Journey to Silius Plus to projekt mający na celu poprawki zauważonych błędów w grze oraz jej uatrakcyjnienie. Dodatkowo gra jest nieco cięższa co może zachęcić do niej Siliusowych zapaleńców.
Dokładna lista zmian poniżej:
// ŻYCIA I KONTYNUUACJE
- zwiększono liczbę żyć z którymi zaczynamy grę do 5
- zmniejszono liczbę kontynuuacji do 1
- zmniejszono liczbę żyć po skorzystaniu z kontynuuacji do 1
// INTERFEJS
- po "game over" pozycja "continue" została zmieniona na "last try"
- pozycja "exit" w ukrytym menu zmieniona na "play"
- dodanie pola dla tekstu na ekranie tytułowym - Dizzy9 (dzięki!)
// OPCJE I MENU
- aby dostać się do ukrytego menu wciskamy "B" dwukrotnie, a nie jak poprzednio - 33 razy
- możemy zmieniać liczbę żyć, ale nie kontynuuacji
- pozycja "continue" została zastąpiona przez "rests"
// PICK-UPS
- kapsułki z życiem dodają dwukrotnie więcej życia
- kapsułki z życiem i amunicją pozostają na ziemi 50% dłużej
// DŹWIĘKI I MUZYKA
- podmiana dźwięku po naciśnięciu START na ekranie tytułowym
- usunięcie muzyki z ekranu tytułowego
- przeniesienie muzyki z ekranu tytułowego do poziomu 5
// INNE
- dostosowanie czasu wyciemniania ekranu tytułowego do długości nowego dźwięku
// POZIOMY I WYSTRÓJ POZIOMÓW
- modyfikacja wyglądu poziomów 1, 2, 3 i 4
- zwiększenie szybkości przesuwania się ekranu w poziomie 5 o 25%
- naprawa nieistniejących ścian na poziomie 4 w komnacie z mini-bossem
// PRZECIWNICY
- inne rozłożenie przeciwników na poziomach 1, 2, 3 i 5
- laserowe działka gruntowe pozostają pod ziemią o połowę krócej
- maksymalne zwiększenie szybkości lotu wiązki laserowej działek gruntowych
- maksymalne zwiększenie szybkości lotu pocisków mini-boss z poziomu 1
- większość przeciwników posiada więcej energii
// BRONIE
- zmiana zestawu broni dla poziomów 1-3
- zwiększenie kosztu strzału ze strzelby o 50%
- zwiększenie kątów pod jakimi lecą boczne pociski ze strzelby o 50%
- zwiększenie szybkości lotu pocisków z pistoletu o 14%, obecnie są one tak szybkie jak boczne pociski wystrzeliwywane ze strzelby
- zmniejszenie ilości pocisków możliwych do wystrzelenia na raZ z pistoletu do 2
- zwiększenie szybkości lotu pocisków z karabinu maszynowego o 15%
- zmniejszenie ilości pocisków możliwych do wystrzelenia na raz z karabinu maszynowego do 2
- zwiększenie szybkości lotu wiązki laserowej z działka laserowego (gracza) o 6,25%
- rakiety samonaprowadzające zaczynają szukać celu 20% szybciej
- zmniejszenie ilości pocisków możliwych do wystrzelenia na raz z rakietnicy do 2
- zwiększenie wymaganego czasu przerwy między kolejnymi strzałami z rakietnicy o 125%
//PALETY I KOLORY
- naprawa niewłaściwego kolorowania dolnego brzuszka ostatniej litety "S" na ekranie tytułowym
- zmiana palety ekranu tytułowego
- zmiana kolorów gracza
- zmiana palet dla poziomów 1, 3, 4 i 5 (również w napisach końcowych)
- zmiana palety dla animacji końcowej
---
Łatkę nakładamy na wersję (U).Hack zajął mi naprawdę sporo czasu, jako osoba nie znająca ASMa zostałem zachęcony kilkoma tutorialami dla FCEUX i stopniowo, głównie samodzielnie odkrywałem jego składniki najpierw regulując uzbrojenie, później bawiąc się muzyką i paletami, aż stanęło na drobnej edycji poziomów i podmianie przeciwników.
Chciałem również podziękować użytkownikowi Dizzy9, który m.in. dodał pole na dodatkowy tekst na ekranie tytułowym.
Pobierz łatkę