Trochę jestem zdziwiony że nie ma tu jeszcze tematu o tymże hacku, także chyba wypada nieco go Wam przybliżyć
Pyron jest bardzo zaawansowanym hackiem Castlevanii 2: Simon's Quest autorstwa gościa od np. CV3: Cadence of Agony. Gra zmienia się nie do poznania i nie sterujemy już Belmontem dzierżącym morgenszterna, a zamiast tego wcielamy się w... astronautę z bronią posiadającą kilka trybów pracy, np. miotacz ognia czy coś żywo przypominającego wodę święconą z CV1/3. Akcja dzieje się w kosmosie i za przeciwników mamy różne dziwolągi. Ogółem w grze nie znajdziemy niczego z CV2 - mechanika gry jest inna, bossowie i przeciwnicy są nowi, grafika jest w 100% inna, muzyka również... ogółem ma się wrażenie gry w kompletnie inną grę, a przy tym Pyron wygląda bardzo profesjonalnie, niczym prawdziwa kreacja ludzi z Konami. Ogółem warto się zapoznać, ja nie mogę się doczekać aż wyjdzie
Aczkolwiek trzeba przyznać, że silnik Castlevanii kiepsko sobie radzi z tak dużą ilością obiektów na ekranie, gra momentami strasznie zwalnia - sam autor przyznał, że to pewnie będzie najpowszechniej krytykowaną wadą tej gry.
Muzyka z gry:
StarlightSurfaceBlue SandsAcid JungleGelatinous CoreElectric MembraneMoi "faworyci" to Surface i Electric Membrane, ciężko mi zdecydować co lepsze
//edit: link do .nsf:
https://sites.google.com/site/letsopenit/Pyron.nsfBossowie:
Blue SandsAcid JungleGelatinous CorePrzy czym należy mieć na uwadze, że cześć z ww. wideo byłą robiona przed nawiązaniem współpracy z nowym grafikiem, dzięki któremu gra zaczęła wyglądać o niebo lepiej i profesjonalniej przy okazji. Gameplay z pierwszego aktu po zmianach graficznych:
W drugiej części gameplaya widać walkę z bossem pierwszego aktu. Warto sobie porównać to z tym, jak ten boss początkowo wyglądał:
http://www.youtube.com/watch?v=Ky1_4zY0R88 - różnica jest kolosalna
Na tej stronie można też przejrzeć zapis z prac nad ulepszaniem grafiki:
http://www.mteegfx.com/works-in-progress/pyronOgółem gra zapowiada się wybornie, jak dla mnie to jeden z bardziej wyczekiwanych tytułów