Marca 28, 2024, 16:07:35
Witamy,
Go¶ć
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesi±c
Zawsze
Zaloguj się podaj±c nazwę użytkownika, hasło i długo¶ć sesji
Aktualno¶ci
:
Nowa strona główna :
http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !
Chat:
http://chat.emunes.pl
Galeria cartów:
http://carts.emunes.pl
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Reklama
EMU-NES #PL FORUM © 2004-2015
>
Nes/Pegasus/Famicom
>
Gry
>
James Bond Jr.
Strony: [
1
]
2
3
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
W±tek: James Bond Jr. (Przeczytany 9751 razy)
0 użytkowników i 1 Go¶ć przegl±da ten w±tek.
venom
Chor±ży
Offline
Wiadomo¶ci: 239
James Bond Jr.
«
:
Wrze¶nia 08, 2005, 12:37:51 »
Genialna GRA i wciągająca gra, wszystko super tylko te rozbrajanie bomb jest dobijające :/
Zapisane
spike013
Szeregowy
Offline
Wiadomo¶ci: 23
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #1 :
Wrze¶nia 08, 2005, 15:50:56 »
grałem w to na pegazie hmmm a mam pytanie ? czy ta gre mozna ukonczyc
bo dochodzilem do konca ... i zaczynała sie od nowa
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #2 :
Wrze¶nia 08, 2005, 16:22:02 »
No, te wszystkie wstawki 'logiczne' są dobijające... Można sie nieźle przy tej gierce namęczyć
.
Zapisane
siudym
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #3 :
Wrze¶nia 08, 2005, 18:30:03 »
nie mam pojecia jak z tą grą jest, nigdy jej nie ukonczyłem wiec nie wiem jak sie konczy:)
Ale sama gra super! mam karta na pegasusa, jedyna wada to te "bomby"....eehhhhh. Reszta genialna! przypomina mi sie RICK DANGEROUS 1 i 2 - widac ze sie na nim wzorowali tworząc tą grę (na 100% smierdzi "rikiem")
Zapisane
DarQo
Wspiera aktywnie
Chor±ży
Offline
Wiadomo¶ci: 159
8-bit powinno wystarczyc kazdemu
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #4 :
Wrze¶nia 08, 2005, 19:38:52 »
Dla mnie ten pomysl z rozbrajaniem bomb to swietna sprawa! bez tego gra byla by za latwa, poza tym dostawalo sie wtedy taki dreszczyk emocji gdy juz bylo malo czasu
Zapisane
p***ole metro wole retro
siudym
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #5 :
Wrze¶nia 09, 2005, 12:01:38 »
pomysł fajny ale dlaczego jest tak mało czasu i z tego co pamietam to game over po jego upływie..... (albo strata zycia)
nie no, dla mnie to wada bo niszczy "całokształt" gry....
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #6 :
Wrze¶nia 09, 2005, 12:08:10 »
Zamysł dobry (bomby) ale jego wykonanie... Można sie zdenerwowac...
Zapisane
spike013
Szeregowy
Offline
Wiadomo¶ci: 23
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #7 :
Wrze¶nia 09, 2005, 16:51:44 »
hmmm z zkonczeniem jest chyba tak ze przechodzi sie do konca łapie doktorka jakiegos a on ucieka potem i od nowa sie zaczyna < a co do bomb mi sie podobało nadawały grze charakteru
>
Zapisane
Benji
Kapral
Offline
Wiadomo¶ci: 62
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #8 :
Lutego 22, 2006, 10:30:50 »
zgadzam się to 'rozbrajanie' bomb jest intrygujące:
pomysł jest świetny (takie mieszanie zręcznościówki i logiki)
wykonanie trochę gorsze, wszystko byłoby wporzo, gdyby te układanki były trochę łatwiejsze... a tak po dłuzszym graniu gierka staje się pomału denerwujaca.
natomiast grafika i dźwięk stoją na najwyższym poziomie.
«
Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2006, 11:39:25 wysłane przez Benji
»
Zapisane
setezer
Kapitan
Offline
Wiadomo¶ci: 315
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #9 :
Lutego 22, 2006, 13:54:12 »
Gdyby ktoś nie wiedział jak to wygląda:
Grafika superowa. Te bomby faktycznie niszczą tę grę;). Ech szkoda...
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #10 :
Lutego 23, 2006, 18:02:52 »
Grafa mocna... Ale na emulatorze, bo na konsoli aż tak dobrze nie jest. Ale spełnia europejskie standardy, nawet z nadwiązką.
Bomby gre niszczą, o tak. Przy każdym levelu trzeba długo posiedzieć... Na szczęście są password'y, ale niestety na dłuższą mete nie zdają egzaminu - po prostu odechciewa sie grać. Na to i te zbawcze 'kody' nie pomogą. Jak już ukończysz pierwszy level i nie padniesz ze zmęczenia/obrzydzenia, to jest dobrze. Jednak ten drugi już powili wykańcza pokornego człowieka...
Zapisane
setezer
Kapitan
Offline
Wiadomo¶ci: 315
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #11 :
Lutego 24, 2006, 08:05:06 »
Każda gra na emu wygląda nieco lepiej, bo jest lepsze nasycenie kolorów i wyższą rozdziałką - tzn. mniejszy ekran - uczucie opływowych kształów. Dziad odsuń się od TV na 10metrów i zobacz jaka piękna grafika
. Hehe, Contra (oryginalny cart from USA - nie chwaląc się) w praniu na tv dwadzieścia kilka cali wygląda bosko. Dziś załączam na 30calowym TV w pokoju na dole, będzie nieźle.
Screeny z wersji na Super NESa - innych nie ma tylko NES i Super NES. Grafika nie jest wprost proporcjonalna do możliwości SNESa względem tego co pokazał NESowym JBjr.
Zapisane
siudym
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #12 :
Kwietnia 14, 2006, 01:09:39 »
Na SNES faktycznie jest ładna, ale co z tego? NES'owa uwazam ze jest lepsza, taki staroszkolny klimacik, cos na podobe genialnego Rick Dangerous... SNES'iara tego "feelingu" juz nie ma:P
EDIT:
Mam kody z G.Faqs. Na konsoli do trzeciego etapu doszedłem:]
113674 Level 1 (2nd Quest)
033481 Level 2 (1st Quest)
136547 Level 2 (2nd Quest)
258600 Level 3 (1st Quest)
873014 Level 3 (2nd Quest)
320370 Level 4 (1st Quest)
687012 Level 4 (2nd Quest)
012345 Sound Test
888888 View Credits
Zapisane
crazy655
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #13 :
Kwietnia 18, 2006, 18:38:09 »
Superowska gra jak na tamte lata..... siedzialem nad nia po 5 godz dziennie i zepsułem nad nią 12 padów.......
Zapisane
Di_
Kapral
Offline
Wiadomo¶ci: 64
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #14 :
Czerwca 16, 2007, 13:28:18 »
2. level jest faktycznie męczący, a "rozbrajanie" na nim jest bez sensu, bo zawsze masz tylko 10%, że nie otworzysz sejfu (o ile to był sejf).
Jeśli dobrze pamiętam, to na 3. i 4. levelu nie było już zagadek.
Cytuj
EDIT:
Mam kody z G.Faqs. Na konsoli do trzeciego etapu doszedłem:]
113674 Level 1 (2nd Quest)
033481 Level 2 (1st Quest)
136547 Level 2 (2nd Quest)
258600 Level 3 (1st Quest)
873014 Level 3 (2nd Quest)
320370 Level 4 (1st Quest)
687012 Level 4 (2nd Quest)
012345 Sound Test
888888 View Credits
[snapback]4861[/snapback]
Czy te kody oznaczają, że po drugim przejściu są creditsy?
Zapisane
http://soulcalibur.xt.pl/
MWK
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #15 :
Sierpnia 28, 2007, 20:05:25 »
Zgadzam sie z poprzednikami, że super gra ale nie zgadzam sie z poprzednikami, że elementy logiczne sa słabe, wrecz przeciwnie i tak naprawde nie są tak skomplikowane jak sie na początku wydaje chyba, że ja takim prze*ujem jestem ale ostatnio bokiem i przypadkowym przypadkiem wpadła mi ta giera do kolekcji i chcąc ją zwyczajnie przetestować "tak sobie" zasiadając za pierwszym razem bez najmniejszych nawet problemów i wielkich strat (fizycznych jak i psychicznych) zdołałem szybciutko skończyć pierwszy etap... nie wiem w czym macie problem.
Niemniej jednak zwracam sie z uprzejmą prośbą do Was wszystkich a w szczególności do posiadaczy owego pegasusowskiego oryginalnego carta czy moglibyście mi zrobić ładniusi skan okładki bo jedyne co udało mi sie wygrzebać z sieci to ten malutki jakże pisofszit :
Dziekuje i Pozdrawiam!
«
Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2007, 20:05:49 wysłane przez MWK
»
Zapisane
Hitman
Szeregowy
Offline
Wiadomo¶ci: 32
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #16 :
Sierpnia 28, 2007, 20:32:13 »
Nie nawidze tej gry. I nigdy jej nie polubie.
Zapisane
aboabo
Spaghetti Samurai
Major
Offline
Wiadomo¶ci: 1110
geje we wsi
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #17 :
Sierpnia 28, 2007, 22:10:51 »
łopanie to jedna z moich ulubionych produkcji na ta platforme, swietna grafika, super mjuzik. nie pamietam juz czy ja skonczylem, chyba tak, napewno doszedlem bardzo daleko. rozbrajanie bomb to banał jest, jak nie namieszasz z poczatku to kazda da sie w kilku ruchach rozbroic.
a te glowy latajace z wyspy wielkanocnej... hym hym.. czy mi sie wydaje czy w Gradiusie byly identyczne?
Zapisane
W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
Hitman
Szeregowy
Offline
Wiadomo¶ci: 32
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #18 :
Sierpnia 29, 2007, 14:04:29 »
Niw wydaje ci się
Zapisane
MWK
Go¶ć
James Bond Jr.
«
Odpowiedz #19 :
Sierpnia 29, 2007, 17:50:14 »
Ma ktoś może skan okładki / naklejki ?
edit: juz sobie sam zrobiłem, dzieki.
«
Ostatnia zmiana: Wrze¶nia 04, 2007, 10:56:31 wysłane przez MWK
»
Zapisane
Strony: [
1
]
2
3
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Nes/Pegasus/Famicom
-----------------------------
=> NES Champions League
=> News'y ze sceny NES/Famicom i nie tylko...
=> Gry
=> Emulatory/Emulacja
=> Szukam Gry
=> Hacki i Romhacking/Programowanie
=> Famicom Disk System
=> Poradniki, solucje, mapy, itp.
-----------------------------
EMU-NES #PL
-----------------------------
=> Ankiety
=> Warn & Ban
===> Regulamin forum oraz ogłoszenia admina
===> #nes ...iRC'owy kanał fanów NESa/Famicoma
-----------------------------
EMU-NES #PL Redakcja
-----------------------------
=> Pegagruz
-----------------------------
Jeszcze więcej NES-a...
-----------------------------
=> Sprzęt/Hardware
=> Kupię/Sprzedam/Zamienię - Ogłoszenia
=> Ogólne forum o Nesie/Pegasusie/Famicomie
=> Zlot EMU-NES
-----------------------------
Kategoria Nietematyczna
-----------------------------
=> Inne gry, komputery i konsole
=> Hyde Park
===> Reklama
===> Lata 80/70/60...
=> ¦mietnik
Ładowanie...