na ulicy z niebieską taksówką. Wejdź do taksówki i porozmawiaj z kierowcą (SPEAK). Powiedz mu, że chcesz jechać na Westend.. Po dotarciu na miejsce kierowca powie, że należy się 55 centów. Użyj monety na znaku "PAY HERE" i wyjdź z taksówki.

Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #2 : Stycznia 10, 2011, 00:36:04 »

CHAPTER II: West End Street  

Po wyjściu z taksówki będziesz stał na przeciw Stanford Arms (autentyczny budynek z Chicago). Otwórz frontowe drzwi i wejdź do środka. W środku użyj karty na panelu obok windy co powinno otworzyć drzwi do windy. Wejdź do środka windy, użyj karty na panelu kontrolnym windy. Drzwi się zatrzasną a winda ruszy do góry. Gdy drzwi się otworzą wyjdź z windy.

Znajdziesz się w apartamencie Joey'ego Siegel'a. Możesz zabrać pisemko ze stołu, ale właściwie nigdy ci ono nie będzie potrzebne. Niestety nie możemy go nawet przeczytać.. więc po prostu będzie nam zaśmiecać inwentarz! Rozejrzyj się po pokoju.. na kominku znajdziesz zdjęć. Zabierz je do swojego inwentarzu. Zbadaj zdjęcie by odkryć, że znajduje się na nim "otyła brunetka". Obracając zdjęcie okazuje się, że na spodzie znajduje się kolejny adres... Kedzie Street. Po zbadania fotografii Kedzie Street zostanie dodane do twojej księgi adresów.

Po zabraniu fotografii idź z powrotem do windy. Użyj karty na panelu windy by zjechać z powrotem do lobby. Wyjdź na ulice i wejdź do niebieskiej taksówki. Jak znajdziesz się w środku porozmawiaj z kierowcą. Powiedz mu, że chcesz jechać na Kedzie Street. Po dojechaniu na miejsce kierowca powie, że wisisz mu 55 centów. Użyj monet na napisie "PAY HERE" by uregulować należność. Następnie wysiądź z taksówki.

CHAPTER III:  South Kedzie Street

Po wyjściu z taksówki znajdziesz się na przeciw bungalowa (taki domek jednopiętrowy ^^)
"Obok bungalowa znajduje się ogród.. jest jednak zaniedbany i zarośnięty.. jedyne wejście do bungalowa wydaje się zamknięte.. i żaden z twoich kluczy do niego nie pasuje" Użyj więc Gun1 by odstrzelić klamkę i otworzyć drzwi. Następnie wejdź do środka.



W środku Bungalowa okazuje się, że mieszka tu sekretarka Martha Vickers. "Stwierdzasz to po zapachu tanich perfum jaki unosi się w pomieszczeniu. Taki sam jaki poczułeś w biurze Joey'ego. Na nocnej szafce jest para kolczyków. Zostaw je na szafce, gdyż nie będą potrzebne podczas gry. Obok kolczyków są dwa kolejne obiekty notka (note3) oraz (note4). Obie notki mają zapisane trzy liczby. Jednak tyko note3 przedstawia prawidłową kombinację do sejfu w biurze Joey'ego Siegel'a. Zabierz więc tylko note3 i umieść ją w swoim inwentarzu. Następnie otwórz szufladę w nocnej szafce. Tam znajdziesz klucz (key5) oraz pamiętnik. Zabierz obie te rzeczy. Po tym jak zbadasz key5 odkryjesz, że klucz jest nie oznakowany (tyaa dzięki) . Następnie zbadaj pamiętnik. W środku  znajdziesz zakładkę do książki. Na stronie z zakładką znajdziesz interesujący wpis:

"Piąty grudnia: Siegel znowu wpadł do mnie. Powiedziałam mu by się wynosił. Nie mogę znieść jego zazdrości! John Sterwood wpadł mi w oko. Nawet jeśli jest żonaty daje mi wszystko o co go poproszę. Jeśli zmuszę go do rozwodu z żoną będę wiodła wspaniałe życie"

"Cała ta sprawa zaczyna zbierać się do kupy.. gdybym tylko odzyskał pamięć". Po obczajeniu pamiętnika notki oraz klucza wyjdź z powrotem na ulice. Wejdź do taksówki i porozmawiaj z kierowcą. Powiedz, że chcesz jechać na Sherman Street. Po dotarciu na miejsce zapałać mu tak jak poprzednio. Następnie wyjdź z taksówki



CHAPTER IV: Sherman Street

Po przybyciu na miejsce wylądujesz na "spokojne ulicy.. w okolicy znajduję się jedynie budynek koloru brzoskwini". Otwórz drzwi do budynku i wejdź do środka. Znajdziesz się w lobby, teraz masz dwie opcje do wędrówki. Możesz iść albo na górę po schodach albo w głąb holu. Idź jednak najpierw do holu. W holu są drzwi z wygrawerowanym imieniem "Dr. Brody". Użyj klucza (key5) na drzwiach do biura Dr. Brody a następnie wejdź do środka.



W biurze jest szafka pełna różnych lekarstw. Obok szafki jest gablotka na akta ,ale póki co zignoruj ją. Zabierz wszystkie lekarstwa jakie są na półkach. Wśród leków znajdziesz trzy ampułki medic.1s, dwie ampułki medic.2s, jedną ampułkę medic.3, dwie ampułki medic.4s, jedną ampułkę medic.5s oraz trzy ampułki medic.6s. zbadaj każdą ze znalezionych ampułek. Odkryjesz, że każda ampułka zawiera inną substancję.  Każdy lek ma swój numer:

1 -Sodium Pentothal
2 -Medrezine
3 -Sodium Bicarbonate
4 -Ofreeal
5 -Chemopapaon
6 -Bisodiumits

Teraz idź zbadaj gablotkę na akta. "Gablotka wydaje się zamknięta i żaden z kluczy, które posiadam nie pasuje do zamka". Użyj Gun1 i strzel w gablotkę. W środku znajdziesz pięć itemów. Pliki (file1, file2, file3, file4). Zabierz je do inwetarza i zbadaj każde z nich w kolejności od 1 do 4. File 1 daje nam informację, że Ace był nałogowym palaczem i chciał rzucić fajki dzięki kuracji psychiatrycznej. Niestety nie pomaga to w przywróceniu pamięci czy w rozwiązaniu sprawy. File 2 jest receptą na jakieś leki z notką, że Marth Vickers chce aby leki zostały dostarczone do baru Joey'ego. "To może być wskazówka do rozwiązania sprawy" File 3 jest kartą jakiegoś pacjenta. "Niestety informacje zawarte w karcie do niczego się nie przydają". W file 4 odkryjesz ze Bisodiumits lub medic.6 jest antidotum na Diethanol Trimene. Dowiadujesz się również, że choroba powoduje zaniki pamięci. "Interesujące.. może gdyby zażył pigułki to pamięć by wróciła.. nagle robi ci się niedobrze, czujesz jakbyś za chwilę miał zemdleć" Użyj medic.6 na kapsułkach (capsules), które znalazłeś wcześniej w barze Joey'ego. Gdy to zrobisz użyj kapsułki na samym sobie. "Leki przynoszą efekty.. Różne wspomnienia zaczynają przewijać się się przed oczami. To jest z twojego dzieciństwa.... to ojciec O'Malley ze szkoły z internatem w Demille. Czujesz jak pomału wraca ci pamięć"

Użyj kolejnej dawki medic.6 na ampułkach (capsules) a następnie ponownie użyj kapsułki na samum sobie. "Kolejne wspomnienie pojawia ci się przed oczami zaraz zażyciu leków. To Taco, twój pies. Powiedz "Hau" Taco!! Chcesz się pobawić? Taco zabiera cię do szpitala na założenie szwów" Teraz użyj ostatniej dawki medic.6 na ampułkach a następnie ampułki na siebie. "Kolejne przebłyski pamięci... dając ci do zrozumienia, że twoja pamięć prawie wróciła.. To Suzy Q.. dziewczyna z sąsiedztwa. Suzy Q dała ci pierwszego całusa. Nagle czujesz się wręcz świetnie.. Wreszcie przypominasz sobie kim jesteś!! Ace Harding!! Własnie!! Jesteś Ace Harding prywatny detektyw!"


Po tym jak wróciła ci pamięć, wróć się do holu. Następnie do lobby budynku. Teraz idź na górę po schodach. Na górze znajdziesz biuro z drzwiami z plakietką "Ace Harding, Prywatny Detektyw". Przez okno ledwo widzisz zarys jakieś postaci. Pora przypomnieć sobie radę jaką dał ci bezdomny.. powiedział, że w twoim biurze czeka na ciebie zabójca. Okazuje się, że mówił prawdę. Użyj gun1 i i użyj go na mężczyźnie przez szybę by go zabić!



Zbadaj drzwi, te okażą się zamknięte. Użyj klucza (key5) by otworzyć drzwi a następnie ruszaj do środka (ważne byś użył je na drzwiach a nie na szybie!). "Zabójca leży martwy na podłodze po drugiej stronie biurka". Zbadaj biurko, że jest w nim szuflada. Otwórz szufladę i znajdź szkatułkę z amunicją. Zabierz ją a następnie otwórz, w środku znajdziesz sześć naboi Bul1s. Otwórz drzwi gabloty by znaleźć pliki (file5, file6 oraz file7). Zabierz wszystkie trzy. Następnie zbadaj je. Wszystkie zawierają jednak zbędne informacje. "Ale file5 wydaje się, że może być pomocne w rozwiązaniu sprawy"



Po tym jak zebrałeś wszystko co trzeba wyjdź z powrotem na ulice. Wejdź do taksówki i pogadaj z kierowcą. Powiedz, że chcesz jechać na Peoria Street. Następnie zapłać za przejazd. (jeśli nie pamiętasz jak wróć się parę akapitów)

Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #3 : Stycznia 10, 2011, 00:37:18 »

CHAPTER V: Peoria Street

Ja wyjdziesz z taksówki idź w prawo. To powinno zabrać cię do kiosku. Następnie idź znowu w prawo by wylądować przed barem Joe. Następnie wejdź do baru. Jeśli drzwi będą zamknięte użyj klucza (key3) by je otworzyć. Teraz idź po schodach na górę a następnie do biura sekretarki a następnie do biura Joey'a Siegel'sa. Użyj notki (note3) na sejfie by go otworzyć. W środku znajdziesz folder oraz pudełko. Zabierz oba te przedmioty. Otwórz pudełko by znaleźć w środku note1. Zabierz notkę i zbadają ją. Okazuje się być ona wekslem ale nie wydaje ci się byś kiedykolwiek go wypisywał. Następnie otwórz pudło by znaleźć klucz (key4). Gdy zbadasz klucz, okaże się, że jest to klucz do bagażnika Mercedes'a Bezn'a "Zaraz chwileczję? Czy przed barem nie stoi zaparkowany Mercedes Benz?" Wróć z powrotem na ulice.



Na zewnątrz idź na tyły Mercedesa (jak to zrobić zaznaczone jest na screenie) oraz użyj klucza "key4" na bagażniku. Bagażnik się otworzy.. okaże się, że w środku jest bardzo ehem puszysta kobieta. To jest ta sama kobieta, którą wcześniej widziałeś na zajęciu. Zbadaj kobietę (tyaa wiem jak to brzmi cheesy) by odkryć, że kobieta jest związana na rękach oraz nogach i jest nieprzytomna. Weś knebel z ust kobiety. Przeczytaj ponownie file4 mówiąca o różnych rodzajach leków oraz ich działaniu. Zauważ, że Sodium Pentothal (med1) sprawia by ludzie mówili prawdę nawet jeśli są nieprzytomni. Użyj medic1 na ampułkach (capsules) a potem użyj ampułek na grubej kobiecie.



Tłusta kobieta zacznie mówić "Zabierz mnie do domu, proszę zabierz mnie do domu... na 626 Aubrn Road, zabierz mnie tam". Po tej jakże uroczej rozmowie kobieta znowu traci przytomność. Po rozmowie AubrnRoad zostaje dodane do twojej księgi adresów. Po rozmowie idź z poworotem na level przed barem Joe. Następnie idź tyle razy w lewo aż pojawi się niebieska taksówka. Wejdź do taksówki, pogadaj z kierowcą i powiedz, że chcesz jechać na AubrnRoad. Później zapłać kierowcy i wyjdź z taksówki.

CHAPTER VI: AubrnRoad

Po wyjściu z taksówki znajdziesz się przed wielkim domem. Zwróć uwagę na skrzynkę na listy z numerem 626. Otwórz skrzynkę by znaleźć kopertę (envel2) Zabierz kopertę a następnie otwórz ją. Wewnątrz koperty znajdziesz list (letter1), który jest zaadresowany do pana Sternwood. Zabierz list a następnie idź do frontowych drzwi.



Kiedy staniesz u drzwi domu zauważysz wielka kołatkę w kształcie lwa. Użyj jej by zapukać. Mimo tego, że drzwi otworzy lokaj dowiesz się, że "Nikt nie zaproszony nie może wejść, zwłaszcza gdy pan śpi" Olej jego gadkę i walnij go prosto w ryj (hit). Lokaj upadnie na ziemię. Teraz masz swobodny dostęp do reszty domu Stenwood'ów



Po prawo zaraz obok schodów znajdują się drzwi. Możesz je otworzyć i iść do kuchni.. nie jest to jednak konieczne. Zamiast tego idź na górę po schodach na drugie piętro. Tu kolejne dwie pary drzwi. Po lewo i przed sobą. Otwórz drzwi po lewo i wejdź do sypialni.



W środku sypialni zobaczysz śpiącą kobietę. Zobaczysz również tanie perfumy. "Pamiętasz ten zapach? To ten sam zapach co w biurze sekretarki! i zdecydowanie nie jest to zapach jakim by się perfumowała żona pana Sternwood'a. Otwórz nocną szafkę by znaleźć zapiski (memo pad), piórko kulkowe oraz parę okularów. Zabierz wszystkie te rzeczy. Pióro jest całkowicie zbędne ponieważ nie ma w nim tuszu! Okulary mogą się przydać później ale najważniejsze są zapiski. "Jeśli byłby tylko jakiś sposób by przeczytać co jest na nich napisane"
 
Użyj ołówka na zapiskach. "Bingo! odciski pisma stają się teraz czytelne. Zapisany jest na nim dość spory plan i może się powieść jeśli nie udowodnisz swojej niewidności przez policją. W skrócie. Pan Sternwood oraz Martha Vicker zabili Joey'a Siegla i porwali panią Sternwood. Pobili ją i władowali do bagażnika samochodu Joeya. Później wstrzyknęli ci Diethanol Trimene (to coś co powodowała zaniki pamięci) i zostawili cię w kibelu baru. Pozostawiali w całym barze dowody, które miały cię obciążyć oraz wynajęli zabójcę by czekał na ciebie w twoim biurze gdybyś zbyt blisko zbliżył się do rozwiązania sprawy. Teraz musisz iść na policje z prawdziwym dowodem i oczyścić swoje imię!



Po tym jakże pasjonującym zwrocie akcji przejdź przez drzwi na prawo od szafki nocnej. Przejdź do sypialni pana Sternwooda. Na szafce nocnej znajdziesz neseser. Zabierz neseser nawet jeśli nic w środku nie ma, gdyż może się później przydać. Otwórz szafkę nocną w środku znajdziesz bibułkę oraz pudełko ze słodyczami i kopertę (envel3). zabierz wszystkie te przedmioty. Otwórz pudełko ze słodyczami i wyjmij z niego cukierek. Użyj go na samym sobie by trochę osłodzić sobie życie.. dowiesz się jednak, że no cóż... nie lubisz czekoladek xD. Otwórz kopertę by znaleść list (letter2). Zabierz list a następnie zbadaj go. List okaże się  żądaniem okupu dla pana Sterwooda od Joey'ego Siegel'a



Po wykonaniu tych wszystkich czynności wróć się przez pokój gościnny (to ten ze śpiącą kobietą) następnie zejdź po schodach i wyjdź z domów Sterwood'ów. Wejdź do taksówki, pogadaj z taksówkarzem i powiedz by zabrał cię na Peoria Street. Zapłać mu ile trzeba i wyjdź z taksówki na ulice Chicago.

CHAPTER VII: Deja Vu

Po wyjściu z taksówki idź w prawo aż wylądujesz przed barem Joe. Póki co nie idź na komisariat policji bo nie masz ze sobą obciążające cię dowody. Zamiast tego otwórz właz i zejdź do ścieków. Jeśli natkniesz się tu na złodzieja po raz trzeci.. nie masz wyboru daj mu 20 dolarowy banknot. Zejdź do ścieków. Tu proponuje po raz kolejny zapisać grę.

Zejdź do ścieków a następnie przejdź przez rurę w ścianie. Po przejściu przez rurę znajdziesz się w pomieszczeniu z drabiną oraz dwie kolejny rury. Jednakże nie idź w żadną z tych rur tylko idź ponownie w dół do najniższej części kanałów. (co i jak na screenach) Teraz zostaw jak najwięcej inwentarzu jak tylko możliwe. Jedyne rzeczy jakie ci się wciąż przydadzą to płaszcz (coat), monety (coins), latarka (lighter), ampułka (capsules), baboje (bullets), portfel (wallet), klucze (key1,2,3,4,5), karta (card), ołówek (pencil), wszystkie leki (medicines), notki (note 3,4), pamiętnik (diary), akta (file 4), zapiski (memo), listy (letter1,2). Właściwie wyrzucasz wszystko na co pozwala ci gra. Wszystko pozostałem przy da ci sie w dalszej części gry. Wszystkie itemy na które pozwoli ci gra wrzuć do ścieku (urzyj opcji leave na wodzie)



Zaraz powinna pojawić się gazeta z nagłówkiem "Ace oczyszcza się z zarzutów!" A później dostaje stek textu który mówi nam co wydarzyło się później. Więc jeśli nie chcesz znać zakończenia tu przestań czytać.

"Jesteś w rękach policji. Dowody jakie zebrałeś udowodniają twoją niewinność i budzą ogromne zainteresowanie w sądzie. Podczas sprawy porwania pani Sternwood oraz morderstwa Joey'a Siegel'a okazały się trzy dowody: pamiętnik z bungalowa Vicker, list z szantażem i żądaniem okupu oraz zapiski z szafki nocnej pana Sternwood'a Wszystkie te trzy dowody przedstawiły cąłą intrygę sprawy w której Sternwood i Vicker chcą zabić panią Sternwood oraz Siegel'a, zrzucając winę na ciebie. Dowody oraz świetne umiejętności twojego prawnika sprawiają, że Vicekrs przyznaje się do zbrodni. Dobra robota Ace!" Dzięki twoim niesamowitym zdolnością sprawa została wyjaśniona. Gratulację Ace! Odkąt sprawa zyskała rozgłos twoje imię znajduję się w każdej gazecie wydawanej w tym kraju. Czego można chcieć więcej? Ace Harding.. niegdyś bokser... teraz prywatny detektyw. Miasto nagle wydaje się takie spokojne.. jakby nic się nie stało. Ale przestępczość nigdy tu nie śpi. Poluje na swoją następną ofiarę. Ace.. następna sprawa jest tuż za rogiem.. lepiej żeby uważał na ciebie!.. Koniec



The End
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #4 : Stycznia 10, 2011, 01:45:42 »

Jedna z najbardziej "móżdżaszczych" i dopracowanych solucji na forum. Grałem w Deja Vu ale nie doszedłem nawet do 1/4 gry... Co ja się będę wypowiadał - wspaniała robota!! Cieszę się też że dałeś się namówić na rejestrację i wrzucenie swoich rewelacyjnych solucji, dzięki Twoim opracowaniom poziom forum jeszcze bardziej się poprawi Cheesy
Zapisane

Dred
Gość
« Odpowiedz #5 : Stycznia 10, 2011, 10:38:09 »

Taka mała uwaga natury technicznej. Słówko, które zapisałeś na karcie tytułowej "Solucion" powinno być zapisane korzystając z literki "t", czyli "Solution". Swoją drogą, owe słowo oznacza w języku angielskim "rozwiązanie" (np dużego problemu). Także, IMO, bardziej by tam pasowało słowo "walkthrough".
Zapisane
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #6 : Stycznia 10, 2011, 13:23:06 »

Zgadzam się i zaiste tak powinno być... choć z drugiej strony solucja jest rozwiązaniem problemu (z przejściem). Ale poprawię to, wstyd by na title card był błąd Grin
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

zelas12
Fanatyk PSXa i Famicoma!
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 466


« Odpowiedz #7 : Stycznia 10, 2011, 23:10:26 »

Odwaliłeś kawał dobrej roboty.
Gratulacje Smile
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #8 : Stycznia 10, 2011, 23:57:56 »

Szacun! GameFAQs się chowa. Aż człowieka bierze chęć, żeby samemu coś wrzucić do tego działu.
Zapisane

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.233 sekund z 18 zapytaniami.