Kwietnia 23, 2024, 10:52:34 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11
  Drukuj  
Autor Wątek: Electro Body 2: The Lost Project - nasz projekt na The Jam!  (Przeczytany 46779 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #180 : Października 31, 2014, 12:42:48 »

Doubix, tak jak Ci tłumaczyłem na fb, to demo, czasu było mało, ograniczenia spore a tempo ogromne żeby wyrobić się z wersją grywalną na targi co było nie małym osiągnięciem a wręcz czasem myślę cudem. Teraz po PGA mamy sporo doświadczeń i opinii graczy oraz czas na dopracowywanie gry czego wcześniej zrobić się najzwyczajniej nie dało. Aktualnie powstaje edytor ściśle pod EB2 co pozwoli na szlifowanie poziomów i szaty graficznej oraz dogłębne a nie teoretyczne analizowanie map. Cieszy mnie Twoje zdanie jako osoby zajmującej się tematem gamedev na co dzień gdyż każda opinia pomaga nam obrać właściwy kierunek.
Zapisane

Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #181 : Października 31, 2014, 14:41:52 »

Duobix co do przepaści gdzie nie można zginąć.. w edytorze miałem możliwość robienia tła, nie dostałem żadnych elementów dalszych. Był tylko szkic mapy, na której nic tam nie zaznaczyłem, mój mały błąd w pośpiechu naprawi się i doda się coś tam Wink
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Nielogiczny
Gość
« Odpowiedz #182 : Października 31, 2014, 23:06:57 »

Ryśku wprowadzenie gry na Desurę nie trwa 2 lata gwoli ścisłości. I jeśli byłby poważny zamiar zarobienia na niej to uda się to tylko w kluczach z globalnym zasięgiem. Widzę jednak, że na siłę chcesz ją jakkolwiek sam rozprowadzić tylko do tró fanów. Okay, nie nalegam ale po prostu szkoda  Smile
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #183 : Października 31, 2014, 23:27:35 »

Nie chce powierzać rozprowadzania Tobie bo nie wiem czy wyłapałeś subtelną aluzję że - dwa lata czekamy na relacje z F4 nie mówiąc już o innych rzeczach których się deklarowałeś i jeżeli tak samo miała by wyglądać dystrybucja gry za Twoim pośrednictwem to chyba kpisz. Gry nie mamy jeszcze gotowej i decyzja jak i gdzie zapadnie jak ją ukończymy i owszem zależy mi na tym abyśmy to sami wypuścili a nie dali firmie trzeciej.
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2014, 23:30:23 wysłane przez spazz4 » Zapisane

Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #184 : Listopada 01, 2014, 07:47:20 »

Najlepiej to by było, by po jej ukończeniu porozmawiać o wszystkim w sprawie projektu na spokojnie i wszystko samo się wyjaśni Wink

Proszę tylko o jedno.. O wywiązywanie się z tego, a nie żeby tak na przykład angielska sekcja forum Rayana latała nadal jako pomysł - ostatni post w temacie z jego pomysłem  pochodzi z sierpnia i nadal nic w temacie...

Pozdrawiam Helpix
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #185 : Listopada 01, 2014, 10:28:39 »

Cytuj
angielska sekcja forum Rayana latała nadal jako pomysł

A nie jest tak dlatego że nikt jej nie potrzebował i nie ma komu jej prowadzić ?
Zapisane

Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 2173


Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.


« Odpowiedz #186 : Listopada 01, 2014, 10:53:55 »

Moim skromnym zdaniem nie ma potrzeby ani sensu wydawać gry w formie cyfrowej, przynajmniej na początku.

Ale ja nie o tym. Przyszło mi do głowy jak uczynić EB2 bardziej atrakcyjnym wizualnie. Co powiecie na multiple planes takie jak w Metal Storm? Wystarczyłaby jedna dodatkowa warstwa tła, żeby gra wyglądała lepiej. W Metal Storm zastosowano przy tym ciekawy patent. W niektórych etapach gra wyglądała jakby miała trzy warstwy a w rzeczywistości tilesy jednej warstwy są animowane kiedy postać gracza jest w ruchu.
Zapisane

Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #187 : Listopada 01, 2014, 10:59:11 »

Marka Electro Body należy do Epic, marka Robocop (do którego bohater jest bardzo podobny) też do kogoś należy. Nie dacie rady tego wydać pod takim tytułem i z tą postacią. IMHO. ;] Zbyt ryzykowne.
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #188 : Listopada 01, 2014, 12:53:49 »

Nie mniej jakoś wydano kolekcjonerkę w tym roku - zatem kwestia dogadania. A wersja PC ? To już nie to samo, nie ten klimat i jak na PC gra będzie bardzo spartańska - trzeba by ją pisać od nowa w aktualnych klimatach. Sama kwestia praw do nazwy i dalszej dystrybucji też jest interesująca gdyż uczestnicy TheJam w regulaminie mają jasno określone iż zachowują prawa do swojego tworu a zwycięzca grę wyda i tu pytanie - czy i on musi zmienić nazwę ?
Zapisane

Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #189 : Listopada 01, 2014, 21:18:03 »

Nie wiem o co chodzi z tym The Jam-em bo jeszcze nie czytałem, ;d ale prawa do marki ma Epic. Jeśli chcecie komercyjnie wydać grę to muszą wam to licencjonować. Inaczej mogą być kłopoty, EB to nie abandonware.
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #190 : Listopada 01, 2014, 22:09:40 »

Całkowicie się z Tobą zgadzam, nikt nie bedzie podważał praw Epic do gry zresztą prawnie nie ma czegoś takiego jak abandomware Wink . Samo EB jest dostępne za free na podstawie CC ( wybacz ale nie pamiętam którego wariantu ).
Zapisane

mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #191 : Listopada 01, 2014, 22:20:21 »

Berion, jeżeli nawet nic z tego nie wyjdzie (odpukać) to i tak wydamy... w postaci prawdziwego, staroszkolnego pirata do Pegasusa ;-)
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #192 : Listopada 01, 2014, 22:30:38 »

Wg. tego: http://www.mobygames.com/game/electroman. Deweloper udostępnił na licencji:
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.5/pl/

Czyli z tego pewnie wniosek, że Epic nie miał praw do marki bo inaczej xLand Games mieliby kłopoty. W sumie to inne czasy były, dzisiaj prawie nikt nie wyda gry bez przenosin praw do wydawcy.

No dobra, nie ważne. Burza w szklance wody. ^^"
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Duobix
EnJoyPadoZaurus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 460



« Odpowiedz #193 : Listopada 06, 2014, 00:18:50 »

Odpaliłem dziś EB na PALowym NESie z EverDrive, jako czysty eksperyment. Chodzi ładnie,
rzecz jasna troszeń wolno, muzyka trochę rozjechana i pewnie jeszcze parę innych bugów się znajdzie.
W mojej ocenie to nie jest ważne. Najważniejsze jest to że potwierdza to tylko, że gierka to kawał solidnej roboty Smile
Zapisane
ThatChipJockey
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 26


2A03 Amateur


WWW
« Odpowiedz #194 : Listopada 11, 2014, 15:29:38 »

A cóż to takiego się na kanale pojawiło?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=5qOqGYgtLys" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=5qOqGYgtLys</a>
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #195 : Listopada 11, 2014, 16:58:59 »

Bardzo fajnie zmontowane Smile
Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #196 : Listopada 12, 2014, 22:10:36 »

Dzięki Chip Jockey za to filmidło, bardzo dobry montaż, zgadzam się. retRoben, jak ty fantastycznie opanowałeś te ruchy nogami... Same nogi!
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #197 : Listopada 26, 2014, 11:43:44 »

To teraz moze nastepna gra Rick Dangerous: The Third Act ? Wink
Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #198 : Listopada 26, 2014, 15:01:00 »

Pojawił się jakiś postęp przez ostatni miesiąc, czy na razie pauza?
Zapisane
spazz4
Administrator
Major
******
Offline Offline

Wiadomości: 1083



« Odpowiedz #199 : Listopada 26, 2014, 18:13:58 »

Cały czas prace trwają nad kombajnem do edycji poziomów i grafik. Stay tuned !
Zapisane

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.052 sekund z 19 zapytaniami.