Marca 28, 2024, 21:13:06 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Mario's Time Machine- Pełny Opis Przejścia  (Przeczytany 1481 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« : Stycznia 26, 2011, 17:28:51 »



Mario i maszyna czasu… cóż za GENIALNY KONCEPT. Serio jako dzieciak gdy zauważyłem ten tytuł nie wiedziałem czego się spodziewać! Mario kopiący tyłki koopas w zbrojach rycerzy, podróż po starożytnym Rzymie! Ta gra prawie przebiła kontinuum zarąbistości… prawda? Niestety Mario Time Machine to gra edukacyjna.. tak, tak jakiś geniusz wpadł na pomysł, że Mario może uczyć dzieciaki historii. Gra jest miksem oryginalnego Super Mario Arcade, odrobinki platformera i ehhh gry edukacyjnej.

FABUŁA:
Bowser skradł 14 ważnych przedmiotów z przeszłości ludzkości i ukrył je w swoim muzeum. Co gorsze King Koopa porywa Yoshiego i teraz to w rękach Mario pozostaje odniesie przedmiotów do ich właściwych epok i uratowanie Yoshiego. Moje pytanie… na cholerę Bowser kradł ten cały stuff?


SOLUCJA


RODZAJE KLOCKÓW (czy jak to chcecie nazywać)

Information Block

Po uderzeniu tego kloca dostaniemy jakieś fakty historyczne, które pomogą nam w ukończeniu gry i domyśleniu się, który obiekt gdzie pasuje

Standard Block

Nie robi absolutnie nic.. zwykła przyszkadzajka tudzież platforma.

Hourglass Block

Po uderzeniu przez Mario zacznie wirować. Przez moment póki wiruje będziesz mógł przez nie przeskakiwać

Grę rozpoczynamy w głównym korytarzu muzeum w którym jest pełno drzwi. Pamiętaj, że by dostać się do niektórych drzwi należy wskakiwać na znajdujące się w korytarzu statuy.



Za każdymi znajdują się dwa przedmioty… ale by je zdobyć najpierw musimy pokać koopa w klasyczny stylu Super Mario Arcade! Mianowicie podbijamy platformę po której idzie żółw a później skaczemy na niego. Niestety będziesz to robił wielokrotnie w tej grze. Swoją stroną wspominałem, że nie da się tu zginąć? Nie serio w całej grze NIC nie może Cię zranić.

FIRST DOOR
Wejdź w pierwsze drzwi i rozpraw się z koopa’s (właściwie za każdym razem musisz to robić)



Pierwszy obiekt jaki znajdziesz to pochodnia. Podnieś ją naciskając strzałkę w dół.


A następnie idź do maszyny czasu. To ten jakby zielony telewizor z wystającą rurą. By wejść do niej naciśnij strzałkę w dół na wylocie rury (ale to chyba oczywiste) Teraz za pomocą strzałek w lewo lub w prawo możesz wybierać daty a tym samym rok do którego się przeniesiesz. Następnie naciśnij A by rozpocząć podróż… na dobry początek wybierz się do roku 776 roku przed naszą erą (BC) do antycznej Grecji. Idź cały czas w prawo aż do wielkiego znicza olimpijskiego. Naciśnij SELECT by wybrać  pochodnię a następnie start by ją zostawić. zostawić pochodnię i bam! Warto wspomnieć, że jeśli zostawi się przedmiot w złym miejscu albo w złej epoce… no cóż… tracimy przedmiot i trzeba zaczynać WSZYSTKO od początku.



Tak to już wszystko.




Idź w te same drzwi i rozpraw się z koopas. Drugim przedmiotem jest żarówka.


Właź do maszyny czasu i wybierz rok 1879! Do czasów Tomka Edisona.

Wylądujesz w laboratorium Tomka Po raz kolejny idź do samego końca w prawo i wskocz na pół z książkami na której znajduje się gramofon. Zostaw żarówkę.. i bum po sprawie. Po powrocie do teraźniejszości Mario zamuruje wejście… ty zaś pomykaj do kolejnych drzwi!



SECOND DOOR
Rozpraw się z koopas i bierz przedmiot. Tym razem jest to jabłko.


Udaj się do roku 1687 i odnieś jabłko Newtonowi. Idź po raz kolejny cały czas w prawo aż do końca levelu. Tam znajdziesz drzewo. O ironio zamiast zostawić je pod drzewem… musisz zostawić je drzewie.



Wróć się przez te same drzwi i rozpraw się z koopas. Kolejnym przedmiotem jest młot.


Pora ruszyć do roku 1989 i rozprawić się z murem berlińskim. Idź po raz kolejny cały czas w prawo aż dojdziesz do budki strażnika. Zostaw młot i zamuruj kolejne drzwi w muzeum Bowser’a



THIRD DOOR
Idź do kolejnych drzwi i rozpraw się z koopas. Zabierz przedmiot. Teraz jest to jajo.


Biegnij do maszyny czasu i przenieś się w rok 80 milionowy przed naszą erą (80m BC)
Teraz wystarczy iść caaaały czas w prawo i odnieść mamie dinozaurowej jej jako. Wejdź do jaskini na końcu poziomu i zostaw jajo.


Wróć się przez te same drzwi i rozpraw się z koopa’s Teraz jest to cylinder.


Idź do roku 1862 i zanieść cylinder Lincolnowi. Idź cały czas w prawo aż dojdziesz do bram Gettysburga. Zostaw cylinder na wprost bramy.. i to wsio. Mario zamuruje kolejne drzwi.



FOURTH DOOR
Idź do kolejnych drzwi i rozpraw się z koopas. Zabierz przedmiot. Teraz jest to koło sterowe statku.


Weź przedmiot i pędź do roku 1520 i odnieś koło na frachtowiec Ferdynanda Magellana. Idź cały czas w prawo i na końcu statku (jak na screenie) zostaw ster.



Po powrocie do teraźniejszości przejdź przez te same drzwi, rozpraw się z koopa i zabierz kolejny przedmiot. Teraz jest to flaga Indii.


Przenieś się w roku 1947 i zostaw flagę „en face” Tadż Mahalu (idź po prostu parę kroków w prawo) by pomóc Ghandiemu. Kolejne drzwi z głowy ^ ^



FIFTH DOOR
Idź do kolejnych drzwi… klasyczna rutyna.. zabij koopa i bierz następny przedmiot. Tym razem jest to pióro…


Przenieś się w rok 1602 i zanieś pióro Szekspirowi by w państwie duńskim źle się działo xD
Idź cały czas w prawo aż dojdziesz do sceny teatralnej… zostaw przedmiot i po sprawie.




Po powrocie jak zawsze przejdź przez te same drzwi, koopa, przedmiot. Teraz jest to flaga USA.


Pędź do 1969 i wyląduj na księżycu (nie pytajcie mnie jak Mario tam oddycha… zwłaszcza, że Koopa mają przynajmniej głowę w kombinezonie). W każdym razie idź cały czas w prawo aż dojdziesz do łazika misji Apollo.. zostaw flagę… Kolejne drzwi do zamurowania ^ ^



SIXTH DOOR
Kolejny drzwi i znów to samo.. koopa, przedmiot. Teraz jest to tron.


Przenieś się w rok 31 p.n.e (BC). Idź cały czas w prawo i zostaw tron na platformie przed piramidą… teraz Kleopatra będzie wreszcie mogła usadzić swój królewski tyłek oraz nos.

Po powrocie do teraźniejszości… a jakże, przejdź przez te same drzwi, koopas i zebranie przedmiotu. Tym razem jest to śmigło do samolotu.


„Of korz” przenosimy się w rok 1903 by bracia Wright wznieśli się w powietrze. Idź cały czas w prawo i zostaw śmigło przed aeroplanem braci Wright. Kolejne drzwi z głowy… pora iść do (na szczęście) ostatnich.


SEVENTH DOOR
Rozpraw się z koopa i weź przedmiot… miecz dokładniej mówiąc


Idź do roku 1192 i pędź cały czas w prawo aż dojdziesz do świątyni.. tam zostaw miecz… który okazuje się być kataną swoją stroną.




Okay pora na ostatni przedmiot. Przejdź przez drzwi, koopa i zabierz przedmiot. Tym razem jest to… jak to nazwała gra.. równanie fizyczny… w tym konkretnym przypadku E=mc2. Chyba nie muszę mówić komu trzeba odnieść to równanko ^ ^


Idź do roku 1905. Idź cały czas w prawo i zostaw równanie przed tablicą (ostatnia po prawo!)… i to koniec.. pora zmierzyć się z Bowserem!



Idź do wielkich drzwi… by zdać test z historii… ah czyż to nie urocze? I mogę się założyć, że NA PEWNO czytaliście cały ten crap pod information blocks prawda? Test składa się z trzech pytań. Cóż oto odpowiedź na niektóre pytania… czemu na niektóre? Bo nie mam cierpliwości przechodzi tej gry parę razy Tongue



Q)When was the Berlin Wall built? (W którym roku zbudowano mur berliński)
A)1961

Q)What Roman ruler restored Cleopatra to the throne? (Jaki rzymski przywódca przywrócił na tron Kleopatrę?)
A)Julius Caesar (Juliusz Cezar)

Q)Where did Magellan perish during his voyage? (Gdzie zgubił się Magellan w czasie swojej podróży?)
A)The Philippines (Na Filipinach)

Q) What does the title Mahatma means? (Co znaczy tytuł Mahatma?)
A) Great Soul (Wielka Dusza)

Q) What was Thomas Edison known as? (Jako kto był znany Thomas Edison)
A) Wizard of Menlo Park (Czarodziej z Menlo Park)

Q) What form of mathemathics did Newton invented? (Jaki dział w matematyce zapoczątkował Newton?)
A) Calculus (Rachunek Różniczkowy)

Po zdaniu quizu możesz wreszcie uratować Yoshiego. Czeka cię chyba najłatwiejszy boss fight w historii gier! Po pierwsze… nie możesz zginąć… po drugie… nie możesz zginąć! SERIO! Po prostu poskacz na Bowsera ze trzy razy i po sprawie you win…



Teraz delektuj się tym przednim i epickim zakończeniem za twoje trudny



THE END
« Ostatnia zmiana: Stycznia 26, 2011, 17:33:04 wysłane przez Virus » Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 18 zapytaniami.