Wrzesień 16, 2019, 00:18:33 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Stary Save Pod Windows  (Przeczytany 1854 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
siudym
Gość
« : Kwiecień 22, 2006, 17:21:33 »

Mam zamiar w koncu ukonczyc Wizards & Warriors 3 na emulatorze.
Grę juz mam zaczeta chyba 4 lata temu:) juz prawie ukonczona,
lecz niestety na starym dosowym emulatorze LOOPYNES....
Problem jest taki ze pod windows XP NIE MA SZANS na odpalenie tego emu,
nawet pod emulatorem DOSBOX nie działa smiley


W załšczniku jest emulator, rom i zapisane stany gry:
http://bmkmoto.w.interia.pl/save.7z (spakowane 7zipem)

Pytanie: Czym i jak przekonwertowac pliki SAVE na JAKIKOLWIEK inny format odczytywany przez emulatory pod WINDOWS. Mozliwe ze sš emulatory ktore potrafia wczytac ten save. Sprawdzalem NNNesterJ i maja bardzo podobne pliki, lecz niestety sa problemy podczas wczytywania.

Nie mam pojecia co robic, a gry od poczatku nie chce mi sie zaczynac:/
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 22, 2006, 17:22:10 wysłane przez siudym » Zapisane
BOJAN
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 721



« Odpowiedz #1 : Kwiecień 22, 2006, 18:31:12 »

próbowałeœ zmienić rozszeżenie save'u na takie jakie obsluguje dany emu? choc watpie zeby banglało :/
Zapisane
sobek
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomości: 95



« Odpowiedz #2 : Kwiecień 23, 2006, 14:35:28 »

U mnie pod Dosboxem emulator działa. Chociaż działa to słowo trochę na wynos - aby odœwieżyć ekran trzeba wyjœć do menu emulatora, więc granie jest niemożliwe. Ale rozmiary save'a sš podobne do FCE Ultra. Może różnišł się tylko nagłówkiem, który trzeba w heksach wywalić.
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #3 : Kwiecień 23, 2006, 19:23:16 »

cool emu działa, ale juz WW3 pod nim nie działa (dziwne ale tak jest)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2006, 19:23:34 wysłane przez siudym » Zapisane
sobek
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomości: 95



« Odpowiedz #4 : Kwiecień 23, 2006, 22:27:42 »

Działa też WW3 (odczytałem nawet twojego save'a), ale aby odœwieżyć obraz trzeba nacisnšć 2 razy escape. Co nie zmiena faktu, że grać się na tym nie da...
Ale spróbuj zainstalować win 98 na wirtualnym komputerze. Powinno być ok.
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #5 : Kwiecień 24, 2006, 14:34:05 »

chyba bede musial, bo win98 bedzie mi potrzebny zresztš.
mialem instalowac juz W95, ale NIE DALO SIE:D pokazywał straszne błedy,
kurcze ze juz na nowych kompach W95 sie nie da zainstalowac...
takie czasy ;]
Zapisane
flclflcl
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 204



WWW
« Odpowiedz #6 : Kwiecień 24, 2006, 15:57:05 »

Wiec tak emulator dziala na XP wez w LOOPYNES wlasciwosci zgodnosc a potem tryb zgodnosci i wybierz windows 95 i juz dziala.
Sprawdzalem tylko i save dziala jedno save to chodzi sie jakims zielonym ludzikiem.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2006, 15:57:20 wysłane przez flclflcl » Zapisane

siudym
Gość
« Odpowiedz #7 : Kwiecień 24, 2006, 16:25:45 »

ale LOL :lol2:
zapomnialem o ustawieniu zgodnosci z W95.............
ok juz działa, mam muzyke (nieco szarpie dzwiek :/ )

A ten jeden save uszkodzony akurat nie jest potrzebny (loopynes mial to do siebie, ze czasami zapisywal save uszkodzony.... frusty

fakt faktem, ze nadal chcialbym tego save pod jakies emu windows'owe.

 guitar
Zapisane
flclflcl
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 204



WWW
« Odpowiedz #8 : Kwiecień 24, 2006, 16:33:34 »

Chcialem pomoc a tu widac ze na marne  Sad
Zapisane

siudym
Gość
« Odpowiedz #9 : Kwiecień 24, 2006, 16:37:58 »

dlaczego na marne? przypomniales mi o ustawieniu zgodnosci....
Zapomnialem calkiem o takiej prostej rzeczy, pewnie bym nie wpadl na to.

Wazne ze grafika i emulacja jest OK. A dzwiek nie jest az taki zly.

Teraz pogram na LOOPY, a jak sie uda przerobic save to bede konczyl pod windows'owym emu.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 19 zapytaniami.