Marca 28, 2024, 13:07:27 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Super Mario Unlimited (by frantik)  (Przeczytany 3665 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
alzen
Gość
« : Stycznia 06, 2012, 01:11:46 »

Pamiętam, że ktoś tam miał go w wyczekiwanych toteż informuję że 27.12.2011 został wydany:

http://www.romhacking.net/forum/index.php/topic,4882.0.html

Zapraszam do komentowania i dyskusji, sam przyznam jeszcze nie grałem.
Zapisane
czeci
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 136



« Odpowiedz #1 : Stycznia 06, 2012, 15:09:30 »

Przecudownie się gra Cheesy

patch oczywiście do wersji (U)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2012, 15:11:01 wysłane przez czeci » Zapisane
machbed
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 640



« Odpowiedz #2 : Stycznia 06, 2012, 18:27:54 »

Czy ktoś z kompletnym sprzętem do przeróbki kartridży może sprawdzić czy gra zadziała na konsoli?
Zapisane
alzen
Gość
« Odpowiedz #3 : Stycznia 06, 2012, 19:36:23 »

No właśnie, wersji (U) nigdzie nie widzę, a patchowałem dwie wersje i ani na FCEUX 2.1.5 ani na NESTopii 1.40 mi to nie działa.

Patchowałem Lunar IPS-em, może to nie jest najlepszy patcher.
Zapisane
czeci
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 136



« Odpowiedz #4 : Stycznia 06, 2012, 22:04:39 »

Ja mogę sprawdzić to na prawdziwym sprzęcie, ale dopiero po 20.01... bo nie jestem w PL aktualnie.

Dokładniej to patchowałem wersję (JU)
Ale uśmiech z twarzy zniknął mi po tym jak w etapie 1-4 po dojściu do grzybka (na końcu) gra się zawiesiła, i tak samo po kilku próbach, zawsze w tym samym miejscu :/
Zapisane
Banan
Gość
« Odpowiedz #5 : Stycznia 06, 2012, 22:16:10 »

Cytuj
Patchowałem Lunar IPS-em, może to nie jest najlepszy patcher.
Problem w tym, że to jest najlepszy patcher do romów dostępny w necie, także to nie wina programu.

Well, a header z romów usunęliśmy? Tak przynajmniej czasem trzeba w przypadku SNESowych romów, nigdy nie spotkałem się z sytuacją, aby w przypadku NESowych było to potrzebne.

No i warto też zapytać autora patcha, czy aby na pewno hack przeszedł przez łapy jakichkolwiek testerów.
Zapisane
alzen
Gość
« Odpowiedz #6 : Stycznia 06, 2012, 22:20:34 »

Ja patchowałem też (JU) [p1] jeśli dobrze pamiętam, ale skończyło się na tym, że w miarę sensownie otworzył się title screen. Chociaż były problemy graficzne, małe bo małe ale były.

EDIT:
Na IRCu romhacking, sugerowali (U) (PRG0), miałem tylko (JU) (PRG0) [!], na razie śmiga.

Spokojnie dochodzę na tym do 2-1 więc jest chyba znośnie, nie usuwałem headera.

EDIT 2:
U mnie wywaliło się pod koniec poziomu 3-5:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2012, 23:45:19 wysłane przez alzen » Zapisane
yojc
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 296



« Odpowiedz #7 : Stycznia 07, 2012, 00:22:34 »

http://www.speedyshare.com/file/TA59C/Super-Mario-Unlimited.nes
Sam patchowałem, póki co jestem w 8-2 i mi się nie wywalił po drodze.
Zapisane


alzen
Gość
« Odpowiedz #8 : Stycznia 07, 2012, 07:52:06 »

Ok, ale to może powiedz chociaż jaką wersję patchowałeś, jakim programem i na jakim emu grasz; to dość ważne informacje, np. jakby zgłaszać autorowi błędy.
Zapisane
yojc
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 296



« Odpowiedz #9 : Stycznia 07, 2012, 09:00:30 »

FCEUX 2.1.5, patchowałem Lunar IPS, patchowany ROM... pewności nie mam, ale chyba (W)[!] z emu-russi.
Zapisane


czeci
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 136



« Odpowiedz #10 : Stycznia 07, 2012, 10:00:33 »

http://www.speedyshare.com/file/TA59C/Super-Mario-Unlimited.nes
Sam patchowałem, póki co jestem w 8-2 i mi się nie wywalił po drodze.
Dzięki za linka Smile
Niestety u mnie ta wersja wiesza się w tym samym miejscu. Emu to nesDS sprawdzę na innym..
Zapisane
yojc
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 296



« Odpowiedz #11 : Stycznia 07, 2012, 10:50:12 »

Dziwne, na FCEUX nie ma żadnych zwiech ani w pierwszym, ani trzecim świecie. Może to kwestia emulatora.


Na marginesie... jak ktoś rozgryzie o co chodzi w planszy 8-4 to niech da znać Wink
//edit: i 8-5 też. Totalnie nie wiem o co biega.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 07, 2012, 13:07:13 wysłane przez yojo2 » Zapisane


czeci
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 136



« Odpowiedz #12 : Stycznia 09, 2012, 15:26:18 »

Na RocknesX zawiesilo sie w tym samym miejscu, ale po 3-krotnym odczytaniu save poszlo dalej.
Zapisane
alzen
Gość
« Odpowiedz #13 : Stycznia 09, 2012, 23:03:28 »

Mi się 3-5 jeśli dobrze pamiętam udało przejść bo akurat leciał ognisty pocisk i przy grzybku jakoś przeszedłem, że nie został wciśnięty; ani mnie ten ogień nie drasnął ani przycisku nie wcisnąłem tylko poszedłem do tego jajka. Gra po prostu chyba "zapomniała" się wywalić.

Potem w którymś świecie miałem takie same zawiechy pod koniec, obecnie dałem sobie z tym spokój.
Zapisane
dr00id88
Gość
« Odpowiedz #14 : Stycznia 10, 2012, 16:59:16 »

Myslalem, ze bedzie bardziej w stylu SMB Forever, poki co to taka sobie bieganinka Wink ale mimo to daje 9/10.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 19 zapytaniami.