w tym temacie piszemy tylko datę wpłaty i wykupiony czas obecności. wszelkie inne kwestie należy kierować do tematu ogólnego (http://www.forum.emunes.pl/index.php?topic=4230.0), bądź tych bardziej wyspecjalizowanych widocznych w dziale "Zlot EMU-NES" miałem pisać regulamin, ale zwątpiłem po trzecim punkcie. słuchajcie, sprawa jest jasna, ustalenia są znane od dawna -
każda osoba mająca chęć pojawić się na zlocie wcześniej zajawia swoją obecność. nie jest to jakaś procedura, niemniej wydaje się zrozumiałe, że przy naszej formie spotkań w niemal rodzinnej atmosferze, każdy "newbie" musi mieć jako takie przyzwolenie starszyzny. to nie jest jakaś bariera czy rzecz nie do przeskoczenia - faktem jest, że chcesz sobie wyrwać niemal tydzień z życia pozostając pośród 20 dorosłych kolesi którzy grają na projektorze w dziwne gry z pixelami wielkości pomarańczy. hej, wypadałoby się zapoznać, żebyśmy ten czas spędzili dobrze!
toteż każdy chętny przed uiszczeniem wpłaty powinien skontaktować się ze mną (via prywatna wiadomość)
warunkiem obecności na zlocie jest wcześniejsze uiszczenie wpłaty na poniższych zasadach. organizatorzy zlotu pracują społecznie, a koszty są konieczne aby pokryć zobowiązania wiążące się w organizacją imprezy, czyli:
- wynajmu sali;
- zwiezienia niezbędnego sprzętu z Warszawy i okolic na miejsce imprezy (telewizory, nagłośnienie itp)
- zorganizowania sprzątania po całym evencie;
- zakup materiałów organizatorskich (m.in plakaty)
- zakup niezbędnych środków czystości;
- "zapas" w wypadku nagłych wypadków
ewentualna nadwyżka zostanie rozdysponowana na pomiędzy uczestników zlotu w stopniu proporcjonalnym do ich wpłaty, bądź przeznaczona na wspólnie ustalone cele. wszystkie kwity i paragony są gromadzone przeze mnie i możliwe do udostępnienia w każdej chwili
system płatności za zlot:
1. wpłata pomiędzy 11 kwietnia - 1 maja - 90 złotych/osoba za całość pobytu; 20 złotych/osoba/jeden dzień na zlocie
2. wpłata pomiędzy 2 maja - 15 czerwca - 100 złotych/osoba; 25 złotych/osoba/ jeden dzień na zlocie;
3. wpłata pomiędzy 16 czerwca - 10 lipca - 110 złotych/osoba; 30 złotych/osoba/jeden dzień na zlocie.
dane do przelewu:
Tomasz Miecznikowski
ul Wólczyńska 304A
01-919 Warszawa
49 1140 2004 0000 3202 7153 1483 mBank
tytuł przelewu - F#5 NICK CZAS OBECNOŚCI, czyli na przykład F#5 DZIAT 13-17
AKTUALNA LISTA OBECNOŚCI NA ZLOCIEMati - całość
MaarioS - całość
Koks - całość
Sogetsu - całosć
dafczynsky - całość
Gargi - całość
MWK - całość
Lio - całość
Endru - całość
Ignus - całość
Nielogiczny i Klaudia - całość
spazz4 - całość
dziat - całość
retRoben - całość
Duobix - całość
Wodzu - całość
machbed - całość
Ryan - całość
Helper - całość
Dred - całość
Vinyl - całość
Robi - całość
Matioz - całość
1990in1 - dwa dni
Zitz - dwa dni
Borsuk - dwa dni
Krisuroku - 13 - 15 lipca
TWIN - pobyt na weekend
nieobecnynowa_era - 13 - 14 lipca
zelas - 3 dni
żuro - 3 dni
kwiatek - godzinowy orbitator
zebrane pieniądze - 2852 zł / potrzebne pieniądze - 2400 zł
planujemy także wydanie okolicznościowych koszulek i innych gadżetów. o tym w stosownym temacie
http://www.forum.emunes.pl/index.php?topic=4261.0i jeszcze coś ode mnie na koniec. w tym momencie, tj. 11 kwietnia naliczyłem 17 osób pewnych swojej obecności na zlocie. są to stali bywalcy, tych młodszych stażem chciałbym zapoznać z jeszcze jedną zasadą zlotu - jako że jest to impreza w wąskim gronie, mimo wszystko nigdy nie jest do końca pewne to, ile osób się pojawi. a ilość osób = wpłaty, którymi mam pokryć zobowiązania podpisane na moje nazwisko. powyższy system płatności nie jest idealny, ponieważ gdyby miał takim być, musiałbym już teraz mieć pełną listę obecnych, która nie mogłaby się zmniejszyć, a jedynie zwiększyć. jest to dosyć elastyczne względem uczestnika - i zdecydowałem się te formę utrzymać. niemniej wpłaty od wspomnianych 17 osób nie pokryją 100% finansowego zapotrzebowania na koszty organizacyjne. mam nadzieję że dojdzie parę niepewnych osób, ale nie chciałbym aby ktokolwiek był zaskoczony jeśli nas będzie mniej (mnie na przykład wtedy serce się pokroi, wypadnie z klatki piersiowej na podłogę i zacznie krwawić na czarno) niż wymagane minimum stanowiące około 25 osób które swoimi wpłatami muszą pokryć koszty organizacyjne.
ukrucając, z racji na powyższy mocno nieokreślony stan rzeczy względem frekwencji, zrzuta na zlocie celem pokrycia reszty zobowiązań może być grana. ale będę optymalizował koszty aby były jak najmniejsze, co nie zmienia faktu że
organizacja całego zlotu to rzecz wspólna - ja jako główny organizator jestem tylko narzędziem. w Waszych rękach jest najwięcej moi drodzy!