Marca 28, 2024, 16:07:35 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podaj±c nazwę użytkownika, hasło i długo¶ć sesji
Aktualno¶ci:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor W±tek: James Bond Jr.  (Przeczytany 9751 razy)
0 użytkowników i 1 Go¶ć przegl±da ten w±tek.
venom
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 239



WWW
« : Wrze¶nia 08, 2005, 12:37:51 »

Genialna GRA i wciągająca gra, wszystko super tylko te rozbrajanie bomb jest dobijające :/
Zapisane

spike013
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 23



« Odpowiedz #1 : Wrze¶nia 08, 2005, 15:50:56 »

grałem w to na pegazie hmmm a mam pytanie ? czy ta gre mozna ukonczyc Tongue bo dochodzilem do konca ... i zaczynała sie od nowa Tongue
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #2 : Wrze¶nia 08, 2005, 16:22:02 »

No, te wszystkie wstawki 'logiczne' są dobijające... Można sie nieźle przy tej gierce namęczyć  Cheesy .
Zapisane
siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #3 : Wrze¶nia 08, 2005, 18:30:03 »

nie mam pojecia jak z tą grą jest, nigdy jej nie ukonczyłem wiec nie wiem jak sie konczy:)
Ale sama gra super! mam karta na pegasusa, jedyna wada to te "bomby"....eehhhhh. Reszta genialna! przypomina mi sie RICK DANGEROUS 1 i 2 - widac ze sie na nim wzorowali tworząc tą grę (na 100% smierdzi "rikiem")
Zapisane
DarQo
Wspiera aktywnie
Chor±ży
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 159


8-bit powinno wystarczyc kazdemu


WWW
« Odpowiedz #4 : Wrze¶nia 08, 2005, 19:38:52 »

Dla mnie ten pomysl z rozbrajaniem bomb to swietna sprawa! bez tego gra byla by za latwa, poza tym dostawalo sie wtedy taki dreszczyk emocji gdy juz bylo malo czasu Smile
Zapisane

p***ole metro wole retro
siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #5 : Wrze¶nia 09, 2005, 12:01:38 »

pomysł fajny ale dlaczego jest tak mało czasu i z tego co pamietam to game over po jego upływie..... (albo strata zycia)

nie no, dla mnie to wada bo niszczy "całokształt" gry....
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #6 : Wrze¶nia 09, 2005, 12:08:10 »

Zamysł dobry (bomby) ale jego wykonanie... Można sie zdenerwowac...
Zapisane
spike013
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 23



« Odpowiedz #7 : Wrze¶nia 09, 2005, 16:51:44 »

hmmm z zkonczeniem jest chyba tak ze przechodzi sie do konca łapie doktorka jakiegos a on ucieka potem i od nowa sie zaczyna < a co do bomb mi sie podobało nadawały grze charakteru Cheesy>
Zapisane
Benji
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 62


« Odpowiedz #8 : Lutego 22, 2006, 10:30:50 »

zgadzam się to 'rozbrajanie' bomb jest intrygujące:
 Cheesy pomysł jest świetny (takie mieszanie zręcznościówki i logiki)
evil wykonanie trochę gorsze, wszystko byłoby wporzo, gdyby te układanki były trochę łatwiejsze...  a tak po dłuzszym graniu gierka staje się pomału denerwujaca.
Cheesy natomiast grafika i dźwięk stoją na najwyższym poziomie.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2006, 11:39:25 wysłane przez Benji » Zapisane
setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 315



WWW
« Odpowiedz #9 : Lutego 22, 2006, 13:54:12 »

Gdyby ktoś nie wiedział jak to wygląda:





Grafika superowa. Te bomby faktycznie niszczą tę grę;). Ech szkoda...
Zapisane

Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #10 : Lutego 23, 2006, 18:02:52 »

Grafa mocna... Ale na emulatorze, bo na konsoli aż tak dobrze nie jest. Ale spełnia europejskie standardy, nawet z nadwiązką.

Bomby gre niszczą, o tak. Przy każdym levelu trzeba długo posiedzieć... Na szczęście są password'y, ale niestety na dłuższą mete nie zdają egzaminu - po prostu odechciewa sie grać. Na to i te zbawcze 'kody' nie pomogą. Jak już ukończysz pierwszy level i nie padniesz ze zmęczenia/obrzydzenia, to jest dobrze. Jednak ten drugi już powili wykańcza pokornego człowieka...
Zapisane
setezer
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 315



WWW
« Odpowiedz #11 : Lutego 24, 2006, 08:05:06 »

Każda gra na emu wygląda nieco lepiej, bo jest lepsze nasycenie kolorów i wyższą rozdziałką - tzn. mniejszy ekran - uczucie opływowych kształów. Dziad odsuń się od TV na 10metrów i zobacz jaka piękna grafika cheesy. Hehe, Contra (oryginalny cart from USA - nie chwaląc się) w praniu na tv dwadzieścia kilka cali wygląda bosko. Dziś załączam na 30calowym TV w pokoju na dole, będzie nieźle.





Screeny z wersji na Super NESa - innych nie ma tylko NES i Super NES. Grafika nie jest wprost proporcjonalna do możliwości SNESa względem tego co pokazał NESowym JBjr.
Zapisane

siudym
Go¶ć
« Odpowiedz #12 : Kwietnia 14, 2006, 01:09:39 »

Na SNES faktycznie jest ładna, ale co z tego? NES'owa uwazam ze jest lepsza, taki staroszkolny klimacik, cos na podobe genialnego Rick Dangerous... SNES'iara tego "feelingu" juz nie ma:P

EDIT:
Mam kody z G.Faqs. Na konsoli do trzeciego etapu doszedłem:]

113674 Level 1 (2nd Quest)
033481 Level 2 (1st Quest)
136547 Level 2 (2nd Quest)
258600 Level 3 (1st Quest)
873014 Level 3 (2nd Quest)
320370 Level 4 (1st Quest)
687012 Level 4 (2nd Quest)
012345 Sound Test
888888 View Credits
Zapisane
crazy655
Go¶ć
« Odpowiedz #13 : Kwietnia 18, 2006, 18:38:09 »

Superowska gra jak na tamte lata..... siedzialem nad nia po 5 godz dziennie i zepsułem nad nią 12 padów.......
Zapisane
Di_
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 64



WWW
« Odpowiedz #14 : Czerwca 16, 2007, 13:28:18 »

2. level jest faktycznie męczący, a "rozbrajanie" na nim jest bez sensu, bo zawsze masz tylko 10%, że nie otworzysz sejfu (o ile to był sejf).
Jeśli dobrze pamiętam, to na 3. i 4. levelu nie było już zagadek.

Cytuj
EDIT:
Mam kody z G.Faqs. Na konsoli do trzeciego etapu doszedłem:]

113674 Level 1 (2nd Quest)
033481 Level 2 (1st Quest)
136547 Level 2 (2nd Quest)
258600 Level 3 (1st Quest)
873014 Level 3 (2nd Quest)
320370 Level 4 (1st Quest)
687012 Level 4 (2nd Quest)
012345 Sound Test
888888 View Credits
[snapback]4861[/snapback]
Czy te kody oznaczają, że po drugim przejściu są creditsy?
Zapisane

MWK
Go¶ć
« Odpowiedz #15 : Sierpnia 28, 2007, 20:05:25 »

Zgadzam sie z poprzednikami, że super gra ale nie zgadzam sie z poprzednikami, że elementy logiczne sa słabe, wrecz przeciwnie i tak naprawde nie są tak skomplikowane jak sie na początku wydaje chyba, że ja takim prze*ujem jestem ale ostatnio bokiem i przypadkowym przypadkiem wpadła mi ta giera do kolekcji i chcąc ją zwyczajnie przetestować "tak sobie" zasiadając za pierwszym razem bez najmniejszych nawet problemów i wielkich strat (fizycznych jak i psychicznych) zdołałem szybciutko skończyć pierwszy etap... nie wiem w czym macie problem.

Niemniej jednak zwracam sie z uprzejmą prośbą do Was wszystkich a w szczególności do posiadaczy owego pegasusowskiego oryginalnego carta czy moglibyście mi zrobić ładniusi skan okładki bo jedyne co udało mi sie wygrzebać z sieci to ten malutki jakże pisofszit :


Dziekuje i Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2007, 20:05:49 wysłane przez MWK » Zapisane
Hitman
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 32



WWW
« Odpowiedz #16 : Sierpnia 28, 2007, 20:32:13 »

Nie nawidze tej gry. I nigdy jej nie polubie.
Zapisane

aboabo
Spaghetti Samurai
Major
*****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 1110


geje we wsi


« Odpowiedz #17 : Sierpnia 28, 2007, 22:10:51 »

łopanie to jedna z moich ulubionych produkcji na ta platforme, swietna grafika, super mjuzik. nie pamietam juz czy ja skonczylem, chyba tak, napewno doszedlem bardzo daleko. rozbrajanie bomb to banał jest, jak nie namieszasz z poczatku to kazda da sie w kilku ruchach rozbroic.

a te glowy latajace z wyspy wielkanocnej... hym hym.. czy mi sie wydaje czy w Gradiusie byly identyczne?
Zapisane


W pewnym archiwum znajduje sie autentyczne nagranie glosu Mieszka I, przypadkiem utrwalone przez garncarza pracujacego na kole garncarskim: "Poniewaz Mieszko I krzyczal glosem bardzo podniesionym to reka garncarza zlobiaca w tym czasie spiralny rowek (wzór luzycko-warminski) w miekkiej glinie drgala w rytm glosu Mieszka I jak membrana mikrofonu. A mysmy wzieli ten wykopany z ziemi talerz, polozyli na gramofonie i odtworzyli".
Hitman
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 32



WWW
« Odpowiedz #18 : Sierpnia 29, 2007, 14:04:29 »

Niw wydaje ci się Smile
Zapisane

MWK
Go¶ć
« Odpowiedz #19 : Sierpnia 29, 2007, 17:50:14 »

Ma ktoś może skan okładki / naklejki ?

edit: juz sobie sam zrobiłem, dzieki.
« Ostatnia zmiana: Wrze¶nia 04, 2007, 10:56:31 wysłane przez MWK » Zapisane
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.098 sekund z 18 zapytaniami.