Kwietnia 19, 2024, 12:18:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Tworzenie obiektów 3D  (Przeczytany 2364 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Endru
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 421



« : Kwietnia 27, 2015, 12:22:21 »

Hej, wszystkim!

Mam takie pytanko.
Czy ktoś z forumowiczów zna się na tworzeniu obiektów 3D?
Jaki program byście do tego polecili?
Zapisane
Koks
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 580



« Odpowiedz #1 : Kwietnia 27, 2015, 12:50:53 »

O jakie obiekty chodzi: z plasteliny, tekstury w unrealu, czy jeszcze coś innego?
Zapisane

Częste mycie skraca życie.
"If you have a fast, shiny new Pentium II, you might try using 44 kHz for the ultimate in sound quality." - readme od Unreala
https://drive.google.com/folderview?id=0B2TXQD5v-ZIVfjVQdTl2TTZiWmJ2LWZJajJzS0V4cDZBay04WjVGQkdQdnBDQzRlYkdQVGc&usp=sharing
Endru
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Odpowiedz #2 : Kwietnia 27, 2015, 15:32:55 »

Wirtualne modele/obiekty 3D Tongue

Obiekty jak na przykład budowle czy broń. Ale też obiekty codziennego użytku.
Zaczynam się trochę bawić programami do tworzenia gier i zastanawiam się jak można wykonać dodatkowe obiekty.
Na razie próbuję okiełznać Axis Game Factory, które wbrew nazwie jest tylko programem do projektowania map, ale da się je importować do Unity.
Zapisane
Krisuroku
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 407



WWW
« Odpowiedz #3 : Kwietnia 27, 2015, 21:34:08 »

Endru mój znajomy bawił się w ZBrush. Może wypróbuj ^^
Zapisane
Endru
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Odpowiedz #4 : Kwietnia 27, 2015, 22:07:33 »

Dzięki. Obadam Smile
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #5 : Kwietnia 27, 2015, 23:29:19 »

Nie rób tego. ZBrush jest do hipoly z którym nic nie zrobisz ani w grach (tylko do wypalania normal map i CGI - ale to jest wyższa szkoła jazdy jak dopiero zaczynasz), ani w druku, ani nawet w reklamie czy projektowaniu wnętrz (wizualizacje). Za słabe mamy komputery. Wink

Ucz się Blendera. Jest darmowy, nawet do komercyjnego zastosowania, bardzo dobrze udokumentowany, ze sporą społecznością i na wszystkich desktopowych OS-ach. A do tego podobno można bezproblemowo importować jego obiekty do komercyjnych programów. Pracodawcy też coraz częściej patrzą na znajomość tego programu, ponieważ zaczyna dorównywać 3DSMax'owi itp. które są potwornie drogie.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 27, 2015, 23:34:16 wysłane przez Berion » Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Duobix
EnJoyPadoZaurus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 460



« Odpowiedz #6 : Kwietnia 28, 2015, 12:13:36 »

Blender jest po*urwiony, bo to właściwie multitool do wszystkiego, nawet da się w nim gry robić jak trochę poznasz pythona.
Inne narzędzia do modelowania:
-3DS max
-Maya
- https://voxel.codeplex.com/ - jak lubisz voxelową grafikę, najprostsze na świecie.
Zapisane
Berion
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 625



WWW
« Odpowiedz #7 : Kwietnia 28, 2015, 12:21:11 »

No tak tylko po co się przyzwyczajać i uczyć na programie, którego koszt komercyjnej licencji na jedno stanowisko to grube tysie, a w Blenderze zrobisz to samo (pomijając animacje)? Jest masa poradników i prawie każdy zna ten program.

Ja się nie znam, tak mi mówi brat który zawodowo zajmuje się 3D. ;p
Zapisane

FAQi:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |
Duobix
EnJoyPadoZaurus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 460



« Odpowiedz #8 : Kwietnia 28, 2015, 13:12:29 »

W blenderze akurat robi się animacje Tongue
Wiem bo właśnie siedzę w pracy pier*doląc się z modelem postaci któremu animacja zginania nóg nie wchodzi normalnie na poziomie unity3D xD
Zapisane
dqdq1
Chorąży
***
Offline Offline

Wiadomości: 164


« Odpowiedz #9 : Czerwca 09, 2015, 00:52:34 »

osobiście poznałem jako tako 3d studio, zrobienie modelu na poziomie tych z quake 2 nie jest nawet jakoś bardzo pracochłonne... jeśli już zna się program  Wink bo jeśli chodzi o ogarnięcie tego programu to nie jest to zabawa na jeden wieczór, potrzeba trochę samozaparcia.
Zapisane
Strony: [1]
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.062 sekund z 19 zapytaniami.