Chapter EightZaczynamy w składziku. Rozejrzyj się (LOOK) a następnie zbadaj (CHECK) okolice (vicinity). Zabierz (TAKE) smołę (pine tar) oraz oliwę (oil pot) Rozejrzyj się (LOOK) jeszcze raz a zobaczysz łańcuch (chain) oraz lustro. Weź (TAKE) łańcuch i wyjdź ze składziku. Będziesz teraz w holu.
Idź na południowy schód (near rt)a dojdziesz do zamkniętych drzwi. Spróbuj wejść do środka. Teraz wycofaj się… operacja zostanie przerwana, gdyż ktoś otworzy drzwi. Zobaczysz Pokojówkę księżniczki. Porozmawiaj z nią (TALK) a ta powie, że księżniczka bierze właśnie kąpiel.
Wróć się na hol i idź na północny zachód (far left) a staniesz w drzwiach łazienki. Wejdź do środka (owszem pervercie WŁAŹ xD) i zobaczysz kogoś pod prysznicem. Uderz (HIT) w prysznic (shower) Zwróci na Ciebie uwagę Pomarańcza. Porozmawiaj z nią (TALK) a ta powie, że księżniczka spaceruje sobie radośnie po ogrodzie.
Wróć się na hol i idź na północny wschód (Far RT) by wejść do ciemnego opuszczonego pokoju. Użyj (USE) klucza (key) by otworzyć sobie drzwi. Wejdź do niego i rozejrzyj się (LOOK) a następnie zbadaj (CHECK) okolice (vicinity) by zobaczyć biurko (bo tak trudno nie przeoczyć. Zbadaj biurko (CHECK) (desc) by znaleźć list. Zbadaj go (CHECK) letter)
List okazuje się być od Dyni Juniora do Ministra Dyni. Wróć się do holu. Idź do przodu i przejdziesz do… kolejnego holu. Idź w lewo (turn LT) by dojść do ogrodów. Rozejrzyj się (LOOK) a następnie zbadaj (CHECK) staw (pond) Ponieważ Percy nadal jest idiotą wpadnie do wody i zacznie się topić. Użyj (USE) rękawków (water wings) by uratować jego nędzny żywot. Podziękuje Ci oraz przekaże Ci ornament jaki znalazł wpadając do wody. Weź (TAKE) trochę wody (water) i wróć się do drugiego holu skąd przyszedłeś.
Idź na prawo (turn rt), zanim się tam jednak udasz Percy zatrzyma Cię i pokaże cień strażnika. Użyj (USE) ornamentu (ornament) by Percy rzucił go odwracając w ten sposób uwagę strażnika. Teraz użyj (USE) oliwy (oil pot) by strażnik się poślizgnął. Walnie głową i straci przytomność. Użyj (USE) łańcucha (chain) by go związać.
Teraz automatycznie przeniesiesz się do drzwi do których chciałeś się udać i… suplice są zamknięte! Zbadaj (CHECK) hol (hallway) a następnie rozejrzyj się (LOOK). Powinieneś zobaczyć pęczek kluczy. Weź je (TAKE) i użyj (USE) ich (keys) to odwożenia drzwi.
Pomieszczenie okaże się celą więzienną. Użyj (USE) herbu (crest) na więźniach (prisoners). Rozejrzyj się (LOOK) a zobaczysz Kalafiora, Sałatę, Czosnek oraz paprykę. Rozejrzyj (LOOK) się ponownie i zobaczysz bęczkę.
Zbadaj (CHECK) ją (barrel) dwa razy. W środku jest Lord Biały Liść. Daj mu (GIVE) trochę wody (water) a następnie porozmawiaj z Lordem (TALK). Użyj (USE) herbu (crest) i znowu rozpocznij rozmowę (TALK). Ten powie Ci, że Minister chce by Księżniczka poślubiła jego syna Dynię Juniora… zdradzi również sekret, że Junior… jest uczulony na gąsienice!
Zbadaj (CHECK) Sałatę (Lettuce) a na niej znajdziesz… gąsienicę a jakże!. Weź (TAKE) ją (Caterpillar). Wróć się do holu. Idź teraz w kierunku Near Left (Near LT). Dojdziesz do pokoju pokojówki. Śpi w najlepsze na łóżku na łózku. Zbadaj (CHECK) drzwi (door) na prawo i przejdź przez nie.
Będziesz teraz w środku pokoju Księżniczki Pomidor. Rozejrzyj się (LOOK) a następnie idź do wyjścia.
Drzwi wyjściowe otwiera się w jedną stronę… więc po wyjściu wróć się do holu a następnie z powrotem do pokoju pokojówki, która teraz… gdzieś sobie poszła. Wejdź ponownie do pokoju Księżniczki i przejdź przez drzwi na prawo. Wylądujesz w garderobie. Uderz (HIT) w stołek (stolo, który okaże się… wydawać dziwny odgłos. Zbadaj (CHECK) go (stool) dwa razy. W środku Percy znajdzie pamiętnik księżniczki. Zbadaj (CHECK) go (dairy). Okaże się, że księżniczka próbowała zszargać swoją urodę nakładając odpowiedni make-up by nie spodobać się Juniorowi.
Wyjdź z garderoby. Ponownie te drzwi otwierają się z jednej strony więc wybierz opcje GO BACK jeszcze raz. Wróć się do pokoju księżniczki PO RAZ KOLEJNY by zobaczyć starą kobietę która siedzi na wyrze.
Porozmawiaj (TALK) z nią a następnie użyj (USE) herbu (crest). Porozmawiaj z nią (TALK) trzy razy. Odejdź i jeszcze raz do niej zagadaj. Tym razem daj (GIVE) jej trochę trawy (Grass). Ta ujawni się pod swoją prawdziwą postacią Księżniczki Pomidor. Porozmawiaj (TALK) z nią dwa razy by ta zdradziła Ci sposób jak pokonać Ministra Dynię.
Wróć się do holu. Jak tam będziesz idź przed siebie by dość do głównego holu w zamku. Okazuje się, że Bakłażanowi Żołnierze bronią wejścia do komnaty Ministra Dyni. Wybierz opcję (FIGHT) i rozpocznij walkę ze strażnikiem. Ziomek zawsze patrzy do góry swoją stroną
.
Gdy go pokonasz przejdź przez drzwi.. Znajdziesz się w Sali tronowej. ZBADAJ (CHECK) drzwi (door) a następnie idź przez nie. Znajdziesz się teraz w sypialni Ministra Dyni.
Rozejrzyj się (LOOK) i sprawdź (CHECK) półkę (shelf) zabierz (TAKE) książkę (book). Następnie zbadaj (CHECK) ją (book). Teraz zaś zbadaj (CHECK) łóżko (bed).
To się przeniesie odkrywając tajne przejście. Zbadaj (CHECK) schody (stairs)… i zostanie zepchnięty po nich… no cóż. Znajdziesz się w zupełnej ciemności. Idź do przodu.. znajdujesz się w piwnicy, która oczywiście… jest cholernym labiryntem… serio co ta gra ma z tymi wszystkimi labiryntami. Przy okazji mieszka tu sobie jakiś tam potwór… miooodzio
Noooo dobra. Idź do przodu, skręć w prawo, do przodu dwa razy. Skręć w prawo i idź do przodu sześć razy. Teraz obróć się w prawo. Idź do przodu osiem razy, obróć się w prawo i idź do przodu sześć razy a następnie skręć w lewo Idź do przodu pięć razy by spotkać się z… dzieckiem potwora. Ponieważ jest jeszcze młody nie musisz z nim walczyć
Obróć się w prawo dwa razy i idź przed siebie osiem razy. Obróć się w prawo i idź do przodu trzy razy. Następnie skręć w lewo. Idź do przodu dwa razy by znaleźć wielką dziurę. Nieznajomy głos spytać się czy przyszedłeś po małego potworka.
Obróć się w prawo i idź do przodu sześć razy by dość do kolejnej dziury.
Ta powie Ci, że jesteś na właściwej drodze. Obróć się w prawo i idź osiem razy do przodu. Obróć się w prawo i idź do przodu trzy razy by dojść do trzeciej dziury. Ta powie Ci jak pokonać wielkiego Potwora Tatuśka!
Skręć w lewo i idź do przodu sześć razy, skręć w lewo i idź do przodu siedem razy by spotkać się z wielkim potworem! Zdecyduj się z nim walczyć (FIGHT) Zawsze będziesz patrzył na lewo swoją stroną.
Po wygranej przejdziesz przez szczelinę z powrotem do sypialni Ministra Dyni… co gorsze ziomek na Ciebie czeka. Spójrz na niego (LOOK) a następnie wybierz opcję FIGHT. Pokaż najpierw papier, znów papier, kamień, nożyczki, kamień, nożyczki, nożyczki i wreszcie papier. Jeśli wciąż nie wygrałeś bitwy zacznij pokazywanie fiur w tej kolejności od początku.
Gdy pokonasz jegomościa, porozmawiaj z nim (TALK). Te powie Ci, że dał Emblem Rzepy już swojemu synowi. Wróć się do pokoju księżniczki i porozmawiaj z nią dwa razy. Ta powie Ci byście uciekali przez ogród (drugi hol opcja turn lt). Idź do dogu a następnie przejdź przez… hmm w każdym razie opcja (eexit) Percy of korz zgubi trochę naszego stuffu.
Dobra pora to wszystko zakończyć… ostateczny rozdział!
Chapter Nine W Pomarańczowym Parku odbywa się imprezka zwycięstwa. Są tu między innymi El Generale, Lisa, Lisa oraz Marchewka. Porozmawiaj z El Generale oraz Lisą by Ci podziękowali za twój wyczyn.
No cóz of korz to nie koniec bo zjawia się cholerny synalek Ministra Dyni, próbując porwać Księżniczkę Pomidor. Na szczęście Wędrowiec Graviola, knock outuje go : )
No cóż pora na kolejną walkę (FIGHT). Po zwycięstwie, te powie Ci, że być może uratowałeś księżniczkę, lecz ten wciąż ma Emblem Rzepy, co daje mu prawo do władzy w królestwie Sałatki. Teraz możesz albo walczyć z nim do usranej śmierci albo… użyć (USE) na nim gąsienicy (caterpillar). Ten zacznie uciekać i zgubi Emblem Rzepy
SPOILER ALERT TU SKOŃCZ CZYTAĆDowiesz się, że królestwo stało się spokojnym miejsce dla wszystkich warzyw. Farnies zostali uwolnieni i stali się hodowcami z krwi i kości… zaś Sir Ogórek i Królowa Pomidor się poślubili… Gratulacje ukończyłeś grę.
Swoją stroną… czemu siostra Księżniczki Pomidor jest człowiekiem? Ehhh mniejsza z tym. Jak Boga kocham chyba przez rok nie spojrzę na warzywa brrr
THE END