Kwietnia 24, 2024, 18:58:12 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Armorowa giera / GameMaker  (Przeczytany 2183 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ZEER
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 13


niemożliwe marzenia przynoszą nieoczekiwane efekty


WWW
« : Grudnia 27, 2014, 08:00:46 »

Czołem emunesowa społecznościo,

Postanowiłem sobie w ostatnich dniach, zacząć zabawę z takim narzędziem jak GameMaker, aby spuścić odrobinę kreatywność i zacząć pracę nad własnym zajawkowym projektem giery.

Chciałbym właśnie Wam pokazać ją w pierwszej kolejności, gdyż wiem że tutaj znajdę osoby, które powinny docenić poziom trudności i arkadowy styl (również za namową jednego z członków EMUNES Cheesy).

Aktualny build można pobrać tu:
https://www.dropbox.com/sh/867rxe6dbo6jgdn/AACsGu83W7-ZY-LzONQOJPtSa?dl=0

Specjalne podziękowania dla
https://soundcloud.com/milosandchipjockey
https://soundcloud.com/ismpof

za pomoc przy umuzycznieniu gierki.

Wszelki feedback, błędy, opinie, Wasze rekordy mile widziane Smile.

Pzdr
ZEER
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #1 : Grudnia 27, 2014, 12:04:45 »

Produkcja jak najbardziej na plus. Nie ma do czego się przyczepić. Wszystko wygląda jak powinno poza jedną rzeczą, która akurat mnie irytuje a innym może nie przeszkadzać. Mianowicie z racji, że polegnąć tu można dość często, wypadało by coś zrobić by gracz nie był zmuszony do klikania myszką w ten przycisk "Zjebaues Again". Męczy to strasznie. Zwłaszcza, że co trochę skucha XD
Tak poza tym rewelka ^^ Jak dla mnie super gierka
 
Ta gra uświadomiła mi, że nie potrafię już się skupiać typowo na grze. Łapać tej wczuwy co dawniej.
Za bardzo lamię by osiągnąć w tym jakiś konkretny wynik. Ale podzielę się tym co mi się udało jak dotąd wypocić:


« Ostatnia zmiana: Grudnia 27, 2014, 12:34:55 wysłane przez Krisuroku » Zapisane
ZEER
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 13


niemożliwe marzenia przynoszą nieoczekiwane efekty


WWW
« Odpowiedz #2 : Grudnia 27, 2014, 13:07:15 »

Wielkie dzięki za feedback Krisuroku Cheesy
Dzięki tobie mogę jednocześnie testować i jeść, dzięki usunięciu kliknięcia Cheesy.

- dodany restart na SPACJE Cheesy

- zmniejszony trochę hitbox dyskietki, lepsze triki teraz wychodzą

- przyciemnione tła w niebieskiej/zielonej

PS. Jak na pierwszy raz to na czerwoną masz bardzo dobry wynik Smile

UPLOADED Cheesy
https://www.dropbox.com/sh/867rxe6dbo6jgdn/AACsGu83W7-ZY-LzONQOJPtSa?dl=0

Jeszcze raz dzięki Smile
Każdą tego typu pomoc umieszczę w kreditsach Smile
« Ostatnia zmiana: Grudnia 27, 2014, 13:28:49 wysłane przez ZEER » Zapisane
Dizzy9
Nadworny programista.
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 351



WWW
« Odpowiedz #3 : Grudnia 27, 2014, 13:52:22 »

Nie powiem, dobra gra. Podoba mi się, że są trzy różne "gry", "tryby". (choć tryb 2 i 3 są zbyt do siebie podobne). W trybie czerwonym, poziom trudności wzrasta, jak dla mnie, zbyt szybko. Nie dałem rady nabić nic ciekawego. Pozostałe dwa są łatwiejsze, ALE może to wynikać z tego, że z namiętnością pogrywam w Shmup'y.
Grafika mi się podoba, muzyka też(jak zwykle, milos wymiata). Oba te elementy pasują do siebie idealnie i tworzą klimat.
Po przegraniu zamiast klikania myszą w ikonę wolałbym jednak nacisnąć ESC by wrócić do menu.

Ogólnie: Dobra robota.

Edit:Obrazek z score'm
Zapisane

ZEER
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 13


niemożliwe marzenia przynoszą nieoczekiwane efekty


WWW
« Odpowiedz #4 : Grudnia 27, 2014, 21:12:44 »

Dzięki za konkstruktywny feedback Dizzy9.

Fakt dodanie spacji na restart, aż prosiło się o powrót do menu ESC'em.

- dodany powrót do MENU ESC'em

- zmiana laya MAIN MENU

link do builda ten sam Smile

dzięki za każdy feedback kompadres Smile

EDIT: Pobudna o 6:30 rano i szybki pacz przy generowaniu enemiusów na zielonej mapce
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2014, 07:21:07 wysłane przez ZEER » Zapisane
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #5 : Grudnia 29, 2014, 23:29:11 »

ZEER, fajna giereczka, chociaż osobiście wydaje mi się, że tyłka nie urywa ponieważ jest to swego rodzaju "jednostrzałowiec". Co przez to rozumiem, ano nic złego i nie chciałbym abyś tak mnie odebrał, po prostu gra (to tylko moje osobiste zdanie) nie zatrzymała mnie na długo i po jednym przysiedzeniu nie mam wielkiej ochoty do niej wracach, ale to chyba normalne w "tego typu" grach, których wiele. Chodzi tylko o punkty i chwilową, acz bardzo pozytywnie-intensywną rozrywkę. Po kwadransie miałem dość. Co innego pod jakieś konkursiwo, do tego nadaje się idealnie :-)

Jeszcze kilka rzeczy ode mnie, ale również tak niezobowiązująco :
- skoro to ma być "Armorowa" gra to może zamiast tej dyskietki będzie się sterować waszym logo? tą mordeczką, którą masz w avatarze? w moim odczuciu byłoby lepiej. Natomiast przeszkadzajki mogłyby być róznokolorowymi, w zależności od trybu gry dyskietkami, albo coś innego, dla Was charakterystycznego, chociaż kwadraciki wcake nie są złe, hehe.
- opcjonalne sterowanie strzałkami i/lub obsługa joypadów przez port COM/USB?
- możliwość wyboru trybu gry oraz jej wystartowania z poziomu klawiatury/joypada, to detal, ale tak mnie to uderzyło, że myszą wybieram tryb po czym momentalnie muszę "przeskoczyć" na WSAD, tak gram prawą ręką ;-)
- gdy nadasz grze oficjalny tytuł to koniecznie ekran tytułowy, albo chociaż napis nad wyborem trybu gry, cy cuś?

Poza tym luksus i tak jak napisał mój przedmówca (przedpisca?) - grafika i muzyka idealnie przeplatają się uprzyjemniając gameplay. Good Job!
Zapisane
ZEER
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 13


niemożliwe marzenia przynoszą nieoczekiwane efekty


WWW
« Odpowiedz #6 : Grudnia 30, 2014, 17:53:06 »

Dzięki za świetny feedback!

Planuje dalej oddzielny story mode (przechodzenie kolejnych kolorów co otworzy środkowy final level), który będzie mógł przyciągnąć na dłużej, nie tylko do ciśnięcia skorów, które tak są do specjalnie do turniejowego podejścia w niedalekiej przyszłości z nagrodami armorowymi.

Myślałem o tej czaszce, ale nie chciałem jakoś tak chamsko jej implementować, a z drugiej strony tez gra swoją fabułę Cheesy no może będzie miała, bo na razie tylko ja ją rozumiem Cheesy.

Reasumująć, cisnę dalej! Dzięki wszytkim za fajny feedback, wrócę z konkretnym updejtem Smile.
Zapisane
Thug Life
Wazon
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 116


That post gave my heresy


« Odpowiedz #7 : Grudnia 31, 2014, 00:12:55 »

Elorap! Posiedziałem, pograłem. Faktycznie, jak MWK napisał, jak na razie bliżej mu do jednostrzałowca - może na mobilnych mógłby być bardziej re-grywalny. Natomiast co do trybu fabularnego - myślę, że niezłym urozmaiceniem, poza samymi kolorami, które wydają się mało hmm motywujące do kolejnych przejść, mogłoby być jakieś większę dajmy na to oskrypotwanie [nawet losowe] spadających kresek. Albo puszenie ich w konkretnym rytmie/układzie pod utwór pod daną planszę, albo coś w ten deseń.

Od strony technicznej wygląda w porządku, choć chciałbym móc w sumie zastartować jedną ręką, by nie odrywać się od piwa, bez wymagania kliknięcia w dany poziom trudności.
Zapisane

ZEER
Szeregowy
*
Offline Offline

Wiadomości: 13


niemożliwe marzenia przynoszą nieoczekiwane efekty


WWW
« Odpowiedz #8 : Stycznia 24, 2015, 13:18:07 »

Dzięki wszystkim za feedback. Pracujemy już nad wersją 2.0 oraz mobilnym tematem.

Tymczasem, chciałbym zaprosić,gierka ujrzała światło dziennie i w ten weekend ciśniemy skory o symboliczne nagrody.

Jeśli mielibyście ochotę sprawdzić się w arkadowej rozgrywce zapraszam po szczegóły na:
https://www.facebook.com/thearmory.eu/photos/a.390554941062916.1073741831.387410711377339/729372893847784/?type=1&theater

Pzdr
ZEER
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 18 zapytaniami.