Marca 28, 2024, 16:55:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: ALIEN 3 (NES) HACK, KTORY WYŁĄCZY CZAS Z GRY POTRZEBNY  (Przeczytany 3869 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Heniek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 15


« : Czerwca 07, 2014, 11:48:32 »

Gra jest zepsuta po prostu. Kamera zakrywa pole przed bohaterką, a czas nakazuje się śpieszyć...Nie da się grac i walimy w ciemno z gnata. Gdyby usunąć ten czas absurdalny alien 3 zmieniłby się w dość genialną grę. Czy jest ktoś w stanie zrobić hack, który jedyne co będzie robił to wyłączy czas z każdej planszy lub jako prosty proces będzie go ciągle ustawiał na dużą wartość, która nie zmaleje ??
Zapisane

Mimo, że do wszystkich świecę pozytywnością, a do wrogów neutralnością  najwyraźniej jestem niewystarczająco idealny.

Są osoby na forach o nes, które są wredne, zazdrosne i podłe niczym prowincjonalna wiejska plotkarka chcące dostosowywać wszystkich do siebie. Jawnie i otwarcie piszę nie toleruję i nie mam zamiaru rozmawiać z trzema osobami z tych for. One dobrze wiedzą o kim piszę. Ponawiam. Nie piszcie do mnie nigdy. Tracicie czas. Nigdy się o niektórych nic nie dowiecie i niektórzy nigdy nie będą chcieli was poznawać. YO
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #1 : Czerwca 07, 2014, 11:50:12 »

Nie szukałeś może po kodach Game Genie czy nie ma tam już takiej funkcji?? Jeżeli jest to wystarczy zwyczajnie kod GG wryć prosto w rom
Zapisane
Heniek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #2 : Czerwca 07, 2014, 12:07:02 »

Znalazłem, ale dodało tylko 2 minuty do pierwszej planszy. Od drugiej znowu hardkor.

Najlepsze co można by było zrobić to wymyślić kod game genie, który sprawi, że zegar będzie cykał w grze 2x wolniej. czyli zmienić zmienną, która odpowiada za upływ sekund w grze tak aby jedna sekunda mijała co dwie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2014, 13:26:46 wysłane przez Heniek » Zapisane

Mimo, że do wszystkich świecę pozytywnością, a do wrogów neutralnością  najwyraźniej jestem niewystarczająco idealny.

Są osoby na forach o nes, które są wredne, zazdrosne i podłe niczym prowincjonalna wiejska plotkarka chcące dostosowywać wszystkich do siebie. Jawnie i otwarcie piszę nie toleruję i nie mam zamiaru rozmawiać z trzema osobami z tych for. One dobrze wiedzą o kim piszę. Ponawiam. Nie piszcie do mnie nigdy. Tracicie czas. Nigdy się o niektórych nic nie dowiecie i niektórzy nigdy nie będą chcieli was poznawać. YO
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #3 : Czerwca 07, 2014, 21:45:46 »

Po co tyle kombinowania?? Akurat jakby tykał 2x wolniej to by nie dało aż tak dużo. Wg mnie najlepiej by było zwiększyć zmienne które przechowują informacje ile jeszcze jest minut i sekund i zwiększyć do 99 albo 255 albo do jakiejś wartości największej jakiej się da Wink . Tylko sam nie będę się dalej wypowiadać i ściemniać jak to zrobić bo dokładnie szczegółowo to na rom-hackingu się niestety nie znam, taki mój pomysł, chociaż tak jak w programowaniu to wydaje mi się, że jeszcze może być dużo innych opcji jak to rozwiązać
Zapisane
alzen
Gość
« Odpowiedz #4 : Czerwca 07, 2014, 22:44:57 »

Najlepiej to usunąć rozkaz zmniejszający "tykanie", najmniej kombinowania jak na moje oko. Albo nauczyć się przechodzić grę na zasadach takich jakie są.
Zapisane
Heniek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #5 : Czerwca 08, 2014, 00:29:11 »

Po co tyle kombinowania?? Akurat jakby tykał 2x wolniej to by nie dało aż tak dużo. Wg mnie najlepiej by było zwiększyć zmienne które przechowują informacje ile jeszcze jest minut i sekund i zwiększyć do 99 albo 255 albo do jakiejś wartości największej jakiej się da Wink . Tylko sam nie będę się dalej wypowiadać i ściemniać jak to zrobić bo dokładnie szczegółowo to na rom-hackingu się niestety nie znam, taki mój pomysł, chociaż tak jak w programowaniu to wydaje mi się, że jeszcze może być dużo innych opcji jak to rozwiązać

Przy cykaniu 2x z 4 minut na etap zrobiło by się 8 minut. To dużo.
Już po czeacie, który zwiększył czas z 4 do 6 minut na 1szej planszy gra zrobiła się przystępniejsza i bardziej motywująca do dalszej gry. Znalazłem cheat na nieskończność czasu ale jednak brakuje tego napięcia.
Zapisane

Mimo, że do wszystkich świecę pozytywnością, a do wrogów neutralnością  najwyraźniej jestem niewystarczająco idealny.

Są osoby na forach o nes, które są wredne, zazdrosne i podłe niczym prowincjonalna wiejska plotkarka chcące dostosowywać wszystkich do siebie. Jawnie i otwarcie piszę nie toleruję i nie mam zamiaru rozmawiać z trzema osobami z tych for. One dobrze wiedzą o kim piszę. Ponawiam. Nie piszcie do mnie nigdy. Tracicie czas. Nigdy się o niektórych nic nie dowiecie i niektórzy nigdy nie będą chcieli was poznawać. YO
SebaSan1981
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2032



WWW
« Odpowiedz #6 : Czerwca 08, 2014, 03:28:32 »

Ooo nie ukrywam że tak jak Heniowi (a my się z Heniem chyba dobrze znamy heh  naughty ) tak i mi przydałby się rom z tą gierką z wyłączonym timerem. Tyle że ja nygus jestem w sprawach programowania/hackowania, ale jakby była możliwość zmodzenia takiego romu to byłbym wdzięczny.
Zapisane

alzen
Gość
« Odpowiedz #7 : Czerwca 08, 2014, 14:53:28 »

Znalazłem cheat na nieskończność czasu ale jednak brakuje tego napięcia.

Czyli raz za dużo napięcia, raz za mało. No comments.

...i mi przydałby się rom z tą gierką z wyłączonym timerem.

No to kolega właśnie powiedział, że znalazł cheat na to Seba Wink. W sieci jest trochę info jak wklepywać kody do romów, dasz radę Smile.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2014, 14:56:37 wysłane przez alzen » Zapisane
Heniek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #8 : Czerwca 08, 2014, 21:35:16 »

Zdobyłem mod w wersji romowej, który zmienia grę. Wyłącza timery, daje dużo żyć, ale żeby przejść planszę trzeba ją wyczyścić ze wszystkich alienów. Powiadają, że lepsze niż oryginał. Kto chce niech pisze na pw
Zapisane

Mimo, że do wszystkich świecę pozytywnością, a do wrogów neutralnością  najwyraźniej jestem niewystarczająco idealny.

Są osoby na forach o nes, które są wredne, zazdrosne i podłe niczym prowincjonalna wiejska plotkarka chcące dostosowywać wszystkich do siebie. Jawnie i otwarcie piszę nie toleruję i nie mam zamiaru rozmawiać z trzema osobami z tych for. One dobrze wiedzą o kim piszę. Ponawiam. Nie piszcie do mnie nigdy. Tracicie czas. Nigdy się o niektórych nic nie dowiecie i niektórzy nigdy nie będą chcieli was poznawać. YO
alzen
Gość
« Odpowiedz #9 : Czerwca 08, 2014, 22:22:14 »

Kto chce niech pisze na pw

A normalnie na sieć wrzucić nie można i się romem po prostu podzielić?
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #10 : Czerwca 08, 2014, 22:55:13 »

Przecież to można samemu w 5min znaleźć i nie wymaga żadnej wiedzy. Grimm chyba taki poradnik kiedyś napisał, gdzieś tu leży.

Opóźnić zegar to więcej roboty bo wymaga haczenia niż sprawić aby przestał odliczać.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2014, 22:56:54 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Heniek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #11 : Czerwca 09, 2014, 16:45:44 »

Kto chce niech pisze na pw

A normalnie na sieć wrzucić nie można i się romem po prostu podzielić?



Ja się dziele tak jak ktoś ze mną się podzielił. XD Kto chce niech pisze.



@Berion:

Wystarczyłoby dojść do jednej zmiennej, która odpowiada za licznik zegara w grze i zmienić ją na 1/2 co nowa plansza
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2014, 16:47:46 wysłane przez Heniek » Zapisane

Mimo, że do wszystkich świecę pozytywnością, a do wrogów neutralnością  najwyraźniej jestem niewystarczająco idealny.

Są osoby na forach o nes, które są wredne, zazdrosne i podłe niczym prowincjonalna wiejska plotkarka chcące dostosowywać wszystkich do siebie. Jawnie i otwarcie piszę nie toleruję i nie mam zamiaru rozmawiać z trzema osobami z tych for. One dobrze wiedzą o kim piszę. Ponawiam. Nie piszcie do mnie nigdy. Tracicie czas. Nigdy się o niektórych nic nie dowiecie i niektórzy nigdy nie będą chcieli was poznawać. YO
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #12 : Czerwca 09, 2014, 21:22:19 »

Nie odpowiada za to jedna zmienna i nie jest to float, więc nie ma czegoś takiego jak 0.5. ;]
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Heniek
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 15


« Odpowiedz #13 : Czerwca 10, 2014, 09:34:01 »

a mnożenie x2 całej wartości minut  na plansze ?
Zapisane

Mimo, że do wszystkich świecę pozytywnością, a do wrogów neutralnością  najwyraźniej jestem niewystarczająco idealny.

Są osoby na forach o nes, które są wredne, zazdrosne i podłe niczym prowincjonalna wiejska plotkarka chcące dostosowywać wszystkich do siebie. Jawnie i otwarcie piszę nie toleruję i nie mam zamiaru rozmawiać z trzema osobami z tych for. One dobrze wiedzą o kim piszę. Ponawiam. Nie piszcie do mnie nigdy. Tracicie czas. Nigdy się o niektórych nic nie dowiecie i niektórzy nigdy nie będą chcieli was poznawać. YO
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #14 : Czerwca 10, 2014, 20:45:28 »

Nie mnożenie, a zmiana ilości czasu przydzielonego na poziom. To też powinno być proste do zrobienia w samym ram. Ale jeśli na różnych poziomach, są różne czasy to pewnie nie ma "globalnego licznika" tylko dla każdego poziomu osobno, a więc trzeba będzie znaleźć te adresy dla każdego poziomu i ustawić np. na 59:59 (pewnie pierwsza piątka nie byłaby wyświetlana, nie wykluczone że powyżej 9.59 się zawiesi/zglitchuje). Niewykluczone, że nawet w samym rom-ie lecąc hex edytorem można to znaleźć (pewnie w milisekundach, minut/sekund nie szukaj bo niezwykle rzadko są używane).

http://www.jednostek-miary.info/przelicznik-jednostek.php?typ=czas
http://mh-nexus.de/en/hxd/
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2014, 20:50:07 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 19 zapytaniami.