Marca 28, 2024, 21:53:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Princess Tomato in Salad Kingdom- Pełny Opis Przejścia  (Przeczytany 3430 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« : Stycznia 15, 2011, 03:42:25 »



Nie sądzicie, że jum sam tytuł zwraca uwagę? Księżniczka Pomidor w Sałatkowym Królestwie. W każdym razie jest to przygodówka ze znanym z wielu tego typu gier systemem gotowych komend znanym pewnie również jako SCUMM. Gra jest naprawdę horrendalnie trudna, przez nielogiczne zagadki, liczne labirynty i fakt, że niektóre obiekty musi zbadać parokrotnie pod rząd!Jest to chyba największa solucja jaką zrobiłem i jako Boga kocham chyba straciłem apetyt na warzywa na najbliższe dni Tongue  

Fabuła

Wcielamy się w rolę Sir Cucmber'a (Lorda Ogórka >_>), rycerza na służbie u Króla Brokuły (czy można to brać na serio?), który dostał zadanie pokonania złego Ministra Dynię który porwał Księżniczkę Pomidor.. czyli po raz kolejny mamy oklepaną fabułe z ziomkiem ratującym jakąś piczę z rąk demona/potwora/złego rycerza itp.... tylko w wersji sałatkowej. No i mniej więcej to tyle.

Jeszcze parę wyjaśnień. W nawiasach są napisane komendy, których należy używać. Te zapisane są WIELKIMI LITERAMI. Obiekty z którymi musisz wchodzi w interakcję również znajdują się w nawiasach tylko, że małymi fontami. O ty chyba tyle. Pora iść do Sałatkowego Królestwa!


Chapter One

Grę rozpoczniesz na środku drogi otoczony polami… w oddali zaś widać wielkiego bakłażana, 3 ogórki i.. powiedzmy, że to kimchi czyli miasto Saladoria! W kieszeni masz jedynie 3 sztuki złota..

Jak wreszcie po zgrai nudnego tekstu wreszcie otrzymasz kontrole nad Sir Ogórkiem użyj komendy TAKE na czerwony kwiatku, który leży na środku drogi, a następnie za pomocą komendy MOVE idź do przodu o jeden ekran.



Znajdziesz się teraz w Selerowym Lesie i zobaczysz wielkiego  pomidorowego dzieciaka, klęczącego na środku drogi. Nazywa się Percy.. użyj komendy TALK a Percy powie tylko krótkie „Wody!” No cóż… pora znaleźć wodę dla jegomościa.



Użyj komendy MOVE by przejść jeden ekran do przodu. Znajdziesz się teraz na Szpinakowych Wyżynach. Idź następnie w prawo. Powinieneś dotrzeć do Jeziora Gaszącego (Pragnienie?) Użyj komendy TAKE i weź trochę wody. Przy okazji jak tu jesteś użyj komendy LOOK na jeziorze (Lake)  Użyj następnie komendy CHECK na drzewie (Big Tree).. gdy to zrobisz zrób to samo na gwieździe ptaków. Znajdziesz tam kolejną sztukę złota. Zabierz ją (Gold Coin) używając komendy TAKE. Następnie użyj komendy MOVE by wrócić do Percy’ego



Daj mu wodę (Water) za pomocą komendy GIVE. Następnie użyj na Percy’m komendy TALK, by z nim porozmawiać. Opowie Ci o tym jak uciekł Farniesą. Poprosi Cię o
Pomoc w uratowaniu swoich przyjaciół którzy są przetrzymywani w Melonowej Przełęczy. Użyj na nim komendy LOOK by Percy udał się razem z tobą. Wróć się teraz do Szpinakowych Równin (jeden ekran do przodu) a następnie z powrotem do Gaszącego Jeziora a następnie dalej przed siebie do Jabłkowej Statuy.  Daj czerwony kwiatek (flower), który wcześniej znalazłeś Skatule za pomocą komendy GIVE. Możesz również użyć tu komendy Percy.. ziomek zacznie się modlić i dzięki temu otrzymasz przydatne informacje na temat Ministra Dyni. „Szefie! Posłuchaj! Ona powiedziała, że Minister Dynia przechodził tędy dwa dni temu!”



Następnie wróć się ponownie do Szpinakowej Wyżyny i tym razem idź w lewo. Powinieneś dotrzeć do ogrodzenia z siatki. Użyj komendy LOOK by się rozejrzeć i zauważyć parę Wiśniowych Ptaków. Następnie użyj komendy CHECK na krzakach z których wyleciały (Bush). Percy powinien zauważyć Księcia Salatę. Użyj komendy MOVE na krzaku. Następnie daj (GIVE) Księciu Sałacie trochę Wody. Teraz porozmawiaj z jegomościem (TALK) Księciuniu powie Ci by uratować jego przyjaciół używając sekretnej drogi do Melonowej Przełęczy. Następnie niech Percy znokautuje jegomościa Cheesy HIT



Wróć z powrotem do Siatki. Następnie ruszaj do sekretnego przejścia do Melonowej Przełęczy (passage). Tutaj zobaczysz 4 jakieś warzywka tudzież owoce. Daj im trochę wody GIVE (water) a następnie porozmawiaj TALK z kantalupą (owoc taki xD) by otrzymać wejściówkę do Saladorii. Porozmawiaj TALK z pozostałą zgrają i wróć do Szpinakowych Wyżyn



Idź teraz przed siebie aż do bram Saladorii. Porozmawiaj TALK ze strażnikiem (Guard). Będzie chciał zobaczyć twoją przepustkę. Użyj (USE) przepustkę (Pass) na strażniku (Guard). Strażnik powie Ci, że nie wyglądasz ani trochę jak starzec na przepustce i zabierze ja od Ciebie. Użyj teraz komendy  PERCY by powiedział Ci, że strażnik czasem zasypia na straży. Wróć do Szpinakowych Wyżyn a następnie wróć się do bram Saladorii. Strażnik będzie spał. Idź przez bramę do Saladorii Otrzymasz teraz kod na kontynuacje zabawy od tego momentu.

Chapter Two

Zaczniesz teraz w Pomarańczowym Parku. Na dobry początek spróbuj wziąć (TAKE) fontannę (fountain). Teraz zbadaj fontannę (CHECK) a następnie uderz w nią! (HIT) Jeśli zrobiłeś wszystko jak trzeba z fontanny powinna wypaść Saladioriańska moneta. Zabierz (TAKE) monetę (Coin) Porozmawiaj (TALK) teraz Czosnkowym Wędrowcem sądzącym na ławce. Czosnek spyta się czy nie masz przypadkiem kawki.. ehh teraz będziesz robił za kelnera z Coffe Heaven. W każdym razie idź na Główną Ulicę (Main Stree) a następnie do Sklepu z Kawą (Coffe Shop)



Gdy znajdziesz się w środku kup (BUY) trochę kawy (cofce). Pani Śliwka powie, że niestety nie ma żadnych pączków prze Farnies. Teraz wróć się do Pomarańczowego parku i daj (GIVE) staruchowi kawy. Niestety jełop nakrzyczy na nas za to, że nie przynieśliśmy zasranych pączków. Porozmawiaj (TALK) z nim dwa razy. Powie, że jeśli skoczymy do piekarni po początki da nam istotne informacje…

Idź znowu na główną ulicę a następnie zbadaj (CHECK) szlak (Strip) Percy natychmiast zauważy lokal z ciastkami. Nie idź tam jeszcze.. zamiast tego udaj się do sklepu z antykami (Antique Shop). Wyjdź na zewnątrz a następnie wejść z powrotem. Porozmawiaj (TALK) z Panem Gruszką dwa razy. Poprosi Cię o doręczenie listu do Panny Brzoskwinki w lokalnych delikatesach. Wróć się do Pomarańczowego Parku a następnie idź do delikatesów (Deli). Daj (GIVE) Pannie Brzoskwince List.. ta w zamian da ci kanapkę (Sandwich). Teraz wróć się do sklepu z antykami.



Porozmawiaj (TALK) z Panem Gruszką jeszcze dwa razy, a zaoferuje Ci wymienienie twojego złota na Saladiorańskie monety. Wyjdź na główną ulicę i idź do lokalu z ciachami (Cabaret) Niestety wejście kosztuje jedną monetę : /



Porozmawiaj (TALK) z kelnerem.. Bananowcem (Banana Boy) trzy razy. Powie Ci, że ktoś ważny czeka na Ciebie w łazience (Restroom) Idź do kibelka, Percy zaś da Bananowcowi jedną monetę jako napiwek (się rządzi naszą kasy cholernik) Jak dojdziesz na miejsce okaże się, że nikogo tu nie ma! Zbadaj (CHECK) śmietnik (Trash) dwa razy i znajdziesz tam pączka (yummie). Zabierz go (TAKE) (Donut) i wróć się do Pomarańczowego Parku.



Niestety Wędrowiec uciął komara i nie będzie reagował na nasze zaczepki na ekranie powinien też być płaczący bachor. Daj mu (GIVE) kanapkę (Sandwich) by go rozweselić i obudził Wędrowca. Porozmawiaj (TALK) z Wędrowcem. Ten podziękuje Ci za to, że dałeś jego synowi trochę jedzenia. Zdradzi Ci, że jest Wędrowcem Gravioli (owoc taki ;P) i był niegdyś kimś ważnym w królestwie, do czasu gdy Minister Dynia zrobił go bezdomnym. Porozmawiaj (TALK) z nim jeszcze raz by ten powiedział Ci, że Ruch Oporu ma sekretną bazę w Pietruszkowym Lesie.



Gdy skończysz rozmowę idź w Góry (Mt. Site). Porozmawiaj (TALK) z Panem Kukurydzą dwa razy by powiedzieć Ci, że przywódca Ruchu Oporu  Generał Kantalupa ma okropny ból głowy. Musisz przynieść mu trochę aspiryny. Pan Kukurydza powie Ci bys udał się do apteki (pharmacy) Wróć się do Lokalu gdzie znalazłeś ciacho (Cabaret) i pochwal (PRAISE) Pana Cebule Dymka (Scallion). Ten wskaże Ci sekretne przejście do apteki!



Idź do apteki (pharmacy) i porozmawiaj (TALK) z Ministrem Figą dwa razy. Ten da Ci trochę aspiryny dla Ruchu Oporu.




Teraz wróć się do Pomarańczowego Parku. Wędrowiec zniknął zaś jego miejsce zajęła Pani Kalafior.. kwieciarka. Kup (BUY) od niej jeden z kwiatków (flower) teraz porozmawiaj z nią dwa razy (TALK). Powie Ci, co nieco o księgarni (Bookshop), że jest to punkt zbiorczy dla Ruchu Oporu. Idź do księgarni (bookshop). Tam znajdziesz Simon’a Uderz go (HIT) by sobie opuścił lokal.



Zbadaj (CHECK) ladę (counter) by znaleźć klucz. Zabierz go (TAKE) (Key). Wyjdź na zewnątrz. Gdy będziesz próbował opuścić księgarnię Percy powie, że Farnies są tutaj. Niestety schwytają Cię. Jeśli miałeś ze sobą jakieś cenny itemki, Percy powie, że Farnie jest skradli.

Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #1 : Stycznia 15, 2011, 03:44:56 »

Chapter Three

Budzisz się w celi Saladoriańskiego więzienia. Zbadaj (CHECK) każdego ze swoich towarzyszy niedoli (inmates) w celi. Przywal (HIT) Ziemniakowi (Potato). Ten zacznie Cię błagać byś przestał.  Porozmawiaj z nim (TALK) by ten dał ci plik dokumentów (file). Użyj (USE) dokumenty (file). Niestety gdy już masz okazje uciec, klawisz zaprowadza cię do pokoju przesłuchań (Interrogation Room)




Będziesz przesłuchiwany przez Sierżanta Paprykę. Porozmawiaj (TALK) z nim 3 razy. Gdy oskarży Cię o bycie członkiem Ruchu Oporu, zauważy również, że Percy trzyma plik dokumentów. Zdenerwuje się nasz sierżancina i zmieni nawet kolorek z zielonego na czerwony xD. Daj mu (GIVE) plik dokumentów (file)… zaś on w nagrodę wyśle nas to Sali tortur.. Ain’t that cute.




Pokój  Tortur jest zalewany wodą… luzik. Zbadaj (CHECK) trzy razy drzwi (door) a następnie uderz (HIT) w nie dwa razy. Sierżant Papryka podziwiający naszą agonię pójdzie sobie na kawkę będąc pewnym tego, że nie uciekniesz. Uderz (HIT) w drzwi jeszcze raz a następnie ponownie je zbadaj (CHECK). Percy zauważy dziurę na klucz. Użyj (USE) klucz który znalazłeś w księgarni (key) na drzwiach i wyjdź z pomieszczenia.




Wejdziesz teraz do celi więziennej. Rozejrzyj (LOOK) się po celi dwa razy. Percy zauważy kogoś w środku. To jest Czosnkowy Wędrowca z Pomarańczowego Parku. Wreszcie daj mu (GIVE) pączka (donut). Ten spyta Cię czy wciąż chcesz informacji…. Niestety… zapomniał je >_<.



 Idź w prawo a wejdziesz do biura Sierżanta Papryki. Niestety jest ktoś w środku i nie da się tam wejść. Wróć do celi Czosnkowego Wędrowca i porozmawiaj z nim dwa razy (TALK). Powinien ci dać atrapę granatu (fake grenade) Idź w prawo dwa razy i wejdź do pomieszczenia… będzie to składzik. Tu weź (TAKE) linę (rope) i idź raz w lewo. Wejdź do pomieszczenia.. za pierwszy raz się nie uda, ale za drugim Percy stuli pysk i będziemy mogli spokojnie wejść do środka.



Użyj granatu (USE) (grenade) by wystraszyć naszego sierżancie. Teraz użyj (USE) liny (rope) by związać jegomościa.



Wróć się do składziku teraz w środku powinna być papierowa latarnia (paper latern). Weź ją (TAKE) i wróć na korytarz a następnie wyjdź z więzienia. Teraz by wmieszać się w tłum strażników użyj (USE) latarni (latern). Następnie wiej z pierdla idąc do bramy (go out) Jeśli miałeś ze sobą coś zbędnego w inwentarzu, Percy powie, że zgubił te przedmioty podczas ucieczki.

Chapter Four

Wylądujesz po raz kolejny na Szpinakowej Wyżynie. Najpierw idź do Gaszącego Jeziora (lake) i weź (TAKE) trochę wody (water). Później zbadaj (CHECK) krzak (bush) dwukrotnie. Powinieneś znaleźć parasol (umbrella). Weź go (TAKE). Wróć się na Szpinakowe Wyżyny a potem ruszaj do Melonowej Przełęczy (Patch) a następnie przez passage znane z pierwszego rozdziału.



Okazuje się, że wszyscy poza Arbuzem zniknęli.. a właściwie dam dam dam… zostali wyrwanie przez Farnies. Daj (GIVE) Arbuzowi (water melon) trochę wody. Teraz sprawdź (CHECK) dwukrotnie trzecią dziurę (3rd hole). Odkryjesz, że jedna z nich to krecia nora. Użyj (USE) parasola (umbrella) a ehem Pan Kret wyjdzie spod ziemi.





Daj (GIVE) mu trochę wody (water) i porozmawiaj z nim trzy razy (TALK). Powie ci o Saladronie… wielkim potworze, który żyje w Pietruszkowym Lesie. Tak się złożyło, że skubaniec ukradł Order Słodkich Ziemniaków (czy tam batatów jak kto woli)Da Ci lewą połowę kartki z informacjami które znalazł niedaleko Wielkiego Drzewa gdzieś w Marchewkowym Lesie. Niestety nie ma zielonego pojęcia gdzie jest druga. Powie jednak, że powinieneś się zobaczyć ze strażnikiem Pietruszkowego Lasu… Panem Porem.

Wróć się do Melonowej Przełęczy i porozmawiaj (TALK) z Arbuzem dwa razy a zdradzi Ci gdzie mieszka Pan Por. Idź teraz do chaty Pana Pora (Shack)Idź dalej przed siebie aż dotrzesz do strumienia, który prowadzi do Pietruszkowego Lasu.



Percy ponieważ dalej jest upierdliwy jak cholera nie potrafi pływać, więc nie może przekroczyć rzeki. Musisz znaleźć coś co pomoże przeprawić mu się przez rzekę. Cofnij się do Chatki Pana Pora (Shck) i wybierz opcje PERCY, a ten powinien spojrzeć czy ktoś jest w domu. Pan Por powinien wyjść wtedy ze swojego domu.



Porozmawiaj z nim (TALK) I oddaj (GIVE) jego parasol (umbrella). Wynagrodzi ci to dając Ci rękawki do pływania. Teraz spokojnie możesz przekroczyć rzekę. Po drugiej stronie spotkasz Farnies’a. Zlej go! (FIGHT)



No w sumie nie do końca… Problem jest taki, że musimy się z nim zmierzyć w papier kamień norzuce. Używając strzałki w tył i uważając wybierz swoją pozycję. Gdy wygrasz, będziesz musiał zgadnąć w którym kierunku nasz przeciwnik ma zamiar spojrzeć.. ponieważ ten jest kretynem zawsze patrzy w dół więc naciskaj strzałkę w dół… i to tyle You won the battle : )

Teraz znajdziesz się w cholernym labiryncie, którzy miejscowi nazywają Pietruszkowym Lasem. (Tu sterujemy strzałkami więc wybierz komendę MOVE.. teraz poruszaj się strzałkami Idź do przodu dwa razy, następnie skręć w prawo, idź do przodu sześć razy, skręć w lewo i idź do góry jedenaście razy a następnie znowu w lewo i do przodu siedem razy… nie pytajcie ile casu mi to zajęło Tongue

Powinieneś znaleźć puszkę. Naciśnij B by przejść do menu. Weź (TAKE) puszkę która leży na ziemi. Teraz idź dwa razy w lewo i idź do przodu siedem razy. Obróć się w prawo i idź do przodu 5 razy. Teraz skręt w prawo i cztery razy do przodu. Ponownie skręć w prawo i idź do przodu jeszcze 3 razy. Obróć się w prawo idź dwa razy do przodu. Idź do przodu raz i zabierz ze sobą (TAKE) łopatę.



Teraz obruć się dwa razy i idź na przód raz. Skręć w lewo i idź do przodu dwa razy. Skręć w lewo i idź do przodu 3 razy. Skręć w prawo i idź do przodu dwa razy. Wreszcie skręć w lewo i ruszaj 3 razy do przodu by dotrzeć do legowiska Saladrona! Okay nie byłem taki sprytny by na to wpaść sam : D Jest tu pewien itemek, który pomoże Ci odszukać drogę. Okay. Jak rozpoczniesz podróż idź cały czas przed siebie a powinieneś znaleźć kompas! Kompas będzie Ci pokazywał kierunki świata, dzięki czemu łatwo sporządzisz mapę okolicy… ot cały trik.



Użyj (USE) puszki (tin)by Percy kopnął ją w głąb drzewa budzą Saladorna. Wybierz teraz opcje by z nim walczyć (FIGHT) Zawsze używaj nożycy przeciw niemu (strzałka w dół) Pokonaj go trzy razy i you win. Gdy już padnie wejdź do jego jamy (go in). Użyj teraz CHECK na vicinity (sąsiedztwo? Dwukrotnie. Użyj (USE) łopaty sześć razy I odkryjesz wspomniany order. Zbadaj order (CHECK) (medal)zabierz go (TAKE) i wyjdź na zewnątrz.



Zobaczysz Pana Pora. Porozmawiaj z nim (TALK) a ten podziękuje Ci za pokonanie Saladorna. Pokaże Ci tajemne przejście do bazy Ruchu Oporu i da również odrobinę soku z winogron. Percy po raz kolejny jak totalny idiota zgubi przedmioty, które nie przydadzą nam się w dalszej podróży.






Wyjdź teraz zupełnie z bazy rebeliantów a następnie wróć z powrotem do Pokoju Spotkań aż wreszcie z powrotem do Lisy… porozmawiaj z nią (TALK). Ta powie Ci, że El Generale chciałbym Ci podziękować osobiście. Porozmawiaj z nim (TALK) a ten odznaczy Cię herbem Ruchu Oporu (woo-hoo)




Wróć z powrotem przed wejście do bazy. Spójrz (LOOK) na skrzynie (Boxes). Zbadaj (CHECK) skrzynie (Boxes)dwa razy a Percy zauważy święcący przedmiot. Zbadaj go (CHECK)(object). Znalezisko okaże się wisiorkiem (pendant) zabierz go (TAKE) i wróć do głównego holu bazy.



Idź na prawo a powinieneś dojść do drzwi pokoju Lisy. Wejdź do pokoju. W środku będzie siedział jej kochanek… no dobra ona we własnej osobie. Daj (GIVE) jest wisiorek (pendant), a ta Ci podziękuje. Wyjdź z powrotem na hol i idź tym razem w lewo. Dotrzesz w ten sposób do drzwi zbrojowni. Daj sok winogronowy (grape juice) strażnikowi, Grappy. Ten podziękuje Ci i da w zamian… sok z koniczyny (clover juice). Wróć do pokoju i Lisy (Ls Room)i porozmawiaj z nią (TALK. Powie Ci, że Grappy teraz wpuści Cię do zbrojowni.




Wróć się do drzwi zbrojowni. Wejdź do środka i rozejrzyj się (LOOK). W środku znajduje się (niespodzianka!) sporo broni. Weź (TAKE) bombę orzechową (nut bomb) i wróć do pokoju spotkać (chociaż narad byłaby lepsza nazwa w sumie hmmmm).



Popatrz na żołnierzy (LOOK) Porozmawiaj (TALK) z Chef’em (szefem znaczy się). Ten powie Ci, że powinieneś zlikwidować potwora o imieniu (Banada) który żyje niedaleko Orzechowej Wiosko. Bananda ma Dice-o-Maric, które będziesz mógł użyć przeciw Ministrowi Dyni. Wyjdź przed Bazę Rebeliantów a następnie ruszaj do Orzechowej Wioski (Village). Percy trakcyjnie zgubi zbędne inwentarz Tongue
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #2 : Stycznia 15, 2011, 03:46:10 »

Chapter Six

Wylądujesz na Marchewkowej Wyżynie. Idź przed siebie a dotrzesz do Orzechowej Wioski.



W wiosce zauważysz płaczącą parę.. do Wódz Wioski oraz jego żonka… czemu płaczą? Bo ten drań Banada porwał ich córkę Nutty (walnięta, szalona… hmmm). Porozmawiaj (TALK) z wodzem wioski (Chef) a następnie z jego żoną (wife), a następnie znów z wodzem i znów z żoną… Żona wodza powie Ci gdzie jest ich dom. Zbadaj (CHECK) okolicę (vicinity) a powinieneś zauważyć dom.



Idź do parku (park) i zbadaj (CHECK) trawę (lawn) by zdobyć monetę (coin) Rozejrzyj się (LOOK) a powinieneś zobaczyć Shroom’, Peashe oraz Peaje. Porozmawiaj z (TALK) ze Shroomem a ten powie Ci o lokalnym sklepie. Porozmawiaj (TALK) z Peaje dwa razy a ten powie Ci o chałupie Pustelnika Marchewki.

Czyż Hudson nie wlepił tu uroczo swojego logo? : )



Idź do sklepu (store) i kup (BUY) trochę ośmiornicy (squid) od Wujcia Orzecha. Teraz ruszaj do domu Pustelnika Marchewki (hermit). 


Na miejscu daj (GIVE) mu ośmiornice. Ten powie Ci, że Percy powinien się spytać Wodza Wioski o latarnię. Chce również byś powrócił gdy pokonasz Banade. Idź z powrotem do Orzechowej Wioski i ruszaj do domu Wodza wioski.



Porozmawiaj z Wodzem (TALK)a te da Ci trochę informacji na temat jaskini Banady. Wróć na Marchewkową Wyżynę.



Następnie idź do jaskini Banady (cave). Spróbuj wejść do środka ale Percy powie, że najpierw potrzebujesz latarni.



Wróć do domu wodza i użyj komendy PERCY. Percy, powie wodzowi by uratować Nutty będzie musiał pożyczyć jego lampę. Wróć do wejścia jaskini a następnie wejdź w głąb jaskini. Idź do przodu dwa razy a zobaczysz straszne Banande! Sterowanie takie same jak w Pietruszkowym Lesie dwa rozdziały temu.



Użyj (USE) bomby orzechowej (bomb). Zostaniesz przygnieciony tym co zostało z biednego potwora. Weź (TAKE) 5 sztuk skóry (skin) Banandy a powinieneś znaleźć Nutty.




Porozmawiaj z nią (TALK) a ta pójdzie razem z tobą. Teraz obróć się dwa razy w lewo i idź do przodu dwa razy by wyjść z jaskimi. Nutty Ci podziękuje i pójdzie do domu. Idź do domu Wodza i porozmawiaj (TALK) z nim. Ten podziękuje Ci i da baterie do Dice-O-Matic’a.



Wróć się teraz do domu Pustelnika Marchewki i daj (GIVE) mu sok z koniczyny (Clover Juice) a ten w zamian da Ci lekarstwo (medicine). Teraz.. ehhh wróć się do jaskini Banandy.

Od wejścia do jaskini idź do przodu dwa razy, skręć w lewo a następnie idź do przodu dwa razy. Obróć się w prawo i idź do przodu dwa razy. Obróć się znowu w lewo i idź do przodu trzy razy. Obróć się w prawo i idź do przodu trzy razy. Teraz znów w prawo i dwa razy do przodu. Obrót w lewo i trzy razy do przodu. Obróć się w lewo i idź do przodu… 10! Razy. Teraz obróć się w prawo i idź do przodu pięć razy. Obróć się w prawo i idź do przodu pięć razy. Może i jest łatwiejsza droga… na Odyna nie chciało mi się jej już szukać. Jak zrobiłeś wszystko jak trzeba powinieneś zobaczyć wejście do Dice-O-Matic’a!



Użyj (USE) order (Medal) na drzwiach by je otworzyć. Idź do kokpitu (cockpit) i użyj (USE) baterii (battery). Sprawdź (CHECK) okolice (vonicity) a Percy znajdzie miejsce gdzie włożyć baterię. Użyj (USE) baterii (battery) jeszcze raz. Teraz uderz (HIT) w wajchę (lever) dwa razy. Dice-O-Matic zacznie działać



Wróciłeś na Marchewkową wyżynę.



Idź do przodu trzy razy. Napotkasz przeciwników, w ich własnych Dice-O-Matickach. Idź do nich i walcz (FIGHT). Tu tradycyjnie gramy w papier, kamień nożyce.. podpowiem, tylko, że lubią patrzeć się głównie w lewo albo w prawo.



Po tym jak ich pokonasz Minister dynia pojawi się we własnej maszynie zagłady! Walcz z nim (FIGHT). Wskazuj kierunek w walce w takiej kolejności… prawo, lewo, góra, prawo i znowu prawo. Jeśli wciąż go nie pokonałeś… powtórz cała sekwencję : )



Po zwycięstwie, Minister Dynia ucieknie (picza) zaś ty wyjdziesz z Dice-O-Matica.. boooo widać szarżowanie w tym molochu to zły pomysł, mimo, że to najpotężniejsza broń ale co tam. Jesteś teraz obok wielkie drzewa, gdzie Pan Kret znalazł lewą połowę pliku z dokumentami. Dopiero TERAZ się okazuje, że nasza maszyna jest zepsuta i nie nadaje się do naprawy : /



Sprawdź (CHECK)okolice (vicinity) a następnie korzenie (roots). Zobaczysz dziwną trawę… weź trochę (TAKE) (Grass) i sprawdź (CHECK) grunt (ground). Zobaczysz tutaj prawą część pliku z dokumentami!

Zabierz (TAKE) plik (instructions) i zbadaj je (CHECK). Będą one mówiły o magicznym typie trawy zwany Trawą Kameleona. Użyj na sobie (USE) trawy dwa razy (grass). Dzięki magicznej trawce przybierzesz postać Farniesa… i tu kończy się kolejny rozdział… dość długi i nużący.


Chapter Seven

Wylądujesz w GrzankaVille, które jest z pewnych przyczyn zrobione na styl westernowy… (eee ma sens)


Zbadaj (CHECK) okolice (Vicinity) by zobaczyć Ignama (typ słodkiego ziemniaka, Szparagi i Squash (taka żółta pociągła dynia. Porozmawiaj (TALK) ze Squashem i użyj (USE) na nim herb który dostałeś od El Generale (crest). Porozmawiaj z nim (TALK) a ten powie byś szedł na Groszkową Ulice (Pea Street) [NIE IDŹ TAM JESZCZE] Zbadaj (CHECK) sklep po prawo (rt shop_ a okaże się, że jest to Bar. Wejdź do środka.



Zbadaj (CHECK) klientów (customers) by poznać, George’a, Dan’a i Rzodkiewkę Ron’a. Porozmawiaj z (TALK) z George’iem a następnie z Dan’em. Teraz porozmawiaj (TALK) z Ron’em i użyj (USE) herbu (crest). Wyjdź na ulice i ruszaj na Groszkową Ulicę (street). Zbadaj (CHECK) przechodniów (wonderers) by odkryć, że są E.P oraz D.R. Porozmawiaj (TALK) z D.R a następnie użyj (USE) herbu (crest). Porozmawiaj z nim (TALK) jeszcze raz a ten powie Ci o sekretnym wejściu do zamku oraz o starszej kobiecie która mieszka na końcu ulicy. Idź do domu staruchy (house).



Daj (GIVE) jej lekarstwo (medicine) Następnie zbadaj (CHECK) podłoże (grodnu) Percy zobaczy sztukę złota, weź ją (TAKE) a dostaniesz łopatę i wróć się na Groszkową



Ulicę i porozmawiaj (TALK) z E.P. Daj mu (GIVE) całe swoje złoto a ten da Ci łopatę. Wróć się do Baru i porozmawiaj (TALK) z Georgiem a potem z Danem. Porozmawiaj (TALK) z Ronem trzy razy. Wyjdź i wejdź do baru. Porozmawiaj z (TALK) z Ronem dwa razy. Otrzymasz klucz. Wróć teraz do domu staruchy.

Porozmawiaj (TALK) z nią dwa razy a ta zdradzi Ci położenie wejścia do sekretnego tunelu. Przypomni Ci również, że prawdziwa Księżniczka Pomidor ma gwiazdę na czole (komuch?). Wróć na Ulicę Groszkową i idź stąd do wejścia do tunelu (Passage. Wejdź do tunelu Kolejny labirynt… miooodzio!



Idź do przodu, skręć w prawo, w lewo a teraz jeszcze raz prosto. Dojdziesz do ślepego zaułka (którego nie zobaczysz więc luzik). Użyj (USE) łopaty (shovel) by zrobić dziurę. Zobaczysz drzwi na przeciw. Idź do nich. Percy po raz kolejny zgubi część naszych rzeczy. Cóż krótko było.. ale teraz pora na najdłuższy rozdział… gotowi? Mam nadzieję!


Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #3 : Stycznia 15, 2011, 03:47:39 »

Chapter Eight

Zaczynamy w składziku. Rozejrzyj się (LOOK) a następnie zbadaj (CHECK) okolice (vicinity). Zabierz (TAKE) smołę (pine tar) oraz oliwę (oil pot) Rozejrzyj się (LOOK) jeszcze raz a zobaczysz łańcuch (chain) oraz lustro. Weź (TAKE) łańcuch i wyjdź ze składziku. Będziesz teraz w holu.




Idź na południowy schód (near rt)a dojdziesz do zamkniętych drzwi. Spróbuj wejść do środka. Teraz wycofaj się… operacja zostanie przerwana, gdyż ktoś otworzy drzwi. Zobaczysz Pokojówkę księżniczki. Porozmawiaj z nią (TALK) a ta powie, że księżniczka bierze właśnie kąpiel.



Wróć się na hol i idź na północny zachód (far left) a staniesz w drzwiach łazienki. Wejdź do środka (owszem pervercie WŁAŹ xD) i zobaczysz kogoś pod prysznicem. Uderz (HIT) w prysznic (shower) Zwróci na Ciebie uwagę Pomarańcza. Porozmawiaj z nią (TALK) a ta powie, że księżniczka spaceruje sobie radośnie po ogrodzie.



Wróć się na hol i idź na północny wschód (Far RT) by wejść do ciemnego opuszczonego pokoju. Użyj (USE) klucza (key) by otworzyć sobie drzwi. Wejdź do niego i rozejrzyj się (LOOK) a następnie zbadaj (CHECK) okolice (vicinity) by zobaczyć biurko (bo tak trudno nie przeoczyć. Zbadaj biurko (CHECK) (desc) by znaleźć list. Zbadaj go (CHECK) letter)



List okazuje się być od Dyni Juniora do Ministra Dyni. Wróć się do holu. Idź do przodu i przejdziesz do… kolejnego holu. Idź w lewo (turn LT) by dojść do ogrodów. Rozejrzyj się (LOOK) a następnie zbadaj (CHECK) staw (pond) Ponieważ Percy nadal jest idiotą wpadnie do wody i zacznie się topić. Użyj (USE) rękawków (water wings) by uratować jego nędzny żywot. Podziękuje Ci oraz przekaże Ci ornament jaki znalazł wpadając do wody. Weź (TAKE) trochę wody (water) i wróć się do drugiego holu skąd przyszedłeś.



Idź na prawo (turn rt), zanim się tam jednak udasz Percy zatrzyma Cię i pokaże cień strażnika. Użyj (USE) ornamentu (ornament) by Percy rzucił go odwracając w ten sposób uwagę strażnika. Teraz użyj (USE) oliwy (oil pot) by strażnik się poślizgnął. Walnie głową i straci przytomność. Użyj (USE) łańcucha (chain) by go związać.



Teraz automatycznie przeniesiesz się do drzwi do których chciałeś się udać i… suplice są zamknięte! Zbadaj (CHECK) hol (hallway) a następnie rozejrzyj się (LOOK). Powinieneś zobaczyć pęczek kluczy. Weź je (TAKE) i użyj (USE) ich (keys) to odwożenia drzwi.



Pomieszczenie okaże się celą więzienną. Użyj (USE) herbu (crest) na więźniach (prisoners). Rozejrzyj się (LOOK) a zobaczysz Kalafiora, Sałatę, Czosnek oraz paprykę. Rozejrzyj (LOOK) się ponownie i zobaczysz bęczkę.



Zbadaj (CHECK) ją (barrel) dwa razy. W środku jest Lord Biały Liść. Daj mu (GIVE) trochę wody (water) a następnie porozmawiaj z Lordem (TALK). Użyj (USE) herbu (crest) i znowu rozpocznij rozmowę (TALK). Ten powie Ci, że Minister chce by Księżniczka poślubiła jego syna Dynię Juniora… zdradzi również sekret, że Junior… jest uczulony na gąsienice!



Zbadaj (CHECK) Sałatę (Lettuce) a na niej znajdziesz… gąsienicę a jakże!. Weź (TAKE) ją (Caterpillar). Wróć się do holu. Idź teraz w kierunku Near Left (Near LT). Dojdziesz do pokoju pokojówki. Śpi w najlepsze na łóżku na łózku. Zbadaj (CHECK) drzwi (door) na prawo i przejdź przez nie.



Będziesz teraz w środku pokoju Księżniczki Pomidor. Rozejrzyj się (LOOK) a następnie idź do wyjścia.



Drzwi wyjściowe otwiera się w jedną stronę… więc po wyjściu wróć się do holu a następnie z powrotem do pokoju pokojówki, która teraz… gdzieś sobie poszła. Wejdź ponownie do pokoju Księżniczki i przejdź przez drzwi na prawo. Wylądujesz w garderobie. Uderz (HIT) w stołek (stolo, który okaże się… wydawać dziwny odgłos. Zbadaj (CHECK) go (stool) dwa razy. W środku Percy znajdzie pamiętnik księżniczki. Zbadaj (CHECK) go (dairy). Okaże się, że księżniczka próbowała zszargać swoją urodę nakładając odpowiedni make-up by nie spodobać się Juniorowi.



Wyjdź z garderoby. Ponownie te drzwi otwierają się z jednej strony więc wybierz opcje GO BACK jeszcze raz. Wróć się do pokoju księżniczki PO RAZ KOLEJNY by zobaczyć starą kobietę która siedzi na wyrze.

Porozmawiaj (TALK) z nią a następnie użyj (USE) herbu (crest). Porozmawiaj z nią (TALK) trzy razy. Odejdź i jeszcze raz do niej zagadaj. Tym razem daj (GIVE) jej trochę trawy (Grass). Ta ujawni się pod swoją prawdziwą postacią Księżniczki Pomidor. Porozmawiaj (TALK) z nią dwa razy by ta zdradziła Ci sposób jak pokonać Ministra Dynię.



Wróć się do holu. Jak tam będziesz idź przed siebie by dość do głównego holu w zamku. Okazuje się, że Bakłażanowi Żołnierze bronią wejścia do komnaty Ministra Dyni. Wybierz opcję (FIGHT) i rozpocznij walkę ze strażnikiem. Ziomek zawsze patrzy do góry swoją stroną Cheesy.


Gdy go pokonasz przejdź przez drzwi.. Znajdziesz się w Sali tronowej. ZBADAJ (CHECK) drzwi (door) a następnie idź przez nie. Znajdziesz się teraz w sypialni Ministra Dyni.



Rozejrzyj się (LOOK) i sprawdź (CHECK) półkę (shelf) zabierz (TAKE) książkę (book). Następnie zbadaj (CHECK) ją (book). Teraz zaś zbadaj (CHECK) łóżko (bed).



To się przeniesie odkrywając tajne przejście. Zbadaj (CHECK) schody (stairs)… i zostanie zepchnięty po nich… no cóż. Znajdziesz się w zupełnej ciemności. Idź do przodu.. znajdujesz się w piwnicy, która oczywiście… jest cholernym labiryntem… serio co ta gra ma z tymi wszystkimi labiryntami. Przy okazji mieszka tu sobie jakiś tam potwór… miooodzio



Noooo dobra. Idź do przodu, skręć w prawo, do przodu dwa razy. Skręć w prawo i idź do przodu sześć razy. Teraz obróć się w prawo. Idź do przodu osiem razy, obróć się w prawo i idź do przodu sześć razy a następnie skręć w lewo Idź do przodu pięć razy by spotkać się z… dzieckiem potwora. Ponieważ jest jeszcze młody nie musisz z nim walczyć



Obróć się w prawo dwa razy i idź przed siebie osiem razy. Obróć się w prawo i idź do przodu trzy razy. Następnie skręć w lewo. Idź do przodu dwa razy by znaleźć wielką dziurę. Nieznajomy głos spytać się czy przyszedłeś po małego potworka.



Obróć się w prawo i idź do przodu sześć razy by dość do kolejnej dziury.



Ta powie Ci, że jesteś na właściwej drodze. Obróć się w prawo i idź osiem razy do przodu. Obróć się w prawo i idź do przodu trzy razy by dojść do trzeciej dziury. Ta powie Ci jak pokonać wielkiego Potwora Tatuśka!

 Skręć w lewo i idź do przodu sześć razy, skręć w lewo i idź do przodu siedem razy by spotkać się z wielkim potworem! Zdecyduj się z nim walczyć (FIGHT) Zawsze będziesz patrzył na lewo swoją stroną.




Po wygranej przejdziesz przez szczelinę z powrotem do sypialni Ministra Dyni… co gorsze ziomek na Ciebie czeka. Spójrz na niego (LOOK) a następnie wybierz opcję FIGHT. Pokaż najpierw papier, znów papier, kamień, nożyczki, kamień, nożyczki, nożyczki i wreszcie papier. Jeśli wciąż nie wygrałeś bitwy zacznij pokazywanie fiur w tej kolejności od początku.



Gdy pokonasz jegomościa, porozmawiaj z nim (TALK). Te powie Ci, że dał Emblem Rzepy już swojemu synowi. Wróć się do pokoju księżniczki i porozmawiaj z nią dwa razy. Ta powie Ci byście uciekali przez ogród (drugi hol opcja turn lt). Idź do dogu a następnie przejdź przez… hmm w każdym razie opcja (eexit) Percy of korz zgubi trochę naszego stuffu.
 


Dobra pora to wszystko zakończyć… ostateczny rozdział!

Chapter Nine

W Pomarańczowym Parku odbywa się imprezka zwycięstwa. Są tu między innymi El Generale, Lisa, Lisa oraz Marchewka. Porozmawiaj z El Generale oraz Lisą by Ci podziękowali za twój wyczyn.



No cóz of korz to nie koniec bo zjawia się cholerny synalek Ministra Dyni, próbując porwać Księżniczkę Pomidor. Na szczęście Wędrowiec Graviola, knock outuje go : )




No cóż pora na kolejną walkę (FIGHT). Po zwycięstwie, te powie Ci, że być może uratowałeś księżniczkę, lecz ten wciąż ma Emblem Rzepy, co daje mu prawo do władzy w królestwie Sałatki. Teraz możesz albo walczyć z nim do usranej śmierci albo… użyć (USE) na nim gąsienicy (caterpillar). Ten zacznie uciekać i zgubi Emblem Rzepy






















SPOILER ALERT TU SKOŃCZ CZYTAĆ

Dowiesz się, że królestwo stało się spokojnym miejsce dla wszystkich warzyw. Farnies zostali uwolnieni i stali się hodowcami z krwi i kości… zaś Sir Ogórek i Królowa Pomidor się poślubili… Gratulacje ukończyłeś grę.



Swoją stroną… czemu siostra Księżniczki Pomidor jest człowiekiem? Ehhh mniejsza z tym. Jak Boga kocham chyba przez rok nie spojrzę na warzywa brrr


THE END
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Marek
Gość
« Odpowiedz #4 : Stycznia 26, 2011, 05:58:56 »

Jesteś przekozakiem Virus! Klasa solucja. Winszuję, chylę czoła i czekam na kolejne.
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #5 : Stycznia 26, 2011, 14:51:03 »

Po troszku i ja mam satysfakcję bo udało mi się na nasze forum ściągnąć mistrza od solucji. Maciek napewno niejednym wszystkich jeszcze zaskoczy, jego zasoby wiedzy na temat gier ośmiobitowych i next-gen'owych są przeogromne!!
Zapisane

spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #6 : Stycznia 26, 2011, 17:37:32 »

Szacuneczek, biję pokłony, masz tego więcej ?  Cool
Zapisane

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #7 : Stycznia 26, 2011, 22:56:26 »

Póki co dodałem Mario's Time Machine.. jak się wie co i jak robić gra na 10min w sumie. A czy mam więcej... nie.... przynajmniej póki co cheesy Solucje do Princess Tomato, Ninja Crusader i Mario's Time Machine powstały w tym roku dopiero.
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 18 zapytaniami.