Luty 17, 2019, 08:43:24 *
Witamy, Go¶ć. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podaj±c nazwę użytkownika, hasło i długo¶ć sesji
Aktualno¶ci:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 [2] 3 4 ... 12
  Drukuj  
Autor W±tek: Wasze Kolekcje Gier Na Nes/pegasus - Fotki  (Przeczytany 58922 razy)
0 użytkowników i 1 Go¶ć przegl±da ten w±tek.
venom
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 239



WWW
« Odpowiedz #20 : Czerwiec 18, 2006, 23:59:09 »

Czasami mam chęć zakupić jakieś gry na pegasusa, niestety po chwili rezygnuje, ale miło by było posiadać kolekcyjkę najfajniejszych gierek Smile
Zapisane

Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #21 : Czerwiec 19, 2006, 13:28:02 »

Właśnie to jest ograomna zaleta Pegasus'a : dostępność gier, jak i ich cena. Wielkie hity z których NES jest znany (Contra, SMB) można mieć kosztem 10-15 zł (składak 168 in 1 z allegro, razem z kosztem wpłaty i przesyłką). Znaleźć taką Contre na NESa jest trudno, choć zawsze można ściągać z USA... Za jakieś 10 $ myśle że udałoby sie kupić. Ale dochodzi do tego przesyłka, wysokości nie wiem czy nie wiele mniejszej niż sama gra...
Zapisane
kiter
Wspiera aktywnie
Kapral
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 63


« Odpowiedz #22 : Czerwiec 24, 2006, 00:04:28 »

temat brzmial: Wasze Kolekcje - Fotos
wiec wrzucam foty mojej kolekcji Smile
foty wszystkiego sa w tym topicu: http://www.nesforum.e9.pl/index.php?showtopic=519
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2010, 23:12:39 wysłane przez MWK » Zapisane
Mejs
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 196



« Odpowiedz #23 : Czerwiec 30, 2006, 21:18:52 »

Nie gadajcie głupot. Ja dzisiaj zdobyłem Carta 52 in 1 i co na nim jest?

Mi. : Tank,PAc-Man,Ice Climber,1942, Balloon Fight, Popeye , Galaxian, Galaga, Mappy, Exite Bike (!!), Road Fighter, Trzy Wersje Donkey Konga : Classic (beczki) JR.  i Gorilla,
Bomber-man, Pipeline (mario z A2600), Pindball no i reszta trochęsłabszych tytułów.

Kto narzekał na duże składanki ?  cheesy
Zapisane
dropship
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 275


« Odpowiedz #24 : PaĽdziernik 26, 2006, 15:54:01 »

4 in 1
1. Jurrasic Park
2. Felix The Cat
3. Chip & Dale 2
4. Super Mario Bros. 2

tez mam ta skladanke i jest genialna
to jeden z moich "oryginalnych" cartow Cheesy

potem wrzuce fotki
Zapisane
lejcyn
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 30


« Odpowiedz #25 : Marzec 14, 2007, 19:35:52 »

foty mojej kolekcji, dwa karty pożyczyłem koledze więc nie są zamieszczone na zdjęciach

na fotach 33 karty i pegasus




Zapisane
MaarioS
Go¶ć
« Odpowiedz #26 : Kwiecień 12, 2007, 18:03:30 »

Dobra , jak wcześniej wspomniałem, teraz ja dam fotę swoich gier na pegasa Smile :

I jeszcze 3 gry, których zapomniałem sfotografować Smile :
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2007, 18:48:14 wysłane przez MaarioS » Zapisane
gigi
Go¶ć
« Odpowiedz #27 : Czerwiec 22, 2007, 17:12:18 »

Oto resztki z dawnego zbioru pegasusowego. Wszystkie pochodza z wymian, zamian i takich tam kombinacji. cool



http://img521.imageshack.us/my.php?image=1001406bm7.jpg
http://img460.imageshack.us/my.php?image=1001409ei4.jpg
Mam jeszcze plytki, dev-carty i oklo 150 na NES. Ale to innym razem Tongue
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2007, 17:14:18 wysłane przez gigi » Zapisane
rascal
私はラスカルです。
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 230



WWW
« Odpowiedz #28 : Czerwiec 23, 2007, 15:21:21 »



jest ktos chetny na zamiane ??
moge zamienic skladanki :
999999 in 1
oraz gre : King rabbit 5, sa chetni ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2007, 15:45:12 wysłane przez rascal » Zapisane

Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #29 : Lipiec 09, 2007, 14:05:08 »

Ma duma!
[eee nie daje sie w img wziąć]

Zbiór w tym roku będzie obchodził 3 rok istnienia. Kupa kasy na to poszła. Ale nie żałuje ani złotówki, a bankowo pójdzie jeszcze nie jedna setka na nią. Nie mogę powiedzieć, że nie mam w co pograć, i to mi odpowiada  Tongue . Ogólnie na konsole idzie cały mój hajs, no prawie, bo czasem coś odłożyć na jakieś okazje trzeba (święta, urodziny najbliższych itp.).

Kurka, gigi, masz 150 gier NES? Ja 83. MUSZE BYć LEPRZY!  heh
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2007, 14:05:32 wysłane przez Oldschoolowy dziad » Zapisane
gigi
Go¶ć
« Odpowiedz #30 : Lipiec 09, 2007, 16:53:17 »

Cytuj
Ma duma!
[eee nie daje sie w img wziąć]

Zbiór w tym roku będzie obchodził 3 rok istnienia. Kupa kasy na to poszła. Ale nie żałuje ani złotówki, a bankowo pójdzie jeszcze nie jedna setka na nią. Nie mogę powiedzieć, że nie mam w co pograć, i to mi odpowiada  Tongue . Ogólnie na konsole idzie cały mój hajs, no prawie, bo czasem coś odłożyć na jakieś okazje trzeba (święta, urodziny najbliższych itp.).

Kurka, gigi, masz 150 gier NES? Ja 83. MUSZE BYć LEPRZY!  heh
[snapback]13799[/snapback]


Swietny zestaw milo popatrzec. Smile  Widzisz ja nie jestem kolekcjonerem i nie zbieram dla ilosci(zawsze ktos bedzie mial wiecej). Uwielbiam ten system te gry, dzwiek i klimat 8bitowego Nintendo. Wiem ze sprzetowo nes to zadna rewelacja. Ale to stara konstrukcja zbudowana z dostepnych podzespolow(a nie tworzonych specjalnie dla niej). Moja pierwsza konsola to Elwro Ameprod TVG-10 (pozniej klon Atari 2600) wiec wyobraz sobie szok po odpaleniu SMB na pegasusie. Dobra dosyc tego jesli masz zdublowane tytuly to zrob spis(moze da sie przeprowadzic wymiane) Tongue
 
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #31 : Lipiec 09, 2007, 17:17:53 »

Ani ja kolekcjonerem nie jestem  :wink2: . Choć z treści mojego posta można było wywnioskować że jest odwrotnie. Kolekcjonerów w ogóle nie rozumiem, mam tutaj takiego Konsole_69, mam z nim kontakt. Chw!li mi się jakie to rzeczy zdobywa... Ma np. Turbografx'a z 12 grami od około roku, i co? Świetnie mu służy? Raz włączył by sprawdzić, czy wszystko działa...paranoja...

NES jest moim dzieciństwem i żadna inna konsola nie sprawiła mi takiej radości w życiu jak ten 8bitowiec. Ten specyficzny klimat trzyma mnie przy tych 'pikselozach' i nigdy nie puści. Gdyby nie oferta jaką te 3 lata temu dostałem, to pewnie raczej miałbym niezły zbiór gier na Pegasusa - wszystko, co w mym życiu jest ważniejsze i związane z EMU-NES jest kwestią przypadku x}.
A powtórek w tej chwili praktycznie nie mam, co mam to sprzedaję w zestawie z NESem za jakieś tam nie wielkie pieniądze. Samą przyjemność mi sprawia rozpowszechnianie NESa. A zarobioną kase pakuje wiadomo-w-co  ;] .
Zapisane
Senshu
Wspiera aktywnie
Major
*
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 648


« Odpowiedz #32 : Lipiec 09, 2007, 18:19:23 »

Fajna kolekcja dziad, zazdroszcze Ci Neogeo pocket  heh  moze kiedys dorwe Tongue
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #33 : Lipiec 10, 2007, 00:12:41 »

Dzięki Senshu, daj zdjęcia swoich zbiorów, bo kilka zacnych kąsków posiadasz. Kilka razy lepszych od tego NeoGeo  :wink2: .
I ogólnie, psze państwa, się ośmielcie. Jedno zdjęcie więcej daje od razu kopa śmiałości innym, co by i swój regał reszcie pokazać. Albo nawet zbiór rozlokowany na podłodze, ale fota i tak oczy cieszy  ;] .
Zapisane
koNESer
Go¶ć
« Odpowiedz #34 : Lipiec 10, 2007, 17:43:44 »

Cytuj
Ani ja kolekcjonerem nie jestem
[snapback]13816[/snapback]

Hmm...ja bym to inaczej ujął wobec siebie.Myśle że jestem kolekcjonerem,ale nie jestem zbieraczem.Działa to w ten sposób że nie kupuje konsolowego stuffu po to by mieć,w sensie postawić na półkę,tylko na nim grać.no ale..dosyć filozofowania Tongue


EDIT:kolekcja się stopniowo powiększa Cheesy
Ps:pisze do was jako koNESer pirat heh gdyż miałem drobny wypadek podczas remontu i uszkodziłem oko

Ps2:Dziad równie jak Senshu zazdroszcze ci NeoGeo Pocket....powiedz no co tam do niego masz za giery...wieża gier da NESa robi ogromne wrażenie
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2010, 23:13:44 wysłane przez MWK » Zapisane
Oldschoolowy dziad
Go¶ć
« Odpowiedz #35 : Lipiec 10, 2007, 18:27:12 »

Crush Roller, Puzzle Link, Neo Turf Masters, NeoGeo Cup '98 Plus i 4 crapy z serii casino - Neo Mystery Bonus, Neo Dragon's Wild, Neo Cherry Master Color.
Dumny z konsoli jestem, bo mam od nowości z wszystkimi papierami. Tak samo gry  Tongue.

Czekam na zdjęcia innych ._. .

Zapisane
żuro
Go¶ć
« Odpowiedz #36 : Lipiec 10, 2007, 19:57:04 »

Kopsnę zdjęcie mojej skromnej kolekcji jak skończę Max Pegasus Room.... a to jeszcze potrwa jakieś 2-3 tygodnie.
Zapisane
Mejs
Chor±ży
***
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 196



« Odpowiedz #37 : Lipiec 12, 2007, 12:03:19 »

koNESer wielkie gratulacje za posiadanie Vectrexa, konsolowy diament.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 1083



« Odpowiedz #38 : Lipiec 15, 2007, 12:05:03 »

Skoro inni pokazują to czemu i ja miałbym się wstydzić  Tongue
jest tego 129 sztuk (każda inna) spis mogę podać jeśli ktoś zechce,sorki za słabe zdjęcie na razie innego aparatu nie miałem. Kolekcja stale rośnie !


edit:: fotosik srosik i fotka sczezła...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2010, 23:08:40 wysłane przez MWK » Zapisane

dropship
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomo¶ci: 275


« Odpowiedz #39 : Lipiec 15, 2007, 14:05:36 »

Cytuj
Skoro inni pokazują to czemu i ja miałbym się wstydzić  Tongue
jest tego 129 sztuk (każda inna) spis mogę podać jeśli ktoś zechce,sorki za słabe zdjęcie na razie innego aparatu nie miałem. Kolekcja stale rośnie !


[snapback]14059[/snapback]

podaj spis, bo na zdjeciu niewiele widac Smile
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 12
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.075 sekund z 18 zapytaniami.