Marca 28, 2024, 13:42:44 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Nowa strona główna  : http://www.emunes.pl
Zapraszamy do testowania !

Chat: http://chat.emunes.pl
Galeria cartów: http://carts.emunes.pl
 
   Strona główna   Pomoc Zaloguj się Rejestracja  

Reklama
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
Autor Wątek: [f#7] ZBIÓRKA ZLOTOWA  (Przeczytany 7857 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Oldschoolowy dziad
Gość
« : Czerwca 23, 2015, 21:33:04 »

Przesuwam tutaj, bo w głównym temacie trochę ciężko odnaleźć

Ruszamy ze zrzutą na zlot. Kwota zrzuty łącznie to 4200 PLN, z czego:

- 3200 PLN to wynajem sali w dniach 10-15 lipca + sprzątanie po imprezie (co nie zwalnia nas ze sprzątania w trakcie),
- ~150 PLN to zwożenie sprzętu na imprezę z Warszawy i okolic. Klasycznie - kluczowe są telewizory i nagłośnienie. I klasycznie, to drugie w dużej mierze to Vinyl, telewizory - wszyscy, ale na terenie Warszawy i okolicy jest ich 9, które trzeba zwieźć czekoladowym Volswagenem (który jest pod znakiem zapytania - ale znajdę inny transport. Jeśli ktoś z Was jest chętny aby przyjechać do Warszawy i obskoczyć ze mną wszystko 4-5.06 / 9.06, niech da znać. Nocleg 9.06 już w remizie.). 9 to ponad 50% tego co potrzebujemy, więc to lepsze rozwiązanie niż jak np. reset ma wieźć swoje 4 retrokobyły maluchem spod Poznania.
- naczynia jednorazowe, środki czystości, papier toaletowy - głównie stąd http://beradex.pl/ (tania hurtownia w pobliżu z której korzystamy od bodaj 2 lat):
200x worki na śmieci - 139,8 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2003120291589)
200 rolek papieru toaletowego - 49,75 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2003010353973)
środki czystości (płyn do mycia naczyń, gąbki, płyn do mycia podłóg, odświeżacze powietrza) -  
10 x gąbki - 3,2 PLN (http://beradex.pl/zmywak-gabka-maxi-5-p-347.html)
2 x płyn do mycia podłóg -  22,5 PLN (http://beradex.pl/plyn-do-mycia-1l-ajax-bukiet-wiosennyzielony-p-2966.html)
1 x cif - 15,62 PLN (http://beradex.pl/emulsja-czyszczaca-cif-lemon-700-p-3057.html)
4 x odświeżacz powietrza - 23,6 PLN PLN (http://beradex.pl/odswiezacz-powietrza-spray-aro-p-80.html)
300x widelec - 15,48 PLN (http://beradex.pl/widelec-100-p-307.html)
500x duże talerze - 39,8 PLN (http://beradex.pl/talerz-plastikowy-16cm-100-p-249.html)
1000x kubki - 62,8 PLN (http://beradex.pl/kubek-do-goracego-200-ml-100-p-372.html)
520x kieliszki - 64,87 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2005107999996)
kawa - 18,99 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2003000284096)
2x herbata - 29,18 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2003000284881)
3x cukier - 5,07 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2003009665629)
50x woda - 39,5 PLN (http://ezakupy.tesco.pl/pl-PL/ProductDetail/ProductDetail/2003010679714)

469,84 PLN - na straty na miejscu, na druk ogłoszeń, na ceny które urosną i asortyment którego nie będzie w najtańszych miejscach zakupu.
Na to wszystko, co dopiszecie, i co ja sam jeszcze dopiszę.

A i ewentualnie na:

- przedłużacze - 15, tyle, ile stanowisk. Mam 6, myślę że pozostałe 9 się znajdzie (jak nie - dopiszę je do zakupów),
- ewentualne wspólne posiłki z tego, co nam zostanie z pieniędzy zlotowych, czyli klasyczne ognisko, czy też chleb i ser do remizy.
- jeśli coś jeszcze powinno się tu znajdować - dajcie znać.

Łącznie 4200 PLN.

Co mamy z poprzednich lat:
- 7 rolek papieru toaletowego,
- pół butli płynu Kret,
- 2,5 l płynu do mycia naczyń,
- 100 dużych talerzy,
- 10 kubków,
- jedna rolka papieru kuchennego,
- 100 noży,
- 200 widelców,
- 300 łyżek,
- 50 kieliszków,
- 6 przedłużaczy,

kto ma coś co może dorzucić - pisać, będę upował.

Remiza jest na 40 osób, myślę, że możemy założyć obecność 30.
W takiej sytuacji daje to 140 PLN zrzuty od osoby na całość zlotu, i 28 PLN za obecność podczas jednego dnia.
Płatność wyłącznie przelewem do ostatniego dnia czerwca na konto:

Tomasz Miecznikowski
ul Wólczyńska 304A
01-919 Warszawa
49 1140 2004 0000 3202 7153 1483 mBank

Osoba obecna na zlocie = osoba która zapłaci do końca czerwca. Kto wpłaci - tego wpisuję poniżej.

Osoby obecne na zlocie - ilość dni - wpłacona kwota:
dziat - 5 dni - 140 PLN,
Zitz - 3 dni - 84 PLN,
borsuk - 1 dzień - 28 PLN,
Koks - 5 dni - 140 PLN,
Krisuroku - 5 dni - 140 PLN,
daf - 5 dni - 140 PLN,
reset - 5 dni - 140 PLN,
Mejs - 5 dni - 140 PLN,
Gargi - 5 dni - 140 PLN,
1990in1 - 3 dni - 84 PLN,
Mati - 5 dni - 140 PLN,
Duobix - 4 dni - 112 PLN,
MaarioS - 5 dni - 140 PLN,
Ignus - 5 dni - 140 PLN,
żur0 - 3 dni - 84 PLN,
Daniel Urban (znajomy Matiego z Lasek) - 2 dni - 56 PLN,
kwiatek - 3 dni - 84 PLN,
MWK - 5 dni - 140 PLN,
Lio - 5 dni - 140 PLN,
Przemysław Sojka (kolega rascala) - 2 dni - 56 PLN,
rascal - 2 dni - 56 PLN,
Endru - 5 dni - 140 PLN,
Helper - 5 dni - 140 PLN,
Innuendo - 1 dzień - 28 PLN,
leszek - 1 dzień - 28 PLN,
pawgal - 3 dni - 84 PLN,
OsA - 5 dni - 140 PLN,
Nielogiczny - 5 dni - 140 PLN,
Hyu - 5 dni - 140 PLN,
Vinyl - 5 dni - 140 PLN,
Zeer - 1 dzień - 28 PLN,
dfgg - 1 dzień - 28 PLN,
zelas12 - 3 dni - 84 PLN,
Dizzy9 - 3 dni - 84 PLN,
Wodzu - 3 dni - 84 PLN,
Robi - 5 dni - 140 PLN,
machbed - 3 dni - 84 PLN,
Dred - 5 dni - 140,
dodo - 2 dni - 56 PLN,
Paweł Pysiak - 2 dni - 56 PLN,

Odnośnie logistyki - jeśli jest ktoś poza Vinylem, Rocketem, MaarioSem (bo możemy o Ciebie MaarioS zachaczyć jadąc do Vinyla po sprzęt jak rok w rok niemal - piszesz się na to?) i kwiatkiem kto chciałby podrzucić swój sprzęt, dajcie znać. Jeśli będzie więcej telewizorów - to doskonale, bo odciąży to podróżujących z całej Polski. Wstępnie planuję zebrać sprzęt albo w weekend 4-5.07, albo dzień przed rozpoczęciem, 9.07 (w tym wypadku godziny poranne is a must). I jestem bardziej za tą drugą opcją, ale tak jak mówię - trochę to trzeba zgrać z nami, a trochę z transportem, bo czekoladowy Volswagen może być wtedy poza zasięgiem. Coś ogarniemy - dawajcie znaka jak to będzie u Was czasowo wyglądać.
I jeszcze raz - Jeśli ktoś ma auto i chciałby pomóc w transporcie, a możliwe, że będzie to konieczne (nie mam auta, mój transport może się wysypać) - dajcie znać.

Wkrótce wrzucę info w pozostałych tematach - organizacja dyżuru sprzątania i dyżuru kierowców, koszulki.
EDIT: Mejs będzie w Warszawie już 9.07 - pomoże z ogarnianiem remizy.
« Ostatnia zmiana: Lipca 11, 2015, 01:17:27 wysłane przez dziat » Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #1 : Lipca 06, 2015, 18:36:21 »

Ludzie, co z tymi wpłatami? Zlot za 4 dni, a ile osób jeszcze nie dało kasy. Skąd ja mam teraz wiedzieć, ile mogę przeznaczyć na gadżety zlotowe, plakaty i inne duperele, za które tymczasowo muszę wykładać z własnej kieszeni i nie wiadomo, czy w ogóle dostanę za to zwrot. No bo to zależy przecież od ilości kasy, która zostanie w nadmiarze. Wpłaty powinny organizowane najpóźniej do końca czerwca, a kto nie wpłacił = nie ma go na zlocie.
Zapisane
Endru
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Odpowiedz #2 : Lipca 06, 2015, 18:55:22 »

Z tego co na chwilę obecną jest widzę, że nie starczy nawet na opłacenie remizy - 2520zł z wpłat.

Liczyliście, że te 30 planowanych osób zostanie na całe 5 dni, co było chyba błędem.
Nie każdego też stać, albo po prostu nie mają czasu, albo wystąpiły inne nie do końca wyjaśnione okoliczności, które według nich mogą popsuć atmosferę.
« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2015, 19:06:47 wysłane przez Endru » Zapisane
Oldschoolowy dziad
Gość
« Odpowiedz #3 : Lipca 06, 2015, 19:23:41 »

Poradzimy sobie Endru.

Do jutra przyjmuje wpłaty i deklaracje obecności, i do tego czasu można się określać/wpłacać - w tym temacie. Jak jest coś do przegadania, macie wszelkie namiary na mnie.
Zrobiłem wyjątek i są osoby, od których przyjmuję gotówkę na zlocie, czyli zakładam za nie - o nie jestem spokojny, ale nie zakładam powiększenia tej grupy.
Zapisane
Ret
Gość
« Odpowiedz #4 : Lipca 06, 2015, 19:26:57 »

Wpłacę pieniądze 10 na konto, ponieważ janusz mi wtedy wypłaca ekwiwalent Cheesy
Zapisane
MaarioS
Major
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1382



« Odpowiedz #5 : Lipca 06, 2015, 19:29:45 »

Nie mówiąc o tym że remiza była przewidziana na.... 30 osób?? Lista już aktualnych wpłat nie jest chyba taka żałośnie niska a też z drugiej strony wiem jak z roku na rok jest coraz to większy dupościsk na stanowiskach w remizie.... zatem czy sama składka 140PLN nie powinna być czasem większa??

P.S. Te czasy składki 90PLN za całość chess
Zapisane
OsA
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 323



« Odpowiedz #6 : Lipca 06, 2015, 19:48:04 »

Ode mnie poszedł dziś przelew po 14 (5 dni - tzn. we wtorek wieczorem wracam).

ps. Sorry ze tak pozno.
Zapisane

1990in1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 309


Gut


« Odpowiedz #7 : Lipca 06, 2015, 20:56:59 »

P.S. Te czasy składki 90PLN za całość chess
i chleba za 1.20 i fajek za 5 zl;D
Zapisane

"Znaczy kolego rozumiem, że ty sobie tutaj żarty robisz, prawda?" S.King
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #8 : Lipca 06, 2015, 22:34:44 »

Proponuję. Za rok termin wpłat do końca kwietnia. Kto nie wpłaci, ten nie jedzie. Przynajmniej będziemy wiedzieli zawczasu, czy możemy sobie pozwolić wynająć całą remizę i na czym stoimy. Wiem, że temat ciężki, bo niewiadoma z urlopami, ale jakoś trzeba zapobiec takim sytuacjom.
Zapisane
Ryan
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 465


« Odpowiedz #9 : Lipca 06, 2015, 22:53:53 »

Daf, to chyba nie jest dobra propozycja, chyba że postawisz jakieś zwierze na bramkach, którym organizator będzie szczuł przyjezdnych :U

« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2015, 22:57:47 wysłane przez Ryan » Zapisane
dafczynsky
Gość
« Odpowiedz #10 : Lipca 06, 2015, 23:01:19 »

Niedobra propozycja, to jest nie wpłacić na zlot 4 dni przed nim.
Zapisane
Ryan
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 465


« Odpowiedz #11 : Lipca 06, 2015, 23:03:12 »

Niedobra propozycja, to wypominać komuś, to że tego nie zrobił - to nie jest podatek, ani składka emerytalna Tongue
Zapisane
Endru
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 421



« Odpowiedz #12 : Lipca 06, 2015, 23:03:42 »

Niedobrą propozycją jest zakładać, że 30 osób od razu zostanie na 5 dni.

[edit]
Już 2548zł! Coraz bliżej celu! Cheesy
« Ostatnia zmiana: Lipca 06, 2015, 23:16:41 wysłane przez Endru » Zapisane
1990in1
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 309


Gut


« Odpowiedz #13 : Lipca 06, 2015, 23:50:47 »

Proponuję. Za rok termin wpłat do końca kwietnia. Kto nie wpłaci, ten nie jedzie. Przynajmniej będziemy wiedzieli zawczasu, czy możemy sobie pozwolić wynająć całą remizę i na czym stoimy. Wiem, że temat ciężki, bo niewiadoma z urlopami, ale jakoś trzeba zapobiec takim sytuacjom.
nie to.

Niedobra propozycja, to jest nie wpłacić na zlot 4 dni przed nim.
to!
Zapisane

"Znaczy kolego rozumiem, że ty sobie tutaj żarty robisz, prawda?" S.King
Dizzy9
Nadworny programista.
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 351



WWW
« Odpowiedz #14 : Lipca 07, 2015, 01:07:21 »

Ja przepraszam, ale też zawaliłem z wpłatą, się zastanawiałem niepotrzebnie długo... Jutro wpłacę. Wybacz Dziat, wybacz daf.
Zapisane

Ret
Gość
« Odpowiedz #15 : Lipca 07, 2015, 10:38:46 »

Daf, to chyba nie jest dobra propozycja, chyba że postawisz jakieś zwierze na bramkach, którym organizator będzie szczuł przyjezdnych :U


Albo małpy co lubią być lizane po szyji Cheesy
« Ostatnia zmiana: Lipca 07, 2015, 11:14:20 wysłane przez Ret » Zapisane
mustwearkhakies
Gość
« Odpowiedz #16 : Lipca 07, 2015, 22:28:58 »

Ryan, nie chcesz, nie musisz. Tak, impreza się odbędzie bez Ciebie. Nikt nikogo na siłe nie zmusza. Możesz/chcesz, super, nie to nie. Kto ma być to i tak będzie. Prosta sprawa.

Uważam, że DAF ma sporo racji, party powinno być invite only i hajs z góry na konto, w ten sposób unika się m.in. nie tylko noszenia przy sobie dość sporej gotówki, mam na myśli nerkę Dziadka, lecz również pojawiania z marszu takich nieoczekiwanych/nieproszonych "gości" jak Brazylijczyk...

Ludzie, czy to nasz pierwszy zlot? Spotykamy się praktycznie zawsze tak samo co roku - RAZ W ROKU. Nie umiecie sobie przez cały rok odłożyć na sztywno 150zł zrzutowego i zaplanować urlopu na okolice drugiego~trzeciego tygodnia lipca?

Ja sam jestem na głębokim debecie przez nagłe sprawy osobiste, nieoczekiwane wydarzenia majowo-czerwcowe, a w pracy mam tyle do roboty, że mógłbym nie brać wolnego dnia nawet i przez kilka lat, ale jakoś mimo wszystko potrafiłem mieć na uwadze lipiec (nie liczę sztabu) i nie płakać teraz, że jest tak czy siak.
Zapisane
Hilfer
Kamerdyner Pegasus
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 264

Zwany również jako Pomocznik xD


« Odpowiedz #17 : Lipca 07, 2015, 23:05:53 »

Popieram Marek Twój pomysł, "invite only", pomysł przejdzie ze spokojem i tak w sumie jest, tylko ludzie przymykali na to oko tak po prawdzie.

Odnośnie zbiórek, zróbmy je cało roczne od zlotu do zlotu tak by było najlepiej... Ktoś by miał nadmiar gotówki w jakimś miesiącu (moje własne doświadczenie) i nie wydał go na głupoty tylko na zlot.. Ale zawsze jest jakieś ale.. Tak by na jakimś koncie cały czas zalegał hajs wiele osób do czasu zlotu.
Tak samo było by z terminem Daf'a sala załatwiana w czerwcu, a mnóstwo hajsu już w kwietniu.. Odnośnie zamówienia sali dużo wcześniej dojdziemy do tego samego co teraz tylko we wcześniejszym terminie. Od razu też zaznaczam, że nie mam nic do Dziada odnośnie zbierania pieniędzy, tylko dziwnie bym się czuł jakby u kogoś zalegał mój hajs, który w każdej chwili może okazać się też potrzebny do życia

Co do urlopu mam pracę dorywczą i nie ma przez to problemu u mnie, więc się nie wypowiem

Odnośnie debetu sam jestem w tej samej sytuacji, więc Mareczku życzę Ci wszystkiego dobrego, niech dobrze i szybko się to zakończy!
Zapisane

Hilfer heiße ich, möchte ich helfen dich Smile
Ret
Gość
« Odpowiedz #18 : Lipca 07, 2015, 23:44:55 »

Ryan, nie chcesz, nie musisz. Tak, impreza się odbędzie bez Ciebie. Nikt nikogo na siłe nie zmusza. Możesz/chcesz, super, nie to nie. Kto ma być to i tak będzie. Prosta sprawa.

Uważam, że DAF ma sporo racji, party powinno być invite only i hajs z góry na konto, w ten sposób unika się m.in. nie tylko noszenia przy sobie dość sporej gotówki, mam na myśli nerkę Dziadka, lecz również pojawiania z marszu takich nieoczekiwanych/nieproszonych "gości" jak Brazylijczyk...

Ludzie, czy to nasz pierwszy zlot? Spotykamy się praktycznie zawsze tak samo co roku - RAZ W ROKU. Nie umiecie sobie przez cały rok odłożyć na sztywno 150zł zrzutowego i zaplanować urlopu na okolice drugiego~trzeciego tygodnia lipca?

Ja sam jestem na głębokim debecie przez nagłe sprawy osobiste, nieoczekiwane wydarzenia majowo-czerwcowe, a w pracy mam tyle do roboty, że mógłbym nie brać wolnego dnia nawet i przez kilka lat, ale jakoś mimo wszystko potrafiłem mieć na uwadze lipiec (nie liczę sztabu) i nie płakać teraz, że jest tak czy siak.

Mareczku, jak wiadomo nie każdy ma hajsy w terminie, bo u mnie zazwyczaj jest 10 wypłata, także wiesz ze na sztabsk musiałem dorabiać ażeby się pojawić.

Dobre by było jakby wcześniej było wiadome koszta, a Tomasz też w januszexie nie miał czasu ogarniać więc wiadomix jaka sytuacja.

Mówiłem Tomaszowi że prawdopodobnie na weekend sie pojawi moja znajoma o ile jej się uda, w sumie 1 raz na takim zlocie będzie ale zapewniałem jej normalne warunki niż te na konwentach z chińsk bajsk.
U mnie lipiec-lipiec kalendarsk na czask i niszczenie pasieki leśnym skur***** xD Ale ze obroty sprawy się potoczytły tak że wjechali mi smutni urzędasy to nie ma możliwości zapłaty wcześniej a byłoby już załatwione, także na cały opłacam na konto w drodze do WWA, więc tomek 10 przeglądaj wpłaty.
Zapisane
Ryan
Kapitan
****
Offline Offline

Wiadomości: 465


« Odpowiedz #19 : Lipca 08, 2015, 00:06:52 »

Ryan, nie chcesz, nie musisz. Tak, impreza się odbędzie bez Ciebie. Nikt nikogo na siłe nie zmusza. Możesz/chcesz, super, nie to nie. Kto ma być to i tak będzie. Prosta sprawa.

Nie chcę ale obiecałem kilku osobom że wpadne choć na jeden wieczór. Jeżeli uda mi się wszystkie swoje prywatne sprawy załatwić to wpadnę w sobotę wieczorem, jeżeli nie - to po prostu mnie nie będzie. Dlatego też wole zapłacić będąc już na zlocie, bo innej możliwości w tej chwili nie posiadam.

Co do reszty Mareczku, nie jest to już zlot na który z chęcią wyczekuje cały rok. Ale pewnie dla innych twój pomysł to jedyna słuszna opcja jeżeli ta impreza ma zachować taką formę jak przez ostatnie 2 lata...
Zapisane
Strony: [1] 2 3
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.045 sekund z 19 zapytaniami.