spazz4
|
|
« Odpowiedz #180 : Października 31, 2014, 12:42:48 » |
|
Doubix, tak jak Ci tłumaczyłem na fb, to demo, czasu było mało, ograniczenia spore a tempo ogromne żeby wyrobić się z wersją grywalną na targi co było nie małym osiągnięciem a wręcz czasem myślę cudem. Teraz po PGA mamy sporo doświadczeń i opinii graczy oraz czas na dopracowywanie gry czego wcześniej zrobić się najzwyczajniej nie dało. Aktualnie powstaje edytor ściśle pod EB2 co pozwoli na szlifowanie poziomów i szaty graficznej oraz dogłębne a nie teoretyczne analizowanie map. Cieszy mnie Twoje zdanie jako osoby zajmującej się tematem gamedev na co dzień gdyż każda opinia pomaga nam obrać właściwy kierunek.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
Offline
Wiadomości: 264
Zwany również jako Pomocznik xD
|
|
« Odpowiedz #181 : Października 31, 2014, 14:41:52 » |
|
Duobix co do przepaści gdzie nie można zginąć.. w edytorze miałem możliwość robienia tła, nie dostałem żadnych elementów dalszych. Był tylko szkic mapy, na której nic tam nie zaznaczyłem, mój mały błąd w pośpiechu naprawi się i doda się coś tam
|
|
|
Zapisane
|
Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich
|
|
|
Nielogiczny
Gość
|
|
« Odpowiedz #182 : Października 31, 2014, 23:06:57 » |
|
Ryśku wprowadzenie gry na Desurę nie trwa 2 lata gwoli ścisłości. I jeśli byłby poważny zamiar zarobienia na niej to uda się to tylko w kluczach z globalnym zasięgiem. Widzę jednak, że na siłę chcesz ją jakkolwiek sam rozprowadzić tylko do tró fanów. Okay, nie nalegam ale po prostu szkoda
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
spazz4
|
|
« Odpowiedz #183 : Października 31, 2014, 23:27:35 » |
|
Nie chce powierzać rozprowadzania Tobie bo nie wiem czy wyłapałeś subtelną aluzję że - dwa lata czekamy na relacje z F4 nie mówiąc już o innych rzeczach których się deklarowałeś i jeżeli tak samo miała by wyglądać dystrybucja gry za Twoim pośrednictwem to chyba kpisz. Gry nie mamy jeszcze gotowej i decyzja jak i gdzie zapadnie jak ją ukończymy i owszem zależy mi na tym abyśmy to sami wypuścili a nie dali firmie trzeciej.
|
|
« Ostatnia zmiana: Października 31, 2014, 23:30:23 wysłane przez spazz4 »
|
Zapisane
|
|
|
|
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
Offline
Wiadomości: 264
Zwany również jako Pomocznik xD
|
|
« Odpowiedz #184 : Listopada 01, 2014, 07:47:20 » |
|
Najlepiej to by było, by po jej ukończeniu porozmawiać o wszystkim w sprawie projektu na spokojnie i wszystko samo się wyjaśni Proszę tylko o jedno.. O wywiązywanie się z tego, a nie żeby tak na przykład angielska sekcja forum Rayana latała nadal jako pomysł - ostatni post w temacie z jego pomysłem pochodzi z sierpnia i nadal nic w temacie... Pozdrawiam Helpix
|
|
|
Zapisane
|
Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich
|
|
|
spazz4
|
|
« Odpowiedz #185 : Listopada 01, 2014, 10:28:39 » |
|
angielska sekcja forum Rayana latała nadal jako pomysł A nie jest tak dlatego że nikt jej nie potrzebował i nie ma komu jej prowadzić ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Sogetsu
Crazy Hero from the Shakespeare Fridge
Major
Offline
Wiadomości: 2173
Don't stand in my way... I'm aiming for the stars.
|
|
« Odpowiedz #186 : Listopada 01, 2014, 10:53:55 » |
|
Moim skromnym zdaniem nie ma potrzeby ani sensu wydawać gry w formie cyfrowej, przynajmniej na początku.
Ale ja nie o tym. Przyszło mi do głowy jak uczynić EB2 bardziej atrakcyjnym wizualnie. Co powiecie na multiple planes takie jak w Metal Storm? Wystarczyłaby jedna dodatkowa warstwa tła, żeby gra wyglądała lepiej. W Metal Storm zastosowano przy tym ciekawy patent. W niektórych etapach gra wyglądała jakby miała trzy warstwy a w rzeczywistości tilesy jednej warstwy są animowane kiedy postać gracza jest w ruchu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Berion
|
|
« Odpowiedz #187 : Listopada 01, 2014, 10:59:11 » |
|
Marka Electro Body należy do Epic, marka Robocop (do którego bohater jest bardzo podobny) też do kogoś należy. Nie dacie rady tego wydać pod takim tytułem i z tą postacią. IMHO. ;] Zbyt ryzykowne.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
spazz4
|
|
« Odpowiedz #188 : Listopada 01, 2014, 12:53:49 » |
|
Nie mniej jakoś wydano kolekcjonerkę w tym roku - zatem kwestia dogadania. A wersja PC ? To już nie to samo, nie ten klimat i jak na PC gra będzie bardzo spartańska - trzeba by ją pisać od nowa w aktualnych klimatach. Sama kwestia praw do nazwy i dalszej dystrybucji też jest interesująca gdyż uczestnicy TheJam w regulaminie mają jasno określone iż zachowują prawa do swojego tworu a zwycięzca grę wyda i tu pytanie - czy i on musi zmienić nazwę ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Berion
|
|
« Odpowiedz #189 : Listopada 01, 2014, 21:18:03 » |
|
Nie wiem o co chodzi z tym The Jam-em bo jeszcze nie czytałem, ;d ale prawa do marki ma Epic. Jeśli chcecie komercyjnie wydać grę to muszą wam to licencjonować. Inaczej mogą być kłopoty, EB to nie abandonware.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
spazz4
|
|
« Odpowiedz #190 : Listopada 01, 2014, 22:09:40 » |
|
Całkowicie się z Tobą zgadzam, nikt nie bedzie podważał praw Epic do gry zresztą prawnie nie ma czegoś takiego jak abandomware . Samo EB jest dostępne za free na podstawie CC ( wybacz ale nie pamiętam którego wariantu ).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mustwearkhakies
Gość
|
|
« Odpowiedz #191 : Listopada 01, 2014, 22:20:21 » |
|
Berion, jeżeli nawet nic z tego nie wyjdzie (odpukać) to i tak wydamy... w postaci prawdziwego, staroszkolnego pirata do Pegasusa ;-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Duobix
|
|
« Odpowiedz #193 : Listopada 06, 2014, 00:18:50 » |
|
Odpaliłem dziś EB na PALowym NESie z EverDrive, jako czysty eksperyment. Chodzi ładnie, rzecz jasna troszeń wolno, muzyka trochę rozjechana i pewnie jeszcze parę innych bugów się znajdzie. W mojej ocenie to nie jest ważne. Najważniejsze jest to że potwierdza to tylko, że gierka to kawał solidnej roboty
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ThatChipJockey
Szeregowy
Offline
Wiadomości: 26
2A03 Amateur
|
|
« Odpowiedz #194 : Listopada 11, 2014, 15:29:38 » |
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Krisuroku
|
|
« Odpowiedz #195 : Listopada 11, 2014, 16:58:59 » |
|
Bardzo fajnie zmontowane
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dafczynsky
Gość
|
|
« Odpowiedz #196 : Listopada 12, 2014, 22:10:36 » |
|
Dzięki Chip Jockey za to filmidło, bardzo dobry montaż, zgadzam się. retRoben, jak ty fantastycznie opanowałeś te ruchy nogami... Same nogi!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
siudym
Gość
|
|
« Odpowiedz #197 : Listopada 26, 2014, 11:43:44 » |
|
To teraz moze nastepna gra Rick Dangerous: The Third Act ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dafczynsky
Gość
|
|
« Odpowiedz #198 : Listopada 26, 2014, 15:01:00 » |
|
Pojawił się jakiś postęp przez ostatni miesiąc, czy na razie pauza?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
spazz4
|
|
« Odpowiedz #199 : Listopada 26, 2014, 18:13:58 » |
|
Cały czas prace trwają nad kombajnem do edycji poziomów i grafik. Stay tuned !
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|