Kwietnia 25, 2024, 10:47:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepaście w grach...  (Przeczytany 2888 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« : Maja 05, 2013, 21:04:01 »

Skoro był już w tym dziale temat o odpychaniu po dotknieciu wroga to pomyślałem, czemu nie założyć topiku o przepaściach??
Przepaście jak wszystkim wiadomo występują w wielu grach. W jednych są banalna przeszkodą, w innych zaś wprawiają gracza w poważne zakłopotanie i stany przedzawałowe.



Jakie są wasze opinie na temat przepaści w poszczególnych grach, lubicie je czy może nienawidzicie?? Jakie są wasze ulubione śmierci w przepaściach (pod względem muzyki i animacji bohatera a nie samego faktu śmierci)?? No i jakie znacie gry, w których można w miarę bezpiecznie wydostać się z przepaści??

Zapisane

Kto
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 156



« Odpowiedz #1 : Maja 05, 2013, 22:18:29 »

hAHAHA. Gruby temat.  laugh

 Już mi się podoba.  naughty

Przepaście w grach. Kto pamięta magiczną przepaść z tourtles 1 xd



Hahaha  laugh


[spoiler]
dziesiątki prób i chodzenia w kółko przez całą planszę XD Rozwiązaniem było po prostu przejść bez skakania. Zmarnowałem na to dziadostwo wieeele czasu. [spoiler]





« Ostatnia zmiana: Maja 05, 2013, 22:21:05 wysłane przez Kto » Zapisane

Rządzę tym całym burdelem.
Pegasus Master, Pikselowy Wariat, Smakosz
Pikselowy Bohater, Kto, Heniek, Cock Bastard

Kto Pegasusa nie szanuje i niech się pałuje.
mtmt
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 88



« Odpowiedz #2 : Maja 05, 2013, 23:27:27 »

W Snake Rattle'n'Roll na samym szczycie to jest najbardziej hardcorowa przepaść Smile
Nie dość, że jest ślisko, to jeszcze co chwila nas wywala o kilka kroków do przodu...

Dla noob'ów, którzy nie grają na codzień w gry, na pewno będzie to początek 4-2 w Super Mario Cheesy hahaha
Zapisane
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #3 : Maja 15, 2013, 20:42:25 »

Well.. co by troszkę rozruszać temat (kufa, czemu nic nie piszeta??!!) dodam że najbardziej przerażały mnie przepaście w Code America, szczególnie w etapach tuż przed samym passwordem. Gra odznaczała się wysoką śmiertelnością i niewielką liczbą żyć bohatera. Przeskakiwaniu każdej przepaści towarzyszyło szybsze bicie serca i myśli: "ani k**wa skuś.."
Z moich ulubionych przepaści to były chyba te z Joe & Mac. Po wpadnięciu do przepaści jaskiniowiec wyskakiwał z niej tracąc tylko kilkanaście kresek życia po czym mógł kontynuować wedrówkę dalej..

Zapisane

Kto
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 156



« Odpowiedz #4 : Maja 15, 2013, 23:50:06 »

Nie piszą, bo cienkie bolki i się nie znają.   crazy

Z ulubionych to plansza wodospad z Street Fighter 2010, w której się zasuwa po spływającym piaskowym wodospadzie, oraz podobna z Bucky O Harre spadanie wzdłuż wodospadów z łapaniem bonusideł z dużą prędkością.
Zapisane

Rządzę tym całym burdelem.
Pegasus Master, Pikselowy Wariat, Smakosz
Pikselowy Bohater, Kto, Heniek, Cock Bastard

Kto Pegasusa nie szanuje i niech się pałuje.
Buu
Fan klapków firmy Kubota
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 82



« Odpowiedz #5 : Czerwca 09, 2013, 18:04:38 »

Dziury i przepaście w Roller Games czyli Dj.Boy bywały irytujące. Tym bardziej gdy wybierałem silnego ale nieruchawego i powolnego niebieskiego grubasa. Jazda autostradą to była prawdziwa udręka, minimalny błąd w rozpędzie i po życiu.
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #6 : Czerwca 09, 2013, 19:40:58 »

Gry platformowe mają to do siebie, że... stawiają na elementy platformowe co przekłada się właśnie na m.in "przepaście".
I bez kozery powiem, że to żaden dla mnie problem - o ile jest porządna fizyka i w miarę przemyślany lv design. Inaczej klnę na błędy gry. Przykład z żółwiem wyżej jest właśnie przykładem jak to można spieprzyć. Wink
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
1990in1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 309


Gut


« Odpowiedz #7 : Czerwca 09, 2013, 23:46:53 »

Pieprzone dziursko w Mario jedynce, kiedy trzeba było się rozpędzić, trafić na mały cypelek i przeskoczyć drugie tyle. Z tego co pamiętam musiałem pamiętać gdzie to będzie i przeskoczyć za pierwszym podejściem, bo w przypadku porażki odradzało się w mało wygodnym miejscu do rozpędu. Ostatni zamek nie jest tak trudny jak to ścierwo..
Zapisane

"Znaczy kolego rozumiem, że ty sobie tutaj żarty robisz, prawda?" S.King
damiano4444-92
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 26


« Odpowiedz #8 : Czerwca 10, 2013, 15:24:32 »

Pieprzone dziursko w Mario jedynce, kiedy trzeba było się rozpędzić, trafić na mały cypelek i przeskoczyć drugie tyle. Z tego co pamiętam musiałem pamiętać gdzie to będzie i przeskoczyć za pierwszym podejściem, bo w przypadku porażki odradzało się w mało wygodnym miejscu do rozpędu. Ostatni zamek nie jest tak trudny jak to ścierwo..

O tak, jako dziecko miałem ogromne problemy z przejściem tego miejsca.
Ta sławna dziura w świecie 8-1, za miejscem, w którym można zebrać Gwiazdkę...
http://www.vgmaps.com/Atlas/NES/SuperMarioBros-World8-1.png
Zapisane
yojc
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 296



« Odpowiedz #9 : Czerwca 14, 2013, 09:01:46 »



Co prawda teraz nie mam już z tym skokiem problemów, ale jak byłem mały to zawsze w tym miejscu ginąłem i traciłem spread guna. FFFFFFFFFF :E

//edit: coś obrazek czasem nie działa, ale w każdym razie chodzi o ostatnią przepaść w ostatnim levelu Contry.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2013, 16:36:24 wysłane przez yojo2 » Zapisane


1990in1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 309


Gut


« Odpowiedz #10 : Czerwca 04, 2014, 14:54:43 »

Dziś zmagam się z ninja gaiden / ryukenden i przepaść z 5-3 wyciska łzy lepiej niż Lassie wróć. Pomijając fakt że ta gra to całkiem dobry generator niesamowitych przepaści, to jednak przy tej moja krew zamarzała i wrzała na zmianę...
Zapisane

"Znaczy kolego rozumiem, że ty sobie tutaj żarty robisz, prawda?" S.King
Buu
Fan klapków firmy Kubota
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 82



« Odpowiedz #11 : Października 05, 2014, 12:40:22 »

W BigNose Caveman są ciekawe przepaście. Mocno nieprzewidywalne dlatego że niektóre przepaście zabijają, inne prowadzą do dalszej części poziomu i niektóre prowadzą do bonusowych sklepów gdzie można wyposażyć jaskiniowca w nieśmiertelność, dodatkowe życie czy tam jakiś upgrade broni.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 18 zapytaniami.