Marca 28, 2024, 10:49:24 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Matematyka w NES/Pegasus/Famicom  (Przeczytany 3750 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« : Września 08, 2014, 17:48:09 »

Nigdzie takiego tematu nie znalazłem, ani nie wiedziałem gdzie wstawić..

Jestem zacnym studentem Matematyki na UAM wydział Matematyki i Informatyki i jestem ciekaw czy można użyć do czegoś matematyki w naszej umiłowanej konsoli Smile
Mógłbym zająć się czymś w tym stylu na scenie?

Dlatego kieruje, więc pytanie do wyjadaczy jak Dizzy9, Siudym, Berion, Spazz4 i wiele innych osób zainteresowanych sceną Smile
« Ostatnia zmiana: Września 08, 2014, 17:50:26 wysłane przez Helper » Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #1 : Września 08, 2014, 18:15:38 »

Matematyki do czego? Do programowania, oczywiście. Smile
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #2 : Września 08, 2014, 18:24:27 »

Hmm do wszystkiego Wink chodzi mi właśnie o programowanie, budowanie układów, schematów i więcej. Po prostu co się da Wink

Berion coś więcej mógłbyś powiedzieć Tongue

Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Banan
Gość
« Odpowiedz #3 : Września 08, 2014, 19:03:16 »

napisz demo na NESa wyświetlające na pierwszym planie caluteńki wzór na pole sześcianu w czterech wymiarach z owym sześcianem fantazyjnie się obracającym na drugim planie.
Zapisane