Kwiecień 24, 2019, 04:11:52 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podaj±c nazwę użytkownika, hasło i długo¶ć sesji
Aktualno¶ci:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor W±tek: Pistolet W Emulatorach.  (Przeczytany 3516 razy)
0 użytkowników i 1 Go¶ć przegl±da ten w±tek.
Mati
Go¶ć
« : Maj 01, 2006, 21:44:23 »

Słyszałem, że w niektórych emulatorach działa pistolet. Ja używam emulatora Nestopia, i chcę się upewnić czy w nim też jest taka obcja.
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2006, 21:48:14 wysłane przez Mati » Zapisane
piko102
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 18



« Odpowiedz #1 : Czerwiec 29, 2006, 20:59:08 »

Cytuj
Słyszałem, że w niektórych emulatorach działa pistolet. Ja używam emulatora Nestopia, i chcę się upewnić czy w nim też jest taka obcja.
[snapback]5336[/snapback]

Taka opcja jest,pistolet zastępuje mysz. A jeśli chodzi ci o normalny pistolet z nes'a to nie wiem czy to mozliwe aby go podłaczyc pod komputer.
Zapisane

Wybaczcie me niekonwencjonelne zachowanie
lemonek1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 289



WWW
« Odpowiedz #2 : Czerwiec 29, 2006, 21:08:04 »

Podłączenie jest możliwe wystarczy zrobić przejściówkę FC->PC, tylko pytanie czy pistolet będzie kompatybilny z emu ?
Zapisane



piko102
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 18



« Odpowiedz #3 : Czerwiec 29, 2006, 21:13:30 »

A to mnie zaskoczyłeś xD. Jednak myśle że z kompatybilnością będzie mały problem. Ja mam pytanie. Na jakiej zasadzie działą ten pistolet?
Zapisane

Wybaczcie me niekonwencjonelne zachowanie
Mati
Go¶ć
« Odpowiedz #4 : Czerwiec 29, 2006, 21:19:32 »

Chodziło mi o pistolet dziający przez emu. No właśnie. Nie wiem dla czego, ale mi pistolet nie działa na myszce. Chciałem sobie do kaczek po strzelać, to nie mogłem. Czy coś w tym trzeba ustawiać, żeby działało?
Zapisane
piko102
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 18



« Odpowiedz #5 : Czerwiec 29, 2006, 21:22:48 »

Mnie działało bez żadnych ustawień,chyba ze to nie była Nestopia jestem pewien ze byłą a jesli nie to był to VirtuaNes.
Zapisane

Wybaczcie me niekonwencjonelne zachowanie
stiffer
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 149



WWW
« Odpowiedz #6 : Czerwiec 30, 2006, 17:11:42 »

Wybaczcie offtopa, ale Mati wytlumacz mi. Jestes niewidomy i w jaki sposob strzelasz do kaczek na ekranie? Rozumie, ze byloby to mozliwe, gdyby byl z***y dzwiek przestrzenny, ale z NESowskimi mozliwosciami dzwiekowymi? [pytam, gdyz kiedys na forum pisales, ze mozna pytac o wszystko - zatem czy nie to Smile] Pozdr. Smile
Zapisane
piko102
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 18



« Odpowiedz #7 : Czerwiec 30, 2006, 20:34:08 »

Ej! On jest niewidomy? Nie rób se jaj i nie obrażaj go. Offtop sie robi zamekamy temat xD
Zapisane

Wybaczcie me niekonwencjonelne zachowanie
BOJAN
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 721



« Odpowiedz #8 : Czerwiec 30, 2006, 20:37:14 »

Cytuj
Ej! On jest niewidomy? Nie rób se jaj i nie obrażaj go. Offtop sie robi zamekamy temat xD
[snapback]7613[/snapback]

tak, Mati jest niewidomy.
Zapisane
piko102
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 18



« Odpowiedz #9 : Czerwiec 30, 2006, 20:45:37 »

A to przepraszam. Stracił wzrok po tym jak grał na nesie,biedak,chciaz ma wspomnienia Sad i nic więcej
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2006, 20:46:03 wysłane przez piko102 » Zapisane

Wybaczcie me niekonwencjonelne zachowanie
sobek
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 95



« Odpowiedz #10 : Czerwiec 30, 2006, 20:59:40 »

No właśnie nie do końca. Mati jest niewidomy od urodzenia, więc żadnej gry nie widział.
Zapisane
piko102
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 18



« Odpowiedz #11 : Czerwiec 30, 2006, 21:01:51 »

Ach :( to jak on gra? Przepraszam za offtopic straszny.



/dobra koniec offtopowania, jezeli zalezy ci na tym zeby sie dowiedziec to napisz do niego pw
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2006, 12:23:49 wysłane przez BOJAN » Zapisane

Wybaczcie me niekonwencjonelne zachowanie
andrzejlisek
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 313


« Odpowiedz #12 : Lipiec 06, 2006, 23:07:05 »

Padło pytanie o zasadę działania pistoletu do prawdziwego NESa, wobec tego opiszę, jak działa pistolet do Pegasusa, ale dla NESa będzie dokładnie tak samo.

W momencie oddawania strzału z pistoletu znika ekran gry i pojawiają się na kolejnych klatkach białe pola w miejscach, gdzie gra ma zareagować na działanie pistoletu, np. obszar, w którym jest lecąca kaczka. Jeżeli tych obiektów jest więcej (np. dwie kaczki), to przez dwie kolejne klatki pojawia się biały prostokąt, najpierw w miejscu jednej kaczki, potem w miejscu drugiej.

Aby to dokładnie zobaczyć należy nagrać do komputera obraz video gry w momencie oddawania strzału, potem z tego nagrania video należy usunąć przeplot przez rozdzielenie klatek do pól tak, że otrzymujemy 50 klatek na sekundę. Na stronie 100fps jest dokładnie opisane, jak to zrobić (wszystkie potrzebne do tego programy są darmowe). Potem, np. za pomocą programu VirtualDub oglądamy film klatka po klatce. Zobaczymy  kolejno pojawiające się poszczególne prostokąty.

Pistolet ma jakby wykrywacz światła. Wychwytuje, czy w danym momencie obraz był biały w miejscu oddania strzału. Procesor konsoli odlicza, która klatka po oddaniu strzału była biała (w miejscu oddania strzału). Na podstawie tej informacji można określić, w który obiekt strzelono.

Poprawność działania pistoletu jest uzależniona od odległości od ekranu, jasności i kontrastu telewizora i jasności oświetlenia pokoju.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2006, 23:08:45 wysłane przez andrzejlisek » Zapisane
dafczynsky
Go¶ć
« Odpowiedz #13 : Sierpień 03, 2006, 20:53:53 »

Wielkie dzięki za fachowe wytłumaczenie... ; ) Właśnie ostatnio zastanawiałem się z kumplem jak to działa...
Zapisane
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #14 : Sierpień 05, 2006, 22:22:39 »

kiedyś na GameFAQs, na NES general board była dyskusja o NES Zapperze. ktoś napisał, że gdyby odpiłować końcówkę pistoletu to wtedy zasięg byłby na cały ekran i zamiast pistoletu byłaby bazooka XD.
Zapisane

Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.044 sekund z 18 zapytaniami.