Marca 28, 2024, 15:09:15 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Drukuj  
Autor Wątek: Electro Body 2: The Lost Project - nasz projekt na The Jam!  (Przeczytany 46136 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Verteks
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 78


« Odpowiedz #40 : Września 17, 2014, 08:27:40 »

Verteks pisałeś mi ze już masz przydzielone zadanie - a do prostych efekty dźwiękowe nie należą i dlatego nie chciałem Ci narzucać następnego "garba" Wink, jesli jednak masz na tyle sił daj znać a zaraz Ci coś nowego znajdziemy
OK rozumiem, podeślę w najbliższym czasie to, co już zrobiłem.
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #41 : Września 17, 2014, 18:44:44 »

Panowie muzycy, jajko9 skutecznie zmodyfikował silnik i możemy już implementować efekty dźwiękowe - jednak z ograniczeniami, oto one

-Jeden plik ftm, każdy efekt na osobnej pozycji w wewnętrznej liście piosenek

-Tylko Square 1

-Sweep nie działa

-Każdy efekt dźwiękowy zakończony C00 i wyciszony na koniec

-Indywidualny efekt dzwiękowy nie może być większy niż 255 bajtów. (To oznacza około...10 "lini" w famitrackerze. Linie puste są naliczane jako mniej niż takie pełne..)
Zapisane

Banan
Gość
« Odpowiedz #42 : Września 17, 2014, 21:42:43 »

muszę powiedzieć, że niestety nie będę mógł Wam pomóc w projekcie bezpośrednio (żebyście wiedzieli, ile ja teraz rzeczy mam na głowie i ile muszę załatwiać...), głównie z tego powodu że tydzień temu dowiedziałem się, że będę studiował XD

zatem oficjalnie mogę powiedzieć, że macie na forum świeżo upieczonego studenta pierwszego roku filologii japońskiej. XDDDDD polska translacja Lagrange Point [prędzej od angielskiego tłumaczenia] vel Half Life 3 confirmed

w związku z tym byłem dzisiaj oglądać potencjalne meliny, w których ugoszczę obecnie ciężko pracujących nad projektem. i powiem tak: będę mógł przenoclegować max. 5 osób, może nawet 6, w najgorszym wypadku szósta osoba będzie spała na klatce schodowej. współlokatorzy w większości całkowicie rozumieją, że pod koniec października przybędzie tutaj banda najlepszych graczy w pegazus w Polszy i ponoć podobne zloty dziwaków z assburgerami już mieli. więc na lajcie. :3

to tyle ode mnie, odmeldowuję się i jestem z Wami sercem i duchem. :3
« Ostatnia zmiana: Września 17, 2014, 21:48:40 wysłane przez Dred » Zapisane
Dizzy9
Nadworny programista.
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 351



WWW
« Odpowiedz #43 : Września 19, 2014, 23:14:05 »

Glitch który powstał w czasie tworzenia, i który wygląda zabawnie. Niestety już naprawiony Sad
Grafika tła zrobiona przez Krisu, więc w końcu mogę czymś zarzucić :>
Panie i Panowie, Electrobody: Jetpack edition :}
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=H7H5om1-U48" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=H7H5om1-U48</a>

Linia tilesów na samej górze jest niewidoczna w emulatorach (przynajmniej w NTSC, ale pod niego właśnie robimy...)
Te "śmieci" na dole to miejsce na status bar.
Muzyka sie resetuje między ekranami, się poprawi.
Zapisane

spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #44 : Września 21, 2014, 10:09:55 »

Na chwile obecną mamy już kolejne postępy
- dochodzą nowe grafiki
- gotowe efekty dźwiękowe
- fabuła jest praktycznie zapięta
- muzyka cały czas się rozwija

Czego jeszcze nie mamy
- więcej czasu ! ( i mieć nie będziemy  chess )
- potrzebne poziomy
- potrzebny doping dla wszystkich zaangażowanych w projekt !
Zapisane

Duobix
EnJoyPadoZaurus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 460



« Odpowiedz #45 : Września 21, 2014, 14:41:50 »

Poziomy możemy jakoś szybko naklepać? Zrobić w czymś?
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #46 : Września 21, 2014, 16:25:16 »

na razie nie ma gotowego edytora,  sam maluje w paincie lub w zeszycie w kratkę, potem składam poszczególne ekrany w poziom jak tu

https://www.dropbox.com/s/cqesaiksw29dibh/lewel%20%C5%82one.pdf?dl=0

Kilka zasad:
-jeden ekran składa się z kafli w układzie 16 w szerokości i 11 w wysokości
-jeden poziom ma maksymalnie 256 pokoi czyli wysokość*szerokość nie może wynieść więcej niż 256 (licząc puste pokoje)
-nasz hiero potrafi skakać na dwa kafle w przód i dwa w górę
 Tyle co pamiętam z głowy, resztę podpowie Dizzy9 jak się zjawi


NADAL potrzebujemy pomocy przy konwersji grafik z oryginału, dzięki Krisuroku mamy już część, Marcin bandyta jak na razie nabrał wody w usta i udaje że go nie ma  crazy
Zapisane

Dizzy9
Nadworny programista.
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 351



WWW
« Odpowiedz #47 : Września 21, 2014, 22:20:50 »

-max 15 obiektów jednocześnie na jeden pokój. Czyli wrogowie, bateria, chipy itp.
Zapisane

Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #48 : Września 21, 2014, 23:13:44 »

Jest już scenariusz, dostałem zasady coś tam poszkicować poszkicuję Wink Rezultaty dam jak najszybciej, bylem w zlej sytuacji jak na razie :/
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #49 : Września 23, 2014, 19:10:48 »

Zatem edytor poniżej :

https://www.dropbox.com/s/ewm4q9eaqnbcr4s/MapED.rar?dl=0

obsługa jest intuicyjna, żeby niepotrzebnie się nie rozpisywać zacytuje Dizzyego:

Cytuj
ściągnij i otwórz exe, potem otwórz projekt "Lev1.prj" EB będzie miało dwa zestawy. po lewej na dole masz okienko z nazwami plików,żeby przełączyć się na zestaw 2, trzeba wszystkie pliki kliknąć, każdy zmienia co innego zestawy, palety, grafikę. Nie można używać różnych  elementów z różnych zestawów możesz tworzyć własne palety, nie przypisałem atrybutów w zestawie 2, więc prawie wszystko jest tam niebieskie, przypisać można dowolne, żeby dodać nową mapę wchodzisz w File->New->New map. Rozmiary to 1x1
jak już utworzysz mapę, to sobie klikasz na MT (klocki na dole) i rysujesz nimi po mapie, jak skończysz edytować poziom to nie zapomnij wcisnąć CTRL+S żeby zapisać plik. Jak zapiszesz plik to potem z menu też musisz wybrać Save Project.
Save project jest tylko wymagany przy wychodzeniu z programu, ale lepiej zapisywać po każdej mapie, just in case

W zamieszczonym pliku jest pare fragmentów mojej mapy dla przykładu.
Zapisane

Duobix
EnJoyPadoZaurus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 460



« Odpowiedz #50 : Września 24, 2014, 08:17:06 »

comdlg32.ocx - tego pliku brakowało u mnie na Win8.1u1, trzeba pobrać go gdzieś z sieci i podrzucić w folderze aplikacji jeśli komuś nie bangla. Dobra robota panowie, zabieram się do tworzenia Smile
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #51 : Września 24, 2014, 22:20:24 »

Dzień tworzenia dobiega końca, mamy zamkniętą fabułę  , grafikę, scenariusz, muzyka już prawie skończona i wychodzi to fenomenalnie !


Art by Daf


 Kolejne postępy za nami, jedyne co zostało to dopiąć to co mamy i dodać poziomy których deficyt mamy BARDZO spory.  
« Ostatnia zmiana: Września 24, 2014, 22:39:11 wysłane przez spazz4 » Zapisane

pawgal
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 189


NESomaniac


« Odpowiedz #52 : Września 24, 2014, 22:35:15 »

Ja pomagam w tworzeniu poziomu Smile jutro powinienem skończyć, najpóźniej do 20:00 powinien być gotowy choć myślę, że skończę go wcześniej.
Zapisane

この番組は、ご覧のスポンサーの提供でお送りします。
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #53 : Września 24, 2014, 22:36:23 »

tak trzymaj !



TESTING TRU BETA

« Ostatnia zmiana: Września 24, 2014, 23:51:39 wysłane przez spazz4 » Zapisane

Oldschoolowy dziad
Gość
« Odpowiedz #54 : Września 25, 2014, 09:21:39 »

jakie to jest wygrubaszenie co my odpierdalamy to jak pragnę zdrowia!
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #55 : Września 27, 2014, 15:07:07 »

PANIE I PANOWIE Z DUMĄ OGŁASZAMY IŻ PROJEKT WSZEDŁ W FAZĘ BETA !

Dzięki tytanicznemu wysiłkowi grupy mężnych i nieuległych śmiałków #EMUNES i braci w Pegasus gra tuż przed północą dnia wczorajszego poszła na THE JAM 2014 !

"Jest wiosna zupełnie nieznanego roku. Śmierć niewinnych jest dla elit politycznych tylko skutkiem ubocznym wielkiej gry, ale teraz, kiedy jesteśmy w latach przyszłych, zapanował względny pokój. Jacek po pokonaniu Obcych i skonsumowaniu zemsty za zamordowanie bliskich, powraca w kapsule ratunkowej na Ziemię, gdzie chce w spokoju dotrwać końca swoich dni. Korzystając z postępu bioniki, przywraca sobie dawny wygląd. Przenosi się z aglomeracji do zapadłej dziury, w której ludzi raczej ciężko spotkać. Samotnia - może nie tak głęboka jak podczas tygodni spędzonych w ciasnej kapsule ratunkowej, gdzie jedynym towarzyszem było dudnienie silnika. Dwadzieścia sześć długich dni o smaku metalu w otoczeniu przewodów, które pozwalały się najeść, odessać pot powoli ściekający na czoło, a nawet rozmasować ciało tak, aby nie doprowadzić do zakrzepów krwi spowodowanej odleżynami. Wszystko według patentu Jacka.
Historia ta mogłaby trwać dla nas, w czasach, gdy eugenika jest tylko terminem naukowym. W rzeczywistości w której znajdujemy się w grze, jest ona czymś ponadrealnym, nigdy nie usłyszysz nawet wspólnego wątku z tym słowem. Życie trwa wiecznie - dopóki nie przyjdzie dzień, w którym ktoś ponad układem ludzkim postanowi nim zawładnąć. Ludzie jakkolwiek niedoskonali, na zawsze pozostaną ludźmi, zaś maszyny nawet najdoskonalsze, zawsze pozostaną wytworem ludzkim. Czy aby na pewno...?"


   

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1v0cfgNMfsA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=1v0cfgNMfsA</a>

CREDITS

Główny programista
Łukasz "Dizzy9" Kur

Dyrekcja zespołu
Ryszard "Spazz4" Brzukała
Tomasz "Dziat" Miecznikowski

Scenariusz i projekt fabuły
Ryszard "Spazz4" Brzukała

Realizacja scenariusza i redakcja dialogów
Mikołaj "Vinyl" Książek
Paweł "Daf" Fliegel
Piotr "żur0" Żurek
Ryszard "Spazz4" Brzukała
Tomasz "Dziat" Miecznikowski

Muzyka i aranżacja
Kamil "Chip Jockey" Rybak
Robert "Robi" Janota

Grafika i animacje
Gustaw "1990in1" Dziarski
Krzysztof "Krisuroku" Godowski
Paweł "Daf" Fliegel
Robert "retRoben" Wlodarczyk
Ryszard "Spazz4" Brzukała

Efekty dźwiękowe
Łukasz "Verteks" Wollnikowski

Media
Tomasz "Dziat" Miecznikowski
Projektowanie poziomów
Kamil "Helper" Krawczyk
Paweł "Pawgal" Gałązka
Ryszard "Spazz4" Brzukała

Betatesterzy
Hubert "kwiatek" Orzechowski
Paweł "Daf" Fliegel
Robert "Robi" Janota
Ryszard "Spazz4" Brzukała



Ponieważ gra jest w dalszym ciągu rozwijana nie publikujemy jeszcze źródeł aż do ukończenia wersji finalnej. Łączmy się w Pegasus !

Zapisane

dr00id88
Gość
« Odpowiedz #56 : Września 27, 2014, 16:02:00 »

dobra robota, gratulacje Smile
Zapisane
Oldschoolowy dziad
Gość
« Odpowiedz #57 : Września 27, 2014, 16:34:23 »



a nie było łatwo! cudowna była noc na dobę przed oddaniem projektu, gdy siedziałem z słuchawkami na uszach podłączony bezpośrednio mózgiem do sieci komórkowej, nonstop dzwoniąc i pisząc jednocześnie. skończyło się o trzeciej, następnego dnia postanowiliśmy umoczyć dzióbka z Vinylem dla lepszego trawienia stresu, o 21 znowu na pokład - składać paczkę do wysyłki. w ostatniej chwili - półtorej godziny przed! - okazało się że musimy jeszcze film wrzucić na YT z gameplayu!
betatesty i skład trwały niemal do ostatnich minut. całą paczkę miałem o 23:40 i gdy dorzuciłem złożoną do końca instrukcję o 23:47, szybko zacząłem to wrzucać na forumlarz zgłoszeniowy, który... wyjebało z siedem razy. o 23:51 poczułem że jestem siwy, łyknąłem jeszcze kilka łyków ciepłego od światła monitora rumu białego Bacardi, przez który dwa razy się wyjebałem o NESa na środku pokoju dzwoniąc i paląc fajki. zimny stres zgasiłem znowu tym nagrzanym rumem, też już będąc nagrzany, gdy przyszło osobiste potwierdzenie od The Jam że dostali zgłoszenie.

amok, amok, amok! w amoku pracowaliśmy nad konceptem fabularnym rozwijającym fabułę jedynki, w tym samym amoku, posiłkując się kinematografią i literaturą ówczesną twórcom pierwszej części stworzyliśmy filary fabuły. początkowo aż zbyt głębokie i psychodeliczne, dostosowane do tego, aby gracz jednak nie wylądował w kaftanie bezpieczeństwa, bo to outfit przystający tylko nam, prawdziwym PEGASUS MANIAX.

gdybym kiedyś poznał kobietę, która potrafiłaby dawać mi 1/10 energii do życia jaką od Was otrzymuje każdego dnia, a szczególnie kiedy idziemy na przełaj wysyłając na topowy polski jam grę na Pegasus przecinając wpół konkurencje która skupiła się na pececie i Androidzie, to musiałbym dostać podwyżkę w januszexie internetowym żeby szybko zaciągnąć kredyt i założyć rodzinę. ale tutaj - już ją mam. dziękuję, rodzino EMU-NES za te wszystkie piękne rzeczy które rosną z naszych oświeconych wzajemnie cudownym światłem pasji mózgów!


BONUS
z racji na to, że już za tydzień widzimy się na Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi [, na prędkości wraz z Armory ogarniamy koszulki aby świecić dumą swojego wyznania nie tylko na twarzy, a i na piersi. wzór by Roben:


dostępny w wersji czarnej i białej. zamówienia zbieram do jutra do godziny 18 - najlepiej na priw, przesyłajcie mi rozmiarówę i ilość sztuk. termin jest nieprzesuwalny, bo musimy zdążyć z produkcją do przyszłego piątku, niemniej - na PGA gdzie będziemy prezentować grę też niedługo (pewnie max 2tygodnie) będziemy robić tiszerty.
tiszert 50pln, rozmiarówa Armory:



a dziś... dziś zapowiada się podobnie jak wczoraj na nieoficjalnym choć oficjalnym wlewie WÓDKAZOO


« Ostatnia zmiana: Września 27, 2014, 16:52:47 wysłane przez dziat » Zapisane
retRoben
Gość
« Odpowiedz #58 : Września 28, 2014, 16:35:58 »

dobra robota, gratulacje Smile
Żebyś potem nie pieprzył jakiś śmieci typu "gadamy tylko o browarze w remizie i pegasus na ścianie"
Ja zatem znajdę chwilę czasu to postaram się nauczyć 6502 i zrozumieć jak działa ten procek Cheesy
No i chciałbym pozdrowić naszego Alzena, który mówi że "nic nowego nie robimy".
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #59 : Września 28, 2014, 16:43:31 »

a robimy ?  crazy
Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.043 sekund z 18 zapytaniami.