Marca 29, 2024, 07:32:49 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Programowanie  (Przeczytany 3325 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Xez
Gość
« : Kwietnia 26, 2006, 19:35:19 »

Czeœć !
Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc wszystkich serdecznie witam Smile

Czy ktoœ z was może programował cos pod famicoma ? Chciałbym się troszkę w to pobawić, oczywiœcie pod emulator.  Mam doœwiadczenie z asemblerem pod x86 więc powinienem sobie poradzić, szukałem w necie jakiœ artykułów na ten temat ale troszkę ciężko o nie, jeœli macie linki jakieœ to był bym wdzięczny za wrzucenie ich tutaj, albo jeœli ktoœ z was programował pod ten sprzęcik to mógł by się wypowiedzieć co i jak Smile

Z góry dziękuję Smile
Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomości: 648


« Odpowiedz #1 : Kwietnia 26, 2006, 19:41:23 »

NieŸle, nie powinineœ mieć problemów jesli znasz x86...w sumie to lepiej za snesa bys sie wzišł z takš wiedzš ! co do stron, to http://nesdev.parodius.com/ jest istnš skarbnicš wiedzy o NESie/Famicomie.
Zapisane
Xez
Gość
« Odpowiedz #2 : Kwietnia 26, 2006, 20:44:35 »

dzięki za linka Smile
czeka mnie dużo czytania...  Cheesy

Pozostaje tylko wydrukować manuale i zabrać się za naukę  Tongue
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 26, 2006, 20:47:14 wysłane przez Xez » Zapisane
DarQo
Wspiera aktywnie
Chorąży
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


8-bit powinno wystarczyc kazdemu


WWW
« Odpowiedz #3 : Kwietnia 28, 2006, 23:03:57 »

Witaj Xez! Smile zamierzasz zacząć jakiś projekcik? Wink
Zapisane

p***ole metro wole retro
siudym
Gość
« Odpowiedz #4 : Kwietnia 28, 2006, 23:17:07 »

Przyznam sie szczerze, ze sam kiedys bawiłem sie asemblerem 6502, nawet udało mi sie zrobic ekran+ludek (z jednego "tilesa") ktory sie poruszał Cheesy Niestety juz nie wiedziałem jak zrobic aby był animowany... Ciezka sprawa te programowanie, trzeba miec łeb do tego:{

No panowie Smile To jest post nr. 5000 Cheesy
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2006, 23:18:15 wysłane przez siudym » Zapisane
Pierun
Wspiera aktywnie
Chorąży
*
Offline Offline

Wiadomości: 227



WWW
« Odpowiedz #5 : Kwietnia 28, 2006, 23:54:22 »

Cytuj
Witaj Xez! Smile zamierzasz zacząć jakiś projekcik? Wink
[snapback]5270[/snapback]

Hehe, a może raczej dokończyć?-  Cheesy


Wiem, że na starym forum
siudym(albo Rocket) dał linka do czegoœ takiego:
http://img216.imageshack.us/img216/4264/sh...emobysiudym.png  Cheesy
Zapisane

Jeżeli ktoś długo czeka na aktywację konta na forum, to pisać do mnie.
DarQo
Wspiera aktywnie
Chorąży
*
Offline Offline

Wiadomości: 159


8-bit powinno wystarczyc kazdemu


WWW
« Odpowiedz #6 : Kwietnia 29, 2006, 13:16:32 »

wkońcu się zmotywowałem i zrealizuje moje marzenie z dzieciństwa Smile dorwałem jakiegoś cross-compilatora tyle że po kompilacji mam plik a.o65. co mam dalej poczynić żeby zobaczyć efekty? chodzi mi o zamiane tego czegoś na plik rom *.nes.
Zapisane

p***ole metro wole retro
siudym
Gość
« Odpowiedz #7 : Kwietnia 29, 2006, 14:40:15 »

jesli jest to plik juz po kompilacji, to musisz tylko dodac 16bajtowy header (.NES) mappera 0 (NROM) oraz ustawic w headerze mirroring (czy jest vertical czy horizontal)
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.065 sekund z 21 zapytaniami.