Marca 29, 2024, 12:03:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: BitBit Jam i Red Moon Games  (Przeczytany 2995 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
1990in1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 309


Gut


« : Czerwca 23, 2014, 23:09:56 »

Drużynowe tworzenie gier na stare konsole w tydzień.
Występują m.in.: dizzy9 i ThatChipJockey!

http://bitbitjam.com
Zapisane

"Znaczy kolego rozumiem, że ty sobie tutaj żarty robisz, prawda?" S.King
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #1 : Czerwca 23, 2014, 23:17:20 »

Hmm bardzo ciekawy news biggrin chętnie zobaczę co uda im się wykombinować biggrin
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Dizzy9
Nadworny programista.
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 351



WWW
« Odpowiedz #2 : Czerwca 23, 2014, 23:23:57 »

Nie występują.
Jockey nawet nie wiedział, formularz rejestracji miał dwie rzeczy źle nazwane
1. "Preferred platform"-odebrałem to jako "konsola preferowana" tą na którą najchętniej bym kodował. Jak się okazało, to pole oznaczało że gra musi być na tą konsolę, nie inną...a ja przygotowałem właśnie nie NESowy.
2. I jakieś pole które zrozumiałem jako "osoba z którą współpracowałem najwięcej wcześniej" Z braku laku napisałem Jockey.

Organizatorzy stwierdzili że sprawdzanie 32 paczek z grami to za dużo i nie będą marnować swojego cennego czasu, więc postawili bota który przyjmował paczki. Nie poprawna paczka? Trudno, zostaje odrzucona. Co było nie poprawne w mojej? Nie wiem, pisałem do adminów, brak odpowiedzi. Domyślam się że zła platforma gry (tym razem nie NES) Frustracja? Duża. Koniec, idę spać.
Zapisane

alzen
Gość
« Odpowiedz #3 : Czerwca 23, 2014, 23:56:00 »

Nie no jasne, występują bo jak ktoś umie kodować to raz go do projektu..., sorry ale wkurza mnie takie podejście. O ile wiem to D9 ma nad czym pracować i są to na tyle interesujące projekty, że żadne tego typu konkursiwa raczej nie mają podobnego priorytetu.

Do tego, jeśli jeszcze ktoś tego nie zauważył - nasz forumowy kolega, ma na tyle silną pozycję na polskiej(i nie tylko) scenie NES, że gówniażeria w stylu "gra w tydzień" albo "gra w godzinę" raczej nie zyskają moim zdaniem u niego wysokiego priorytetu.

Osobiście zdecydowanie pochwalam takie nastawienie, jest to osoba na tyle kumata że może śmiało brać u dział w projektach pchających scenę naprzód zamiast na szybko klepać pokazówki na tą czy inną okazję.

A co do nastawienia adminów, z tego co mówił D9 - szkoda słów.
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Gość
« Odpowiedz #4 : Czerwca 28, 2014, 21:18:29 »

szkoda że tak to wyszło, ale fajnie że działałeś w temacie Dizzy9 - podoba mi się że takie contesty są na scenie, bo to zawsze dodaje jej świeżego oddechu. i w takich contestach właśnie niejeden oryginalny koncept został wypracowany - presja czasu dodaje temu wszystkiemu magii dedlajnu Smile
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 18 zapytaniami.