Lipiec 24, 2019, 02:35:08 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Dick Tracy -Pełny Opis Przejścia  (Przeczytany 3850 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« : Czerwiec 30, 2012, 01:59:30 »



ZANIM ZACZNIESZ GRAĆ:

Kim jest Dick Tracy… to chodzący w żółtym płaszczu detektyw. Postać została wykreowana przez rysownika komiksów Chestera Goulda. W 1990 roku komiks doczekał się swojej adaptacji z gwiazdorską wręcz obsada. Warto chociażby wspomnieć o Alu Pacino grającego Big Boy Caprice, Madonne jako Breathless Mahoney czy Dustinie Hoffmanie jako Mumbles. Film miał ogólnie pozytywne recenzje i w roku 1990 zgarnął aż trzy Oscary między innymi za najlepszą scenografię, charakteryzację i najlepszą piosenkę.

I oczywiście powstała gra na NES

Fabuła Gry: Dick Tracy siedział sobie spokojnie w swoim ponurym, zaciemnianym biurze spoglądając na rozrzucone po biurku zdjęcia najgorszych szumowin z miasta oraz akt wcześniejszych spraw. Dick Tracy wiedział, że potrzebuje twardych niezbitych dowodów by posadzić wreszcie wielkiego Dona w całym mieście… Big Boy Caprie wraz z jego kryminalną bandą. Nagle radio-zegarek (czy tam komunikator jak kto woli) zaczął nadawać „Wzywam Dick’a Tacy, Wzywam Dick’a Tacy”. Detektyw zerwał się na nogi… „Pora ruszać to może być przełom na który czekaliśmy!!!”. Teraz drogi graczu wszystko pozostaje w twoich rękach!

Sterowanie:
Akcja gry toczy się zarówno na ulicach miasta jak i w budynkach.

Sterowanie na ulicy:
A –Hamulce w samochodzie
B –Strzał (zarówno poza jak i w samochodzie)
Start –Pauza
Select –Gdy samochód stoi w miejscu pozwala Dick’owi wyjść z samochodu
D-Pad –Porusza samochodem i bohaterem

Sterowanie w budynkach

A –Skok
B –Strzał/zabranie wskazówki/Użycie bronie/Przywalenie z pięści
D-pad –Poruszanie się, wspinaczka po drabinach
Start –Pauza
Select –Zmiana broni

POWER UP

Tommy Gun –Stary dobry Thompson. Pozwala na szybsze oddawanie strzałów.. w teorii. Często niestety się bloku i pomimo wduszania B Tracy za cholerę nie chce oddać strzału.

Tear Gus –Gaz łzawiący/pieprzowy –likwiduje wszystkich przeciwników na ekranie

First Aid Kit –Apteczka przywraca całkowity stan zdrowia

Super Punch –Pozwala knock-out’ować przeciwników jednym ciosem.


Ogólne wskazówki
-Celem gry jest zdobycie 5 wskazówek a następnie aresztowanie sprawcy.
-Uważaj na snajperów na ulicach miasta, jedź powoli. Możesz ich zabić wysiadając z samochodu a następnie oddając strzał w ich kierunku
-Uważaj podczas jazdy na inne samochody, które będą cię taranować
-Nigdy nie strzelaj do nieuzbrojonego człowieka. Stracisz za to trochę życia. Takich likwiduj piąchą w nos
-Gdy będzie ci brakowało amunicji wróć do swojego biura po więcej
-Ulice miasta są oznaczane podobnie jak w grze „w statki” np. B2
-By użyć apteczki (FIRST AID KIT) musisz wybrać za pomocą przycisku SELECT itemek przed apteczką. Następnie przytrzymać przycisk SELECT a następnie nacisnąć przycisk B
-Niektóre części gry da się ominąć. Istotne jest znalezienie wszystkich wskazówek.

MAPA



Zielone kropki –snajperzy
Czerwone prostokąty –interaktywne budynki do których możemy wejść
Zielone prostokąty –tereny zielone
Pomarańczowe prostokąty –posterunek policji
Niebieskie prostokąty –zwykłe zabudowania

Sprawa 1 –Lipny Banknot

Znaleziono fałszywy banknot 20 dolarowy niedaleko mety Tramp’a

By odszukać adres jegomościa wchodzimy w zakładkę MUG SHOTS i poszukujemy sobie właściwego jegomościa. Nasz podejrzany znajduje się w budynku przy adresie. Pora ruszyć na miasto : )



Pojedź pod wskazany adres i wejdź do budynku.



Przejdź przez cały budynek aż do naszego gagatka. Masz teraz dwie opcję albo aresztować albo przesłuchać. Pierwsza opcja zakończy się tym, że nasz przełożony nawciska nam, że mamy za mało wskazówek. Tak więc należy pana przesłuchać. Jegomość to człowiek w zielonym płaszczu na końcu levelu. Pamiętaj nie wyjdź broń Boże przez drzwi gdyż będziesz musiał zacząć cały level od początku.

Jegomość jednak mówi, że znalazł banknot przy nabrzeżu 9F. Pora znowu ruszyć na ulice ; )
Zanim wejdziesz na nabrzeże tutaj mała podpowiedź. Oczyść najbliższe dachy ze snajperów… zdecydowanie ułatwi ci to życie w przyszłości.



Pora znaleźć drugą wskazówkę. Idź cały czas w prawo, trzymając się górnej krawędzi ekranu. Położenie samej wskazówki znajduje się na screenie.



Wskazówka brzmi „Ślady stup w rozlanym zielonym tuszu” Zakończ level idąc dalej w prawo.

Zaraz po wyjściu będziemy brali udział w pościgu. Teraz już wiesz czemu warto było zlikwidować najpierw snajperów. Używając przycisku do strzału wal w uciekający samochód ile wlezie. Niestety mimo moich najszczerszych chęci nie udało mi się uniknąć chociażby jednego postrzału ze strony uciekającego samochodu. Tak czy siak jeśli przesłuchamy gagatka wyjawi nam, że fałszywe dolce zostały przetransportowane do magazynu pod adresem 4D.



Podobinie jak ostatnio idź cały czas w prawo uważając na gości w żółtych płaszczach. Skubańce posiadają broń palną. Pozostałych rozwal porządnym „pstryczkiem” w nos. Lokalizacja wskazówki na screenie. Uważaj jednak. Tuż obok jest gościu z pistolem, więc najpierw zlikwiduj jego a potem dopiero zabierz wskazówkę.

Wskazówka brzmi „Banknot bez nadruku i faktura z drukarni pod adresem 1H”
Zakończ level idąc dalej w prawo.



Po wyjściu na ulice udaj się pod 1H



Gdy tylko rozpoczniesz level idź w prawo aż do schodów. Uważaj tu na strzelca. Wejdź na górę a następnie cofnij się do wyjścia. Znajdziesz tam tommy gun’a. Teraz tak jak poprzednio w prawo aż znajdziesz wskazówkę. Po raz kolejny tuż za wskazówką jest gangster z gnatem więc najpierw zlikwiduj jego.



Wskazówka brzmi „Kwitek od szewca pod adresem 4B” Chyba nie musze mówić co robić dalej?



Co tu dużo mówić idź w prawo i bierz wskazówkę.



Wskazówka brzmi „Ubrudzone farbą buty zostały naprawione dla Numbers’a” Cóż nie zostało nic innego aresztować tego pana. Adres możesz sprawdź w swoim biurze w zakładce Mig Shots lub iść na łatwiznę i udać się pod  Hotel 8J



Idź cały czas w prawo. Po drodze napotkasz pana widocznego na screenie. Zlikwiduj go a dostaniesz apteczkę.



 Idź dalej w prawo i tym razem aresztuj bydlaka. Jest to gostek w pomarańczowym płaszczu Pierwsza sprawa rozwiązana.


Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #1 : Czerwiec 30, 2012, 02:00:28 »

Sprawa 2 –Pieśń o Podpalaczu

Nocny klub został podpalony. Właściciel uważa, że winny jest Lips Manlis.

Wchodząc po raz kolejny w zakładkę Mug Shots dowiadujemy się, że pan przesiaduje w zakładzie fryzjerskim pod adresem 9C. Pora złożyć Lips’owi wizytę.



Idź w prawo i trzymaj się górnej części ekranu. Uważaj jest tu cała masa gangsterów ze spluwą. Pod drodze powinieneś znaleźć kolejną apteczkę.



Nasz gagatek znajduje się na samym końcu i ma na sobie szary płaszcz. Przesłuchaj jegomościa. Ten nam będzie się zarzekał, że przez cała noc był w swoim klubie pod adresem 4I. Cóż pora udać się na małą imprezkę.



Tuż po rozpoczęciu levelu po raz kolejny u górnej części ekranu powinieneś znaleźć kolejną apteczkę. 


Idź cały czas w prawo aż natrafisz na wskazówkę. Jest ona otoczona dwoma zbirami ze spluwami. Najpierw wejdź po schodach i załatw pana na górze a następnie gangstera ukrywającego się za sofą. Bierz wskazówkę i wyjdź przez drzwi.



Wskazówka to notatka na której zapisano „Lips przynieś 50 000 dolarów pod 2F albo Tracy dostanie dowód, że to ty zrobiłeś” Cóż nie zostaje nic innego jak udać się pod wskazany adres.



Trzymaj się górnej części ekranu i właściwie po paru sekundach powinieneś znaleźć kolejną wskazówkę. Uważaj tylko to strzelca poniżej.



Wskazówką jest aparat z wygrawerowanym inicjałem „B,” Trzymaj się raczej górnej części ekranu by uniknąć spotkania ze szczurami. Po drodze powinieneś znaleźć kolejną apteczkę. Niestety podczas wychodzenia z budynku jesteśmy zmuszeni do oberwania po głowie przez samochód. Kolejny pościg. Więcej niż pewne, że stracisz tu około 1 gwiazdki życia. Tak czy
Siak po dopadnięciu jegomościa pora na kolejne przesłuchanie. Człowiek nam powiem tylko „Ha! Jest już za późno „B” już nigdy więcej nie zaśpiewa” Pozostaje nam obejrzeć fotki i poszukać kogoś z inicjałami „B” Tu mamy dwie osoby The Brown oraz Breathless Mahoney. Jeśli chodzi o słowa „śpiewa łatwo domyśleć się, że chodzi o kobietę” Mahoney jest pod adresem 5A



Przy samym końcu levelu powinieneś znaleźć Tommy Gun’a, No i pogadaj z naszą ślicznotką. Ta powie jednak, że „To nie ta „B.” przystojniaku. Spróbuj szczęścia w zakładzie fotograficznym pod 7I” No cóż pora ruszać dalej.



Trzymaj się górnej części ekranu. Szybko powinieneś znaleźć wskazówkę.




Wskazówką są zdjęcia zrobione przez Bug;a Bailey’a. Na zdjęciach widać, że ogień podłożył Lips Manlis. Pora wsadzić kolejnego ptaszka za kratki. Lips ukrywa się pod 9C



Trzymaj się górnej części ekranu a z czasem znajdziesz kolejną apteczkę.



Idź cały czas w prawo i tym razem aresztuj Lips’a. Kochaś przyzna się do wszystkiego. Kolejna sprawa zamknięta.



Sprawa 3 –Wybuchowa Robota

Detektyw Sam Catchem otrzymał list Post Mortem (z bombą)

Pierwsza co po raz kolejny zaglądamy w nasze akta. Dowiadujemy się z nich, że Pruneface jest ekspertem od ładunków wybuchowych. Cóż pora udać się do klubu nocnego pod 7E i zadać panu parę pytań.



Idź cały czas w prawo ale uważaj na zamieszczone na screenie okna. Wypadną z nich sejfy. By uniknąć tego jakże kreskówkowego wypadku po prostu powoli podejdź pod okno aż spadnie sejf.



Idź dalej w prawo aż natrafisz na naszego podejrzanego. Człowiek ma na sobie żółty prochowiec. Przesłuchaj podejrzanego. Ten nam powiem, że kupuje proch od człowieka pod adresem 5C. Zarzeka się, że jednak tego nie zrobił i, że został wrobiony. Póki co nie pozostaje nic innego jak udać się pod wskazany adres.


Idź cały czas w prawo. Uważaj na znajdujących się na balkonach strzelców. Idź aż dojdziesz do święcącej ikonki CLUE. Wejdź po rynnie na górę i zabierz wskazówkę.



Wskazówką jest… drapaczka do pleców z wygrawerowanym „I”

Wracamy na posterunek i zaglądamy w akta. Dowiadujemy się, że jedyną osobą o inicjałach I jest Itchy przebywającym w salonie samochodowym pod 1G



Na początku od razu wbiegnij na schody by uniknąć kontaktu ze szczurem. Po paru sekundach powinieneś dojść do kolejnej apteczki.



Idź cały czas w prawo aż zobaczysz nieruchomego gościa w niebieskim płaszczu. To nasz poszukiwany. Przesłuchaj go. Ten powie nam, że człowiek bez twarzy skradł jego skrobaczkę…. Cóż wracamy na komisariat i po raz kolejny patrzymy w nasze akta. Do rysopisu pasuje nijaki  The Blank ukrywający się w sklepie pod adres 6J.



Idź cały czas w prawo i trzymaj się górnej części ekranu. Na końcu jest nasz gagatek w szarym prochowcu. Przesłuchaj go. Ten jednak też zacznie swoją gadkę, że został wrobiony bo o tej porze spał w klubie pod adresem 7A

Cóż nie ma co czekać i ruszamy pod wskazany adres.



Idź w prawo i trzymaj się górnej części ekranu, tak łatwiej będzie Ci zneutralizować strzelców. Wskazówka znajduje się przy paprotce (Z pewnych względów ikonka CLUE nie chciała wyjść na screenie więc zaznaczyłem ją zielonym kółkiem)



Wskazówką jest kawałek notatki „Utrzymuj Mickey’a we śnie i zawiąż mu oczy” Po wyjściu czeka nas kolejny pościg i suma sumarum utrata około 1 gwiazdki z naszego paska HP. Przesłuchaj naszego podejrzanego. Ten powie, że jegomość z 7D dał mu sprzęt do śledzenia Tracy’ego. Cóż nie zostało nic innego jak wyrównać z tym panem rachunki za jego mały peep show.



Idź w prawo (a to niespodzianka). Aż dojdziesz do widocznego na screenie miejsca. Uważaj tutaj gdyż z zaznaczonego okna spadnie sejf.



Na samym końcu levelu powinieneś znaleźć kolejną wskazówkę.



Wskazówką jest książka „Materiały Wybuchowe” wypożyczoną z biblioteki pod  5G



Wskazówka znajduję się dosłownie na końcu levelu.



Wskazówką są wpisy wypożyczeń. „Pozycja Materiały Wybuchowe została wypożyczona przez Flattop’a. Cóż pora iść przyskrzynić kolejnego bandziora. Po sprawdzeniu akt odkryjesz, że jegomość ukrywa się pod 1D



Z pierwszego okna od razu wypadnie sejf więc uważaj. Idź w prawo omijając podłogę szerokim łukiem bo biegają po niej szczury. Level jest dość krótki więc szybko wpadniesz na naszego gagatka. Aresztuj go i gratulacje zamykamy kolejną sprawę!


Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #2 : Czerwiec 30, 2012, 02:02:04 »

Sprawa 4 – Porwanie

Porwany dyplomata słyszał syrenę mgielną w miejscu przetrzymywania.

Tutaj prawdę mówiąc miałem sporo kłopotów. Żaden z naszych podejrzanych nie ukrywa się nigdzie w okolicach morza na wschodzie miasta. Tutaj postanowiłem po prostu przeszukiwać każdy adres będący nabrzeżem. Fart chciał, że zacząłem od prawego górnego roku z adresem 9J. I to właśnie tam znajduje się nasza wskazówka. 



Jest to bardzo długi i trudny level w którym zmarnujesz zapewnie sporo amunicji. Dla ironii wskazówka po raz kolejny znajduje się na szarym końcu.

Wskazówką jest magazyn „Współczesny Hipnotyzer” który został wykorzystany do napisania żądania o okup. Wracając na posterunek dowiemy się, że Influence jest hipnotyzerem i przebywa w apartamentowcu pod adresem 3J



Czeka nas teraz istna przeprawa przez piekło. Wściekłe psy, szczury, spadające sejfy. Najlepszą metodą jest w granicach możliwości unikanie podłogi. Prawdopodobnie tak czy siak stracisz prawdopodobnie większość swojego życia. Twórcy mieli jednak odrobinę litości i zostawili na samym końcu poziomu apteczkę. Przesłuchaj naszego hipnotyzera. Ten nam powie, że zostawił ten magazyn w salonie fryzjerskim przy 1C



Ten level niestety również nie będzie nas rozpieszczał. Główny problem będą stanowili strzelcy z tommy gun’ami. Ich pociski niestety jest cholernie trudno uniknąć. By zdobyć wskazówkę musisz dojść na kraniec levelu a następnie dostać się na najwyższy poziom a następnie cofnąć się paręnaście kroków.



Wskazówką jest chusteczka z emblemem peleryny oraz sztyletu. Cała przesiąknięta jest chloroformem. Pora na kolejny pościg… gagatek będzie nam mówił, że to nie jego chusteczka i byśmy spytali o detale jego shefa „The Brown” Jegomość przebywa w nocnym klubie pod adresem 5J.



Po raz kolejny level nie należy do najłatwiejszych. Uważaj na jegomości w niebieskich prochowcach. Skubańców trzeba dobrze non stop przylać albo niewiadomo kiedy zabiorą nam całą gwiazdkę z pasku życia. Na szczęście na końcu znajduje się apteczka. W każdym razie i ten trop prowadzi do nikąd, gdyż jegomość tłumaczy się, że zgubił chusteczkę w salonie samochodowym przy 2C…. ehhh



Niestety panowie z Sanepidu dawno tu nie byli i po raz kolejny po podłodze szaleją szczury. Trzymaj się z daleka od niej i uważaj na strzelców.



Wskazówką jest wizytówka „Peleryna i Sztylet Import,6G” No to mamy kolejny trop.



O dziwo ten poziom jest trochę łatwiejszy i daje nam chwilę wytchnienia. Uważaj tylko na wściekłego psa po drodze.



Wskazówką jest notatka „Trzymaj go w piwnicy pod 1J –B.” Cóż mamy kolejny adres.



Cóż poziom trudności znowu podskoczył w górę… masa przeciwników, strzelców i szczurów. Może próbować rozwalić cześć z nich za pomocą gazu pieprzowego jeśli w ogóle go masz. Cóż mogę powiedzieć.. Powodzenia. By dostać się do wskazówki musisz iść do sterty skrzynek a następnie skacząc z parapetu na parapet dotrzeć do naszej ostatniej wskazówki.



Wskazówką jest butelka chloroformu z odciskami palców Brow’sa. Pora zaaresztować kolejną szumowinę.

Udajemy się na komisariat, patrzymy w akta z których dowiemy się, że nasz podejrzany mieszka pod 5J



Cóż raz już tu byliśmy więc co mam powiedź w prawo. Aresztujemy gagatka i tyle. Sprawa zamknięta. Cóż teraz pora dorwać samą grubą rybę i oczyścić ulice miasta!



Sprawa 5 –Napad na Bank

Bank pod adres 8C został obrabowany przez zamaskowanego przestępcę. Nie zostaje nam nic innego ja udanie się pod wskazany adres.



Początkowo wszystko przebiega bardzo szybko i łatwo… aż do spotkania z jegomościem w chaberkowym prochowcu. Koleś będzie chciał na wpakować w pułapkę, Dlatego, gdy ten będzie się wycofywał po prostu olej go i poczekaj aż sam wróci do ciebie. Gdy dojdzie do widocznego na screenie miejsca uważaj. Będzie tu spadać cała masa sejfów.



Kilkanaście kroków dalej powinieneś znaleźć naszą pierwszą wskazówkę.



Uważaj jednak gdyż z nikąd po raz kolejny spadną na ciebie sejfy. Wskazówką jest pudełko po zapałkach z nabrzeża 9D. Nie pozostaje nic innego jak udać się we wskazane miejsce.



Jest to kolejny dość długi level w którym roi się od strzelców. Na szczęście tylko paru ma Tommy Gun’a. Lokalizacja wskazówki zaznaczona na screenie.


Naszą poszlaką są… puste worki po pieniądzach.. Po wyjściu z budynku czeka nas kolejny mozolny pościg a tym samym utrata przynajmniej połowy gwiazdki z paska HP. Po ostrzelaniu samochodu przesłuchaj jegomościa. Ten nam tylko powie, że to inna grupa popełniła przestępstwo i uciekła w wozie z rejestracją RAT I. Przeszukując akta możemy dowiedzieć się, że Rodent jest jedyną osobą która przebywa na ulicy „I” Więc to jemu trzeba złożyć wizytę. Ten przyzna się, że owszem jest właścicielem owego samochodu ale oddał go to warsztatu. Cóż nie ma co zwlekać tylko pora odszukać kolejną poszlakę. Ta znajduję się pod adresem  3H.



Teraz czeka nas jak dotąd najbardziej denerwujący level w całej grze. Tu aż roi się od szczurów które niestety non stop się respawnują więc używanie na nich i tak rzadkiego gazu pieprzowego i tak zda się na nic. Zostaje tylko przeć przed siebie zabijając wszystko co się rusza i liczyć, że dotrzemy do apteczki zanim zeżrą nas szczury. Później czeka nas jeden z najbardziej frustrujących skoków w całej grze aby dotrzeć do kolejny wskazówki.



Znajdziemy tam  klucze Rodent’a w tym klucz do skrytki depozytowej. Nie ma co jednak iść do Rodent’a tylko po raz kolejny musimy wrócić do baku (stąd skrytka depozytowa) by zdobyć ostatnią poszlakę. Dla tych co nie pamiętają bak znajduje się pod adresem 8C



Co tu mówić to ten sam poziom więc pamiętaj o sejfach i tyle. Sama wskazówka również znajduje się praktycznie w tym samym miejscu.



Poszlaką są pieniądze z napadu schowane w depozycie… tak w tym samym banku!!! Mając wszystkie wskazówki możemy udać się do hotelu Ritz pod 4H i posadzić samego Don’a.



I z pewnością twórcy zostawili najgorsze bagno na sam koniec. Masę strzelców, dziesiątki wrogów rak czy siak na szarym końcu w chabrowym prochowcu jest nasz Don. Strzelaj w sukinsyna aż padnie.. i brawo. Aresztuj jegomościa i sprawa zamknięta.


SPOILER ALERT TU PRZESTAŃ CZYTAĆ!!!







Don rzuci do nas tekstem w stylu „Nie lubię cię Tracy, ale dobry z ciebie glina” zaś nasz przełożony powie „Tracy jesteś jak jeden na milion!”



„Do zobaczenia Big Boy być może za jakieś 20 lat

Extra dodatek –Tracy pakuje Big Boy’a za kratki, miasto znowu jest bezpieczne


Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #3 : Czerwiec 30, 2012, 10:36:42 »

Virus, chłopie, rządzisz! Pamiętam, że wiele lat temu utknąłem w tej grze w ostatniej misji. Dzięki Twojemu opisowi mam ochotę zabrać się za ten tytuł ponownie.
Zapisane

Marek
Gość
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 30, 2012, 10:52:43 »

Virus, przekozak, tak fantastycznej solucji już dawno nie widziałem, to się nawet czyta jak dobry kryminał ;-)
Gratuluje i chylę nieściemnione czoło za ogrom pracy, jaki musiałeś w to włożyć!
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #5 : Czerwiec 30, 2012, 11:12:26 »

Virus kolejny kawał solidnej roboty. Widzisz, mówiłem, że ludzie będą to czytać a ty się chciałeś zniechęcać. Rób więcej takich przezajebistych solucji, przecież to się przyda na bank dla NESowego gracza, jeszcze w Pl? Chłopie, dobrze, że jest ktoś komu się chce takie rzeczy robić, to się nazywa pasja i miłość do gier. Genialna robota, gratuluję i czekam na więcej i niezniechęcaj mi tu się Smile.
Zapisane
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #6 : Lipiec 01, 2012, 04:03:11 »

Mam jeszcze jedną niedokończoną solucję z dawnych lat do jednej z najbardziej frustrujących gier na NES..... Co to za gra... ajj to już póki co zostanie moją tajemnicą Cheesy cóż może kiedyś będę miał chęci i ochoty by ją skończyć...
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #7 : Lipiec 01, 2012, 15:29:39 »

Mam jeszcze jedną niedokończoną solucję z dawnych lat do jednej z najbardziej frustrujących gier na NES..... Co to za gra... ajj to już póki co zostanie moją tajemnicą Cheesy cóż może kiedyś będę miał chęci i ochoty by ją skończyć...

Mission: Impossible?
Zapisane

Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #8 : Lipiec 01, 2012, 22:12:27 »

Niestety to nie jest ten tytuł. Chociaż przyznaję, że Niemożliwa Misja potrafi napsuć krwi.. ale nie aż tak jak ta perełka o której wspomniałem wcześniej : )
Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Banan
Gość
« Odpowiedz #9 : Lipiec 01, 2012, 22:19:34 »

Doktor Dżekil i Pan Hajd? Raz przeszedłem;)
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #10 : Lipiec 01, 2012, 23:07:14 »

Ja chyba wiem co to za gra. Jeśli o tej myślę to akurat dla mnie jest ok. Mission inpossible też wporzo jest.
Zapisane
Virus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #11 : Lipiec 01, 2012, 23:39:36 »

Mati nie, nie chodzi o Snake's Revnge. Pana Hyde też raz przeszedłem.. i tyle wystarczy : ) Chociaż... chyba wolę pana Hyde niż tę grę, która zasłynęła z posiadania NAJTRUDNIEJSZEGO bossa w historii NES.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2012, 23:47:47 wysłane przez Virus » Zapisane

Moje PlayStation ID - GrimRaziel // zapraszam =)

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.126 sekund z 19 zapytaniami.