Marca 28, 2024, 17:13:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Szukam ludzi do współpracy.  (Przeczytany 1341 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Dizzy9
Nadworny programista.
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 351



WWW
« : Sierpnia 17, 2011, 01:16:26 »

                            **Ten wątek ma być zapytaniem i prośbą, nie próbą wymuszenia czegokolwiek na kimkolwiek.**
Witajcie.
Chciałbym znaleźć współpracowników do moich NES projektów.
Jest więc szansa na wykazanie się umiejętnościami.
Ponieważ każdy widział efekty moich "graficznych umiejętności" w Dizzy MOE, najbardziej potrzebni są graficy.
Jednak dla innych też znajdzie się miejsce;)

Projekt1
Dizzy Rainy Day

Projekt ten nie został porzucony, praca nad nim idzie bardzo topornie.
Więcej o nim rozpisałem się w tym temacie

Ten projekt nie ruszy bez pomocy grafików.

Projekt2
Dizzy MOE Chapter1

Choć prace rozpoczną się dopiero we wrześniu(po poprawkach testów) pomyślałem że może teraz by poszukać kogoś.
Potrzebni są graficy oraz twórcy muzyki.
Pracy z grafiką za dużo nie będzie-styl powinien być podobny do Chapter0.
Potrzebne będą 3 utwory muzyczne:
1.Title screen-klimat dowolny.
2.Muzyka dla głównej gry-Klimat raczej smutny.
3.Muzyka w klimacie oddającym zagrożenie(tempo szybkie).
Chapter 1 był planowany jeszcze gdy gra miała chodzić na mapperze VRC6(miał być razem na jednym karcie z DRD..)więc jest zaplanowany by było max 16 itemów-nie będzie za długi.

Ten projekt wyjdzie bez pomocy grafików, ale z grafiką podobną do Chapter0.

Projekt3
MilioNESy

No to się porobiło.Ten projekt pewnie zainteresuje Was najbardziej.
Zainspirowany video które zostało z zlotu EmuNES postanowiłem napisać taką grę.Ogólny silnik gry już mam.
Przydałby mi się grafik, muzyk.Grafiki do wykonania jest niewiele.Tak samo z muzyką.
Tu mi się przyda inna pomoc którą zapewnić może każdy na tym forum.
Mianowicie gra obsługuje do 256 pytań.Każde pytanie musi 4 odpowiedzi, w tym jedną prawidłową.
Chciałbym prosić o właśnie wymyślanie takowych pytań.Dozwolone są pytania zarówno o grach jak i Hardware(wolałbym jednak bardziej ogólne o hardware z oczywistych względów.)
Pytania powinny być w formacie:
-Text pytania-limit liter to 64(2 linie po 32) jednak zależnie od grafiki okienka będzie ten limit zmniejszony.
-4 Odpowiedzi-3 fałszywe i 1 prawdziwe.Należy zaznaczyć która odpowiedź jest prawdziwa.
-Kategoria pytania-Gra dzieli pytania na 3 kategorie.Łatwe, Średnie i Trudne.
-Które(złe) odpowiedzi zniknął po wybraniu koła ratunkowego "pół na pół"
-Procentowy wskaźnik jaki zostanie wyświetlony przy wyborze koła ratunkowego "pytanie do publiczności"
-Odpowiedź jaką poda przyjaciel po użyciu koła ratunkowego "pytanie do przyjaciela".W grę wchodzi tylko 1 z 3 możliwości "to na pewno odpowiedź X", "Być może to X", "Nie wiem, może X"

Przykład:
Cytuj
1.Kogo ratujesz w 5 świecie z gry GO Dizzy GO?

2.a)Daisy ;Prawdziwa odpowiedź
b)Dorę
c)Ricka Astleya
d)Czarodzieja z OZ

3.Kategoria pytania:Łatwe.

4.b) oraz d)

5.a)30%
b)6%
c)63%
d)1%

6.To napewno odpowiedź a)!

Trick z telefonem polega na tym iż przyjaciel nie musi być pewny swojej odpowiedzi-czyli może też nas nakierować na złą.Zalecam jednak by przy używaniu pierwszej opcji wskazywało zawsze na dobrą odpowiedź.Na początku chciałem byście dawali pytania do MilioNESów tutaj, ale to by stworzyło wielką ściągawkę.Lepiej będzie na PW.

Ten projekt ruszy bez grafików, ale byłoby ciężko gdybym miał sam układać pytania.
No to chyba na tyle.Mam nadzieję że ktoś się zgłosi do współpracy.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 17, 2011, 01:19:34 wysłane przez Dizzy9 » Zapisane

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 18 zapytaniami.