Marca 29, 2024, 08:06:23 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Zelda - The Legend of Link (MMC5)  (Przeczytany 2741 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
siudym
Gość
« : Grudnia 01, 2014, 23:17:04 »

Dziwne, ze nikt wczesniej nie zrobil tematu przestraszony






http://acmlm.kafuka.org/uploader/get.php?id=4725

http://acmlm.kafuka.org/board/thread.php?id=7308&page=1







<a href="http://www.youtube.com/watch?v=LIfZHYpU0iw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=LIfZHYpU0iw</a>
Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #1 : Grudnia 02, 2014, 00:09:04 »

JA PIER...... czy ja dobrze widzę, że to jest hack Legend of Zelda: Link's Awakening DX z gejboja colora?? O stary, stokrotne dzięx za info!! W tym momencie już zapewniłeś mi umieranie przy konsoli na najbliższe pól roku!! Jeszcze tylko zdobyć carta-dawcę i można zarywać noce Cool
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #2 : Grudnia 02, 2014, 00:35:36 »

MMC5 z 1024KB PRG i 1024KB CHR - niezle Smile
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #3 : Grudnia 02, 2014, 11:40:10 »

Poza tym, że mmc5, to chyba nie ma innej różnicy nie? Gra jest taka sama. Proszę o wrzucanie linków normalnie, bo tak to muszę je ręcznie kopiować. Dobrze, że nowszy screenreader potrafi odczytać nazwę linka a nie jak kiedyś nic i człowiek już w ogóle nie wiedział co za linki wrzucacie. Musiałem przez edycję posta sprawdzać. Z góry dzięki.
Zapisane
mtmt
Kapral
**
Offline Offline

Wiadomości: 88



« Odpowiedz #4 : Grudnia 02, 2014, 11:55:02 »

bardzo fajne, bo w końcu na poczciwego NES'a
aczkolwiek wolę grać w oryginalny Link Awakening na GB
hack wygląda biednie, oprócz tego, że są pożyczone grafiki, a tak to jakoś mało questów i dialogów sensowniejszych
Zapisane
siudym
Gość
« Odpowiedz #5 : Grudnia 02, 2014, 12:35:56 »

Ja Link's Awakening ukonczylem 3x (4?) - rewelacyjna czesc. Raz na GB zielony - oj pamietam ten czas, z trudem dorwalem wersje cart ENG, nie posiadalem lampki to sam zrobilem sobie do GB. Kawal druta, kabelki, kawalek tektury, dioda led. Wcisnieta w slot EXT na 'oko' aby stykaly druty docisniete tektura.. Az mi sie przypomniala ta scena:
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=skDGpWuLoZA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=skDGpWuLoZA</a>

Drugi raz na GBC wersja DX, trzeci na jakims emu - obstawiam na 99.9%, ze to bylo na NGAGE Nokia Smile Bo nie pamietam czy czasem 4x lub wiecej(?) nie ukonczylem jej (hmmm chyba na emu PSP jeszcze...). Widze teraz bedzie trzeba NES'owy port zaczac, bo pare latek minelo od ostatniego podejscia do L's.A.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2014, 12:40:23 wysłane przez siudym » Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #6 : Grudnia 02, 2014, 13:32:40 »

Gdyby tylko ktoś zrobił direct port Zelda: Link's Awakening na NES to ma ode mnie zagwarantowane dożywotnie luxusy!! Cool  Ale z tego co widzę to ten hack jest właśnie zrobiony pod kątem tej gry, bardzo podobna/ta sama grafika i w ogóle w tym hacku widzę, że bardzo dużo gość zrobił hackowania ASM. Widać że dużo zmienił mechanizmów gry wziętych właśnie z Link's Awakening czyli obrót Linka z mieczem, dodanie feather czyli Link może skakać (!!!), pegasus boots i hookshot i prawdopodobnie jeszcze coś czego nie widziałem. Muszę koniecznie obadać tego hacka na konsoli soon!!

Poza tym, że mmc5, to chyba nie ma innej różnicy nie? Gra jest taka sama.

Nie do końca. Poza tym, że to jest Legend of Zelda przeportowana z MMC1 na MMC5 to tak jak pisaliśmy, to jest tak zhackowana gra, że można ją uznać za zupełnie inną i nową. Bardzo dużo rzeczy zostało dodanych i zmienionych

AHA i od razu wyprzedzę ewentualne pytania- ta gra NIE PÓJDZIE NA EVERDRIVE N8!!! Nie do końca chodzi tutaj o mapper MMC5 który jest jako tako na razie na N8 kulawo obsługiwany lecz chodzi tutaj przede wszystkim o ograniczoną pamięć. Everdrive obsługuje gry o pojemności 512KB PRG + 512KB CHR max a ten rom składa się z 1MB PRG + 1MB CHR czyli nie ma szans, żeby to się w ogóle uruchomiło kiedykolwiek, no chyba że rom zostanie zmiejszony do pojemności 512+512 albo musiałaby zostać wyprodukowana nowa wersja Everdriva z większymi pamięciami RAM
Zapisane
Mati
Gość
« Odpowiedz #7 : Grudnia 02, 2014, 14:20:19 »

Dzięki za odp MaarioS. Uprzedziłeś mnie, bo miałem zapytać o działanie na n8. Szkoda. Liczyłem, że wystarczyłoby tylko dopracować mapper mmc5.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 02, 2014, 14:21:55 wysłane przez Mati » Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #8 : Grudnia 02, 2014, 17:36:59 »

@siudym: naprawdę musiałeś założyć ten temat po 23?? Przez Ciebie w ogóle tej nocy nie spałem i musiałem wygrzebać i wskrzeszyć swojego starego carta MMC5 laugh  (ale gdyby nie ten hack to dev-cart prawdopodobnie nadal by leżał w kartonie wśród złomów)



Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #9 : Grudnia 04, 2014, 10:03:48 »

JA PIER...... czy ja dobrze widzę, że to jest hack Legend of Zelda: Link's Awakening DX z gejboja colora??

Źle, to jest hack pierwszej Zeldy na Famicom.

Czytając wątek trochę strach grać. Pełno bugów. ;p
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #10 : Grudnia 04, 2014, 10:33:24 »

Źle, to jest hack pierwszej Zeldy na Famicom.

Eh przecież wiem o tym, nie miej mnie za idiotę.... Chodziło mi bardziej o drugie znaczenie albo żeby wyrazić się bardziej jasno, zamiast słowa hack to bardziej powinienem użyć słowa port
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #11 : Grudnia 09, 2014, 00:29:50 »

Wybacz, to przez te internety. Czytając posty na różnych formach w człowieku zaczyna zanikać poczucie ironii i... no właśnie, zapomniałem jak się nazywa to czego użyłeś. Wink
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 18 zapytaniami.